נדל"ן הוד השרון – כל הסיבות בגינן משקיעים רבים בוחרים בהוד השרון כיעד ההשקעה הטוב ביותר בישראל

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

חושבים להתחיל להשקיע את מיטב חסכונותיכם בענף הנדל"ן? חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים, מסלולי ההשקעה הקיימים והמאפיינים הבולטים של הערים והשכונות הכדאיות ביותר להשקעה. משקיעים רבים בתחילת דרכם בוחרים את יעד הנכס באופן שרירותי, מה שיכול להוביל להשקעות מפסידות. ריכזנו עבורכם את כל הטיפים החשובים והדגשים המקצועיים שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו להשקיע בענף. אך קודם לכן, חשוב שתכירו את החלופה המרכזית – תוכניות חיסכון בנקאיות.

הכירו את תוכניות החיסכון של הבנקים – החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן בישראל

בעיר הוד השרון ישנם לא מעט פרוייקטים חדשים המביאים לפיתוח כללי של כל חלקי העיר. אך לפני שאתם ממהרים לחפש את הנכס המתאים ביותר עבורכם בהוד השרון, חשוב שתכירו את כל מסלולי ההשקעה

תוכניות חיסכון בנקאיות מבטיחות הגנה מלאה מפני הפסדים. חוששים להשקיע את מיטב חסכונותיכם בענף הנדל"ן? תוכניות חיסכון בנקאיות אינן חשופות לאפיקי השקעה כלל ומבטיחות הגנה מפני הפסדים. אך חשוב להדגיש לומר כי האינפלציה התמידית במדינת ישראל גבוה יותר מהריבית החיובית המוענקת לחוסכים במסלולים הבנקאיים. האינפלציה, עליית מחירים כללית, גורמת לשחיקת כוח הקנייה של המטבע, מה שאומר שכלל החוסכים בתוכניות הללו מפסידים לא מעט מידי שנה. המסלול הגדול והמרכזי בישראל להשקעה בסיכון נמוך למטרת הגנה מפני שחיקת אינפלציה ויצירת רווחים נאים הוא ענף הנדל"ן.

היכרות מעמיקה עם הוד השרון – מספר נתונים שחשוב שתכירו

רוצים להשקיע בענף ולא יודעים מאיפה מתחילים? תחילה חשוב שתכירו את אחד היעדים האטרקטיביים ביותר להשקעה בישראל – הוד השרון. העיר הוד השרון מאכלסת בשטחה מעל 50,000 תושבים. מיקומה הגיאוגרפי של העיר גורם לביקוש גדול לרחובותיה, מה שמושך לא מעט משקיעים, קבלנים, יזמים וכמובן גם תושבים. הביקוש הגדול מביא לעליית מחירים כללית, מה שהופך את העיר לאטרקטיבית במיוחד למטרות השקעה. מעבר לכך, וודאי תשמחו לשמוע שמעמדם הכלכלי חברתי של תושבי הוד השרון גבוה מהממוצע הארצי, מה שמאפשר למשקיעים רבים להרגיש בנוח להשכיר את הנכסים שלהם לתושבי המקום.

המחירים לא זולים, אך עולים בקצב מסחרר!רוצים להשקיע בענף ולא יודעים מאיפה מתחילים? תחילה חשוב שתכירו את אחד היעדים האטרקטיביים ביותר להשקעת נדל"ן בישראל - הוד השרון

ומה לגבי המחירים? מחירי הדיור בהוד השרון אינם זולים במיוחד ונעים בין 1,600,000 ל 1,950,000 לדירה ממוצעת בת שלושה חדרים. מחירים אלה מגלמים את הביקוש הגדול לאזור, מיקומו הגאוגרפי המשוייך למחוז השרון וכמובן עוד לא מעט יתרונות שיש לעיר להציע. לא יקר מידי? אחת השאלות השכיחות ביותר שמעסיקה לא מעט משקיעים היא האם זה הזמן הנכון להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן. לא מעט אנשים סבורים כי מחירי הדיור בישראל בועתיים וצפויים להתחיל מגמת ירידה בעתיד הקרוב. ואכן מחירי הדיור בישראל נסקו בשנים האחרונות. עלייה של עשרות אחוזים מציבים את השוק המקומי בשיא כל הזמנים – אך האם זה אומר שמחירים צפויים לשנות כיוון בקרוב?

לא יקר מידי? כך תדעו להעריך נכון את מצב שוק הדיור בישראל

בשביל לענות על כך, חשוב להכיר את הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדירות בישראל. ריכזנו עבורכם את כל הנתונים שחייבים להביא בחשבון לפני שמחליטים האם זה הזמן הנכון להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן, והם:

ביקוש היצע
משתנים מרכיבים המשתנים המרכיבים את הביקושים בישראל הם:

 

●        גידול טבעי.

●        הגירה חיובית.

●        כמות גדולה של מתגרשים.

●        כמות גדולה של משקיעים.

המשתנים המרכיבים את ההיצע הקיים בישראל:

 

●        הפשרת קרקעות חקלאיות למטרות בנייה.

●        מתן אישורו בנייה לקבלנים ויזמים.

●        קיצור הליכים בירוקרטיה מורכבים.

מצב נוכחי נכון לכתיבת שורות אלה רמות הביקושים בישראל גבוהות במיוחד. נכון לכתיבת שורות אלה, ההיצע הקיים בישראל נמוך.
מצב עתידי משוער קצב גידול הביקוש מהיר במיוחד. קצב גידול ההיצע איטי בהשוואה לקצב גידול הביקוש.

אחד מכללי האצבע שאתם חייבים להכיר בתור משקיעי נדל"ן הוא – כל עוד הביקוש לדיור גבוה מההיצע הקיים, המחירים עולים. מהנתונים שהובאו מעלה נראה כי הביקושים בישראל גבוהים מההיצע הקיים, מההשקעה בנדל"ן בהוד השרון בגין פיתוח מהיר - הוד השרון מלאה בפרוייקטים חדשים שמשביחים את כלל הנכסים בשטחה שאומר שמחירי הדיור הנוכחיים אינם בועתיים. כמו כן קצב גידול הביקוש מהיר יותר מקצב גידול ההיצע, מה שאומר שמאזן הכוחות הנוכחי צפוי להישאר בעינו גם בשנים הבאות ולהוביל את מחירי הדיור לשיאים חדשים.

פיתוח מהיר – הוד השרון מלאה בפרוייקטים חדשים שמשביחים את כלל הנכסים בשטחה

בעיר הוד השרון ישנם לא מעט פרוייקטים חדשים המביאים לפיתוח כללי של כל חלקי העיר. אך לפני שאתם ממהרים לחפש את הנכס המתאים ביותר עבורכם בהוד השרון, חשוב שתכירו את כל מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר באזור. בשונה מהמקובל לחשוב, ענף השקעות הנדל"ן כולל לא מעט מסלולי השקעות השונים זה מזה ברמות הבטיחות, בטווחי מן ההשקעה וברווחיות הצפוייה. לכן, לפני שאתם בוחרים את ההשקעה המתאימה ביותר עבורכם, חשוב שתכירו את כלל המסלולים הגדולים ביותר.

מסלולי ההשקעות הגדולים ביותר בענף שחשוב שתכירו הם:

  1. נדל"ן מניב –במסגרת מסלול זה המשקיע רוכש דירת מגורים ומשכיר אותה לטווחי זמן ארוכים. המסלול נחשב לגדול ולבטוח ביותר בענף. אחוזי תשואה – בין 2.2% ל 5.5% בכל שנה.מבחינת השקעות נדל"ן, בעיר הוד השרון ישנם לא מעט פרוייקטים חדשים המביאים לפיתוח כללי של כל חלקי העיר.
  2. נדל"ן מסחרי –במסגרת מסלול זה המשקיע רוכש נכס מסחרי כמו חנויות, מרכזים מסחריים או משרדים ומשכיר אותו לטווחי זמן ארוכים. היתרון במסלול זה על פני הנדל"ן המניב הוא שמחירי הנכסים המסחריים נמוך יותר טהם מניבים אחוזי תשואה גבוהים יותר – בין 5% ל 10% בכל שנה.
  3. נדל"ן על הנייר –במסגרת מסלול זה המשקיע רוכש דירה על הנייר במחירי פריסייל. המכירה המוקדמת מאפשרת לו ליהנות מהנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. בתום שלבי הבנייה, המשקיע ימכור את הנכס במחירי שוק ויהנה מהדלתא.
  4. קרקעות חקלאיות להשקעה –במסגרת מסלול זה המשקיע רוכש קרקע חקלאית וממתין עד להפשרתה. בתום שלבי הפשרתה שווי הקרקע מזנק במאות אחוזים, מה שמאפשר למשקיע להכפיל ואף לשלש את סכום ההשקעה שלו.

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!