ניהול נכסים באיטליה

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

ניהול נכסים באיטליה: אתם לא חייבים לגור בקרבת מקום ההשקעה שלכם! כך ניתן לנהל נכסים להשקעה מעבר לים 

ניהול נכסים באיטליהחושבים להתחיל להשקיע בנדל"ן מעבר לים? אחד הדברים החשובים שאתם חייבים להביא בחשבון הוא שירות ניהול הנכסים. משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם בוחרים להשקיע בנכסים הממוקמים עשרות אלפי קילומטרים ממקום מגוריהם. איך עושים את זה? בשורות הבאות נגע בכל הסיבות המרכזיות בגינן כדאי גם לכם לחשוב על השקעות מעבר לגבולותיה של ישראל, נכיר מקרוב את מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר באיטליה, נרד לפרקטיקה ונסביר כיצד ניתן לנהל נכסים מעבר לים בשלט רחוק. אך רגע לפני שנגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות ניהול נכסים באיטליה והשקעות מעבר לגבולות המדינה בה אתם חיים, חשוב שתכירו את הסיבה המרכזית בגינה אנשים רבים מוותרים על כל תוכניות החיסכון הבנקאיות לטובת השקעות נדל"ן. 

 

הבנקים לא ימהרו לספר לכם שתוכניות החיסכון שלהם חשופות לפגיעת האינפלציה – כך רבים מפסידים אלפי שקלים מידי שנה ללא ידיעתם 

הבנקים בישראל בפרט ובעולם בכלל מציעים לכל לקוחותיהן מגוון רחב של תוכניות חיסכון שונות. ההבדלים המרכזיים באים לידי ביטוי במועד הפירעון ובאחוזי הריבית המוענקת בכל מסלול. לא מעט אנשים מכל רחבי העולם סבורים כי המקום הבטוח ביותר לכל חסכונותיהם הוא בתוכניות חיסכון בנקאיות, שהרי הן אינן חשופות למסלולי השקעה כלל. לכן, חשוב להדגיש כבר בפתיחת הדברים שהחלופה המרכזית לענף השקעות הנדל"ן (תוכניות חיסכון בנקאיות), אינה נוצצת ומבטיחה כמו שאתם חושבים. הבנקים לא ממהרים להסביר לכל לקוחותיהם כי האינפלציה השנתית מצליחה לכרסם גם בחיסכונות בתוכניות החיסכון השונות שהם מציעים. חוסכים רבים מפסידים עשרות ואף מאות אלפי שקלים ללא ידיעתם. הסיבה – עליות מחירים כלליות ששוחקות את כוח הקנייה של הכסף. נכון לכתיבת שורות אלה (רבעון שני לשנת 2022), האינפלציה בישראל עומדת על לא פחות מ 4% ובארצות הברית האינפלציה נוסקת ל 8.6%. 

איך מתמודדים עם עליות המחירים? הכירו את השקעות הנדל"ן 

רוצים להגן על כל החיסכונות שלכם מפני שיניה של האינפלציה? אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא על ידי השקעות נדל"ן. השקעות נדל"ן מאפשרות למשקיעים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים המסייעים לשמירה על ערך הכסף אל מול האינפלציה. משקיעים שנהנים מאחוזי תשואה זהים לאחוזי האינפלציה, הצליחו לחסוך את כל ההפסדים, ומשקיעים שנהנים מאחוזי תשואה גבוהים מאחוזי האינפלציה, נהנים מרווחים לאחר ניקוי הפסדי האינפלציה. רוצים להצטרף לקהל המשקיעים בענף הנדל"ן באיטליה ולהתחיל להשקיע את כל חסכונותיכם? חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון. 

 

חברת ניהול נכסים באיטליה – אתם ממש לא צריכים להגיע לטפל בכל בעיה! 

הדגש הראשון הוא היכרות עם האפשרות השקעה מעבר לים. משקיעי נדל"ן רבים מישראל חוששים להשקיע מעבר לים בטענה שהם לא יוכלו לטפל בכל צורכי הדירה בזמינות מיטבית שתענה על רצון השוכרים המקומיים. טענה זו היא הסיבה המרכזית בגינה משקיעים רבים בוחרים להשקיע בשוק הדיור המקומי במרחק נסיעה של כמה שעות (לכל היותר) ממקום מגוריהם. אך האם טענה זו אכן מוצדקת? התשובה היא חד משמעית לא. כיום יש לא מעט חברות המציעות ניהול נכסים באיטליה בפרט ובעולם כולו בכלל. המשקיעים שבוחרים לצאת אל מחוץ לגבולות המדינה בה הם גרים שוכרים את שירותי חברות הניהול שמבטיחות לדאוג לכל צורכי הנכס עבורם. שירותים אלה כרוכים בתשלום כמובן, אך ישנם מקרים רבים בהם עדיף למשקיע לשלם עבור חברת ניהול נכסים באיטליה על פני האפשרות של רכישת נדל"ן באזור מגוריו. האם זה המצב בישראל? 

 

הכירו את שוק הדיור המקומי – כדאי להשקיע בישראל?  

שוק הדיור המקומי נמצא במחירי שיא כל הזמנים לאחר למעלה מעשור רצוף ל עליות מחירים. בשנה החולפת בלבד מחירי הדירות בישראל זינקו בכ 15%!, מה שגורם למשקיעים מקומיים רבים לבחור להשקיע במדינות רבות בכל רחבי העולם על אף הצורך בתשלום לחברת ניהול נכסים. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים לדעת על מצב שוק הדיור המקומי ועל אחד היעדים החמים ביותר להשקעה בכל רחבי העולם – איטליה. 

 

הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים רבים בוחרים להשקיע מעבר לים 

תחילה נפתח בהיכרות מקיפה עם מצב שוק הדיור בישראל. משקיעי נדל"ן רבים בוחרים לעזוב את שוק הדיור המקומי לטובת שווקים רבים בכל רחבי העולם. מדוע? ישנן לא מעט סיבות – בחרנו עבורכם את שלושת הסיבות המרכזיות.

  • כלל אצבע שאתם חייבים להכיר: ככל שמחירי הדיור גבוהים – כך אחוזי התשואה נמוכים!

אחת הסיבות המרכזיות בגינה משקיעים רבים בוחרים לוותר על היתרונות הגדולים שיש לשוק הדיור המקומי להציע היא אחוזי התשואה שמתקבלים מהשכרת נכסים בישראל. אחד מכללי האצבע שאתם חייבים להכיר בתור משקיעים הוא: ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר, וכן להיפך – ככל שמחיר הנכס יהיה זול יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהים יותר. נכון לכתיבת שורות אלה אחוזי התשואה שמתקבלים מהשכרת נכסים בישראל נעים בין 2.1%-3.4% באזורי המרכז, לבין 3.5%-5% באזורי פריפריה. לעומת זאת איטליה מציעה לכל משקיעיה נכסים המניבים אחוזי תשואה גבוהים בעשרות אחוזים, בין 6% ל 10% בכל שנה. 

  • מס רכישה גבוה למשקיעים – 8% לדירה שניה 

סיבה נוספת שגורמת למשקיעים מקומיים רבים לעזוב את גבולות ישראל היא גזרות הממשלות השונות על המשקיעים. כפי שציינו מעלה, מחירי הדיור בישראל עולים במשך למעלה מעשור בעשרות אחוזים ורק בשנה האחרונה בכ 15%. נתונים אלה מחייבים את התערבותה של הממשלה לצינון מחירי הדיור. איך עושים את זה? מורידים ביקושים. אחת הדרכים הטובות ביותר להוריד ביקושים היא להרחיב את ציבור המשקיעים מהשוק המקומי. איך עושים את זה? בעזרת מספר גזירות, שתיים מהן:

  • העלאת מס הרכישה למשקיעים מ 5% ל 8% – משקיעים ידרשו לשלם 8% מס רכישה על דירה שניה החל מהשקל הראשון!
  • ביטול האפשרות למשכן נכס קיים לטובת רכישת נכס נוסף – עד לפני כשנה היה ניתן למשכן נכס קיים לטובת קבלת 50% מערכו כהלוואת משכנתא למימון נכס נוסף. לפני כשנה הוחלט שלא ניתן לעשות זאת יותר, מה שפגע קשות באפשרויות המימון של המשקיעים. 

  • שוק יקר שאינו מתאים למשקיעים קטנים 

אם לא די בחסרונות שצויינו מעלה, חסרון נוסף במחירי הדיור הגבוהים בישראל הוא העבודה שמשקיעים קטנים עם הון עצמי מוגבל לא יכולים לרכוש נכסים אטרקטיביים באזורי ביקוש בישראל. שוק הדיור המקומי מאפשר למשקיעים הקטנים לרכוש נכסים נידחים באזורים בהם הביקוש נמוך, מה שעלול לפגוע בכדאיות ההשקעה. 

כלל הסיבות הללו גורמות למשקיעים רבים לחפש שווקים אטרקטיביים יותר מעבר לים. בשורות הבאות נגע באחד השווקים הכדאיים ביותר להשקעה שמצליח למשוך למחוזותיו משקיעים רבים מכל רחבי העולם – איטליה. מדוע דווקא איטליה? ריכזנו את כל היתרונות הגדולים ביותר בגינם המשקיעים נוהרים למחוזותיה של ארץ המגף. 

היתרונות הגדולים ביותר שאיטליה מציעה למשקיעיה: 

  • פיתוח חלקה הדרומי של איטליה 

חלקה הדרומי של איטליה מהווה הזדמנות השקעה של ממש. מחירי הדיור באזוריה הדרומיים נמוכים בכ 50% בהשוואה לאזוריה הצפוניים. פערי המחירים נובעים בעיקר מהזנחה של שנים, אך בשנים האחרונות הרשויות באזור הדרומי מתחיחות להשקיע משאבים רבים לפיתוח אזורי. לדעת משקיעים רבים הפיתוחים הללו יכולים לתרום להעלאת מחירי הדיור באזור ולכן הם בוחרים להשקיע את מיטב כספם בהשקעות נדל"ן בדרום איטליה. 

  • מחירי דיור נמוכים 

מחירי הדיור (בעיקר בחלקה הדרומי של איטליה) נמוכים למדי. נתון זה מהווה מספר יתרונות עבור לא מעט משקיעים. היתרון הראשון הוא אפשרות לרכוש נכסים איכותיים בפריים לוקיישן במחירים נוחים. היתרון השני הוא פוטנציאל ההשבחה הגדול בשנים הבאות והיתרון השלישי הוא אחוזי התשואה הגבוהים שהנכסים המקומיים מניבים לבעליהם מידי שנה. 

  • תיירים רבים מגיעים למחוזותיה – כ 40,000,000 תיירים בכל שנה!

יתרון נוסף ומשמעותי למדי הוא כמות התיירים הגדולה שמגיעה למחוזותיה של איטליה מידי שנה. התיירים הרבים מהווים יתרון משמעותי עבור ציבור המשקיעים באזור. מדוע? מכמה סיבות. ראשית, התיירים הרבים מגדילים את הביקוש לדיור באזורים התיירותיים. למרות שמרביתם מגיעים לזמן קצר בלבד, הם עדיין זקוקים לקורת גג לישון תחתיה, מה שמגדיל את הביקושים לדיור ומוביל לעליות מחירים. יתרון נוסף – משקיעים רבים בוחרים להשכיר את דירתם לתיירים, מה שמאפשר להם ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד. 

  • מרחק טיסה של 3 וחצי שעות בלבד מישראל

חוששים להשקיע במדינות מרוחקות שיהיה לכם קשה להגיע אליהן? איטליה ממוקמת מרחק טיסה של 3 וחצי שעות בלבד מישראל, מה שהופך אותה ליעד הפופולארי ביותר בקרב הישראלים. 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!