שיווק פרויקטים בנדל"ן

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

שיווק פרויקטים בנדל"ןכאשר רוצים לבצע שיווק פרויקטים בנדל"ן, יש לעשות זאת במקצועיות רבה על מנת להגיע למעגל לקוחות רחב ולהצליח לבנות מותג חזק. לשם כך מומלץ להיעזר בחברות שיווק פרויקטים בנדל"ן. במאמר הבא נרחיב על שיווק פרויקטים בנדל"ן ועל החשיבות של סיוע של חברות מקצועיות. 

 

כיצד לבצע שיווק פרויקטים בנדל"ן?

על מנת לבצע שיווק פרויקטים בנדל"ן צריך ניסיון בתחום השיווק. חשוב מאוד להבין מי הלקוחות הפוטנציאליים שלנו ומה השיטות הטובות ביותר לסקרן אותם, כלומר, כיצד נשווק להם את הפרויקט. חשוב מאוד לפנות ללקוחות הפוטנציאליים בשפה הנכונה ולהדגיש להם את היתרונות של הפרויקט שלנו על פני פרויקטים אחרים, על מנת להניע אותם לפעולה. 

התחרות בענף הנדל"ן היא קשה ולכן שיווק של פרויקטים צריך להיות יעיל על מנת לגבור על המתחרים. בדרך כלל, מהלכי השיווק מצריכים פעולות יצירתיות והתייחסות לפרטים שהיזמים והקבלנים לא בהכרח שמים לב אליהם או לא יודעים להתייחס אליהם. כך שיווק הפרויקט יכול להיפגע ולא להניב את התוצאות שהוא יכול להניב. שיווק פרויקטים בנדל"ן על ידי חברות שיווק המתמחות בכך מאפשר להנות מתוצאות הרבה יותר וכך להניב רווחים. 

אז האם להיעזר בחברת שיווק פרויקטים בנדל"ןאז האם להיעזר בחברת שיווק פרויקטים בנדל"ן?

התשובה אינה חד משמעית והיא משתנה מפרויקט לפרויקט ומיזם ליזם. אך, ברוב המקרים התשובה תהיה חיובית. חברה לשיווק בנדל"ן תהיה מקצועית, תדע לבצע את המהלכים הטובים ביותר, תפנה לקהל היעד שלכם בדרכים הטובות ביותר, תדע להציג את היתרונות של הפרויקט שלכם ולהניע את הלקוחות הפוטנציאליים לפעולה. 

ריכזנו לכם את היתרונות שבפנייה לחברת שיווק פרויקטים בנדל"ן-

  • ניסיון ומקצועיות- לחברות שיווק בנדל"ן יהיה את הניסיון לשווק מוצרים נדל"ניים. כמו כן הן יהיו מקצועיות וידעו את המהלכים הנדרשים לשיווק הפרויקטים בצורה הטובה ביותר. 
  • מכירה בזמן קצר- לחברות שיווק בנדל"ן יש את היכולת לבצע מכירה של דירות רבות בפרקי זמן קצרים יותר באופן משמעותי מאשר בפרויקטים שלא נעזרים בחברות שיווק. 
  • היכרות עם קהל היעד- בדרך כלל, חברות שיווק בנדל"ן יכירו את קהל היעד וידעו כיצד לפנות אליו וכיצד לגרום לו להתעניין בפרויקט שלכם.  
  • ליווי וייעוץ- חברות שיווק בנדל"ן יוכלו להעניק לכם ליווי צמוד וייעוץ לגבי השיווק מהשלבים הראשונים של הפרויקט ועד לביצוע המכירות והנבת הרווחים. 
  • העסקת אנשי מכירות- חברות שיווק בנדל"ן בדרך כלל מעסיקות אנשי מכירות תותחים שיודעים את העבודה ויודעים להניע את הלקוחות הפוטנציאליים להיות לקוחות שפועלים. 
  • חסכון בזמן ובכאב ראש- התעסקות בשיווק מצריכה זמן רב וידע רב. כאשר היזם מעסיק חברת שיווק בנדל"ן הוא יכול לחסוך לעצמו זמן רב ולהתעסק רק בדברים שהוא באמת צריך. 

יש לקחת בחשבון כי להעסקת חברת שיווק בנדל"ן יש גם חסרונות כאשר המרכזי בהם יהיה המחיר. בעוד ששיווק עצמאי לא יעלה לכם הרבה כסף, שיווק על ידי חברת שיווק יכול להגיע לסכומים די גבוהים. עם זאת, הזמן והכאב ראש שתחסכו יכולים לחסוך לכם גם כסף, כך שמדובר בחיסרון יחסי. 

 

מתי מומלץ להיעזר בחברת שיווק פרויקטים בנדל"ן?

לא תמיד יהיה צורך להיעזר בחברת שיווק בנדל"ן. לדוגמא, במקרים בהם מדובר בפרויקטים קטנים או בינוניים, לא בהכרח יהיה צורך להעסיק חברת שיווק. חברות אלה גובות מחיר בהתאם לזמן המושקע בשיווק ושיווק של פרויקט קטן או גדול יצריכו בדרך כלל את אותו המאמץ ואת אותו הזמן ולכן המחיר עליהם יהיה דומה. כלומר, כאשר מדובר בפרויקט נדל"ן קטן יחסית, עלות השירות לא יהיה מוצדק ביחס לתמורה. 

עם זאת, ככל שכמות הדירות גדולה יותר וככל שהפרויקט גדול יותר כך יהיה קשה יותר למכור את הדירות. הסיבה לכך היא שכאשר כמות הדירות גדולה יש להגיע לטווח גדול יותר של אנשים ולהתמודד עם כמויות גדולות מאוד של רוכשים פוטנציאליים. כמויות שיכולות להגיע אפילו לאלפי אנשים. לכן, במקרים כאלה מומלץ מאוד להיעזר בחברת שיווק בנדל"ן שתדע להגיע לקהל יעד רחב ותדע להתמודד מול הרוכשים הפוטנציאליים וכמובן להניע אותם לפעולה. 

קראו עוד: נדל"ן בארץ.

כיצד נבחר חברת שיווק פרויקטים בנדל"ן?

קיימות חברות שיווק בנדל"ן רבות מאוד ושונות. ניתן לבחור בין חברות ותיקות וגדולות לבין חברות צעירות שרעבות להוכיח את עצמן. לחברות הגדולות בדרך כלל יהיה את הניסיון בהתמודדות עם פרויקטים כאלה ובנוסף יהיה להן מספיק אנשי צוות. לעומת זאת, לחברות הקטנות בדרך כלל תהיה כמות פחותה של עובדים באופן משמעותי. 

בסופו של דבר, לשני סוגי החברות יש את היתרונות שלהן והחסרונות שלהן. בעוד שחברה גדולה תוכל להציג לכם הוכחות לשיווק פרויקטים קודמים ולהצלחה שלהם, חברה קטנה יותר תוכל לספק לכם תמורה גבוהה יותר הן מבחינת זמינות לפרויקט והן מבחינת מסירות לפרויקט שכן היא תרצה להפוך בסופו של דבר לחברה גדולה עם תיק עבודות מרשים. כמו כן, במקרים רבים לחברות הקטנות תהיה היכרות רחב יותר על כלי שיווק חדשים ועם טכנולוגיות חדשות מאחר והמערכת בדרך כלל תהיה צעירה יותר.

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!