דירות למכירה בתאילנד

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

דירות למכירה בתאילנדלתאילנד יש שפע של קרקעות זמינות לפיתוח וצמיחה כלכלית, אבל זה לא בהכרח מה שהופך אותה לאופציה אטרקטיבית עבור משקיעי נדל"ן זרים. אם אתם מחפשים דירות למכירה בתאילנד, אנו ממליצים לקרוא את המדריך המקיף הבא – כל מה שצריך לדעת על נדל"ן בתאילנד.

תאילנד ידועה כאחת המדינות הפופולאריות באסיה בכל מה שקשור להשקעות נדל"ן, למרות שהיא גם מאופיינת באי יציבות שלטונית מאז ומתמיד. זאת, מכיוון שהיא מציעה תשואות גבוהות על השקעות, מיסים נמוכים, הפחתה בבירוקרטיות עבור משקיעים זרים וצמיחה כלכלית יציבה בזכות התיירות ותחומי הייצוא במדינה.

אם אתם מחפשים דירות למכירה בתאילנד, המדריך הבא נטו עבורכם, אבל קודם כל, קצת רקע על המדינה מופלאה הזאת שחלק גדול ממנה הוא בכלל ג'ונגלים.

קצת רקע על האזורים הקסומים של תאילנד

אין ספק, תאילנד היא מדינה יפהפייה עם הרבה מרחבים ששווה לבקר בהם וברור מדוע מיליוני תיירים פוקדים את כל מרחביה בכל ימות השנה, כולל בחורף. בין אם אתם מחפשים חוף, הר או אי, עיר עירונית מודרנית, ג'ונגלים או כל דבר אחר, בתאילנד תמצאו את זה.

המדינה הזאת מחולקת למספר עצום של 76 מחוזות, כאשר אותם מחוזות מתפרשים על פני שטח של 6 מרחבים שונים. במילים פשוטות, אם מעולם לא הייתם בתאילנד, אולי יהיה קשה לתאר את יופייה המהפנט בפניכם. יש בה מרחבים פשוט מדהימים שקשה לתאר במילים. הנוף של המדינה מתואר לעתים קרובות כטרופי וציורי, עם שילוב של חופים וג'ונגלים כמו בסרטים הכי רומנטיים בטלוויזיה.

כיצד תאילנד מושכת משקיעי נדל"ן זרים

אם אתם מחפשים לרכוש דירה או נכס בחו"ל למטרות השקעה, תאילנד היא אחת המדינות שתוכלו לשקול להשקיע בהן. תאילנד היא מדינה שידועה בתעשיית התיירות והאירוח שלה, וזה מה שהפך אותה עם השנים לאחד מהיעדים הכי פופולריים לא רק באסיה, אלא בעולם כולו. ולמרות אי היציבות השלטונית בתאילנד, כלכלת המדינה צומחת בהתמדה מתחילת המאה ה-21 ומשמעות הדבר היא שגם השקעות הנדל"ן בתאילנד רואות צמיחה מתמדת.

ישנן סיבות שונות לכך שתאילנד רואה צמיחה בכלכלה שלה בשנים האחרונות, אבל אחת הסיבות העיקריות לכך היא ההתייחסות של הממשלה לכל מה שקשור להשקעות נדל"ן על ידי זרים. המדינה מברכת השקעות בגבולותיה, מה שאומר שהיא מפחיתה שיעורי מיסים על השקעות נדל"ן מהסוגים האלו, מפשטת בירוקרטיות מורכבות וכולי. כל זאת ועוד, כדי לעודד משקיעים זרים להשקיע בגבולות המדינה.

אי היציבות השלטונית בתאילנד והשקעות נדל"ן – מרתיע?

מדוע אי היציבות השלטונית בתאילנד לא מרתיעה משקיעי נדל"ן זרים, שרוכשים במדינה נכסים מאז ומתמיד? ובכן, במילים הכי פשוטות שיש, משקיעים זרים בתאילנד אינם נרתעים מחוסר היציבות השלטונית מכיוון שהם בטוחים בצמיחה הכלכלית של המדינה שמאז ומתמיד נמצאת בשגשוג בבחינת ענפי התיירות והייצוא שלה.

בסופו של דבר, משקיעים זרים יודעים שתאילנד היא מדינה עם חוסר יציבות שלטונית. עם זאת, נראה שהשוק של הנדל"ן לא מרתיע אותם מהשקעה במדינה. הסיבה לכך, בין היתר, היא שממשלת תאילנד הטמיעה מדיניות שמקלה על משקיעים זרים לרכוש נכסים במדינה. בהיבט הזה, כנראה שמשקיעים זרים נמשכים לצמיחה הכלכלית הגבוהה של תאילנד ויוקר המחיה הנמוך שלה (בהשוואה למדינות אחרות כמו סינגפור או הונג קונג). מה עוד לגבי דירות למכירה בתאילנד? המשיכו לקרוא.

אזורים בתאילנד שכדאי לחפש בהם נכס למכירה

ישנם מספר אזורים בתאילנד שכדאי לחפש בהם נכס למכירה, לרבות מקומות כמו צ'אנג מאי, אודון תאני, בנגקוק ועוד. כדי לנסות להקל עליכם את חיפושי הדירות באזורים כאלו ואחרים, תמצתנו בכמה מילים מידע על כל אחד מהאזורים האלו:

  1. צ'אנג מאי

העיר צ'אנג מאי היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בתאילנד, והיא מהווה את העיר השנייה בגודלה בכל צפון תאילנד. יש בה המון הזדמנויות שונות, הן לתיירים והן למשקיעים כאחד, ועם היופי הטבעי שלה, המורשת התרבותית וההיסטוריה העשירה של העיר, היא מהווה יעד מצוין עבור חיפוש נדל"ן למכירה.

אם חיפשתם דירות למכירה בתאילנד, זה אזור מעולה להתחיל בו את החיפושים שלכם. קחו בחשבון, זו עיר אשר מונה אוכלוסייה ענקית וכן סוגים רבים ושונים של נכסים. אם אינכם בטוחים היכן להתחיל, יהיה עדיף לקבל ייעוץ נדל"ן על ידי חברה שמכירה היטב את האזור.

  1. אודון תאני

אודון תאני היא ה-5 הכי גדולה בתאינד, מה שהופך אותה ליעד אטרקטיבי עבור משקיעים זרים אשר מחפשים נכסים ישנים ומודרניים כאחד. בסופו של דבר, זוהי עיר שמושכת משקיעים זרים כבר שנים בגלל מיקומה האסטרטגי ויוקר המחיה הנמוך שהיא מציעה. כמו כן, זהו גם ביתם של כמה מבתי הספר הבינלאומיים הטובים ביותר באסיה, מה שהופך את העיר ליעד אטרקטיבי עבור סטודנטים רבים שנחשבים דיירים יציבים וקבועים בדירות שכורות.

כדאי לדעת, העיר נחשבת יעד פופולרי עבור גולים מאסיה אשר רוצים לגור ליד החוף ובאזורים בהם יש המון תיירים מכל העולם. לעיר יש סגנון חיים ייחודי משלה והיא דורגה כאחת הערים הכי ראויות למגורים באסיה בשנים האחרונות. אם חיפשתם דירות למכירה בתאילנד שמניבות תשואה יחסית גבוהה (בין 5% ל-8.5% בחלק מהאזורים), זה מקום מעולה להתחיל בו את החיפושים.

  1. בנקגוג

בנגקוק היא אחד מיעדי התיירות הכי פופולאריים לא רק באסיה, אלא בכל העולם כולו. אם אתם מחפשים דירות למכירה בתאילנד, כדאי לדעת שגודל השוק בעיר הזאת מונה בין 10 מיליון ל-11 מיליון אנשים. בתוך כך, בנגקוק תאילנד היא מיקום פופולרי להשקעות נדל"ן בשל הביקוש הרב לנכסים, יוקר המחיה הנמוך וסוגי הנכסים הרבים שיש בעיר.

העיר מפורסמת גם בזכות חיי הלילה התוססים שלה והשווקים השוקקים שנמצאים בכל פינה ופינה. שווקי אוכל, שווקי בגדים, דוכנים רחוב של אומנויות, תכשיטים ועוד, הכול נמצא כאן. עם זאת, לא חסרים בה היבטים נוספים כמו תשתית מודרנית שניתן למצוא בעיר. החל מנכסים מסורתיים ישנים, דרך מודרניים וכלה בדירות יוקרה, זה המקום לחפש בו דירות למכירה בתאילנד.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!