השקעות נדל"ן חדרה – מדריך מפורט להשקעות נדל"ן בחדרה!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

לא מעט משקיעי נדל"ן בישראל בוחרים בשנים האחרונות להשקיע את מיטב כספם באחת מהערים הפחות מדוברות בישראל, חדרה.כיצד לנבא את מחירי הנדל"ן בחדרה להשקעה העיר חדרה ממוקמת צפונית לנתניה אך על אף הקירבה הגאוגרפית, מחירי הדיור בנתניה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לחדרה. רגע לפני שניגע בכל הסיבות המרכזיות ביותר בגינן משקיעי נדל"ן רבים מסמנים את חדרה כאחד מיעדי ההשקעה האטרקטיביים ביותר בישראל, חשוב שתכירו מספר נקודות חשובות אודות כל כספי החיסכונות שלכם. לא מעט אנשים בוחרים לשמור על כל כספי החיסכונות שלהם במסלולי החיסכון שהבנקים מציעים או גרוע מכך, בחשבון העו"ש במטרה להגן על כספם מפני ירידות. הם בטוחים שהדרך הבטוחה ביותר לשמור על כספם היא פשוט להשאירו בבנק אך מה שהם לא יודעים זה שזוהי בדיוק הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה. גם אתם שומרים את כל כספי החיסכונות שלכם בפק"מ או בעו"ש? חשוב שתכירו את המשמעות האמיתית של שמירת כספכם בבנק.

עצרו את שחיקת הכסף שלכם והתחילו להשקיע! הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה

האינפלציה התמידית בישראל שוחקת את ערך הכסף שנותר שמור בבנק ללא כל תנועה. האינפלציה הממוצעת בישראל עומדת על כ 2% מידי שנה, מה שאומר שערך הכסף שלכם נשחק בכ 2% בכל שנה. סל הקניות שעלה לפני כעשר שנים 100 שקלים יעלה כיום הרבה יותר. נמאס לכם מהריבית האפסית שהבנקים מציעים במסלולי החיסכון השונים? בשורות הבאות תקבלו את כל הכלים הנדרשים למשקיע המתחיל. השקעות נדל"ן נחשבות בעיני רבים לחלופה הטובה ביותר לבנק. שוק הדיור בישראל נמצא בעיות מחירים תמידיות לאחר יותר משני עשורים רצופים של עליה. העלייה היציבה תבטיח גם למשקיעים השמרניים ביותר עסקאות בטוחות ללא תנודתיות וכמעט ללא סיכון. חוששים שמחירי הדיור בישראל הגיעו למחיר בועתי או לחומת זכוכית שתקשה על המשך העליות? בשביל לענות על השאלה הזאת אתם חייבים להכיר את הכוחות המשפיעים על תנועות מחירי הדיור.

שוק הדיור הישראלי נמצא בשיאי כל הזמנים לאחר שני עשורים רצופים של עליות – האם מחירי הדיור בועתיים?

מה חשוב לבדוק טרם השקעה בנדל"ן בחדרהמחירי הדיור בישראל לא סתם עולים במאות אחוזים במשך למעלה משני עשורים רצופים. מחירי הדיור מושפעים מרמות הביקוש וההיצע הקיימות בשוק. ככל שהביקוש גבוה מההיצע, מחירי הדיור עולים וכן להיפך, ככל שההיצע הקיים גדול מהביקוש, מחירי הדיור יורדים. רמות הביקוש לדיור בישראל גבוהות משמעותית מההיצע הקיים ולכן מחירי הדיור עולים לאורך שנים ללא סימני בלימה. נתון נוסף וחשוב לא פחות הוא קצב התחלות הבניה בשוק המקומי. קצב התחלות הבנייה בישראל נמוך בהשוואה לקצב גידול הביקוש, מה שאומר שהפער בין הביקוש להיצע המשפיע על עליית המחירים צפוי להמשיך ולגדול בשנים הקרובות. במילים אחרות, על פי הכוחות המשפיעים על תנועות המחירים בישראל, שוק הדיור המקומי אינו נמצא במחירי בועה ואינו מראה סימנים של בלימת מחירים בעתיד הקרוב. כל ניסיונות הממשלה בשנים האחרונות לבלום את מחירי הדיור עלו בתוהו ונדמה שללא שינוי מהותי (שיקח שנים ליישמו), מחירי הדיור בישראל ממשיכים צפונה.

למה דווקא חדרה? הכירו כמה מהמאפיינים הבולטים של העיר

אז למה דווקא חדרה? כפי שפתחנו, חדרה סומנה על ידי רבים כיעד האטרקטיבי ביותר להשקעה בישראל. המדריך להשקעות נדל"ן בחדרה בפרט ובישראל בכלל ריכז עבורכם מספר נקודות שחשוב שתכירו על חדרה. העיר חדרה הוקמה לפני לא מעט שנים, בשנת 1980 והיא נחשבת לאחת הערים הגדולות ביותר באזור הצפון. במשך שנים ארוכות חדרה נחשבה לאחת הערים המשעממות בישראל ולא הצליחה למשוך אליה זוגות צעירים על אף הקירבה הגאוגרפית לאחת הערים הבולטות בישראל, נתניה. בשנים האחרונות חלה תפנית משמעותית ותדמיתה של חדרה מתחילה להשתנות. לאורנה חצתה חדרה את רף 100,000 התושבים ובממוצע של השנים האחרונות קצב הגידול בעיר עומד על כ 1.5% מידי שנה. גידול אוכלוסין משמעותו הגדלת הביקוש לנכסי מגורים, מה שעתיד להשפיע על עליות מחירים באזור. הרשות המקומית בחדרה עומלת רבות על שינוי תדמיתה, חידוש שכונות ישנות, הקמת שכונות אטרקטיביות ועוד. כלל השינויים הללו גורמים למשקיעים רבים להצביע על חדרה כאחת הערים הגדולות באזור הצפון שמחירי הנכסים בה צפויים לעלות בעשרות אחוזים בשנים הקרובות.

כך תבחנו בכוחות עצמכם את האזורים החמים ביותר להשקעה

נשמע מעניין? רגע לפני שאתם ממהרים להתחדש בנכס להשקעה בחדרה, חשוב שתכירו את כל הנקודות החשובות שאתם חייביםמה האזורים החמים בחדרה להשקעה לבדוק טרם הבחירה. העיר חדרה עוברת שינויים רבים וצפויה להסב למשקיעיה רווחים יפים בשנים הקרובות, אך על מנת לבחור נכון השקעה מנצחת, אתם חייבים להכיר את כל הפרמטרים החשובים ביותר שיש לבחון לפני שמתמקדים על השכונה הטובה ביותר. הפרמטרים החשובים ביותר שמשקיעי נדל"ן רבים בוחנים לפני שהם מתמקדים על אזור מנצח הם:

  • רמות ביקוש גבוהות לשכונה ממוקדת – בחינת הביקוש וההיצע של העיר כולה חשובה, אך לא מספיקה. בשביל לבחור את השכונה הטובה ביותר חשוב לבחון את הביקוש וההיצע באזורים קטנים ככל הניתן בשביל להגיע למיקוד מיטבי של אזור מנצח.
  • קרבה למוסדות אקדמיים – משקיעי נדל"ן רבים רואים בקירבה למוסדות אקדמיים יתרון של ממש. הסיבות לכך הן: הסטודנטים נחשבים לשוכרים קלים שיודעים לשמור על הדירה ולשלם בזמן, ניתן להשכיר את הדירה לכמה סטודנטים שותפים, רמות הביקוש באזור גבוהות יותר באופן תמידי ועוד.
  • קרבה לנתיבי תחבורה ציבורית – אנשים רבים בוחרים את מקום המגורים שלהם על פי נוחות הגישה לאזור. אזורים הסמוכים לתחנות אוטובוס רבות, תחנות רכב או רכבת קלה נחשבים למבוקשים במיוחד.
  • שכונה חלשה הסמוכה לשכונה חזקה – שוק הנדל"ן סוחף במגמה העולה גם את האזורים החלשים. ככל שהשכונה החלשה קרובה יותר לשכונה החזקה, כך הסיכויים שלה להדביק את הפער במהירות גדולים יותר. הרשויות המקומיות לא אוהבות שישנן מובלעות מוחלשות ולכן גם השכונות החלשות הקרובות לשכונות החסרות נהנות משיקום ושדרוג מהיר במיוחד.

הכירו את כל היתרונות של העיר חדרה – הסיבות בגינן העיר סומנה על ידי משקיעים רבים כמבטיחה ביותר בישראל

  • קרבה לחוף הים – הקרבה של חדרה לחוף הים הופכת אותה למבוקשת יותר בעיני רבים שרוצים להתגורר מרחק הליכה מחוף הים. בבדיקה פשוטה תוכלו לזהות שמחירי הנכסים הממוקמים בקרבה לחוף הים מבוקשים יותר, מושכרים ביותר מהממוצע העירוני ועולים בקצב מהיר יותר מכל שאר הנכסים המרוחקים מהחוף.
  • מיקום אסטרטגי – העיר חדרה ממוקמת כ 30 דקות נסיעה בלבד מלב תל אביב, מה שהופך אותה לאטרקטיבית במיוחד. אנשים רבים העובדים באזורי הביקוש כמו רמת גן, תל אביב או גבעתיים לא ידרשו להרבה יותר מחצי שעה נסיעה ממקום עבודתם לביתם בחדרה.
  • התחדשות מסיבית – הרשות המקומית מתכננת פיתוחים רבים ומשמעותיים שישדרגו את העיר עשרת מונים. אחת הדוגמאות לכך היא אנרג'י פארק חדרה שעתידה להגדיל בעשרות אחוזים את כמות התעסוקה בעיר. התשתית הטובה ביותר לקליטת אזרחים נוספים היא הגדלת כמות התעסוקה באזור, וכך צפויה חדרה להמשיך להגדיל את עצמה בקצב מהיר.
  • תחנת רכבת שתחליף את התחנה בבנימינה – תחנת הרכבת של חדרה מאפשרת לרבים המתגוררים באזור להגיע למרכז תל אביב וכן לחיפה, המרכז הצפוני בקלות ובמהירות רבה. נוחות וקלות הנסיעה לאזורים מרכזיים רבים בכל רחבי הארץ מהווה יתרון משמעותי לעיר וכך היא מצליחה למשוך לא מעט משקיעים חדשים.

אלה השכונות שמרכזות עיניין רב מצד המשקיעים – השכונות האטרקטיביות ביותר להשקעה בחדרה

כלל היתרונות הללו מצליחים למשוך משקיעים רבים לעיר חדרה הסבורים כי מחירי הנכסים בה צפויים לעלות בעשרות אחוזים תוך שניםבאילו שכונות בחדרה כדאי להשקיע בנדל"ן בודדות. רוצים גם? מדריך השקעות נדל"ן בחדרה סקר עבורכם את כל השכונות הטובות והכדאיות ביותר להשקעה בעיר חדרה.

שכונת הפארק

שכונת הפארק החדשה ממוקמת באזור נוח ליציאה הן לכיוון חיפה והן לכיוון תל אביב. בנסיעה קצרה ניתן להגיע לכביש 6, כביש 9 וכביש 4. מעבר לכך, שכונת הפארק מצליחה למשוך לא מעט זוגות צעירים המחיים את האזור עם לא מעט פעילויות לרווחת התושבים. כמו כן כמובן שיש באזור פארק גדול ורחב ידיים שמהווה יתרון משמעותי לשכונה. גם בתי הספר ומוסדות החינוך השטנים באזור נחשבים לטובים במיוחד כך שללא כל צל של ספק שכונת הפארק בחדרה היא אחת השכונות המבוקשות ביותר. מחירי הדיור באזור עדיין לא עשו את העלייה הגדולה שחלקים נרחבים בכל רחבי הארץ עשו הספיקו לעשות לפני מספר שנים. נכון לכתיבת שורות אלה מחירי דירה ממוצעת בת 4 חדרים באזור נעים בין 1,400,000 שקלים ל 1,450,000 שקלים, מחירים זולים בעשרות אחוזים בהשוואה לנתניה השכנה ועוד לא מעט ערים הממוקמות במרחק של מספר דקות בנסיעה. לשכונה המבוקשת יש גם עתיד מזהיר הכולל פיתוחים רבים של מרכזים מסחריים שיכללו את כל מה שתושבי השכונה יצטרכו.

שכונת עין הים

שכונת עין הים החדשה מצליחה למשוך את תשומת ליבם של משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי הארץ. היתרון הגדול ביותר של השכונה החדשה הוא כמובן הקירבה לים. ישנן דירות רבות בשכונה הצופות לים, מה שכמובן מעלה את ערכן עשרת מונים. השכונה החדשה ממשיכה להתפתח בקצב מסחרר וצפויים לה עוד לא מעט שינויים וחידושים בשנים הקרובות. נכון לכתיבת שורות אלה בשכונת עין הים ניתן להתחדש עם נכסים חדשים ונוף לים במחירים הנעים בין 1,650,000 ל 1,750,000 שקלים, מה שכמעט לא קיים בשום מקום אחר בישראל. אנשים רבים בוחרים להעתיק את מקום המגורים שלהם לשכונת עין הים במטרה ליהנות מרמת חיים גבוהה במחירים נוחים. גם ממרכזי הארץ מגיעים לא מעט כי הם מבינים שבמרחק נסיעה של כחצי שנה הם מקבלים מה שלא יוכלו לקבל במרכז הארץ במחירים כפולים ומכופלים.

שכונת האוצר

שכונת האוצר היא אחת השכונות הממוקמות במיקום הטוב ביותר בחדרה. השכונה קרובה לכבישי 4 ו 2 המאפשרים יציאה והגעה לשכונה במהירות רבה. גם תחנת הרכבת לא רחוקה מהשכונה שהופכת בשנים האחרונות לאחת השכונות המבוקשות ביותר באזור. אם לא די בקרבה לצירי תנועה מרכזיים, שכונת האוצר ממוקמת בסמיכות למרכז העיר. רחוב הנשיא נמצא מרחק הליכה מהשכונה וכולל כמות גדולה של חנויות, מסחר, פנאי ובילוי. יתרון נוסף ומשמעותי שמצליח למשוך משקיעים רבים לשכונה הוא הדירות הישנות שנבנו לפני כמה עשרות שנים. הדירות הישנות מאפשרות למשקיעים ליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד על אף מיקומה המיטבי של השכונה. מחירים נמוכים כוללים מספר יתרונות שחשוב שתזכרו: ראשית, ככל שמחירי הנכסים זול יותר כך אחוזי התשואה מהשכרתם יהיו גבוהים יותר. שנית, מחירים נמוכים מאפשרים למשקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך ליהנות מנכסים אטרקטיביים להשקעה. שלישית, ככל שמחיר הדירה נמוך יותר, כך פוטנציאל הרווח מעליית ערכה גדול יותר. כלל היתרונות הללו גורמים למשקיעים רבים להצביע על שכונת האוצר כשכונה האטרקטיבית ביותר להשקעה בעיר בחדרה. דירות חדשות יחסית שנבנו לפני כ 15 שנה נמכרות בכ 1,380,000 שקלים לארבעה חדרים ודירות ישנות נמכרות אף במחירים נמוכים יותר.

שכונת ברנדייס

האם שכונת ברנדייס בחדרה טובה להשקעה בנדל"ן

שכונת ברנדייס מצליחה להביא את הכפר אל תוך העיר. השכונה הישנה מתאפיינת בבתים צמודי קרקע, תשתיות בסיסיות בלבד, כבישים ללא מדרגות ומרחבים פתוחים גדולים במיוחד. האווירה הכללית בשכונה משכירה כפרים ישנים על אף מיקומה הגאוגרפי בתוך אחת הערים הגדולות ביותר במחוז הצפוני. חשוב להדגיש ששכונה זו מתאימה בעיקר לאנשים שאוהבים את האווירה הכפרית ולכן, אם אתם אוהבים את המראה העירוני, החי והבועט, נדמה ששכונת ברנדייס פחות מתאימה לכם. בשכונה תוכלו להתחדש עם נכסים גדולים על שטחים של מאות מטרים במחירים יחסית נמוכים. נכון לכתיבת שורות אלה דירות קטנות בנות שלושה חדרים על שטחים גדולים של כ 300 מטרים נמכרות בכ 1,700,000 שקלים בלבד. שטח של 300 מטרים הוא לא דבר של מה בכך, בטח אם מדובר בעיר מפותחת הקרובה מרחק 30 דקות נסיעה מלב תל אביב.

שכונת ניסן

שכונת ניסן היא השכונה המתוכננת על הצד הטוב ביותר בחדרה. השכונה נבנתה מאפס ולכן כל תשתיותיה מתוכננות היטב. השכונה נחשבת לשכונה יוקרתית ומטופחת המאפשרת למתגוררים בה ליהנות מרמת חיים גבוהה. לא מעט משקיעים בוחרים בסוס הבטוח ביותר של חדרה, שכונת ניסן שאף דייר חדש באזור לא פוסח על בדיקת השכונה. בשכונה יש את כל מה שתושביה צריכים, לרבות סופרים, חנויות רבות, בתי ספר, גנים, מגרשי כדורגל, מרכזים מסחריים, בתי כנסת ועוד. המחירים בשכונה לא יקרים משמעותית משכונות אחרות על אף שהיא מציעה לגרים בה הרבה מעבר לשכונה ממוצעת בחדרה. דירות ארבעה חדרים יחסית חדשות נמכרות בכ 1,470,000 שקלים בלבד.

לסיכום כלל השכונות האטרקטיביות ביותר להשקעה בחדרה:

שכונה מחיר ממוצע
שכונת הפארק 1,450,000 שקלים
שכונת עין הים 1,750,000 שקלים לדירות עם קו ראשון לים
שכונת האוצר 1,380,000 שקלים
שכונת ברנדייס 1,750,000 שקלים לדירה על מגרש גדול
שכונת ניסן 1,470,000 שקלים

 

רוצים להתחיל להשקיע אך אין לכם חסכונות? כך תוכלו להשקיע בחדרה גם ללא הון עצמי:

אחרי שנגענו בכל הפרטים החשובים אודות בדיקות חיוניות שיש לבדוק כל אזור לפני שבוחרים את יעד ההשקעה, היתרונות הגדולים ביותר של חדרה וכמובן את השכונות החמות ביותר שמרכזות את מירב העיניין מצד המשקיעים, חשוב שתכירו את כל אפשרויות המימון לעסקה הבאה שלכם. אנשים רבים סבורים שבשביל להשקיע בנדל"ן הן צריכים הון עצמי גבוה במיוחד של כמה מאות אלפי שקלים לפחות, אך האמת היא שכל אחד יכול להתחיל להשקיע בנדל"ן גם ללא הון עצמי כלל. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר שמסייעות למשקיעי נדל"ן רבים לצבור עוד ועוד נכסים גם ללא הבאת כסף מהבית כלל.

הלוואת משכנתא

כיצד לממן השקעה בנדל"ן בחדרההאפשרות הראשונה והגדולה ביותר היא כמובן הלוואת המשכנתא. מאפייניה של הלוואת המשכנתא הם: טווחי זמן ארוכים, סכומים גדולים וריביות נמוכות. אחד הכללים המנחים את הבנקים בישראל במתן הלוואות לציבור הרחב הוא יצירת התאמה בין רמות הסיכון במתן ההלוואה לבין גובה הריביות. ככל שהסיכון גבוה יותר מצד הבנק, כך תידרשו לשלם ריביות גבוהות יותר. אז איך בכל זאת הלוואת המשכנתא שניתנת בסכומי כסף גדולים לטווחי זמן ארוכים (עד 30 שנה) ניתנת בריביות נמוכות במיוחד? התשובה לכך רמוזה בשם ההלוואה. הלוואת המשכנתא על שם משכון, הבנק משעבד לרשותו את הדירה שהלווה קונה בעזרת כספי ההלוואה שלו כך שגם אם הלווה יקלע לקשיים כלכליים במהלך כל שנות ההחזרים ולא יצליח לעמוד בכל החזריו, הבנק תמיד יוכל למשכן את הנכס, למכור אותו ולהחזיר לעצמו את כל כספי ההלוואה. במילים אחרות, הנכס מהווה מעין בטוחה לבנק המסייע להורדת הסיכון וכך ההלוואה ניתנת בתנאים אטרקטיביים במיוחד. הלוואות המשכנתא בישראל מאפשרת ללווה הרוכש את דירתו הראשונה לקבל עד 75% משווי הנכס, ללווה הרוצה לרכוש דירה שניה והלאה יקבל 50% משווי הנכס בלבד. חשוב להדגיש שהלוואת המשכנתא כוללת לא מעט מסלולים אפשריים המתאגדים לכדי תמהיל משכנתא מלא. אם אתם לא עוסקים בתחום ביומיום, מומלץ שתיעזרו בסיוע מקצועי של יועץ משכנתאות פרטי (אל תסתפקו בזה שהבנקים מעמידים לשירותכם!).

הלוואה קצרת מועד

האם ניתן לקחת הלוואה קצרת מועד להשקעה בנדל"ן בחדרהאפשרות מימון נוספת המסייעת לאנשים רבים לרכוש נכסים בכל רחבי הארץ היא הלוואה קצרת מועד. מאפייניה של הלוואה זו שונים ממאפייני הלוואת המשכנתא והם: הלוואה לתקופת זמן קצרה עד בינונית, סכומי כסף קטנים וריביות גבוהות. הלוואה זו אמנם נחשבת למעט פחות אטרקטיבית מהלוואת המשכנתא אך היא יכולה לסייע לכם להשלים את ההון העצמי שאתם נדרשים להביא מהבית לצורך קבלת הלוואת משכנתא. לדוגמה, גם אתם מתכננים לרכוש נכס בשווי 1,000,000 שקלים, בהנחה שמדובר בדירה הראשונה שלכם, הלוואת המשכנתא תאפשר לכם לקבל 750,000 שקלים בלבד. בעזרת הלוואה קצרת מועד תוכלו להשלים את ההון העצמי הנדרש על סך 250,000 שקלים. בעזרת שילוב בין ההלוואות ניתן לקבל אחוזי מימון גבוהים במיוחד ואף מלאים על נכסים מסויימים.

משכון נכס קיים

יש לכם נכס? אתם יכולים לחלץ מקירותיו לא מעט כסף. אנשים רבים לא מודעים לכל הזכויות המגיעות להם ונמנעים מניצול מירבי של אפשרויות המימון השונות. אחת מדרכי המימון הטובות ביותר לבעלי נכסים היא לשעבד את הנכס שלהם ולקבל כנגדו הלוואת משכנתא. ההלוואה הניתנת כנגד משכון נכס קיים ניתנת בתנאי הלוואת משכנתא כך שריביות ההלוואה נמוכות במיוחד. הבנקים בישראל מאפשרים לבעלי נכסים לשעבד עד 50% משווי הנכס שלהם ולקבל כנגדו 50% משווי הנכס. אם יש לכם נכס ששווה כ 1,000,000 שקלים, תוכלו למשכן 50% ממנו ולקבל 500,000 שקלים לרכישת דירה נוספת. למה זה משתלם? הדירה המוספת שתרכשו תכסה את החזרי המשכנתא החדשים שלכם כך שבעוד כעשר שנים תסיימו לשלם את הלוואת המשכנתא ללא הוצאה של שקל נוסף מכיסכם ותוכלו ליהנות מהכנסה פסיבית מדירה נוספת.

שימוש נכון בכל אפשרויות המימון הקיימות לרשותכם תאפשר לכם לרכוש נכסים להשקעה בחדרה או בכל מקום אחר בארץ ובעולם ללא צורך בהון עצמי גבוה ובמקרים רבים אף ללא הון עצמי כלל. אז אחרי שאתם מכירים גם את אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר, חשוב שתכירו את מסלולי ההלוואה שרוב ככל משקיעי העיר חדרה בוחרים. עולם הנדל"ן כולל לא מעט מסלולי השקעה שונים, בשורות הבאות נעסוק במסלולי ההשקעה האהובים ביותר על ידי המשקיעים בחדרה.

אלו מסלולי ההשקעה הבולטים ביותר בעיר חדרה

מסלול ההשקעה הראשון והגדול מכולם הוא כמובן המסלול המניב. השקעות נדל"ן מניב בחדרה כוללות רכישת נכסים והשכרתם לתקופות זמן ארוכות. משקיעי נדל"ן מניב נהנים מלא מעט יתרונות שיש למסלול והעיקריים שבהם הם: הכנסה פסיבית מידי חודש, השקעה פשוטה ובטוחה, שני אפיקי רווח שונים ועוד. מחפשים השקעת נדל"ן פשוטה ובטוחה שלא תצריך מכם התעסקות רבה? השקעות נדל"ן מניב בחדרה יכולות להתאים לכם. במסלול השקעות זה מומלץ לבחור נכסים בשכונות מתפתחות כך שמחירי הנכסים יעלו בקצב מהיר באופן יחסי. העובדה שהשקעה במסלול זה היא השקעה לטווחי זמן ארוכים, אתם רוצים לוודא שבמרוצת השנים הנכסים שלכם ישביחו את עצמם בעשרות אחוזים. כמו כן, מומלץ לנסות לאתר נכסים במחירים נמוכים במטרה ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים יותר. כזכור, ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה מהשכרתו יהיו גבוהים יותר.

יתרונות נדל"ן מניב בחדרה:

מה הם מסלולי ההשקעה הבולטים ביותר בעיר חדרה

  1. מסלול פשוט – לא יצריך מכם יותר מפעולה חד שנתית. ישנם אנשי מקצוע רבים שמנהלים נכסים עבור משקיעים, מה שהופך את הכל לפשוט עוד יותר.
  2. מסלול בטוח – נדל"ן מניב נחשב למסלול ההשקעה הבטוח ביותר. משקיעים סולידיים? נדל"ן מניב יכול להתאים לכם.
  3. מסלול עם שני אפיקי רווח שונים – אחד היתרונות הגדולים ביותר בגינו מסלול זה נחשב למסלול ההשקעה הגדול ביותר הוא הרווח הכפול. משקיעי נדל"ן מניב נהנים מהכנסה חודשית מהשכרת הנכס ומעליית ערכו במרוצת השנים.

חסרונות וסיכונים נדל"ן מניב בחדרה:

  1. אחוזי תשואה נמוכים יחסית – נדל"ן מסחרי נחשב לרווחי יותר.
  2. התעסקות עם שוכרים – בחירה שגויה של שוכרים מפוקפקים עלולה לגרור בעיות רבות. בין הבעיות השכיחות ביותר: פגיעה בפנים הדירה, אי עמידה בתשלום החודשי, אי פינוי הדירה בתום המועד הנקוב בחוזה ועוד.

קרקעות חקלאיות המיועדות להפשרה – כל מה שחשוב לדעת!

מסלול השקעה נוסף ושכיח במיוחד בחדרה הוא רכישת קרקע חקלאית המיועדת להפשרה. קרקע חקלאית היא קרקע שלא ניתן לעשות בה דבר מלבד צורכי חקלאות. בחדרה ישנן לא מעט קרקעות המיועדות להפשרה. הליך ההפשרה הוא הליך המאפשר לבצע בקרקע פעולות נוספות מלבד חקלאות, לדוגמה: בנייה. קרקע חקלאית נמכרת במחירים זולים במיוחד בשל העובדה הפשוטה לא ניתן לעשות בה דבר אך כאשר היא מסיימת את הליך הפשרתה, שוויה מכפיל ואף משלש את עצמו. משקיעי קרקעות חקלאיות יכולים ליהנות ממאות אחוזי רווח על כספם. נשמע מעניין? ריכזנו את היתרונות והחסרונות של המסלול.

יתרונות רכישת קרקעות חקלאיות להפשרה:

  1. פוטנציאל רווח של מאות אחוזים – המשקיעים שהקרקע שלהם תעבור את הליך ההפשרה יוכלו ליהנות ממאות אחוזי רווח.
  2. מחירים נמוכים – עלות קרקע חקלאית זולה במיוחד כך שגם משקיעים קטנים ללא הון עצמי כלל יוכלו להרשות לעצמם להתחדש עם קרקע חקלאית להשקעה בחדרה.

חסרונות וסיכונים ברכישת קרקע חקלאית להפשרה:

  1. קרקע שלא מופשרת – ייתכן מצב בו הקרקע החקלאית לא תעבור את הליך ההפשרה המיוחל. חשוב לדעת לבחור נכון את הקרקעות הטובות ביותר.

לסיכום, העיר חדרה צפויה להמשיך בתנופה לכיוון צפון גם בשנים הקרובות!

לסיכום, השקעות נדל"ן בעיר חדרה צפויות להסב למשקיעים רווחים גדולים תוך זמן קצר. הפוטנציאל הגדול של העיר הן בשל גודלה ובעיקר בשל מיקומה האסטרטגי יוכיח את עצמו בשנים הקרובות. אם גם אתם רוצים להתחיל להשקיע בחדרה, כדאי שתעשו זאת באחד משני מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר באזור.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!