השקעות נדלן בסלוניקי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

השקעות נדלן בסלוניקיאחת הסיבות לכך שהשקעות נדלן בסלוניקי הן כל כך פופולאריות, היא, שסלוניקי היא העיר השנייה הכי גדולה ביוון והיא גם אחת מערי הנמל הכי חשובות ביוון בכל הנוגע לייצוא, ייבוא, מסחר ותעשיות שונות. אם אתם מחפשים אחר בית למכירה, דירה, וילה או אפילו עסק להשקעה בסלוניקי, הגעתם למדריך הנכון, המשיכו לקרוא.

אין ספק, יוון היא מדינה מהפנטת ביופייה הקסום, שנראה כאילו שלפו אותו מהאגדות. ליתר דיוק, מהמיתולוגיות היווניות כנראה. ואם אתם מחפשים אחר השקעות נדלן בסלוניקי, אתם צריכים לקחת בחשבון לא מעט פקטורים של שוק הנדל"ן ביוון, להבין, להכיר ולהיות בקיאים במספרים ובנתונים הכלכליים ועוד. אז לפני שנצלול לעובי הקורה היוונית, בואו נדבר קצת על יוון ונבין מדוע היא הפכה עם השנים ליעד השקעות נדל"ן כה פופולארי (על אף ואולי בזכות המשבר הכלכלי שפקד אותה ב-2008).

קצת רקע כללי, נדלני וכלכלי על יוון

יוון מכונה לעתים קרובות מקום הולדתה של הדמוקרטיה. יש במדינה הזאת היסטוריה ותרבות מאוד עתיקות, והיא בין המדינות המתויירות ביותר באירופה. זוהי מדינה תוססת ובעלת כלכלה יציבה (נכון להיום), עם אוכלוסייה של קצת פחות מ-11 מיליון איש. התמ"ג של המדינה לנפש עומד על כ-28,340 דולר, מה שממקם אותה במקום ה-66 בעולם (ותמ"ג כללי שנתי של 292,400 מיליון דולר, מקום 55 בעולם).

כלכלת יוון אמנם נאבקת מאז 2008 עקב המשבר הפיננסי העולמי שפגע ביוון קשות, אבל עם זאת, יוון עדיין הצליחה לצמוח ב-2% ב-2017, שנה שהייתה טובה יותר עבור יוון (ביחס למדינות רבות אחרות באירופה כמו צרפת ואיטליה). יש לה כלכלה שנשענת במידה רבה על תיירות וחקלאות, ענפים שתורמים יחד לכ-20% מהתמ"ג השנתי שלה. ומה לגבי השקעות בסלוניקי? המשיכו לקרוא.

קצת על רקע הנופים היפהפה של יוון

כאמור, יוון היא אחת המדינות המתויירות ביותר באירופה (כ-33 מיליון תיירים בשנת 2018, וכנראה שבשנת 2022 יהיו מספרים דומים עקב הסרת מגבלות הקורונה). יש בה את הנופים היפים בעולם, ויש סיבה לכך שכל כך הרבה תיירים פוקדים אותה במהלך כל ימות השנה.

בניגוד למדינות אירופה האחרות שבעונת החורף חוות שפל תיירותי, מוזילות מחירים בענף התיירות וקר בהן מאוד, ביוון התמונה היא אחרת. גם אם תגיעו ליוון בפברואר, אתם תוכלו להנות מאחלה חופשה שבעולם עבור זוגות ומשפחות, טיולים מאורגנים ועוד. כפועל יוצא מכך, גם התשתית במדינה מפותחת מאוד, ומציעה הזדמנויות נהדרות לעסקים לשגשג. ולאחר שהבנו מי היא יוון בנקודות כלליות, בואו נדבר על השקעות נדלן בסלוניקי.

מדוע סלוניקי יעד השקעות מומלץ לישראלים?

אם אתם מחפשים השקעות נדלן בסלוניקי, אתם חייבים להיות מודעים לכך שבין ישראל ליוון שוכנת אמנה אשר נוצרה בשנת 1999. אמנה זו נקראת אמנת המס בין ישראל ליוון, והיא נועדה בעיקר למטרת מניעה של כפל מיסוי עבור אזרחים ישראליים אשר מעוניינים להשקיע בנדל"ן של סלוניקי ביוון.

אמנת המס בין ישראל ליוון מתייחסת להשקעות של המשקיע הישראלי בתור כסף זר הנכנס לאי, וכזה שנועד לטפח, לחזק ולשפר את הכלכלה הכללית של יוון. בתוך כך, ממשלת יוון החליטה להעניק הטבות רבות עבור משקיעי נדל"ן מישראל, כגון: ביטול של תשלומי הארנונה, כמו גם ביטול מס הכנסה וביטול מס שבח ועוד.

השקעות נדלן בסלוניקי – לאתר את האזור הנכון להשקעה

מחפשים השקעות נדלן בסלוניקי? סלוניקי היא עיר נהדרת הן למבקרים והן לאלו שרוצים להשקיע בעתידם הכלכלי, לרבות יזמים ומשקיעי נדל"ן מכל העולם ומישראל בפרט. זהו אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר ביוון והאזור הזה מציע שפע של הזדמנויות למי שמחפש להשקיע את כספו, בין אם במגורים, בדירת נופש, בחנות מסחר, בווילות יוקרה ועוד. עם זאת, צריך לדעת כיצד לבחור את האזורים הנכונים להשקיע בהם את כספכם.

חשוב לקחת בחשבון, תנסו לא להגביל את עצמכם אך ורק לחיפושים אחרי נכסים ספציפית בסלוניקי. אם אתם יכולים להרחיב מעט את החיפושים שלכם מבחינה גאוגרפית, זה רק יכול להועיל לכם מכיוון שביוון יש למעלה מ-3,000 איים שונים. מכיוון שמדובר בלא מעט אזורים מומלצים לרכישת נכס בסביבת סלוניקי, ריכזנו אותם עבורכם, הנה הם לפניכם.

האזורים המומלצים בסביבת סלוניקי להשקעות נדל"ן

כל עוד אתם מחפשים השקעות נדלן בסלוניקי או בסביבה של סלוניקי, אתם חייבים להכיר מקומות כמו Vouliagmeni, את קו החוף עצמו של סלוניקי שכולל דירות נופש למכירה, Ladadika, אנו פולי (העיר העליונה), נאה קריני ועוד.

כמו כן, אם כבר אתם בודקים נכסים באזורים של אתונה ולאו דווקא סלוניקי, מומלץ לבדוק את אזור קולונאקי ואת הנכסים שם, כי זהו אזור מגורים תוסס עם גישה נוחה לתחבורה ציבורית, מרכזי שופינג וכל מה שמושך תיירים רבים מכל העולם.

נתונים כלכליים על שוק הנדל"ן בסלוניקי

כאמור, מאז המשבר הכלכלי שפקד אותה ב-2008-2009, יוון מצליחה לייצר צמיחה מחודשת של הכלכלה שלה עם שיעור שינוי במחירי הנדל"ן שמצביע על עלייה של כ-9.32%. בתוך כך, תשואה ממוצעת על נכס להשקעה בסלוניקי או ביוון עומד על כ-5% – 11% רווח בשנה. זאת, בזמן ש גובה המס על רווחי הון בסלוניקי או ביוון יעמוד על 15% בלבד.

עוד כדאי לדעת כי דמי שכירות חודשיים ממוצעים בסלוניקי יכולים להגיע לסכום של כ-1,550 אירו – 1,800 אירו, תלי בסוג הנכס ובמיקום שלו. לפי נתונים כלכליים שמפורסמים ברשת באתר הרשמי של ממשלת יוון, שיעור המס על הכנסה משכ"ד עומד על 7.5% בלבד. אם הנתונים מלהיבים אתכם, כדאי גם לדעת שניתן למצוא בתים למכירה בסלוניקי החל מעלויות ממוצעות של כ-60,000 אירו לדירת 3 חדרים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן ביוון

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי יוון. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים

התקשרו עכשיו