השקעות נדל"ן בתל אביב – דירות להשקעה בתל אביב במקום מבוקש!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

משקיעי נדל"ן רבים מישראל סבורים כי אזורי ההשקעה האטרקטיביים ביותר, המניבים את אחוזי התשואה הגבוהים ביותר ממוקמים באזורי דרום או צפון הארץ. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל יתרונות ההשקעה באחת השכונות החלשות ביותר במרכז הארץ הממוקמת בדרום תל אביב. אחד מכללי האצבע החשובים ביותר שמנחים לא מעט משקיעי נדל"ן בישראל בפרט ובכל רחבי העולם בכלל הוא: ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהים יותר. על פי כלל זה, הצעד הנכון ביותר הוא להשקיע בנכסים באזורי פריפריה בדרום וצפון הארץ, שאכן יצליחו להניב אחוזי תשואה גבוהים מאלה שיתקבלו מהשקעה בנכסים באזורי המרכז. אז למה בכל זאת השקעות נדל"ן בתל אביב נחשבות כדאיות כל כך? בשורות הבאות נציג בפניכם את כל היתרונות.

לא תמיד הנכסים הממוקמים באזורי פריפרייה כדאיים יותר – האפסייד הגדול של נווה עופרמה הן הסיבות העיקריות עבור המשקיעים בהשקעות נדל"ן בתל אביב ומדוע הן נחשבות כדאיות כל כך

מחירי הדיור בישראל נמצאים במגמת עלייה ברורה של למעלה מעשר שנים רצופות, בהן המחירים מזנקים בעשרות ואף במאות אחוזים. הנכסים באזורי הביקוש הספיקו להכפיל ואף לשלש את ערכם, מה שהופך אותם ליקרים והרבה פחות אטרקטיביים עבור משקיעים רבים. אך בכל זאת, אחת השכונות הכדאיות ביותר להשקעה בשנת 2022 ממוקמת בדרומה של תל אביב. שכונת נווה עופר היא שכונה שחוותה הזנחה ארוכת שנים שהובילה לביקושים נמוכים, למצב ירוד של האוכלוסיה המקומית ולמבנים ישנים ולא מזמינים במיוחד. אך כלל נוסף שחשוב שתכירו אודות בחירה נכונה של מיקום השקעת הנדל"ן הבאה שלכם, ישפוך לא מעט אור על הבחירה בשכונת נווה עופר שבתל אביב.

 הנתונים רבים גורמים למשקיעי נדל"ן רבים לחפש השקעות נדל"ן בתל אביב בשכונת נווה עופר

הכירו את כל היתרונות של השכונה

מחירי הדיור האזוריים נוטים להימשך ולנוע במגמה דומה למגמת השכונות המובילות באזור. במילים אחרות, התפתחותה האדירה של העיר תל אביב כולה, צפוייה למשוך גם את השכונותהשקעות נדל"ן בתל אביב, בשכונת אבו כביר בעקבות כך שבית המעצר אבו כביר המרחיק לא מעט משפחות מהשכונה צפוי להתפנות בשנים הקרובות החלשות ביותר שלה. נכון לכתיבת שורות אלה, שכונות נווה עופר פתחה פער אדיר בהשוואה לשכונות מבוקשות הממוקמות בצפון העיר, מה שמאפשר למשקיעים בשכונה ליהנות מאפסייד משמעותי של עליית ערך. ישנם נתונים רבים התומכים בעלייה הצפוייה במחירי הנכסים בשכונת נווה עופר שבדרום תל אביב, והם:

  1. פינוי אבו כביר – בית המעצר אבו כביר המרחיק לא מעט משפחות מהשכונה צפוי להתפנות בשנים הקרובות. נתון זה צפוי להשפיע רבות על הביקושים ולתרום לעליית מחירי הנכסים בשכונה.
  2. תכנון פינוי בינוי למבנים ישנים בשכונה – לשכונה מתוכננים לא מעט שינויים משמעותיים שיטיבו עם הנכסים הישנים. תוכניות פינוי בינוי מבטיחות שינוי חזותי ודירות חדשות שיצליחו למשוך חלק נכבד מהביקוש האדיר לעיר תל אביב.
  3. תיכון חדש – התיכון החדש באזור צפוי אף הוא לחולל את השינוי המיוחל שיזניק את מחירי הנכסים בשכונה כולה.
  4. שביל אופניים למרכז העיר – בשנים האחרונות נסלל שביל אופניים נוח המאפשר לכלך המתגוררים בשכונה להגיע בקלות רבה למרכז העיר, ללא עמידה בפקקים או חיפוש חניות במשך זמן רב, כיאה לתל אביב.

כמה זה יעלה לכם? מספר פרטים שאתם חייבים להכיר אודות המחירים בשכונה

כלל הנתונים הללו גורמים למשקיעי נדל"ן רבים לחפש השקעות נדל"ן בתל אביב בשכונת נווה עופר. מחיר דירה ממוצעת בת שלושה חדרים באזור הוא כ 1,600,000 שקלים, מחיר שרק ניתן לחלום עליו בשכונות הסמוכות בחלקיה השונים של העיר. המחיר האטרקטיבי מאפשר למשקיעים באזור ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים – כ 3.2% תשואה מידי שנה! (ברוב השכונות בתל אביב אחוזי התשואה נעים בין 2% ל 2.3% בלבד).

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!