נסיעות ארוכות עם רכב חשמלי

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

אנשים רבים החליפו את הרכבים המונעים בדלק ברכבים חשמליים המביאים עמם שורה ארוכה של יתרונות, לרבות חיסכון בהוצאות ושמירה על איכות הסביבה. חשש אחד אשר עשוי לעלות בקרב הבעלים של רכבים אלה הוא שבזמן נסיעות ארוכות, עשויה הסוללה של הרכב לאבד מכוחה ללא אפשרות טעינה. מטרתו של מאמר זה הוא להפיג את החשש באמצעות מספר הסברים פשוטים, כדי שתוכלו לנסוע לכל מקום שרק תרצו בחופשיות גדולה.

 

בדקו את טווח הנסיעה של הרכב שלכם

הדבר הראשון שאתם יכולים לעשות כדי לנסוע ללא חשש לנסיעות ארוכות עם הרכב החשמלי שלכם, הוא לבדוק את טווח הנסיעה שלו על הסוללה. את טווח הנסיעה תוכלו למצוא בקלות במפרט הרכב או באתר היצרן. כך, תוכלו לדעת כמה קילומטרים יכול הרכב לעשות כאשר הסוללה מלאה ולתכנן את המסלול שלכם בהתאם.

 

תכנון המסלול

תכנון הוא מרכיב חשוב בנסיעה רגועה עם הרכב החשמלי. כיום, ישנם שלל כלים דיגיטליים בהם תוכלו להיעזר, כדי לתכנן את מסלול הנסיעה הטוב ביותר עבור הרכב שלכם. בנוסף, באפליקציות תוכלו לבדוק היכן לאורך המסלול הרצוי ישנן עמדות טעינה רכב חשמלי מהירות, כך שגם אם יש צורך בהטענה, לא תתקעו בדרכים.

 

בחרו את תחנות הטעינה הנכונות

לפני שאתם יוצאים לדרך, סמנו לעצמכם היכן נמצאות תחנות הטעינה המהירות לאורך המסלול שלכם. השתדלו לבחור בתחנות אמינות המתוחזקות היטב, המאפשרות חיבור לסוגים שונים של רכבים חשמליים. בחירה בתחנת טעינה איכותית תאפשר לכם לבלות פחות זמן לצד העמדה. יחד עם זאת, תחנות הטענה חכמות המאפשרות צפייה בתהליך הטעינה באפליקציה, יאפשרו לכם לנוח מהנסיעה בתחנת הנוחות תוך מעקב פשוט אחר תהליך הטעינה.

 

בחרו בטעינה מהירה

עמדות המציעות טעינה מהירה מפחיתות באופן משמעותי את זמן הטעינה של סוללת הרכב. חשוב להבין ולהכיר את סוגי העמדות השונות, כדי שתוכלו לבחור בעמדה שתאפשר לכם טעינה מרבית בזמן קצר. כיום, כמעט בכל תחנת דלק ברחבי הארץ תוכלו למצוא עמדות מהירות עם זמינות ונגישות גבוהות.

 

הקפידו על הרגלי נהיגה יעילים

כדי להבטיח טווח נסיעה מרבי של הסוללה, מומלץ לאמץ הרגלי נהיגה יעילים. לדוגמה, מומלץ להימנע מהאצה מהירה או עצירה פתאומית, כדי למנוע צריכת אנרגיה מוגברת של המנוע. כמו כן, מומלץ לשמור על מהירות קבועה ככל הניתן בכבישים מהירים. הרגלי נסיעה יעילים יסייעו לכם גם לשמר טווח נסיעה מקסימלי של הסוללה וגם לשמור על בטיחותם של יושבי הרכב והנוסעים האחרים על הכביש, כך שמדובר ברווח כפול.

 

אל תעמיסו יותר מדי על הרכב

דרך נוספת להבטיח שטווח הנסיעה המרבי של סוללת הרכב ישמר, היא לפנות מטען עודף. ככל שמופעל יותר משקל על הרכב כך צריכת האנרגיה של המנוע גבוהה יותר, כך שהסוללה מוציאה יותר אנרגיה. לכן, נסו לפנות את תא המטען מחפצים שאינם דרושים לכם באופן קבוע, כדי להוריד משקל ככל הניתן.

 

שימו לב למידע שהרכב מציג

ברכבים החשמליים לרוב תוכלו לראות תצוגה ברורה של טווח הנסיעה המשוערך, לפי כמות האנרגיה שישנה בסוללה. כדי להפחית חשש שמא הסוללה תפסיק לספק אנרגיה באופן פתאומי, תוכלו לבחון לפי צג המידע מהו טווח הנסיעה שנותר ולפי מידע זה לתכנן את העצירה שלכם בעמדות הטעינה לאורך מסלול הנסיעה.

 

לסיכום, אם אתם חוששים מנסיעה למרחקים ארוכים עם הרכב החשמלי שלכם, תוכלו להיעזר בכל הטיפים שבמאמר זה כדי להפיג את החשש. כיום, ישנן אפשרויות רבות לבצע טעינה גם הרחק מהבית, כך שתכנון נכון ונסיעה נכונה יבטיחו שתמיד תוכלו לנוע ללא בעיה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!