השקעות נדל"ן מעבר לים

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

השקעות נדל"ן

בשנים האחרונות ישראלים רבים הגיעו למסקנה שעדיף להם לבצע השקעות נדל"ן במדינות שונות מעבר לים ולא בישראל. אחת הסיבות העיקריות לקו חשיבה זה הוא העובדה שבישראל ההתנהלות הכלכלית  אינה יציבה ובכל תקופה צצים חוקים חדשים ומתווספים מיסים, כמו לדוגמה ההעלאה על מס הרכישה שנכנסה לתוקף לא מכבר או המס המתוכנן על דירה שנייה ומעלה. הציבור של המשקיעים אינו מעוניין בהפתעות ולכן מעדיף לרכוש נכסים מעבר לים. כך אפשר לראות מגמה נרחבת של רכישת נכסים במדינות שונות כמו בארצות הברית, יוון, קפריסין, פורטוגל, ספרד, אנגליה, גיאורגיה, רומניה ועוד. ההיצע של הדירות לרכישה הוא גדול וכולל דירות חדשות ודירות יד שנייה בשלל גדלים.

המיקום של כל דירה בעת ביצוע השקעות נדל"ן שמיועדת לרכישה הוא חשוב ביותר. המגמה היא לרכוש בתים במיקומים שבהם יש דרישה לדירות בשכירות כדי שאפשר יהיה להשכיר אותן לאחר הרכישה. דירות בשכונות מגורים איכותיות, קרבה לבתי ספר, למרכזים מסחריים ובעיקר קרבה לתחנת הרכבת. הרצון של המקומיים הוא לא להיות תלויים בתחבורה הציבורית ולכן הם מגיעים באמצעות רכיבה על קורקינט חשמלי אל תחנת הרכבת הסמוכה וזוהי הדרך הקצרה והמהירה ביותר עבורם.

 

אופציות של השקעות נדל"ן בחו"ל

יש לקוחות שמעדיפים לרכוש דירה או כמה דירות בבנייני מגורים חדשים ולהשכיר אותם וכך הם ייהנו מהכנסה פאסיבית נאה בכל חודש. לקוחות אחרים רוכשים דירות יד שנייה אשר יש לבצע בהן שיפוץ מאסיבי. היתרון של הדירות האלה הוא בכך שהן נמכרות במחיר זול יחסית ולכן זו עסקה כדאית. לאחר קניית הנכס ובסיוע של חברת האחזקה מתאמים עם אנשי מקצוע את השיפוץ שהופך את הדירה ליפהפייה ונעימה לשהייה.

בשלב זה בעל הנכס שמבצע השקעות נדל"ן מחליט אם להשכיר אותה במצבה החדש, או לחלופין למכור את הדירה במחיר הרבה יותר גבוה, ליהנות מהרווח ובסכום שיקבל יקנה דירה אחרת, גדולה יותר להשכרה או שוב לשיפוץ.

 

השכרת הדירות באמצעות חברת הניהול

כיוון שהמשקיע גר בישראל והנכס נמצא במדינה אחרת, כל ההתנהלות לאחר השקעות נדל"ן בחו"ל ביום יום מתבצעת באמצעות חברת ניהול. חשוב לבחור חברת ניהול אמינה בעלת מוניטין גבוה אשר דואגת לכל מה שקורה בדירה. זה כולל עבודות תחזוקה ושיפוץ בעת הצורך. הם גם מטפלים במציאת שוכרים איכותיים אשר מעוניינים לשכור את הנכס לטווח הארוך שהם מתחייבים לשלם את כל העלויות של דירה זו.

חברת הניהול מקבלת תשלום בסכום דמי שכירות של חודש אחד עבור כל העבודה שמבצעים עובדיה ואת דמי השכירות עבור 11 חודשים האחרים, הם מעבירים לבעל הנכס בישראל לחשבון הבנק שלו בארץ או בחו"ל על פי רצונו.

 

רכישה של נכסים נוספים

מי שמרוצה מההתנהלות ומההכנסה הפאסיבית שלו קונה בשלב שני נכסים נוספים במיקום זהה, או במדינה אחרת על פי ראות עיניו.

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!