דירה למכירה בדובאי

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

דירה למכירה בדובאי – הכירו מקרוב את כל הפרטים החשובים אודות השקעות נדל"ן בדובאי! 

דירה למכירה בדובאימחפשים את יעד ההשקעה הבא שלכם? דירה למכירה בדובאי יכולה להתאים לכם. משקיעים רבים מכל רחבי העולם בוחרים להשקיע את כספם דווקא בדובאי. בשורות הבאות נגע בכל הסיבות המרכזיות לכך, נכיר מקרוב את מצבה הכלכלי של דובאי ונגע בכל היתרונות שיש לה להציע למשקיעי נדל"ן. אך קודם לכן, לפני שנגע בכל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון השקעה מנצחת, חשוב שתכירו את מצב שוק הדיור בישראל. בשנים האחרונות משקיעי נדל"ן רבים בישראל בוחרים לוותר על רכישת נכסים בשוק המקומי לטובת השקעות מעבר לים. מדוע? היכרות עם מצב שוק הדיור בישראל בהשוואה למצב שווקי דיור רבים בכל רחבי העולם תאפשר לכם לענות על השאלה. בשורות הבאות נגע במצב שוק הדיור בישראל, בתנועות המחירים מהשנים האחרונות ובאחוזי התשואה השנתיים שמתקבלים מהשכרת דירה ממוצעת בגבולות המדינה. 

 

לפני שנכיר את דובאי, חשוב להכיר את ישראל – מצב שוק הדיור המקומי והסיבות בגינן משקיעים רבים בוחרים להשקיע מעבר לים! 

ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי שוק הדיור בישראל נמצא במגמת עלייה ארוכת טווח. למעלה מעשור רצוף שמחירי הדיור בישראל עולים ללא הפסקה. מחירי הדיור הפכו גבוהים למדי ונכון לכתיבת שורות אלה ישראל נמנית ברשימת המדינות בהן הדיור יקר, הכי יקר בעולם. רק בשנה החולפת המחירים זינקו ב 15% בממוצע ארצי, מה שמשפיע רבות על בחירתם של משקיעי נדל"ן מקומיים. אם שוק הדיור המקומי מוכיח עליות יציבות לאורך שנים ארוכות, מדוע המשקיעים בוחרים לוותר על רכישת דירה בישראל לטובת דירה למכירה בדובאי? בגין מספר חסרונות מרכזיים, והם:

  • מחירי הדיור גבוהים – משקיעים קטנים עם הון עצמי מוגבל נדרשים להתפשר על דירות קטנות וישנות באזורי פריפריה

המחירים הגבוהים בישראל מונעים ממשקיעים קטנים לרכוש דירות איכותיות הממוקמות בפריים לוקיישן. דירה למכירה בדובאי זולה בעשרות אחוזים, כך שגם עם הון עצמי מוגבל, ניתן לרכוש דירות אטרקטיביות הממוקמות במרכז העניינים. 

 

  • פוטנציאל השבחה מוגבל – מחירים בשיא כל הזמנים 

מחירי הדיור בישראל בשיא כל הזמנים, מה שגורם למשקיעים רבים לחשוב שפוטנציאל ההשבחה קטן ביחס לשווקים בהם מחירי הדיור עדיין לא הספיקו לזנק. חשוב להדגיש כי מחירי הדיור בישראל יכולים להמשיך לשבור שיא אחרי שיא, אך בכל זאת לדעת רבים ישנן מדינות רבות בהן פוטנציאל ההשבחה גדול יותר. 

 

  • אחוזי תשואה נמוכים – בין 2.1% ל 4.7% מהשכרת נכסים בישראל 

אחוזי התשואה שמתקבלים מהשכרת נכסים בישראל נמוכים למדי. באזורי המרכז ניתן לקבל בין 2.1% ל 3.4% תשואה מהשכרת נכסים בכל שנה. באזורי פריפריה אחוזי התשואה מעט גבוהים יותר ונעים בין 3.5% ל 4.7%. אחד מכללי האצבע שאתם חייבים להכיר בתור משקיעים הוא – ככל שמחיר הנכד גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר. וכן להיפך, ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהים יותר. 

 

הכירו את דובאי – השינוי הגדול ב 2007 שהביא לפריחתה!

אז למה דווקא דובאי? בשורות הבאות נגע בכל הסיבות בגינן משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם בטוחים כי דובאי היא ההשקעה הטובה ביותר בעולם. לפני שנמנה את כל היתרונות הגדולים, חשוב שתכירו מעט רקע רלוונטי אודות דובאי. דובאי נמנית כאחת מתוך שבע אמירויות ערביות בפרס אשר יחד מרכיבות את איחוד האמירויות. בניגוד למקובל לחשוב, דובאי היא אינה הגדולה מבין השבעה, אלא השניה בגודלה. בשנת 2007 חל שינוי חוקתי משמעותי בדובאי, שהביא לפריחתה ולנהירת אנשי עסקים רבים לגבולותיה. בשנת 2007 הכריזו על דובאי כאזור סחר ללא מיסים על הכנסות. הכרזה זו משכה אנשי עסקים רבים מכל רחבי העולם, מה שאט אט הפך את דובאי למרכז עסקי ותיירותי חשוב המושך רבים מכל רחבי העולם. 

 

הכלכלה המקומית יציבה – אך שוק הדיור פחות! 

הכלכלה המקומית בדובאי גדולה, יציבה וחזקה – השניה בגודלה בעולם הערבי. יציבותה מוכיחה את עצמה במשברים כלכליים גדולים ומבטיחה לכלל המשקיעים בשטחה יציבות ואיתנות אל מול כל משבר. מעבר לכך, הכלכלה המקומית מתאפיינת כנטולת בירוקרטיה. כלכלה חופשית המאפשרת תחרות בריאה וליברליות עסקית מפריחה את כל שטחה של דובאי, מה שמטיב על משקיעי נדל"ן זרים. ומה באשר לענף הנדל"ן באזור? בושנה מהמתרחש במדינת ישראל, מחירי הדיור בדובאי צונחים. המשבר הכלכלי העולמי של שנת 2008 הביא לקריסה במחירי הדיור, אך דובאי הצליחה להתאושש תוך תקופת זמן קצרה וכבר בשנת 2014 מחירי הדיור חזרו לעלות. אך משנת 2014 ועד 2022 חלו עוד לא מעט שינויים כאשר המרכזי שבהם הוא הצפת היצע בשוק. 

 

שוק הדיור בדובאי ירד למעלה מ 30% בשנים האחרונות – אז למה בכל זאת כדאי להשקיע שם? ריכזנו עבורכם את כל היתרונות 

כידוע כשההיצע גדול מהביקוש הקיים, מחירי הדיור יורדים, וכך קרה בדובאי. בשנים האחרונות מחירי הדיור בדובאי צנחו בקרוב ל 30%. ירידה זו מאפשרת למשקיעים בשוק המקומי ליהנות ממחירים נמוכים למדי. משקיעים שרכשו נכסים בשנת 2009 יכולים להיום למכור את דירותיהם באותו מחיר שהם רכשו ללא רווח כלל. אז למה בכל זאת משקיעים רבים מכל רחבי העולם בוחרים להשקיע את כל חסכונותיהם דווקא בדובאי? ישנם מספר יתרונות משמעותיים שאתם חייבים להכיר. ריכזנו עבורכם את כל היתרונות הגדולים ביותר, והם:

קראו עוד: השקעת נדל"ן בדובאי

  • תיירות חוץ עניפה – כ 12,000,000 תיירים בכל שנה!

תיירים רבים מגיעים לשטחה של דובאי מידי שנה. כ 12,000,000 תיירים מגיעים לחופשות או לפגישות עסקים בכל שנה. מדוע התיירים הרבים מהווים יתרון משמעותי עבור המשקיעים? ישנן מספר סיבות, והן:

  • עליית הביקושים לדיור – על אף שמרבית התיירים מגיעים לחופשה קצרה בת כמה ימים עד שבועות, הם עדיין זקוקים לקורת גג לישון לתחיה, מה שמגדיל את קמות הביקושים. גידול בביקוש לדיור משפיע באופן ישיר הן על מחירי הנכסים והן על מחירי השכירויות. ככל שהביקוש גבוה יותר, כך גם המחירים גבוהים יותר. 
  • אפשרות להגדיל את אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים – משקיעים רבים שרוכשים נכסים בדובאי בוחרים להשכיר את הנכסים שלהם לתיירים, לתקופות זמן קצרות. השכרת נכסים לתיירים מאפשרת למשקיעים למקסם רווחים וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד, בין 8% ל 15% בממוצע שנתי.

  • מחירי דיור נמוכים 

מחירי הדיור בדובאי נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בישראל. דירת שלושה חדרים ממוצעת תעלה בין 450,000 שקלים באזורים הזולים, לבין 1,200,000 שקלים באזורים היקרים והמבוקשים ביותר. מחירי הדיור כוללים מספר יתרונות משמעותיים עבור המשקיעים, והם;

  • משקיעים קטנים עם הון עצמי מוגבל אינם נאלצים להתפשר על איכות הדירה, גודלה או מיקומה. בישראל המשקיעים הקטנים נדחקים לאזורי פריפריה, וגם שם חלקם נדרש לוותר על דירות גדולות וחדשות ולהתפשר על דירות קטנות וישנות. 
  • מחירי הדיור הנמוכים מגלמים פוטנציאל השבחה גבוהה. בשונה מישראל בה מחירי הדיור במחירי שיא כל הזמנים, מחירי הדיור בדובאי רחוקים עשרות אחוזים מהשיא שלהם. לכן, משקיעים רבים סבורים כי פוטנציאל ההשבחה בדובאי גבוה במיוחד. 
  • כלל אצבע שאתם חייבים להכיר בתור משקיעים – ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרתו נמוכים יותר, וכן להיפך – ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרתו גבוהים יותר. 

 

  • אחוזי תשואה גבוהים – בין 5% ל 7% תשואה מידי שנה

מחירי הדיור הנמוכים בדובאי מבטיחים למשקיעים בה אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת הנכסים בכל שנה. אחוזי התשואה המתקבלים בישראל נעים בין 2.1% ל 4.7% מידי שנה, בעוד בדובאי המשקיעים נהנים מאחוזי תשואה גבוהים יותר – בין 5% ל 7% בכל שנה. 

 

  • מיסוי נוח – 0% מס הכנסה ומס שבח, רק 5% מס על הכנסה מהשכרת נכסים 

אמנת מס בין דובאי לישראלשיטת המיסוי המקומית מטיבה עם המשקיעים. חיסכון משמעותי של מס הכנסה ומס שבח (שלא קיים בדובאי) ותשלום של 5% מס הכנסה מהשכרת נכסים בלבד, הופך עסקאות רבות בדובאי לאטרקטיביות במיוחד. 

 

  • אמנת מס בין דובאי לישראל – משקיעים ישראלים לא יצטרכו לשלם כפל מס

ישראל ודובאי חתמו על אמנת מס לפני כשנה. אמנת המס שנחתמה ב 2021 מבטיחה כי המשקיעים הישראלים בשטחה של דובאי לא יצטרכו לשלם כפלי מס. 

קראו עוד: מה חשוב לדעת על השקעות נדל"ן בדובאי?

  • עידוד משקיעים זרים – הענקת ויזת תושב ל 3 שנים למשקיעים מעל 750,000 דירהם

הממשל המקומי בדובאי מעודד מאוד את המשקיעים הזרים ומציע הענקת ויזת תושב למשך שלוש שנים (עם אפשרות להאריך אותה) לכל משקיע שירכוש נכסים בעלות של למעלה מ 750,000 דירהם. 

לסיכום, דובאי מציעה לכלל המשקיעים בה לא מעט יתרונות וחסרונות על פני השקעה בשווקי דיור רבים בכל רחבי העולם. 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!