השקעות נדל"ן חיפה – הכירו את כל הסיבות המרכזיות בגינן חיפה מצליחה למשוך כל כך הרבה משקיעים למחוזותיה

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

משקיעים רבים בישראל מצביעים על חיפה כאחת הערים האטרקטיביות ביותר להשקעות נדל"ן. אם גם אתם מחפשים את היעד הבא שמחירי הנכסים בו צפויים לזנק בעשרות אחוזים בשנים הקרובות, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נסביר מדוע משקיעים רבים בישראל נוהרים להשקיע בחיפה, נגע בכל היתרונות שהעיר מספקת למשקיעיה, נכיר את המשתנים המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל, ננסה להבין האם מחירי הדיור בישראל באמת בועתיים וכמובן נכיר את כל מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בענף. אך גם אם אתם לא מתכננים להשקיע בענף הנדל"ן בקרוב, חשוב שתמשיכו לקרוא את הפסקאות הבאות שיוכלו לחסוך לכם לא מעט הפסדים בשנים הבאות.

מצב מחירי הדיור בישראל – חוששים שהמחירים בועתיים? בפסקאות הבאות נחמד לבחון האם המחירים מנופחים או שמא צפויים להמשיך לעלות

לא מעט אנשים בישראל סבורים כי לאחר למעלה מעשור של עליות מחירים, מחירי הדיור בועתיים. בהמשך המאמר ננסה להבין האם המחירים אכן בועתיים או שמא צפויים להמשיך במגמת העלייה לכיוון צפון גםהשקעות נדל"ן חיפה -ישנם בעיר מוסדות לימוד אקדמיים המושכים משקיעים רבים לשכונות הסמוכות למרכזי הלמידה בשנים הבאות. אך קודם לכן, חשוב שנכיר את החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן, בה בוחרים מרבית האנשים הסבורים שמחירי הדיור בדרך לירידה. החלופה המרכזית היא תוכניות חיסכון בנקאיות המבטיחות לבוחרים בהם הגנה הרמטית על הכסף ללא חשיפה לאפיקי השקעה כלל. אך האם באמת המסלולים הללו שומרים על ערך הכסף שלכם? התשובה היא ממש לא. הבנקים בישראל משווקים את תוכניות החיסכון כאפיק נטול סיכון, אך מה שנם שוכחים לספר ללקוחותיהם זה שהאינפלציה התמידית בישראל (שעומדת על כ 2% מידי שנה), גבוהה משמעותית מהריבית החיובית המוענקת במסלולי החיסכון.

מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע – כך ניתן לבחון בצורה מקצועית את מצב מחירי הדיור בישראל

במילים אחרות, מסלולי החיסכון המבטיחים לבוחרים בהם הגנה מלאה מפני הפסדים, הם הדרך הבטוחה להפסד של כ 2% מידי שנה. רוצים לשמור על ערך הכסף שלכם מפני האינפלציה התמידית בישראל? אחת האפשרויות הטובות ביותר היא להשקיע בענף הנדל"ן. אך האם לאחר עליות של מאות אחוזים בעשורים האחרונים, זה הזמן הנכון לרכוש דירה להשקעה? בשביל לענות על כך אתן חייבים להכיר את הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל. הגורמים המרכזיים הם: ביקוש והיצע. כל עוד הביקוש גדול מההיצע הקיים, מחירי הדיור עולים וכך גם להיפך, כל עוד ההיצע גדול מהביקוש, מחירי הדיור יורדים. בדיקה מקצועית של מאזן הכוחות מעלה כי רמות הביקושים גבוהות משמעותית מההיצע הקיים בישראל, מה שאומר שהמחירים אינם בועתיים. מעבר לכך, כל עוד לא יחול שינוי משמעותי, המחירים צפויים להמשיך לעלות גם בשנים הבאות.

בשורות הבאות נגע בכל היתרונות הגדולים ביותר של העיר חיפה, בגינם משקיעים רבים מכל רחבי הארץ נוהרים למחוזותיה.

היתרונות הגדולים שחיפה מציעה לכל משקיעיה:

  1. מוסדות לימוד אקדמיים – מוסדות לימוד אקדמיים מושכים משקיעים רבים לשכונות הסמוכות למרכזי הלמידה, וזאת לאור מספר יתרונות משמעותיים.

השקעות נדל"ן בחיפה בעקבות תוכניות פיתוח לשכונות רבות בכל רחבי העיר - שכונות רבות בחיפה דרושות עבודות פיתוח והתחדשות עירונית.

  • ראשית, חשוב להבין כי הגעתם של סטודנטים רבים מכל רחבי הארץ לאזור המכללה או האוניברסיטה, תורמת רבות לעלייה בביקושים לשכונות הסמוכות. עליית הביקושים מובילה באופן ישיר לעליית מחירים וכן לעליית מחירי השכירות באזור.
  • שנית, משקיעים רבים אוהבים להשכיר נכסים לסטודנטים שנחשבים לשוכרים טובים. סטודנטים מקפידים לעמוד בכל זמני התשלום וכן לשמור על פנים הדירה בצורה מיטבית.
  • שלישית, סטודנטים רבים לא מצליחים לשכור דירה לבד, ולכן רבים מהם שוכרים דירות עם שותפים. דירות שותפים מאפשרות למשקיעים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד. אחוזי התשורה הממוצעים בחיפה עומדים על כ 4% בכל שנה, דירת שותפים יכולה להניב 8% בכל שנה.

2. תוכניות פיתוח לשכונות רבות בכל רחבי העיר שכונות רבות בחיפה דרושות עבודות פיתוח והתחדשות עירונית. הרשות המקומית ערה לכך ועומלת רבות לקידום תוכניות רבות שישנו את פני העיר. שכונות רבות צפויות ליהנות מכמות גדולה של פרוייקטים להתחדשות עירונית, אחרות יהנו מסלילת טיילת חדשה ומפוארת ועוד. כלל השינויים והפיתוחים הללו יביאו לעליית ערך הנכסים בשכונות רבות בכל רחבי העיר, מה שיאפשר למשקיעים ליהנות מעליית ערך משמעותית בשנים הבאות.

3. פינוי חוות מכלי הדלק בשכונת קריית חיים מערביתשכונת קריית חיים מערבית סבלה במשך שנים ארוכות מרמות ביקושים ירודות בעקבות חוות מכלי הדלק הממוקמות בשכונה. הביקושים הנמוכים מאפשריםהשקעות נדל"ן בחיפה בשכונת קריית חיים מערבית סבלה במשך שנים ארוכות מרמות ביקושים ירודות בעקבות חוות מכלי הדלק הממוקמות בשכונה למשקיעים לרכוש בשכונה נכסים במחירים נמוכים במיוחד. הרשות המקומית צפויה לפנות את חוות מכלי הדלק מהשכונה בשנים הקרובות, מה שצפוי להזניק את הביקושים ואיתם את מחירי הדיור באזור כולו.

4. קרבה לים –  חיפה מציעה שכונות מגורים במרחק הליכה קצר לחוף הים המקומי. נתון זה מושך לא מעט זוגות צעירים ואף משפחות בוגרות שרוצות ליהנות מהקרבה לחוף הים המרשים של חיפה. השכונות הסמוכות לחוף הים צפויות ליהנות מזינוק חד ברמות הביקושים עם תחילת עבודות השיקום וההתחדשות העירונית באזור.

5. מחירים נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירים בערי המרכז מחפשים נכסים במחירים שפויים? חיפה היא אחת הערים הטובות ביותר עבורכם. מחירי הנכסים בחיפה נע בין 700,000 שקלים ל 1,000,000 שקלים בממוצע, מה שמאפשר למשקיעים רבים ליהנות מהשקעות אטרקטיביות במחירים הוגנים.

6. אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת נכסים אחד מכללי האצבע החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר הוא – ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהים יותר. ניתן לראות זאת היטב בשכונות רבות בחיפה. ממוצע התשואה באזור עומד על כ 4% בעוד בערי המרכז אחוזי התשואה נעים בין 2.2% ל 3% בלבד.

הכירו את מסלולי ההשקעה הגדולים והאטרקטיביים ביותר בחיפה

נשמע מעניין? רגע לפני שאתם ממהרים להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן בחיפה, חשוב שתכירו את מסלולי ההשקעה הגדולים והכדאיים ביותר. חשוב להדגיש כי בניגוד למקובל לחשוב, ענף הנדל"ן אינו מסתכםרגע לפני שאתם ממהרים להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן בחיפה, חשוב שתכירו את מסלולי ההשקעה הגדולים והכדאיים ביותר. ברכישת דירה והשכרתה לתקופות זמן ארוכות. הענף מציע לכלל משקיעיו מבחר עשיר של מסלולי השקעה השונים זה מזה ברמות הסיכון בטווחי זמן ההשקעה וברווח הצפוי מכל מסלול. מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר הם:

  • נדל"ן מניב נדל"ן מניב הוא מסלול הדגל של עולם השקעות הנדל"ן. במסגרת המסלול המשקיע רוכש דירת מגורים ומשכיר אותה לטווחי זמן ארוכים. היתרונות הגדולים של המסלול הם: מסלול גדול, בטוח ופשוט להשקעה, מסלול הכולל השקעה פסיבית מידי חודש ומסלול הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו. מסלול זה נחשב למסלול ההשקעות הגדול ביותר בישראל.
  • נדל"ן על הנייר נדל"ן על הנייר אף הוא נחשב מסלול השקעה גדול בישראל. במסגרתו המשקיע רוכש דירה על הנייר במחיר נמוך ממחירי השוק ב 10% עד 30%. לאחר תום שלבי הבנייה, המשקיע יכול למכור את הדירה במחירי שוק וליהנות מהדלתא שבין הרכישה למכירה. היתרונות הגדולים של המסלול הם: רכישת דירה במחירים נמוכים ממחירי השוק, ללא התעסקות עם שוכרים כלל ורווח נזיל לאחר תום שלבי הבנייה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!