פרויקטים חדשים בראשון לציון

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

חושבים להשקיע בראשון לציון? ריכזנו עבורכם את כל המידע שיעזור לכם לעשות זאת נכון!

פרויקטים חדשים בראשון לציוןחושבים לרכוש דירה בישראל למטרת מגורים או השקעה? פרויקטים חדשים בראשון לציון יוכלו לעניין אתכם. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות אחת הערים הבולטות בישראל – ראשון לציון, לרבות כדאיות השקעה באזור, חלוקת העיר לשכונות אטרקטיביות, קצב הצמיחה בעיר בשנים האחרונות, רמות הביקושים לדיור באזור וכמובן, טיפים מעשיים לבחירה נכונה של נכס למגורים ולהשקעה בכל רחבי העיר. אז לפני שאתם ממהרים לחפש נכסים למגורים או להשקעה בראשון לציון, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. 

 

היכרות עם העיר – כל מה שחשוב להכיר על ראשון לציון 

ראשית, חשוב לפתוח בהיכרות קצרה עם אחת הערים הבולטות בישראל. ראשון לציון נוסדה לפני שנים רבות, בשנת 1882. נכון לכתיבת שורות אלה מתגוררים בעיר למעלה מ 250,000 תושבים, מה שממקם אותה במקום הרביעי בגודלה בכל רחבי ישראל. מיקומה הגאוגרפי של ראשון לציון מושך אליה משקיעי נדל"ן רבים ולא מעט משפחות החפצות במגורים באזור. מצד אחד ראשון אינה ממוקמת בלב המרכז, מה שמאפשר לבוחרים בה ליהנות ממחירים נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי הדיור בתל אביב, ומצד שני, ראשון סמוכה לערים מרכזיות רבות כמו רחובות, נס ציונה, באר יעקב, חולון, בת ים ועוד. מיקום זה הופך אותה לאחת הערים המבוקשות ביותר בישראל. נוסף על כך, חשוב לדעת שהמדד החברתי כלכלי בעיר נחשב לגבוה. מדד זה קובע כי האוכלוסיה המתגוררת בראשון לציון מדורגת 7 מתוך 10 במדד חברתי כלכלי – 24% מתושבי העיר אקדמיים ו 64% מהם מתחת לגיל 64. נתונים אלה מושכים משפחות צעירות רבות המגדילות את הביקושים לדיור ברחובותיה של ראשון. 

מחירי הדיור בראשון עולים בקצב מהיר בהשוואה לממוצע הארצי – הכירו את מחירי הדיור הממוצעים בעיר 

ומה באשר למחירים? מחירי הדיור בראשון לציון נמצאים בתנופה אדירה מזה שנים ארוכות. הביקוש העולה לדיור באזור מוכיח את עצמו ומוביל לעליות מחירים גבוהות מהממוצע במדינה כולה. חושבים להתחיל להשקיע בראשון לציון אך חוששים שעליות המחירים מתקרבות אל סופן? בשורות הבאות נכיר מקרוב את הכוחות המשמעותיים ביותר שמשפיעים על מחירי הדיור כך שנוכל לבחון את מצב המחירים באזוריה השונים של ראשון לציון. אך רגע לפני שנגע בגורמים המשפיעים על מחירי הדיור בישראל בכלל ובראשון בפרט, חשוב תשכירו את מחירי הדיור הממוצעים בכל רחבי העיר. 

 

תיאור הדירה  מחיר הדירה
דירת 3 חדרים  1,600,000 שקלים בממוצע
דירת 4 חדרים 1,900,000 שקלים בממוצע 
דירת 5 חדרים  2,400,000 שקלים בממוצע 
דירת 6 חדרים  3,300,000 שקלים בממוצע

קראו עוד: השקעות נדל"ן מומלצות

חוששים לרכוש נכסים במחירי שיא כל הזמנים? ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב שתכירו על הכוחות המרכזיים שמשפיעים על מחירי הדיור בישראל

מחירי הדיור בראשון גבוהים, אז האם יש להם עוד לאן לעלות? היכרות עם הכוחות הגדולים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור תאפשר לכם לענות על השאלה. ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב שתכירו על הגורמים המשפיעים על מחירי הדיור בישראל בכלל ובראשון בפרט, והם: ביקוש והיצע. 

  • ביקוש 

הביקוש לדיור בישראל קשיח. אנשים זקוקים לדירת מגורים לגור בה – לא מדובר במותרות. הביקושים מושפעים ממספר משתנים, העיקריים שבהם הם:

 

  • גידול בכמות המתגרשים.
  • הגירה חיובית לישראל. 
  • גידול בכמות הילודה.
  • גידול בכמות המשקיעים. 

  • היצע 

היצע הדיור בישראל מוגבל. שטחה של המדינה מוגבל, מה שמקשה על גידול משמעותי של ההיצע הקיים. מעבר לכך, גידול ההיצע מצריך זמן רב והתמודדות עם לא מעט בירוקרטיה, מה שמשפיע רבות על קצב גידולו. הגורמים המרכזיים המשפיעים על ההיצע בישראל הם:

 

  • הפשרות שטחים למטרות בנייה. 
  • מתן מגוון אישורים נדרשים לקבלנים. 
  • קצב התחלות הבניה החדשות. 

פרויקטים חדשים בראשון לציון: איך תדעו אם מחירי הדיור בראשון לציון צפויים להמשיך לעלות או שמא לשנות מגמה ולהתחיל לרדת? 

כל עוד הביקוש גבוה מההיצע, מחירי הדיור צפויים לעלות, וכן להיפך – כל עוד ההיצע גדול מהביקוש, מחירי הדיור צפויים להיבלם ואף להתחיל לרדת. ומה המצב בראשון לציון? נכון לכתיבת שורות אלה רמות הביקושים גבוהות משמעותית מההיצע הקיים, מה שתורם לעליות המחירים שנראות בשנים האחרונות. בעשור האחרון מחירי הדיור בראשון לציון עלו בעשרות אחוזים ורק בשנה החולפת (2022) מחירי הגיור במקום השלימו זינוק של כ 15%. אז אולי המחירים הגיעו לשיאם? אנשים רבים חוששים לקנות נכסים במחירי שיא כל הזמנים ולאחר זינוק משמעותי כל כך. אך האם החששות מוצדקים? בחינת קצב גידול הביקוש לעומת קצב גידול ההיצע תאפשר לכם לקבל תשובה ברורה. ריכזנו עבורכם את כל האפשרויות הטבלה מסודרת:

 

תיאור מצב  השפעתו על מחירי הדיור 
קצב גידול הביקושים איטי יותר מקצב גידול ההיצע הקיים.  במצב זה מחירי הדיור צפויים להיבלם ואף להתחיל מגמת ירידה. 
קצב גידול הביקושים זהה לקצב גידול הניצע הקיים.  במצב זה מחירי הדיור צפויים להישאר במגמה הקיימת, כלומר – שוק עולה ימשיך לעלות באותו קצב, ושוק יורד ימשיך לרדת באותו קצב. 
קצב גידול הביקושים מהיר יותר מקצב גידול ההיצע הקיים.  במצב זה מחירי הדיור צפויים להמשיך לעלות ואף בקצב מהיר יותר מהקצב הקיים בשנים האחרונות. 

 

בחינה מעמיקה בכוחות המשפיעים על השוק מעלה תמונה ברורה – קצב גידול הביקושים מהיר יותר מקצב גידול ההיצע הקיים, מה שאומר שמחירי הדיור בישראל בכלל ובראשון לציון בפרט, צפויים להמשיך לעלות גם בשנים הקרובות. אז אם אתם חוששים לרכוש נכסים בראשון לציון במחירי שיא כל הזמנים ולאחר גל עליות משמעותי של עשרות אחוזים, ייתכן שבעוד שנה או שנתיים תאלצו לשלם מחירים גבוהים יותר. 

קראו עוד: השקעות נדל"ן בישראל

פרויקטים חדשים בראשון לציון: לפני שאתם בוחרים את ההשקעה שלכם – חשוב שתכירו את כל מסלולי ההשקעה המובילים בענף הנדל"ן!

מחליטים שאתם רוצים להשקיע בדירת מגורים בראשון לציון? חשוב שתכירו את כל מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בענף הנדל"ן. לא מעט אנשים בטוחים שהדרך היחידה להשקיע בענף הנדל"ן היא בעזרת רכישת דירת מגורים והשכרתה לטווחי זמן ארוכים. על כן חשוב שתכירו את מגוון מסלולי ההשקעה הקיימים בענף. המסלולים השונים עונים על צרכים שונים של משקיעים שונים. רכישת דירה והשכרתה לטווחי זמן ארוכים לא מתאימה לכם? ישנן אפשרויות רבות נוספות לעשות זאת בדרך אחרת. ריכזנו עבורכם את כל מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר שיוכלו להתאים לכם להשקעות נדל"ן בראשון לציון.  

  • נדל"ן מניב 

המסלול הגדול ביותר בענף הנדל"ן הוא נדל"ן מניב. במסגרת מסלול זה המשקיע רוכש דירת מגורים ומשכיר אותה לטווחי זמן ארוכים. המשקיעים במסלול זה נהנים מהשקעה יציבה ובטוחה, מסלול השקעה גדול וכמובן הכנסה פסיבית מידי חודש. נשמע מעניין? הנה לכם כל היתרונות והחסרונות שאתם חייבים להביא בחשבון:

 

יתרונות  חסרונות
מסלול השקעה בטוח. מסלול השקעה המצריך התעסקות עם כל צורכי השוכרים. 
מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית מידי חודש. סיכון בבחירת שוכרים שלא עומדים בתשלום החודשי או לא שומרים על הדירה. 
מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – מעליית ערך הנכס והשכרתו.  אחוזי תשואה נמוכים באופן יחסי – בין 2.1% ל 5% בכל שנה. 

  • נדל"ן על הנייר

מסלול השקעה נוסף המתאים מאוד להשקעה בראשון לציון הוא מסלול השקעה בנדל"ן על הנייר. מסלול השקעה זה כולל רכישת דירה שאינה בנויה (על הנייר), במחירי הנחה של עד 20% ממחירי השוק. קבלנים רבים בישראל מציעים מספר דירות למכירה בכל פרוייקט במכירת פריסייל. מכירת פריסייל נועדה כדי לאפשר לקבלנים לממן את המשך הפרוייקט. הקבלנים מבינים את כלל החיסרונות הקיימים ברכישת דירה על הנייר (בעיקר סיכון, אין אפשרות להשכיר את הדירה, אין אפשרות לגור בדירה), ולכן המחירים בהתאם. בראשון לציון יש לא מעט פרוייקטים חדשים שיוכלו להתאים לעסקאות נדל"ן על הנייר. לאחר הרכישה, המשקיע מחזיק בדירה עד לקבלת המפתח. בעת קבלת המפתח המשקיע מוכר את הנכס במחירי שוק ונהנה מהדלתא שבין הרכישה למכירה. היתרונות והחסרונות שאתם חייבים להביא בחשבון הם:

 

יתרונות  חסרונות 
ללא צורך בהתעסקות עם שוכרים כלל. סיכון בבחירת קבלן שלא עומד בכל זמני הבנייה. 
רכישת נכסים במחירי הנחה של עד 20% ממחירי השוק.  ללא הכנסה פסיבית מידי חודש מהשכרת הנכס. 
עסקה קצרה של שנה עד שלוש שנים בלבד.  הצמדה למדד – שארית התשלום צמודה למדד. 

  

  • נדל"ן לעסקאות אקזיט 

מסלול זה הוא המסלול המורכב מכולם ובמסגרתו המשקיע נדרש לעבוד עבודת שטח לאיתור נכסים. במסגרת מסלול זה המשקיע מאתר נכס שנמכר במחירים נמוכים ממחירי השוק, משביח אותו בעזרת שיפוץ קוסמטי מהיר וזול ומוכר במחירי שוק ואף מעט למעלה מכך. היתרונות והחסרונות שאתם חייבים להביא בחשבון:

 

יתרונות חסרונות
מסלול השקעה קצר – בין מספר חודשים עד שנה וחצי.  מסלול השקעה מסוכן – ייתכנו נכסים פגומים פיזית או משפטית. 
אפשרות להגדיל את ההון העצמי במהירות.  ללא הכנסה פסיבית מידי חודש. 
רכישת מיומנות איתור נכסים במחירים נמוכים ממחירי השוק.  מסלול המצריך מהמשקיע שעות ארוכות של עבודה לאיתור נכסים.  

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!