עו"ד נדל"ן בפורטוגל – כל הסיבות בגינן משקיעים רבים מישראל בוחרים להתחיל להשקיע מעבר לים בכלל, ובפורטוגל בפרט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים להעביר את השקעותיהם אל מעבר לים למדינות רבות המציעות נכסים אטרקטיביים עם אחוזי תשואה גבוהים. מחירי הדיור בישראל עולים במשך למעלה משני עשורים רצופים, מה שהופך את הנכסים המקומיים ליקרים במיוחד. מעבר לעובדה שנכסים אלה מחייבים את המשקיעים להגיע עם הון עצמי גבוה (מה שמקשה מאוד על המשקיעים הקטנים), מחירי הנכסים משפיעים באופן ישיר על אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרתם.

אחד מכללי האצבע שאתם חייבים לזכור הוא: ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר. לכן, אם גם אתם חושבים להתחיל להשקיע בעולם הנדל"ן, חשוב שתכירו כמה מהיתרונות הגדולים ביותר של השקעות מעבר לים. אחד היעדים האטרקטיביים והאהובים על ידי הישראלים הוא פורטוגל. בשורות הבאות נגע בגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור, סיבות בגינן פורטוגל סומנה כיעד אטרקטיבי על ידי משקיעים רבים, באפשרויות המימון בפורטוגל ועוד שלל טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

הסוף לשקר של תוכניות חיסכון נטולות סיכון – לא מספרים לכם שהתוכניות השונות כוללות הפסדים בטוחים בכל שנה!

רגע לפני שנצלול לעומק הפרטים, חשוב לגעת בנקודה חשובה אודות מסלולי החיסכון של הבנקים השונים. אנשים רבים כיום חוששים להשקיע את מיטב חסכונותיכם ומפקידים אותם בתוכנית חיסכון בנקאית בידיעה כי היא נטולת סיכון. אך האמת היא שמסלולי חיסכון אלה מבטיחים לכם הפסדים משמעותיים מידי שנה. האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% בכל שנה, מה שגורם להתייקרות מחירים משמעותית במרוצת השנים. תוכניות החיסכון הבנקאיות יצליחו לשמור על הערך המספרי של החסכונות שלכם, אך לא על כוח הקנייה שלהם. עליית המחירים שוחקת את כוח הקנייה של הכסף ובעצם גורמת לירידת ערכו. תוכנית החיסכון תבטיח שתקבלו את הסכום שהפקדתם, אך הוא יהיה שווה הרבה פחות. השקעות נדל"ן מבטיחות למשקיעים שמירה על ערך הכסף מפני שחיקת האינפלציה וכן רווחים נאים מידי שנה.

אז למה דווקא נדל"ן בפורטוגל? בחרנו עבורכם את כל היתרונות הגדולים ביותר שפורטוגל מציעה למשקיעיה מכל רחבי העולם, והם:

  • פוטנציאל שעדיין לא מומש

מחירי הדיור במדינת ישראל לא מפסיקים לעלות מזה למעלה משני עשורים. הסיבה לעליות היא מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע. הביקוש לדיור בישראל נגזר מגידול טבעי, הגירה חיובית, כמות גדולה של מתגרשים וכן כמות גדולה של משקיעים. כלל המשתנים הללו מרכיבים את הביקוש הגבוה משמעותית מההיצע הקיים במשק. מאזן כוחות זה מביא לעליות מחירים חסרות רסן על אף כל ניסיונות הממשלות השונות להביא לבלימת הנסיקה. הפוטנציאל הגלום בשוק הדיור בישראל ללא ספק ממוקם גבוה מאוד בגרף הפוטנציאל הקיים. לעומת זאת, מדינות רבות בכל רחבי העולם עדיין לא התחילו את הנסיקה שהחלה בישראל לפני למעלה משני עשורים. פורטוגל עדיין לא מימשה את מרבית הפוטנציאל שלה כך שיש לה עוד הרבה יותר דרך לעלות בהשוואה לישראל.

  • תיירים רבים מעלית את רמות הביקוש

לפורטוגל בכלל ולליסבון, עיר הבירה, בפרט מגיעים תיירים רבים מידי שנה. אזורים תיירותיים נחשבים לאזורים כדאיים להשקעה מכמה סיבות מרכזיות. ראשית, חשוב להדגיש ולומר כי הביקוש לנדל"ן קשיח כך שכל אדם הדורך על הקרקע הפורטוגלית, נדרש לקורת גג ללון בה, גם אם מדובר בטיול קצב בלבד. התיירים הרבים צורכים דיור באזורים התיירותיים ביותר מה שכמובן מעלה את רמות הביקוש לדיור בפורטוגל. עלייה של רמות הביקוש מביאה באופן טבעי לשינוי מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע וגורמת לעליות מחירים. לכן, מחירי הנכסים באזורים תיירותיים צפויים לעלות בקצב מהיר יותר מקצב עליית מחירי הנכסים המרוחקים מהאזורים התיירותיים.

סיבה נוספת בגינה משקיעים רבים אוהבים אזורים תיירותיים היא האפשרות להשכיר את הנכסים לתיירים לתקופות זמן קצרות. נכסים המושכרים בפורטוגל למשפחות ולתקופות זמן ארוכות מניבים כ 8% תשואה מידי שנה (בישראל אחוזי התשואה מהשכרת נכסים עומדים על כ 2.2% באזורי מרכז הארץ ועל כ 4.5% באזורי פריפריה). השכרת נכסים בפורטוגל לתיירים לתקופות זמן קצרות יכולה להניב כ 20% תשואה מידי שנה.

  • ענף ההשכלה הגבוהה

ענף ההשכלה הגבוהה בפורטוגל נחשב למפותח במיוחד, מה שגורם למשקיעים רבים לבחור להשקיע דווקא באזורים הסמוכים למרכזי הלמידה. היתרונות הגדולים של מרכזי למידה להשכלה גבוהה הם:

  1. עליית הביקושים – מרכזי לימוד להשכלה גבוהה מרכזים סטודנטים רבים מאזורים שונים למקום אחד. סטודנטים רבים מגיעים ללמוד במכללות השונות מכל רחבי פורטוגל ורוצים להתגורר בסמוך למוסד הלימודים שהם בחרו, מה שמעלה את רמות הביקוש לשכונות הסמוכות למכללה. עליית הביקוש כוללת שני יתרונות מרכזיים והם: אפשרות להשכיר את הנכס בקלות רבה ותוך זמן קצר וכן עליית מחירי הנכסים הסמוכים למוקד עליית הביקושים, כפי שציינו לעיל.
  2. שוכרים טובים – הסטודנטים נחשבים לשוכרים טובים שיודעים לשמור על הנכסים וכן לעמוד בכל חודשי התשלום הנדרשים. ברוב המקרים, סטודנטים נתמכים (ברמות שונות) בהוריהם, מה שמבטיח למשכירי הנכסים ביטחון בקבלת מלוא התשלום עבור השכירות בנכס.
  3. השכרת נכסים לשותפים – יתרון נוסף ומשמעותי במיוחד להשקעה בקרבת מוסדות לימוד להשכלה גבוהה הוא השכרת נכסים לשותפים. סטודנטים רבים לא יכולים להרשות לעצמם לשכור דירה לבד ולכן הם שוכרים עם שותפים. השכרת נכס למספר שותפים מאפשר למשקיע לקבל יותר עבור הנכס. דירות שותפים יכולות להניב למשקיעים בהן בין 10% ל 15% תשואה מידי שנה.

אז רגע לפני שגם אתם מתחילים לחפש נכסים בפורטוגל, חשוב להסתייע בעו"ד נדל"ן בפורטוגל. עו"ד נדל"ן בפורטוגל המכיר היטב את כל פרטי החוקה המקומית יאפשר לכם להשקיע נכון ללא הפתעות בדרך. השקעה ללא עו"ד נדל"ן בפורטוגל מסוכנת ועלולה לגרור אתכם להליכים משפטיים שיעלו לא מעט כסף ויבזבזו לא מעט זמן יקר. לכן, אם החלטתם לעצור את שחיקת כוח הקנייה במסלולי החיסכון הבנקאיים ולהתחיל להשקיע בנדל"ן בפורטוגל, חשוב שתעשו זאת נכון ובסיוע כל אנשי המקצוע מהשורה הראשונה. אז לאחר שנגענו בכמה מהיתרונות הגדולים ביותר בגינם משקיעים רבים בוחרים דווקא את פורטוגל כיעד האטרקטיבי ביותר להשקעה, חשוב שתכירו מספר נתונים אודות אפשרויות המימון הקיימות.

פורטוגל בוחרת לחבק את המשקיעים הזרים – הכירו את אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר

בשונה ממדינות רבות בכל רחבי העולם שמנסות להרחיק את כל המשקיעים הזרים משטחם, פורטוגל בוחרת לחבק את המשקיעים הזרים ומאפשרת להם ליהנות מתנאים אטרקטיביים במיוחד. עו"ד נדל"ן בפורטוגל יכיר לכם את כל האפשרויות החוקיות העומדות לרשותכם בתור משקיעים זרים כך שתוכלו ליהנות ממיטב היתרונות הקיימים. באשר לאפשרויות המימון, הדרך הטובה ביותר לממן נכסים להשקעה בפורטוגל היא כמובן בעזרת הלוואת משכנתא. המקומיים בפורטוגל נהנים מהלוואות משכנתא גדולות של עד 90% משווי הנכס בעוד משקיעים זרים נהנים אף הם ממשכנתא בלתי מבוטלת הכוללת 75% מימון משווי הנכס.

הבנקים בישראל מעמידים לרשות הציבור הלוואת משכנתא של עד 75% מימון לדירה ראשונה ועד 50% מימון לדירה שניה והלאה. בפורטוגל תוכלו לקבל את אותם התנאים לרכישת דירה ראשונה על אף שאתם מתגוררים בישראל, מה שמעיד על קבלת המשקיעים הזרים בזרועות פתוחות. אז גם אם אין ברשותכם הון עצמי גבוה במיוחד, מחירי הדיור הנמוכים בפורטוגל בצירוף הלוואת משכנתא בשיעור 75% משווי הנכס יאפשרו לכם לרכוש מגוון רחב של נכסים אטרקטיביים הסמוכים הן למרכזי התיירות בעיר הבירה והן לשכונות סמוכות למרכזי הלמידה להשכלה גבוהה.

מסלולי ההשקעה הבולטים בפורטוגל

רגע לפני שאתם יוצאים לדרך בליווי צמוד של עו"ד נדל"ן בפורטוגל, חשוב שתכירו את כל מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר. משקיעים רבים סבורים כי עולם הנדל"ן כולל מסלון השקעה אחד בלבד, והוא רכישת דירה והשכרתה לתקופות זמן ארוכות. בפועל, ישנם מסלולי השקעה רבים וטובים שאתם חייבים להכיר.

  • נדל"ן מניב

מסלול ההשקעה הראשון והגדול מכולם הוא כמובן מסלול השקעה בנדל"ן מניב הכולל רכישת דירה והשכרתה לתקופות זמן ארוכות. מסלול זה מתאפיין ברמת בטיחות גבוהה, בהכנסה חודשית ופסיבית מעטגנת בחוזה משפטי ובשני אפיקי רווח שונים. חשוב להדגיש כי מסלול זה הוא הפשוט והפסידי מכולם כך שאם אתם משקיעים מתחילים, יכול להיות שזה המסלול המתאים ביותר עבורכם. ליווי צמוד של עו"ד נדל"ן בפורטוגל יבטיח לכם השקעה בטוחה ונכונה.

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול פשוט ובטוח התעסקות עם כל צורכי השוכרים
מסלול הכולל הכנסה פסיבית סיכון בבחירת שוכרים שלא מצליחים לעמוד בתשלום החודשי
מסלול הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו אחוזי תשואה הנעים בין 6% ל 8%

 

  • רכישת דירה על הנייר

אפשרות השקעה נוספת בעולם הנדל"ן שהפכה מבוקשת במיוחד בשנים האחרונות היא רכישת דירה על הנייר. קבלנים רבים מציעים למכירה מספר דירות על הנייר בכל פרוייקט במטרה לנהל נכון את תזרים המזומנים. הדירות שנמכרות על הנייר מגלמות הנחה גדולה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק, כך שהמשקיע יכול ליהנות מהדלתא שבין מחיר הרכישה למחיר המכירה. המשקיע רוכש את הדירה על הנייר, ממתין עד לתום שלבי הבנייה וקבלת המפתח ומוכר את הדירה במחירי שוק.

יתרונות חסרונות וסיכונים
ללא התעסקות עם שוכרים סיכון בבחירת קבלן מפוקפק שלא עומד בכל התחייבויותיו
רכישת דירות בהנחה של בין 10% ל 30% ממחירי שוק ללא הכנסה פסיבית
רווח נזיל בתום תקופת בניית הנכס שארית התשלום צמודה למדד לאורך כל שנות הבנייה

 

  • אקזיט בנדל"ן

מסלול השקעות זה אינו מתאים למשקיע המתחיל ומצריך השקעת זמן רב באיתור הנכס המתאים. הרעיון הגדול של השקעה במסלול אקזיט בנדל"ן הוא רכישת נכסים במחירים נמוכים ממחירי השוק, השבחתם על ידי שיפוץ קוסמטי מהיר וזול ומכירתם במחירי שוק.

 

יתרונות חסרונות וסיכונים
רכישת נכסים במחירים מוזלים סיכון בבחירת נכס פגום, הן מבחינה פיזית והן מבחינה משפטית
רווח נזיל בתום תקופת ההשקעה צורך בהשקעה רבה לאיתור הנכסים הנמכרים במחירים נמוכים
הגדלת ההון העצמי תוך זמן קצר ללא הכנסה פסיבית מידי חודש

 

לסיכום, אל תוותרו על עו"ד נדל"ן בפורטוגל – הוא יבטיח לכם עסקאות נכונות ומוגנות משפטית!

לסיכום, השקעות נדל"ן בפורטוגל כוללות לא מעט יתרונות על פני השקעות נדל"ן בישראל וכמובן על פני מסלולי החיסכון שהבנקים מציעים. אל תוותרו על עו"ד נדל"ן בפורטוגל, הוא מכיר היטב את כל פרטי החוקה הרלוונטיים ויבטיח לכם עסקאות נכונות ומוגנות מכל בעיה משפטית.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בפורטוגל

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי פורטוגל. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים