השקעות נדל״ן בדטרויט

מישיגן – ארה"ב
דטרויט- העיר הגדולה ביותר במדינת מישיגן שבארה"ב, הפכה בשנים האחרונות למוקד משיכה עבור משקיעים חיצוניים, והשקעות הנדל"ן בה הן בטוחות ומשתלמות ביותר!
דטרויט מתפתחת באופן מואץ כעיר של תעשייה חכמה. היא מקבלת משאבים רבים, גופים ציבוריים פרטיים משקיעים בעיר והיא זוכה להקלות במס מהממשל. בשנים האחרונות הביקוש לנדל"ן עולה בהתמדה.
RafCo Investments- מייצגת בישראל את אחת מחברות הנדל"ן הגדולות, הוותיקות והאיכותיות בארה"ב. החברה מציעה למשקיעים ישראלים להרחיב ולגוון את תיק ההשקעות שלהם מבלי להגדיל את הסיכון, ע"י רכישת נדל"ן מניב בדטרויט.
מוכן

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

מחיר משתלם במיוחד!

סטטוס: מוכן

אודות הנכס:

השיפור שחל בשנים האחרונות במצבה הכלכלי של דטרויט ויציאתה מהמשבר הכלכלי הובילו לשיפור משמעותי במצב הסוציו אקונומי בעיר. יחד עם זאת, עדיין ניתן לאתר נכסים רבים במחירי רצפה. לכן, מי שישכיל לרכוש נכס כעת יוכל ליהנות הן משכירות גבוהה והן מעליית ערך מהירה ומשמעותית (מעל ומעבר מזו שיש אצלנו בארץ).
ישראלים רבים לא מצליחים או לא מעוניינים לקנות דירה בישראל מסיבות ברורות, ומעדיפים להבטיח את עתידם באמצעות נכס בדטרויט. כך, במקום להשקיע מיליונים בדירה בישראל, ניתן לרכוש מס' בתים בדטרויט, לשפץ ולחדש אותם בעלויות זולות ולהרוויח פי כמה.
ניהול הנכסים (תחזוקה, דיירים וכד') נעשה ע"י חברת ניהול מקומית ומקצועית, והקשר הרציף עם בעל הנכס מתבצע מרחוק באמצעות פורטל ייעודי. בשונה מהאופן שבו אנו רגילים לנהל את הנכסים בישראל, יש כאן אפס התעסקות ואפס דאגות…

סוגי יחידות זמינות:

דירות ובתים פרטיים

למה כדאי לקנות?

  • גישת השקעה מתקדמת ונפוצה בשנים האחרונות

  • מוצר פיננסי עם רמת סיכון נמוכה יחסית

  • ניהול נכסים מקצועי ע"י חברת ניהול מקומית וראש שקט לבעל הנכס!

  • תשואה קבועה לאורך זמן, הכנסה פאסיבית מובטחת!

דטרויט – מפה:

גלריית תמונות:

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

מחיר משתלם במיוחד!