השקעות בנדל"ן תיירותי

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

השקעות בנדל"ן תיירותי – הכירו את כל היתרונות הקיימים ברכישת נדל"ן תיירותי! 

רהשקעות בנדלן תיירותיוצים להשקיע את כלל החסכונות שלכם בענף הנדל"ן? חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון. בשורות הבאות נגע בכל מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בענף, נציג את היתרונות והחסרונות של כל מסלול ונכיר מקרוב את אחד המסלולים המעניינים ביותר – השקעות בנדל"ן תיירותי. משקיעים רבים כיום בוחרים לוותר על דירות מגורים למטרות השכרה לטווחי זמן ארוכים לטובת השכרות קצרות מועד המכוונות לתיירים. אך רגע לפני שנעמיק בכלל מסלולי ההשקעה השונים חשוב שתכירו את החלופה המרכזית של כל מסלולי ההשקעה בענף – תוכניות חיסכון בנקאיות. אנשים רבים חוששים לאבד את כל כספם בענף ההשקעות ובוחרים בדרך "הבטוחה" תוכניות חיסכון שהבנקים מציעים לכל לקוחותיהם. רגע לפני שאתם בוחרים את המסלול המתאים ביותר עבורכם בענף השקעות הנדל"ן, חשוב שתכירו את הסיבה המרכזית בגינה החלופה שהבנקים מציעים עלולה לגרום לכם להפסיד כסף רב בכל שנה. 

 

מפחדים מהפסדים? חשוב שתכירו את החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן שמבטיחה לכם הפסדים גדולים בכל שנה! 

אנשים רבים חוששים להפסיד את כל כספם בענף ההשקעות. ברוב המקרים החשש אינו מבוסס נתונים, אלא מבוסס סיפורים של שכנים ומכרים שהפסידו את כל הונם בהשקעות כושלות. אז רגע לפני שאתם ממהרים לשלול את האפשרות להשקיע בענף הנדל"ן מחשש להפסדים, חשוב שתכירו את החלופה שמבטיחה לכם הפסדים רבים בכל שנה. תוכניות החיסכון הבנקאיות נתפסות בעיני רבים כאפיק חיסכון בטוח שאינו חשוף להשקעות כלל. הבנקים אגן משווקים את התוכניות הללו ככאלה שאינן חשופות להשקעות, ומבטיחות לבוחרים בהם ריבית חיובית קבועה (בשיעור אפסי, משתנה מעט בהתאם לתוכניות השונות). אך האם תוכניות החיסכון הללו באמת אינן חשופות להפסדים? לא בדיוק. הבנקים לא ממהרים להסביר ללקוחות כי כל כספם חשוף לתנודות האינפלציה. 

האינפלציה משתוללת בכל רחבי העולם – כ 8.6% בארצות הברית וכ 4% בישראל!

האינפלציה היא עליית מחירים כללית ששוחקת את כוח הקנייה של כל חיסכון. נכון לכתיבת שורות אלה האינפלציה משתוללת בכל רחבי העולם. בארצות הברית נרשמה עלייה מדאיגה לשיעור אינפלציה שלא נראה למעלה מ 40 שנה – 8.6%. בישראל המצב מעט טוב יותר, ועל פי הרישומים הפורמליים האינפלציה המקומית עומדת על 4% (למרות שרבים שמרגישים את עליות המחירים בכל תחומי החיים סבורים שהאינפלציה בישראל קרובה לזו שנמדדה בארה"ב). איך זה קשור לתוכניות החיסכון הבנקאיות ולהשקעות בענף הנדל"ן? האינפלציה פוגעת בכספי כל החוסכים בתוכניות החיסכון הבנקאיות. אם האינפלציה בישראל היא כ 4%, כלל החוסכים בתוכניות הללו מפסידים כ 4% בכל שנה. אז איך בכל זאת ניתן להגן על החיסכונות מפני שחיקת האינפלציה? בעזרת השקעות נכונות שיניבו אחוזי תשואה זהים לשיעור האינפלציה ואף למעלה מכך. 

 

הכירו את כל מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בענף הנדל"ן 

אז לפני שאתם ממהרים לרכוש דירת מגורים באזורי פריפריה במטרה להשכיר אותה לטווחי זמן ארוכים וליהנות מתשואה שוטפת של כ 4% בכל שנה (מלבד עליית ערך הנכס), חשוב שתכירו את כל מסלולי ההשקעה שהענף מציע לכלל משקיעיו. בשונה מהמקובל לחשוב, המסלול המניב (רכישת דירה והשכרתה לטווחי זמן ארוכים), הוא אינו מסלול ההשקעה הבלעדי בענף. בשורות הבאות נגע בכל המסלולים הגדולים ביותר שמצליחים למשוך את תשומת ליבם של משקיעים רבים מכל רחבי העולם. 

 

המסלולים הגדולים ביותר בהם נעסוק מטה, הם: 

  • מסלול השקעות נדל"ן מניב. 
  • מסלול השקעות נדל"ן על הנייר.
  • מסלול השקעות בנדל"ן תיירותי.

 

כלל המסלולים הללו שונים זה מזה בעלויות, בטווחי זמן ההשקעה, ברמת ההשקעה הנדרשת מהמשקיע ועוד. כלל המשתנים הללו מבטיחים שגם אתם תצליחו למצוא מסלול השקעה מותאם במדוייק עבור כל הצרכים שלכם. 

נתחיל דווקא מהמסלול האחרון שהופך בשנים האחרונות למבוקש במיוחד – מסלול השקעות בנדל"ן תיירותי. לא מעט משקיעים בוחרים להשקיע את כל כספם בנדל"ן תיירותי בשל לא מעט יתרונות משמעותיים על פני כל שאר המסלולים. מנגד, חשוב להדגיש כי השקעות בנדל"ן תיירותי כוללות גם חסרונות שיש להביא בחשבון. אז הנה לכם כל מה שחשוב שתכירו על המסלול:

  • מסלול השקעות בנדל"ן תיירותי

מסלול השקעות בנדל"ן תיירותי כולל רכישת נכסים באזורים תיירותיים והשכרתם לתיירים. משקיעים רבים מכל רחבי העולם בוחרים בקפידה את האזורים המתויירים ביותר במטרה להשכיר את הנכס לטווחי זמן קצרים לתיירים. חושבים להשקיע מעבר לים? אתם לא לבד. לא מעט משקיעי נדל"ן ישראלים בוחרים להשקיע את כספם במדינות רבות מעבר לים במטרה ליהנות ממחירים אטרקטיביים ואחוזי תשואה גבוהים. מחירי הדיור בישראל עומדים על כ 1,750,000 שקלים לדירה ממוצעת. דירה זו מניבה כ 2.9% תשואה בממוצע. מעבר לים ניתן לרכוש נכסים במחירים המתחילים מ 500,000 שקלים בלבד. נכסים אלה מניבים בין 5% ל 12% בכל שנה. אך רגע לפני שאתם ממהרים לרכוש נכס אטרקטיבי מעבר לים, אם אתם חושבים על השקעה במסלול תיירותי, חשוב לוודא שאתם בוחרים במדינות עם מזג אוויר נוח ומזמין לאורך כל השנה. 

וודאו שאתם בוחרים באזורים בהם יש מזג אוויר נוח במהלך כל ימות השנה 

מזג אוויר נוח למדינות תיירותיות מבטיח לכלל המשקיעים במסלול זה שוכרים פוטנציאליים רבים. לאחר שבחרתם מדינה תיירותית עם מזג אוויר נוח בכל עונות השנה, חשוב לאתר את מרכזי התיירות הגדולים ביותר בה ולרכוש נכסים בסמוך למרכזים הללו. השכרה לתיירים אמנם מצריכה מהמשקיע לפרסם את הנכס באופן רציף, אך אחוזי התשואה שמתקבלים מהנכסים הללו גבוהים במיוחד – בין 10% ל 17% בכל שנה. 

 

לסיכום היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול השקעות בנדל"ן תיירותי:

יתרונות חסרונות וסיכונים
אחוזי תשואה גבוהים במיוחד – במדינות רבות בכל רחבי העולם ניתן ליהנות מיותר מ 10% תשואה בכל שנה! השכרות קצרות מועד מחייבות את המשקיע לפרסם את הדירה באופן תמידי. 
עליית ערך מהירה לנכסים הממוקמים בקרבה למרכזים תיירותיים. עלויות הפרסומים – שוחקות את התשואה השנתית. 
נכסים אטרקטיביים שיבטיחו למשקיעים בהם מכירה מהירה בעת הצורך.  סיכון שהנכס ישאר ללא שוכרים לתקופות זמן במהלך השנה. 

  • מסלול השקעות נדל"ן מניב

המסלול השני שחשוב שתכירו הוא מסלול השקעות נדל"ן מניב. מסלול השקעות זה נחשב למסלול הדגל של הענף. מרבית המשקיעים בתחום בוחרים להשקיע את כספם ברכישת נכס למגורים והשכרתו לטווחי זמן ארוכים. מסלול זה מתאפיין בבטיחות, יציבות ופשטות, מה שמושך אליו משקיעים רבים. מנגד, חשוב לדעת שאחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים לטווחי זמן ארוכים נמוכים יותר. נכון לכתיבת שורות אלה, נכסים בישראל מניבים בין 2.2% ל 4.7% תשואה מידי שנה. ישנן מדינות רבות בהן ניתן לקבל אחוזי תשואה גבוהים יותר הנעים בין 5% ל 12% בכל שנה. 

 

היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול השקעות בנדל"ן מניב הם:

יתרונות  חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה יציב ובטוח. מסלול השקעה הכולל התעסקות עם שוכרים – מילוי כל צורכיהם במהלך שהותם בדיקה. 
מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית מידי חודש מהשכרת הנכס.  מסלול השקעה הכולל אחוזי תשואה יחסית נמוכים – בין 2.2% ל 4.7% בישראל. 
מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכד ומעליית ערכו.  מסלול השקעה ארוך טווח. 

 

  • מסלול השקעות נדל"ן על הנייר 

מסלול השקעות זה אף הוא נחשב מהגדולים ביותר בענף. במסגרתו, המשקיעים רוכשים דירת מגורים על הנייר (שאינה בנויה) במחירי הנחה משמעותיים. רכישת דירה על הנייר כוללת לא מעט חסרונות וסיכונים, ולכן הקבלנים מבינים שהם לא יכולים לדרוש מחירי שוק על דירות שאינן בנויות. המשקיעים משלמים מחירים נמוכים בכ 10% עד 30% ממחירי השוק, מה שמאפשר להם למכור את הנכס לאחר בנייתו ברווח גדול. במסגרת ניהול ההשקעה, המשקיעים אכן מחזיקים בנכס עד לקבלת המפתח, אז הם יכולים למכור אותו במחירי השוק וליהנות מהדלתא שבין מחיר הרכישה למחיר המכירה. 

 

היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול השקעות נדל"ן על הנייר הם:

יתרונות  חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה קצר טווח – בין שנה וחצי ועד ארבע שנים לכל היותר. מסלול השקעה הכולל סיכון – ישנם קבלנים שלא מצליחים לעמוד בכל התחייבויותיהם. 
מסלול השקעה המאפשר למשקיעים לרכוש נכסים במחירי הנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. מסלול השקעה ללא הכנסה פסיבית מידי חודש.
מסלול השקעה הכולל רווח נזיל מיד עם סיום שלבי הבנייה ומכירת הנכס.  שארית התשלום צמודה למדד – ברוב המקרים המשקיעים משלמים כ 20% משווי הנכס בלבד בעת חתימת החוזה. 

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!