השקעות נדל"ן באילת

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

השקעות נדל"ן באילתהשקעות נדל"ן באילת – כל הסיבות בגינן העיר אילת סומנה כאחת הערים האטרקטיביות ביותר להשקעות נדל"ן! 

מחפשים את היעד האטרקטיבי ביותר להשקיע בו את כספכם תמורת עליית ערך גבוהה ותשואה שנתית נאה? העיר אילת היא האפשרות הטובה ביותר עבורכם. במשך שנים ארוכות משקיעי הנדל"ן באילת התמקדו בעיקר בדירות נופש שעובדות ללא הפסקה בימי הקיץ ונשארות ריקות חודשים ארוכים בעונת החורף. השקעה זו לא מתאימה לכל משקיע, שכן משקיעי נדל"ן רבים בוחרים דווקא בתחום זה במטרה ליהנות מיציבות, בטיחות והכנסה חודשית קבועה. לכן, משקיעי נדל"ן רבים בישראל בחרו להשקיע את מירב כספם בערי פיתוח כמו חריש שעלתה על נס בשנים האחרונות, חדרה, אשקלון מגדל העמק או נתיבות. אך בשנים האחרונות העיר אילת מתחילה לשנות את פניה. הסיבה המרכזית בגינה משקיעי נדל"ן רבים חששו להשקיע בעיר היא המרחק שלה ממרכז הארץ. העיר אילת אטרקטיבית למדי לתיירות, אך לא למגורי קבע. אנשים רבים בעיר טוענים שהיא אינה מפותחת דיה וכי קיים פער גדול בין הביקוש למקומות עבודה לבין ההיצע שהעיר מספקת לתושביה. מסיבה זו, ישנה הגירה גדולה של צעירים רבים מהעיר אילת לערי מרכז הארץ, מיד עם סיום שירותם הצבאי. נתונים אלה גרמו למשקיעי נדל"ן רבים בישראל לחשוש להשקיע בעיר אך התוכניות שהונחו בפני הועדה הארצית בשנים האחרונות משנות לגמרי את התמונה. 

 

הגדלה משמעותית של מקומות העבודה, שיפור דרכי ההגעה לעיר והפיכתה לפורצת דרך בסדר גודל עולמי בתחום האנרגיה המתחדשת – הכירו את השינויים הגדולים של העיר אילת

העיר אילת החלה לפני מספר שנים הליך משמעותי של התפתחות בכל המישורים, לרבות במישור התעסוקתי והתחבורתי. כיום עומלים רבות על שיפור ההתניידות מערי מרכז הארץ לעיר אילת כך שבעוד מספר שנים בודדות כולנו נוכל לנוע במהירות לחופשה השנתית בעזרת רכבת מהירה או טיסה ישירה לשדה התעופה רמון, שיפתח בפני מטוסים גדולים במיוחד שיגיעו מכל רחבי העולם. העיר אילת שנכון לכתיבת שורות אלה מונה כ 60,000 תושבי קבע, מאכלסת מידי שנה כ 3,000,000 תיירים ונראה שזאת רק ההתחלה. מעבר לשיפורים הרבים בדרכי ההגעה לעיר הדרומית ביותר בישראל, משקיעי נדל"ן רבים ישמחו לשמוע שהעיר משקיעה רבות בפיתוח תשתיות בתחום האנרגיה המתחדשת והאקולוגיה הימית, מה שהופך אותה למוקד עולמי בתחום. אם לא די בכך, גם תשתיות העיר ומקומות התעסוקה בה גדלים בקצב מסחרר במטרה לקלוט אנשים רבים שישמחו לעבור לעיר לאחר שדרכי ההגעה אליה יתקצרו משמעותית. ללא כל צל של ספק ניתן לקבוע שהעיר אילת מתחילה הליך התפתחות משמעותי שעתיד לשנות מקצה לקצה את התייחסותם של ישראלים רבים לעיר הדרומית ביותר בארץ. משקיעי נדל"ן רבים מזהים את ההזדמנות ומתחילים להתחמש בדירות מגורים או הדירות נופש בכל רחבי העיר, דירות שצפויות להכפיל את ערכן תוך מספר שנים של פיתוח מאסיבי. 

אילת נערכת להכפלה בכמות תושביה תוך עשור בלבד, מה שיגדיל את הביקושים לדירות מגורים!

על פי התוכניות שהונחו על שולחן הועדה המקומית ניכר כי העיר אילת נערכת להכפלה של כמות תושביה תוך לא יותר מעשר שנים בלבד. משקיעי הנדל"ן באילת שעוסקים בתחום מזה שנים ארוכות מבינים כי הכפלת התושבים תעלה את רמות הביקוש לנכסים באיזור בעוד ההיצע (כמות הדירות הקיימות בעיר) תישאר נמוכה ביחס לגידול המהיר. כמות התחלות הבנייה וקצב התפתחותן יצרו פער בין הביקוש להיצע מה שכמובן יוביל לעליית מחירים משמעותית. אם לא די בכך, העיר אילת לא מסתפקת בהכפלת כמות תושביה, קיצור דרכי ההגעה אליה והגדלה ניכרת של מקומות התעסוקה. העיר סימנה לעצמה יעד שאפתני של הפיכת העיר כולה לעיר חכמה המשלבת מערכות טכנולוגיות מתקדמות לשיפור התנהלות שגרת החיים, הוספת כ 6,000 חדרי מלון חדשים, בניית מתחם ספורט גדול והקמת מגרש גולף חדשני. מעבר לכך, בעיר עומלים רבות על הקמת תעשייה בעיר על שטח המשתרע על פני 100,000 דונם. אם לא די בכך, בעיר אילת מתכננים להקים נמל ימי חדש, מה שיגדיר את אילת כצומת ימי בין אירופה, אסיה ואפריקה. כלל השינויים הללו צפויים להזניק את העיר אילת קדימה בקצב מסחרר, כך שהיא צפויה לעבור את עליית הערך שכל ערי המרכז כבר עברו בשני העשורים האחרונים. רוצים לקחת חלק ברכבת הדוהרת של העיר אילת? חשוב שתכירו את כל האפשרויות שלכם לעשות זאת. 

 

השקעות נדל"ן באילת: כיום העיר מספקת 75% מצריכת החשמל דרך שדות סולאריים ובעתיד היא שואפת להפוך ליצואנית אנרגיה למדינות רבות בעולם 

לפני שניגע בכל מסלולי ההשקעה הקיימים בעיר אילת, חשוב שתכירו עוד מספר יתרונות שהופכים את העיר לאחד היעדים הנחשקים ביותר בעולם. בשנים האחרונות העיר אילת עמלה רבות על פיתוחי שדות סולאריים המצליחים לספק חשמל באופן אקולוגי. השדות הסולאריים מצליחים לספק את רוב צריכת החשמל באזור והשאיפה היא להמשיך לגדול בתחום ולהפוך ליצואנית אנרגיה מרכזית מישראל. מרכזי המחקר האקולוגיים יספקו מקומות עבודה לאנשים רבים, מה שיהפוך את העיר אילת לאטרקטיבית יותר גם מבחינת מקומות התעסוקה שבה. מעבר לכלל היתרונות הללו שישנו את פני העיר אילת בעשור הקרוב, העיר נהנת מעוד לא מעט יתרונות משמעותיים על פני כל ערי ישראל. בין כלל היתרונות הגדולים ביותר ניתן למנות את הפטור ממע"מ על כל רכישה, זיכויים ממס הכנסה, הטבות רבות למעסיקים, פטור מלא ממס הכנסה ומס חברות לתקופת זמן ארוכה של 7 שנים ועוד. כלל היתרונות הללו ועוד רבים נוספים גורמים למשקיעי נדל"ן רבים כיום לבחור להשקיע את כספם דווקא בעיר אילת.  

 

השקעות נדל"ן באילת: הטבות מס, תשלומים ללא מע"מ ותואר אקדמאי חינם – כך אילת תצליח למשוך תושבים רבים בעשור הקרוב  

כלל ההטבות הללו אינן מיועדות רק לבעלי עסקים או אנשים מבוגרים, אלא גם לדור העתיד. העיר אילת מקדמת במלוא המרץ את היותה עיר אקדמית המסייעת לסטודנטים רבים להשלים תואר ראשון, שני ושלישי במבחר עשיר של תחומים. סטודנטים רבים מכל רחבי הארץ בוחרים ללמוד דווקא בעיר אילת במטרה להעביר את כל תקופת לימודיהם בכיף לצידי ים קרוב ולא מעט אפשרויות בילוי בכל שעות היממה. מעבר לכך, העיר אילת מעניקה לכל הסטודנטים הלומדים בה פטור מתשלום עבור תואר ראשון, מה שפותח את אפשרות הלמידה בפני צעירים רבים שללא הטבה זו היו מתקשים לעמוד בתשלומי הלימודים. אז גם כל הקניות פטורות ממע"מ, גם יש הטבות מס לא מבוטלות וגם לומדים בחינם, מה שנשאר לסטודנטים רבים מכל רחבי הארץ זה רק להגיע ולבחור את תחום ההתמחות בו הם ירצו לעסוק בעתיד.

מחירי הדיור באילת הכפילו את עצמם בעשור האחרון – ונראה שזאת רק ההתחלה! 

אך לפני שאתם ממהרים לרכוש דירה להשקעה בעיר אילת, חשוב שתכירו נתון משמעותי אודות תנועת המחירים בעיר. מחירי הדיור בעיר אילת הצליחו להכפיל את עצמם תוך עשר שנים בלבד, מה שאומר כי מחירי הדיור בעיר נמצאים בעיצומו של זינוק במחירים. משקיעי נדל"ן רבים ומקצועיים היו נרתעים מנתון זה אך בהתחשב בפוטנציאל הגדול ובשינויים הרבים שעתידים להתרחש בעיר בשנים הקרובות, כנראה שהכפלת המחירים זאת רק ההתחלה. מעבר לכך חשוב לדעת שמחירי הדיור באילת עדיין זולים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור הממוצעים בכל ישראל. לכן, למרות עליית המחירים המהירה בעשור האחרון, עדיין העיר אילת נחשבת לאחד היעדים האטרקטיביים ביותר להשקעה. רוצים להתחיל עם השקעות נדל"ן באילת? כדאי שתכירו את כלל אפשרויות ההשקעה העומדות לרשותכם. 

 

החלטתם להשקיע בעיר אילת? אלה כל האפשרויות העומדות לרשותכם 

האפשרות הראשונה והשכיחה ביותר היא קניית דירת מגורים להשקעה לטווח ארוך. קניית דירה להשקעה לטווח ארוך נקראת עסקת נדל"ן מניב בהגה המקצועית, והיא תאפשר לכם ליהנות מהכנסה חודשית קבועה. משקיעים רבים שבוחרים להתחיל עם השקעות נדל"ן באילת בוחרים באפיק השקעה זה מפני שהוא נחשב לפסיבי, לפשוט, ולבטוח ביותר. כל שאתם צריכים לעשות זה לאתר נכס מגוררים למכירה במיקום טוב ובמחיר טוב ולהתחיל לקבל תמורת השכרתו כמה אלפי שקלים מידי חודש. מסלול זה מתאים למשקיעי נדל"ן שאוהבים את הדרך הארוכה, הפשוטה והבטוחה. משקיעי מסלול זה נהנים מעליית ערך הנכסים שלהם במרוצת השנים וכמובן מכספי השכירות שנכנסים לחשבונם מידי חודש בחודשו. באשר לשכירות יש להדגיש שהעיר אילת כוללת מספר קבוצות של שוכרים קבועים. הקבוצה הראשונה היא עובדים שהגיעו לעיר אילת בעקבות עבודתם. כמות השוכרים שהגיעו לעיר בגלל מקום עבודה גדולה וממשיכה לגדול בקצב מהיר מידי שנה. כלל השינויים והפיתוחים שציינו לעיל יביאו לגידול נוסף ומשמעותי בכמות האנשים שיגיעו לעיר אילת בעקבות עבודתם. 

 

הכירו את השוכרים הפוטנציאליים שלכם – עובדים, סטודנטים ותיירים 

הקבוצה השניה של השוכרים בעיר אילת היא קבוצת הסטודנטים. כפי שציינו מעלה העיר אילת עומלת רבות בכדי להפוך לעיר אקדמית הכוללת כמות גדולה של סטודנטים שיגיעו מכל רחבי הארץ ללמוד דווקא באילת. כלל ההטבות שיש לסטודנטים הן מבחינה חברתית והן מבחינה כלכלית בעיר אילת, הופכים אותה ליעד הנחשק ביותר בישראל לא רק בעיני משקיעי הנדל"ן, אלא גם בעיני סטודנטים רבים. בחירת נכס למגורים בקרבת מקום הלימודים יבטיח שתצליחו להשכיר אותו בכל רגע נתון ותוך זמן קצר. מעבר לכך, סטודנטים רבים בוחרים לשכור דירה עם מספר שותפים, מה שמאפשר לכם לדרוש מחירי שכירות גבוהים יותר עבור הנכס וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד. אחוזי התשואה שניתן לקבל לדירת מגורים באילת המושכרת לסטודנטים נעים בין 5% ל 7% מידי שנה בעוד ממוצע התשואה הארצי עומד על כ 2.5% בלבד. 

 

היתרונות והחסרונות של שכירות לטווח קצר – למה לא כולם מציעים את דירת המגורים שלהם לשכירות לפי לילה?

הקבוצה השלישית היא קבוצת התיירים. כאמור, העיר אילת נהנת מכ- 3,000,000 תיירים מידי שנה שיוכלו לשכור את הדירות שלכם לתקופות זמן קצרות. שכירות לתקופות זמן קצרות מניבה אחוזי תשואה גבוהים אף יותר מדירות השותפים שציינו מעלה, מה שהופך את מסלול ההשקעה המניבה לאטרקטיבי ביותר בעיר. חשוב להדגיש ששכירות לטווח קצר מחייבת אתם להיעזר בחברה מקצועית שתדאג לנקות ולסדר את הדירה בכל פעם שלקוח יוצא ממנה במטרה להבטיח חוויה טובה ונעימה ללקוח הבא. מעבר לכך, שכירות לטווח קצר לא מבטיחה לכם הכנסה חודשית קבועה בחוזה, כך שמסלול זה לא מתאים לכל משקיע. ההשקעה ברכישת דירה בעיר אילת תניב לכם אחוזי תשואה חודשיים גבוהים יותר מהממוצע הארצי (ולא משנה אם השוכרים שלכם הם משפחה צעירה, סטודנטים או תיירים), בנוסף לעליית הערך שצפויה לכל הנכסים בעיר אילת בעקבות מקצה השיפורים והחידושים שהעיר עתידה לעבור בשנים הקרובות. 

השקעה בנכס מסחרי – אחוזי תשואה גבוהים אך גם רמת הסיכון גבוהה יותר, הכירו את כל הסיכונים!

מסלול השקעה נוסף שיכול להתאים להתחלה עם השקעות נדל"ן באילת הוא השקעה בנכסים מסחריים. משקיעי נדל"ן רבים בוחרים להשקיע דווקא בנכסים מסחריים כמו בתי עסקים, חניונים או משרדים. השקעה בנכסים מסחריים ברוב המקרים תצליח להניב למשקיע אחוזי תשואה גבוהים יותר בהשוואה להשקעה בדירת מגורים אך חשוב להדגיש ששוק דירות המגורים שונה בתכלית משוק הנכסים המסחריים. כל השינויים שהעיר אילת עתידה לעבור בשנים הקרובות ישפיעו יותר על דירות המגורים ופחות על הנכסים המסחריים. מעבר לכך, הבטוחה הגדולה ביותר של עולם הנדל"ן שהופכת אותו לבטוח ומזמין גם למשקיעים שמרנים וסולידיים היא שוק קשיח. שוק הדיור הוא שוק קשיח שכמעט ולא ניתן לפגוע בו. אנשים תמיד יצטרכו קורת גג לגור בה, ולא משנה אילו שינויים יתרחשו בעולם. לעומת זאת, הביקוש לנכסים מסחריים כמו משרדים הרבה פחות קשיח. דוגמה לכך סיפקה לנו הקורונה שברגע אחד העבירה עובדי משרדים רבים לעבודה מהבית. עבודה מהבית שברה את שוק המשרדים שהפך להרבה פחות חיוני. אז אם אתם רוצים להתפשר על בטיחות העסקה לטובת אחוזי תשואה גבוהים יותר, השקעה בנכסים מסחריים בעיר אילת יכולה להתאים לכם.  

 

השקעה בדירות נופש – דירות נופש מצליחות למשוך משפחות רבות שנהנות משקט ופרטיות בחצי מחיר! 

אפשרות נוספת להשקעת נדל"ן בעיר אילת היא רכישת בתי נופש ווילות גדולות ומפוארות. ישנן משפחות רבות שמעדיפות לשכור וילה גדולה או בית נופש במקומות אסטרטגיים בעיר אילת על פני השכרת כמה חדרים במלון לכל בני המשפחה. השכרת וילה גדולה עם כמה חדרים לכל בני המשפחה כוללת כמה יתרונות משמעותיים על פני השכרת כמה חדרים במלון. היתרון הראשון והבולט ביותר הוא הפרטיות. לא מעט משפחות בישראל הבוחרות לנפוש בעיר אילת מידי שנה מעדיפות לשכור וילה פרטית וליהנות משקט ופרטיות. בתי המלון מלאים בילדים בתקופות העומס, מה שלא אחת גורם לאורחים רבים במלון לסיים את החופשה עייפים ומותשים יותר מאשר הם התחילו אותה. רוצים לנוח? וילה שקטה ופרטית היא הפיתרון הטוב ביותר עבורכם. יתרון נוסף הוא עלויות השכירות. מחיר השכרת וילה גדולה בת כמה חדרים שיתחלק בין כל בני המשפחה יאפשר לכל תא משפחתי לשלם הרבה פחות. רגילים לצאת לנופש שנתי עם חברים קרובים או משפחה מורחבת? כנראה שוילה פרטית גם תשתלם לכם מבחינה כלכלית! 

 

לסיכום, העיר אילת עתידה לעבור שינויים רבים ומשמעותיים שצפויים להעלות את ערך נכסיה ולהסב למשקיעים בה רווחים גבוהים 

לסיכום, העיר אילת צפויה לשנות את פניה בשנים הקרובות ולעבור הליך פיתוח אינטנסיבי שיהפוך אותה לאחת הערים המבוקשות בישראל. השינויים הרבים כוללים פיתוחים נרחבים של תשתיות ואפשרויות הגעה מהירות ונוחות לעיר, הרחבת מקומות התעסוקה, משיכת סטודנטים רבים והפיכת העיר אילת לעיל אקדמית, התקדמויות משמעותיות ופורצות דרך בתחום האנרגיה הסולארית ועוד. על אף שהעיר אילת חוותה עליית ערך של כמאה אחוזים בעשור האחרון, עדיין נראה שהעליה הגדולה עוד לפניה. נכון לכתיבת שורות אלה ממוצע מחירי הדיור בעיר אילת נמוך ב 30% ממוצע מחירי הדיור בכל שאר ישראל. המחיר הנמוך יאפשר לכם ליהנות מעליית ערך משמעותית אך מעבר לכך, גם ממוצע התשואה השנתית משכירות נחשב לגבוה, 5% באילת לעומת 2.5% בשאר ישראל. ישנם מסלולי השקעה רבים בנכסי נדל"ן באילת, החל מרכישת דירות מגורים רכילות, דרך רכישת נכסים מסחריים להגדלת התשואה החודשית וכלה ברכישת דירות נופש לחלק מ 3,000,000 תיירים שמגיעים לעיר מידי שנה. 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!