השקעות נדל"ן בבאר שבע – הכירו את השכונות המבוקשות בבאר שבע

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

אנשים רבים כיום בוחרים להתחיל להשקיע את מיטב חסכונותיהם בענף הנדל"ן. מנגד, ישנם רבים שמעדיפים לשבת על הגדר בציפייההשקעות נדל"ן בבאר שבע -דירת שלושה חדרים בשכונה נמכרת במחיר ממוצע של כ 680,000 שקלים ומניבה כ 3.7% תשואה מידי שנה לירידות מחירים. מחירי הדיור בישראל נמצאים במגמת עלייה ארוכה שהחלה לפני למעלה מעשר שנים והספיקה להכפיל ואף לשלש את ערכי הנכסים. לדעת רבים, מחירי הדיור בישראל הפכו מנופחים ועומדים פסי לפני בלימה ותחילתה של מגמת ירידה. בשורות הבאות ננסה לברר מה מצב מחירי הדיור בישראל והאם הם באמת צפויים להתחיל מגמת ירידה בעתיד הקרוב, נגע במספר דגשים חשובים שכל משקיע חייב להכיר וכן נציג שתי שכונות אטרקטיביות באחת הערים המבוקשות ביותר להשקעה – באר שבע.

השקעות נדל"ן בבאר שבע: מחירי שוק הדיור בישראל – בועתיים או צפויים להמשיך לזנק?

חוששים לרכוש נדל"ן במחירי שיא כל הזמנים לאחר עליות של מאות אחוזים? אתם לא לבד. אך האם באמת מחירי הדיור צפויים לשנות מגמה בעתיד הקרוב? לדעת מומחי נדל"ן רבים העוסקים בהשקעות מזה לא מעט שנים התשובה היא לא. היכרות עם הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל יאפשרו לכם להעריך האם מחירי הדיור אכן בועתיים או שמא הם צפויים להמשיך לזנק גם בשנים הבאות.

השקעות נדל"ן בבאר שבע: הכירו את הגורם המרכזי המשפיע על תנועות מחירי הדיור בישראל

הגורמים המשפיעים ביותר על תנועות מחירי הדיור בישראל הם הביקוש וההיצע. מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע הוא הקובע האם מחיריבעת השקעה בנדל"ן בבאר שבע, חשוב לזכור כי כל עוד הביקוש לדיור גבוה מההיצע הקיים, המחירים עולים, וכלל לא משנה כמה הם עלו בשנים האחרונות הדיור ימשיכו לעלות או ישנו מגמה ויתחילו לרדת. כל עוד הביקוש לדיור גבוה מההיצע הקיים, המחירים עולים, וכלל לא משנה כמה הם עלו בשנים האחרונות. נכון לכתיבת שורות אלה מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע ברור – הביקוש לדיור בישראל גבוה משמעותית מההיצע הקיים, מה שאומר שמחירי הדיור אינם בועתיים ואף צפויים להמשיך בדרכם צפונה גם בשנים הבאות. אז רגע לפני שאתם מצטרפים לענף השקעות הנדל"ן, חשוב שתכירו שתיים מהשכונות המבוקשות ביותר להשקעה בעיר באר שבע.

השקעות נדל"ן בבאר שבע: השכונות האטרקטיביות ביותר להשקעה בבאר שבע

באר שבע מצליחה למשוך למחוזותיה משקיעים רבים מכל רחבי הארץ שנהנים ממחירים נוחים ומאחוזי תשואה גבוהים. אחד מכללי

 

האצבע המנחים את המשקיעים המקצועיים הוא: ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך התשואה שתתקבל מהשכרתו תהיה גבוהה יותר. לכן, לא מעט משקיעים מוותרים על השקעות באזורי המרכז ומתמקדים באזורי פריפריה. השכונות המבוקשות ביותר בבאר שבע הן: שכונה ד' ושכונה ו'.

  • שכונה ד', באר שבע – שכונה ד' בבאר שבע מתאפיינת במבנים ישנים ומוזנחים שצפויים לעבור התחדשות עירונית בשנים הבאות. מעבר לכך, השכונה מוגדרת כשכונת הסטודנטים בשל קרבתה לאוניברסיטת בן גוריון. משקיעים אוהבים את ציבור הסטודנטים מכמה סיבות, והן: מעלים את הביקוש לשכונה, נחשבים לשוכרים טובים ומאפשרים למשקיעים להשכיר את הנכס למספר שותפים וליהנות מתשואה גבוהה במיוחד. דירת שלושה חדרים בשכונה נמכרת במחיר ממוצע של כ 680,000 שקלים ומניבה כ 3.7% תשואה מידי שנה.
  • שכונה ו', באר שבעשכונה ו' בבאר שבע אף היא מתאפיינת במבנים ישנים ומוזנחים, אך מיקומה הגיאוגרפי הופך אותה למבוקשת במיוחד. הקרבה לאוניברסיטה, למרכזי קניות רבים ולתחבורה ציבורית נוחה הפכו את השכונה לאטרקטיבית במיוחד עבור לא מעט משקיעים מכל רחבי הארץ. המחיר הממוצע של דירת שלושה חדרים בשכונה עומד על כ 690,000 שקלים, דירה שצפויה להניב כ 3.9% תשואה בכל שנה. בחירה נכונה של השכונה המבוקשת ביותר וכן של הנכס האטרקטיבי ביותר להשקעה תבטיח לכם גם עליית ערך יפה וגם אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת הנכס.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!