השקעות נדל"ן רמת גן – הכירו את יתרונותיה של אחת הערים המרכזיות בישראל

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

אנשים רבים כיום מתלבטים האם זה הזמן הנכון להצטרף לענף הנדל"ן או שמא עליות המחירים של העשור האחרון עומדות להגיע לסיומן. מצד אחד, המחיריםטרם הינכם משקיעים בנדל"ן בארץ, חשוב שתכירו את אחת הערים המבוקשות בישראל - השקעות נדל"ן רמת גן. פשוט לא מפסיקים לעלות אך מצד שני, ישנן רבים הסבורים כי המחירים בועתיים ולאחר למעלה מעשור של עליות בנות מאות אחוזים, שוק הדיור הישראלי עומד לפני בלימה ותחילתה של מגמת ירידה ארוכת טווח. אם גם אתם מתלבטים, הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות נגע בהבדלים בין השקעות נדל"ן לבין תוכנית חיסכון בנקאית ללא סיכון, נבין האם מחירי הדיור באמת קרובים למיצוי העליות ונציג את אחת הערים הבולטות והכדאיות ביותר להשקעה בישראל.

השקעות נדל"ן לעומת תוכניות חיסכון בנקאיות – ההבדלים שחשוב שתכירוטרם משקיעים בנדל"ן ברמת גן, יש להכיר את ההבדלים המשמעותיים בין השקעות נדל"ן לבין החלופה המרכזית - תוכניות חיסכון בנקאיות ללא סיכון

נפתח בכל ההבדלים המשמעותיים בין השקעות נדל"ן לבין החלופה המרכזית – תוכניות חיסכון בנקאיות ללא סיכון. הבנקים מציעים לכל דורש לסגור את חסכונותיו בתוכניות חיסכון עם ריבית נמוכה וללא כל סיכון. לעומת זאת, שוק הדיור אינו מבטיח הגנה מלאה על חסכונות המשקיעים. אך האם תוכניות החיסכון הבנקאיות באמת נטולות סיכון? לא בדיוק. הבנקים לא מסבירים ללקוחותיהם שהאינפלציה בישראל עומדת על כ 2% מידי שנה, עלייה גבוהה משמעותית מהריבית השנתית בתוכניות החיסכון. במילים אחרות, האינפלציה שוחקת את כוח הקנייה של חסכונות כלל הבוחרים בתוכניות חיסכון בנקאיות. תוכנית חיסכון בנקאית היא הדרך הבטוחה ביותר להפסיד כ 2% מידי שנה. ומה לגבי מצב מחירי הדיור?

עליות מחירי הדיור עתידות להיבלם בקרוב? בדיקה מקצועית מוכיחה אחרת

מחירי הדיור בישראל אכן נמצאים במגמת עלייה של מאות אחוזים במשך למעלה מעשר שנים. אך האם המחירים הגיעו למיצוי? בשביל לענות על כך אתם חייביםברמת גן ישנם פרוייקטים רבים של התחדשות עירונית, מה שמבטיח את עליית מחירי הנכסים בשכונות מתפתחות להכיר את הגורמים המשפיעים על תנועות המחירים, ביקוש והיצע. כל עוד הביקוש לדיור גבוה מההיצע הקיים, המחירים יעלו. בדיקה מקצועית של מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע מוכיחה שהביקוש גבוה משמעותית מההיצע בישראל. לנתון זה שתי משמעויות, הראשונה היא שמחירי הדיור בישראל אינם בועתיים והשניה היא שכל עוד לא יחול שינוי ניכר, מחירי הדיור ימשיכו לטפס צפונה גם בנשים הבאות. חושבים להצטרף לענף השקעות נדל"ן? חשוב שתכירו את אחת הערים המבוקשות בישראל – השקעות נדל"ן רמת גן.

יתרונותיה המרכזיים של העיר רמת גן

העיר רמת גן מצליחה למשוך למחוזותיה לא מעט משקיעים מכל רחבי הארץ. בחרנו עבורכם את היתרונות המרכזיים הגורמים לרבים לבחור דווקא ברמת גן על פני כל ערי ישראל, והם:

  1. מיקום גאוגרפי מנצח- העיר רמת גן סמוכה לתל אביב, גבעתיים, קריית אונו ובני ברק. מיקומה בלב מרכז הארץ כך שבקרבתה יש מגוון עשיר של מקומות תעסוקה, מקומות בילוי, מרכזים מסחריים, נתיבי תחבורה ראשיים ועוד
  2. מעמד סוציו-אקונומי גבוה –המעמד הסוציו-אקונומי של תושבי העיר רמת גן גבוה ועומד על 7 מתוך 10. נתון זה מעניין משקיעים רבים שבוחרים בערים נבחרות במטרה לוודא שהשוכרים יצליחו לעמוד בכל התשלומים החודשיים, ידעו לשמור על הדירה ויכבדו את כל תנאי החוזה.
  3. עליות הנכסים בכ 7% בממוצע במשך חמש השנים האחרונות – מחירי הנכסים ברמת גן נמצאים במגמת עלייה מתמדת ובחמש השנים האחרונות העלייה הממוצעת עמדה על 7% מידי שנה. נתונים אלה מושכים את תשומת ליבם של משקיעי נדל"ן הסבורים כי גל העלייה במקום צפוי להמשיך גם בשנים הבאות.
  4. פרוייקטים רבים של התחדשות עירונית –בעיר ישנם פרוייקטים רבים של התחדשות עירונית, מה שמבטיח את עליית מחירי הנכסים בשכונות מתפתחות.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!