נדל"ן בהוד השרון – אחת הערים האטרקטיביות ביותר בישראל

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

משקיעי נדל"ן רבים כיום נושאים את עיניהם להוד השרון. הוד השרון כוללת למעלה מ 50,000 תושבים ועומדת פסע לפני גידול משמעותי. משקיעים רבים סבורים כי מחירי הנכסים באזור צפויים לזנק בעשרות אחוזים בשנים הקרובות בגין התחלות הבנייה החדשות וגידול בכמות התושבים. הוד השרון כוללת לא מעט שטחים פתוחים ונחשבת לאחת הערים הפחות צפופות בישראל. בשנת 2010 העיר קיבלה פרס מהמועצה לישראל יפה בטענה כי היא מעוצבת ומתוכננת היטב. אז אם גם אתם רוצים להתחיל להשקיע בעולם הנדל"ן ונדל"ן בהוד השרון נשמע לכם מבטיח, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות ותכירו את כל הדגשים החשובים והטיפים המקצועיים להשקעות נכונות. משקיעי נדל"ן רבים בתחילת דרכם לא יודעים להביא בחשבון את כל המשתנים המשפיעים על טיב העסקה, מה שגורם להם להרוויח הרבה פחות במקרה הטוב, או אף להפסיד במקרה הפחות טוב.

כל האמת על מסלולי החיסכון נטולי הסיכון של הבנקים

רגע לפני שנפרוס בפניכם את כל הדגשים והטיפים שאתם חייבים להכיר לפני כל השקעה, חשוב שתכירו לעומק את החלופה המרכזיתאז אם גם אתם רוצים להתחיל להשקיע בעולם הנדל"ן ונדל"ן בהוד השרון נשמע לכם מבטיח... להשקעות נדל"ן – תוכנית חיסכון בנקאית. תוכנית חיסכון בנקאית משווקת היטב כתוכנית נטולת סיכון על אף שבפועל היא חושפת את כל חסכונות הבוחרים בה לשחיקת האינפלציה. האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% בממוצע ושוחקת את כוח הקנייה של המטבע. עד לפני עשור יכולתם לצאת לסופר השכונתי מצויידים בשטר בודד של 100 שקלים בלבד ולמלא סל קניות למשפחה ממוצעת. כיום, אותם 100 שקלים בדיוק לא יצליחו למלא חצי מאותו סל הכולל את אותם מוצרים. כלומר, הערך המספרי של הכסף נותר זהה אך כוח הקנייה שלו ירד משמעותית. תוכניות החיסכון הבנקאיות ישמרו על הערך המספרי של החסכונות שלכם, אך לא על כוח הקניה שלהם!

כל מה שאתם חייבים להכיר על ענף הנדל"ן לפני שתתחילו להשקיע בו את מיטב החסכונות שלכם

רוצים להתחיל להשקיע בעולם הנדל"ן וליהנות משמירה מיטבית על כוח הקנייה של כל החסכונות שלכם? בשורות הבאות נגע ביתרונות הגדולים של נדל"ן בהוד השרון, במסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר באזור, באפשרויות המימון השונות ובמצב מחירי הדיור בישראל. אם גם אתם חוששים שלאחר גל עליות רציף של למעלה מעשרים שנה ומאות אחוזים, שוק הדיור מתחיל להצטנן, חשוב שתכירו את מאזן הכוחות המשפיע על תנועות מחירי הדיור בישראל. מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע הוא זה שיקבע את מחירי הדיור. נכון לכתיבת שורות אלה רמות הביקוש לדיור בישראל גבוהות משמעותית מההיצע הקיים ולכן המחירים עולים במשך למעלה משני עשורים רצופים על כף כל הניסיונות לבלום אותם. לכן, מחירי הדיור בישראל אינם בועתיים ומגובים בנתונים אמפיריים של הביקושים הגבוהים.

ביקוש, היצע והשפעתם על מחירי הדיור

השקעות נדל"ן בהוד השרון אינן מתאימות לטווחי זמן קצרים ולכן, חשוב שתכירו את הנתון הבא. בעזרת שיטה פשוטה של חישוב קצבהשקעות נדל"ן בהוד השרון אינן מתאימות לטווחי זמן קצרים ולכן, חשוב שתכירו את הנתון הבא גידול הביקוש לעומת קצב גידול ההיצע, ניתן להעריך את מחירי הדיור לעוד שנים ארוכות קדימה. האפשרויות הקיימות הן:

  • קצב גידול הביקוש מהיר יותר מקצב גידול ההיצע – מצב זה יוביל להמשך עליות בקצב מהיר יותר.
  • קצב גידול הביקוש זהה לקצב גידול ההיצע – מצב זה יותיר את השוק למצבו הנוכחי (שוק עולה ימשיך לעלות באותו קצב ושוק יורד ימשיך לרדת באותו קצב).
  • קצב גידול הביקוש איטי מקצב גידול ההיצע – מצב זה יוביל לתחילת בלימת המחירים ואף לירידתם בעוד מספר שנים.

נכון לכתיבת שורות אלה מצב שוק הדיור בכלל והעיר הוד השרון בפרט מצביעים על גידול ביקושים מהיר יותר מגידול ההיצע הקיים, מה שצפוי להוביל לעליות מחירים נוספות בשנים הקרובות. הסיבה המרכזית לכך היא הבירוקרטיה הסבוכה והארוכה איתה הקבלנים והיזמים נדרשים להתמודד עד שהם מקבלים את האישור המיוחל לרדת לשטח ולהתחיל בבנייה.

היתרונות הגדולים של הוד השרון

אז מדוע דווקא נדל"ן בהוד השרון?

  • העיר מתפתחת בקצב מהיר

הוד השרון צפויה לשנות את פניה השנים הקרובות עם התפתחות כללית שתבטיח את עליית ערכי הנכסים באזור. ערים רבות בישראלמתחילים את הדרך בתור משקיעי נדל"ן בהוד השרון, חשוב שתכירו את מסלולי ההשקעה המתאימים ביותר לאזור כבר השלימו את מרבית אפשרות התפתחותן, בעוד להוד השרון יש עוד הרבה לאן לגדול ולהתפתח.

  • לעיר יש שטחים פתוחים רבים

השטחים הפתוחים הרבים הקיימים בשטחה של הוד השרון מהווים שני יתרונות משמעותיים. האחד הוא פוטנציאל התפתחות ובנייה מסיבית שתביא לעלייה בערך הנכסים באזור, והשני הוא הנאה של המתגוררים בשטחה של הוד השרון מעיר מרווחת ללא עומסים ופקקים ברוב שעות היממה.

  • ישנם פרוייקטים חדשים המאפשרים למשקיעים ליהנות מרכישה מוקדמת

כחלק מהתפתחותה של הוד השרון, כיום יש לא מעט פרוייקטים חדשים המאפשרים למשקיעים רבים לרכוש נכסים במכירה מוקדמת. רכישת נכסים במכירה מוקדמת מבטיחה למשקיע הנחה משמעותית של בין 10% ל 30% ממחירי השוק.

כלל היתרונות הללו ועוד רבים נוספים גורמים למשקיעי נדל"ן רבים בישראל לזמן את הוד השרון כאחת הערים המתפתחות בישראל. רגע לפני שכם אתם מתחילים את הדרך בתור משקיעי נדל"ן בהוד השרון, חשוב שתכירו את מסלולי ההשקעה המתאימים ביותר לאזור.

מסלולי השקעה מומלצים בהוד השרון:

  • נדל"ן מניב

המסלול הראשון הוא המסלול הגדול, הבטוח והפשוט מכולם, נדל"ן מניב. התפתחותה של הוד השרון צפויה להביא לעליות ערך הנכסים במרוצת השנים ולכן מסלול נדל"ן מניב לטווחי זמן ארוכים יכול להתאים עבורכם. במסגרת מסלול זה המשקיע רוכש דירת מגורים ומשכיר אותה לטווח זמן ארוך. ריכזנו עבורכם את כל היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול, והם:

  • יתרונות
  1. מסלול השקעה פשוט ובטוח.
  2. מסלול השקעה עם הכנסה פסיבית מידי חודש.
  3. מסלול השקעה עם שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו.מסלול נוסף המתאים להשקעות נדל"ן בהוד השרון הוא מסלול רכישה על הנייר
  • חסרונות וסיכונים
  1. מתן מענה לשוכרים בכל הקשור לבעיות שונות בדירה.
  2. סיכון בבחירת שוכרים לא עומדים בתשלום החודשי.
  3. אחוזי תשואה יחסית נמוכים מהשכרת הנכס – כ 2% באזור מרכז וכ 4% באזור פריפריה.
  • רכישה על הנייר

מסלול נוסף המתאים להשקעות נדל"ן בהוד השרון הוא מסלול רכישה על הנייר. כפי שציינו לעיל, הוד השרון כוללת לא מעט פרוייקטים חדשים המאפשרים למשקיעים לרכוש נכסים על הנייר. רכישת נכס על הנייר מגלמת הנחה משמעותית של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. הקבלנים והיזמים נדרשים לתזרים מזומנים כבר בתחילת הפרוייקט ולכן הם מוציאים מספר דירות למכירה מוקדמת בהנחה גדולה. לאחר תום שלבי הבנייה המשקיע ימכור את הנכס במחירי שוק.

  • יתרונות
  1. הנחות גדולות של בין 10% ל 30% ממחירי השוק.
  2. רווח נזיל בתום תקופת הבנייה.
  3. תנאי מימון נוחים המאפשרים לשלם רק 20% במעמד החתימה.
  • חסרונות וסיכונים
  1. סיכון בבחירת קבלן מפוקפק שלא עומד בכל ההתחייבויות שלו.
  2. ללא הכנסה פסיבית מידי חודש.
  3. שארית התשלום (לרוב כ 80% משווי הנכס) צמודה למדד לאורך כל שנות הבנייה.

לסיכום, העיר הוד השרון מגלמת הזדמנות נדל"נית של ממש המצליחה למשוך לא מעט משקיעים מקצועיים למחוזותיה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!