נדל"ן בבינימינה

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

חושבים להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן את החיסכונות שיושבים בפק"מ או בעו"ש? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים והטיפים המקצועיים שאתם חייבים להכיר אודות ענף השקעות נדל"ן, לרבות – מצב מחירי הדיור בישראל, האינפלציה התמידית והשפעתה על החיסכונות שלנו, השוואה בין השקעות נדל"ן למסלולי חיסכון בנקאיים, היכרות עם מסלולי ההשקעה הבולטים, היכרות עם אחד היעדים האטרקטיביים ביותר בישראל ועוד. אך גם אם אתם לא רוצים להשקיע בענף, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשורות הבאות נגע במצב האינפלציה בישראל והשפעתה על הכסף שלכם.

מפחדים להשקיע בענף הנדל"ן במחירי שיא כל הזמנים? חשוב שתכירו את החלופות הקיימות!להשקיע בנדל"ן בבנימינה מפני שהיא נמצאת במיקום גאוגרפי מנצח - מיקומה הגאוגרפי של בינימינה אף הוא נספר כיתרון משמעותי.

האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% בממוצע מידי שנה. האינפלציה פירושה עליות מחירים כלליות שגורמות לשחיקת כוח הקנייה של המטבע. רבים מהחוששים להשקיע בענף הנדל"ן בטענה כי מחירי הדיור בועתיים ונמצאים פסע לפני תחילתן של ירידות, לא מבינים כי הדרך הבטוחה ביותר להפסיד היא להשאיר את החיסכונות בחשבון העו"ש. האינפלציה השנתית תשחק את כוח הקנייה של הכסף בכ 2% בכל שנה. חשוב להדגיש כי הסיבה המרכזית בגינה רבים ממשיכים לשחוק את כוח הקנייה של החיסכונות שלהם בחשבונות עו"ש היא שלא רואים את ההפסדים. סכום החיסכון ישאר בעינו ללא כל תזוזה, אך ערכו הראלי ירד בעקבות עליות המחירים. ומה עם תוכנית חיסכון בנקאית? תוכניות חיסכון בנקאיות מבטיחות לבוחרים בהם ריבית חיובית בשיעור נמוך במיוחד. כל עוד הריבית החיובית נמוכה מהאינפלציה הממוצעת בישראל, כלל הבוחרים באפשרות זו מפסידים לא מעט כסף מידי שנה.

נדל"ן בבנימינה -רמות הביקוש לדיור בישראל מושפעות בעיקר מהגירה חיובית, גידול טבעי, כמות גדולה של מתגרשים מידי שנה וככן כמות גדולה של משקיעים

כך תדעו האם מחירי הדיור לקראת בלימה או דווקא צפויים להמשיך לזנק גם בשנים הבאות!

אחת הדרכים הטובות והבטוחות ביותר לשמור על כוח הקנייה של הכסף שלכם מפני שחיקת האינפלציה היא השקעות נדל"ן. מחירי הדיור בישראל נמצאיםאחת הדרכים הטובות והבטוחות ביותר לשמור על כוח הקנייה של הכסף שלכם מפני שחיקת האינפלציה היא השקעות נדל"ן בין היתר בבנימינה בעיצומו של גל עליות מתמשך. במשך למעלה מעשור המחירים זינקו במאות אחוזים כך שמחיר הנכסים הוכפל ואף שולש באזורי המרכז. האם זה הזמן המתאים להצטרף לענף? רבים חוששים לרכוש נכסים במחירי שיא כל הזמנים לאחר מאות אחוזי עלייה, ולכן, חשוב להכיר את המשתנים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור טרם ההחלטה. הגורמים המשפיעים על תנועות המחירים הם:

  • ביקוש – רמות הביקוש לדיור בישראל מושפעות בעיקר מהגירה חיובית, גידול טבעי, כמות גדולה של מתגרשים מידי שנה וככן כמות גדולה של משקיעים.
  • היצע – ההיצע בישראל מושפע ממשתנה אחד מרכזי, קצב התחלות הבנייה החדשות.

כלל אצבע שאתם חייבים לזכור הוא – כל עוד הביקוש גבוה מההיצע הקיים, מחירי הדיור ממשיכים לעלות. קבלנים ויזמים רבים מסבירים כי קצב התחלות הבנייה החדשות איטי למדי. האישורים הרבים והבירוקרטיות הסבוכות שיש לעבור עד לקבלת האישור המיוחל לרדת לשטח ולהתחיל לבנות, מעכבים את התהליך. עיכובים אלה גורמים למאזן כוחות חד משמעי – הביקוש לדיור בישראל גבוה מההיצע הקיים. מנתון זה ניתן להבין שמחירי הדיור אינם בועתיים וכן הם צפויים להמשיך לטפס גם בשנים הבאות. חושבים להצטרף? הכירו את אחד היעדים האטרקטיביים ביותר בישראל – בינימינה.

הכירו את כל היתרונות הגדולים של בינימינה

לבינימינה יש לא מעט יתרונות הגורמים למשקיעים רבים להצביע עליה כיעד הבא של ישראל. בחרנו עבורכם את היתרונות המרכזיים בגינם המושבה בנימינה

לבינימינה יש לא מעט יתרונות הגורמים למשקיעים רבים מעולם הנדל"ן להצביע עליה כיעד הבא של ישראל

צפויה להפוך לאחד מהיעדים הנדל"ניים החמים בישראל, והם:

  1. מחירים אטרקטיביים – בשנים האחרונות מחירי הדיור בבינימינה מזנקים. הביקושים הגדלים מורגשים היטב ורבים נוהרים למושבה שמבטיחה להם ירוק בעיניים, קרבה למרכז ומחירים הגיוניים. עם זאת, חשוב לומר כי המחירים באזור עלו בשנים האחרונות כך שאם עד לפני עשור יכלתם למצוא נכסים ב 1,600,000 שקלים, כיום תידרשו לשלם על נכסים דומים כ 2,100,000 בממוצע. בהתחשב בפיתוח העתידי, בביקושים הגואים ובסביבה הפתוחה – המחירים עדיין נחשבים זולים!
  2. חיי קהילה תוססים – סיבה נוספת בגינה רבים נוהרים לבינימינה היא חיי הקהילה התוססים באזור. זוגות רבים בוחרים לעבור לבנימינה במטרה להשתלב בקהילה חמה ופעלתנית. משפחות צעירות רבות מגיעות לאזור, מה שגורם לעליית ביקושים ניכרת. אם חיי קהילה מעניינים אתכם, בינימינה היא אפשרות מצויינת עבורכם.
  3. מיקום גאוגרפי מנצח – מיקומה הגאוגרפי של בינימינה אף הוא נספר כיתרון משמעותי. מצד אחד היא מספיק רחוקה מלב ליבו של המרכז, מה שמאפשר לבוחרים בה ליהנות מלא מעט ירוק בעיניים. ומצד שני היא ממוקמת במרחק נסיעה של כמה עשרות דקות בלבד מתל אביב. לכן, רבים בוחרים לנהורחיי קהילה תוססים - סיבה נוספת בגינה רבים נוהרים להשקיע בנדל"ן בבינימינה היא חיי הקהילה התוססים באזור. לבינימינה הירוקה וליהנות מקרבה גאוגרפית לאזורי המרכז.
  4. תוכנית מתאר עשירה בשלל פיתוחים – אם לא די בכך, בינימינה נהנית מרשות חזקה הדואגת לפיתוח תמידי. תוכנית המתאר רוויה בפיתוחים ושינויים שיגרמו לעליות ערך הנכסים, לנהירה של רבים למחוזותיה של בינימינה ולעוד לא מעט יתרונות לכל תושביה. בין כלל הפיתוחים המשמעותיים שכדאי שתכירו ניתן למנות את:
  • הוספת כ 4,000 יחידות דיור
  • גידול האוכלוסיה מ 16,000 ל 35,000 תושבים
  • הקמת מרכזי תעסוקה ומסחר בשטח של לא פחות מ 590 מ"ר
  • הקמת מדרחוב חדש5. שטחים ירוקים ומרחבים שלא תמצאו בערי מרכז הארץ – אוהבים טבע? בבנימינה תוכלו לגור לצידי שטחים פתוחים וירוקים. על אף מיקומה הגאוגרפי המנצח, בינימינה כוללת לא מעט שטחים פתוחים וירוקים.

לסיכום כלל היתרונות שהופכים את בינימינה לאחד היעדים האטרקטיביים ביותר להשקעה:

יתרונות מאפיינים
מחירים אטרקטיביים המחיר הממוצע עומד על כ 2.1 מיליון שקלים
חיי קהילה תוססים בינימינה מציעה לכלל תושביה חיי קהילה פעילים
מיקום גאוגרפי מנצח כ 50 דק' נסיעה מתל אביב
תוכנית מתאר עשירה ●        הוספת 4,000 יחידות דיור

●        גידול אוכלוסיה ל 35,000 תושבים

●        הקמת מרכזי תעסוקה ומסחר

●        הקמת מדרחוב חדש

שטחים פתוחים וירוקים בבינימינה תמצאו שטחים פתוחים וירוקים רבים

נשמע מעניין? חשוב שתכירו שניים ממסלולי ההשקעה הגדולים והאטרקטיביים ביותר.

מסלולי ההשקעה הגדולים שאתם חייבים להכירעוד סיבה להשקעה בנדל"ן בבנימינה:תוכנית מתאר עשירה בשלל פיתוחים - אם לא די בכך, בינימינה נהנית מרשות חזקה הדואגת לפיתוח תמידי.

נדל"ן מניב

המסלול הראשון הוא כמובן נדל"ן מניב. נדל"ן מניב הוא מסלול הדגל של השקעות נדל"ן ובמסגרתו המשקיע רוכש דירת מגורים ומשכיר אותה לטווחי זמין ארוכים. מסלול זה נחשב לבטוח ולפשוט ביותר ולכן משקיעים רבים בתחילת דרכם בוחרים דווקא בו.

לסיכום היתרונות, החסרונות והסיכונים:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה בטוח ופשוט סיכון בבחירת שוכרים מפוקפקים
מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית מידי חודש אחוזי תשואה יחסית נמוכים הנעים בין 2.2% ל 5%
מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו התעסקות עם כל צורכי השוכרים במהלך שהותם בדירה

נדל"ן על הנייר

המסלול השני הוא מסלול נדל"ן על הנייר. בעקבות תוכנית המתאר העשירה והצפי לבנייתן של יחידות דיור רבות, ניתן לרכוש נכסים רבים על הנייר. רכישה על הנייר מאפשרת למשקיע ליהנות מהנחה של בין 10% ל 30% ממחיר השוק, כך שעם סיום שלבי הבניה הוא יכול למכור את הנכס במחירי שוק וליהנות מרווח משמעותי.


לסיכום היתרונות, החסרונות והסיכונים:

יתרונות חסרונות וסיכונים
ללא התעסקות עם שוכרים כלל סיכון בבחירת קבלן שלא יצליח להשלים את כל שלבי הפרויקט
הנחה של בין 10% ל 30% כבר במעמד הרכישה ללא הכנסה פסיבית מידי חודש
תנאי תשלום נוחים שארית התשלום צמודה למדד

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!