קניית דירה באיטליה

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

קניית דירה באיטליה – הכירו מקרוב את כל יתרונותיה של ארץ המגף

קניית דירה באיטליהחושבים להתחיל להשקיע את כל חסכונותיכם בענף הנדל"ן? חשוב שתכירו את אחד היעדים החמים ביותר להשקעה בכל רחבי העולם – איטליה. חוששים להשקיע את כספיכן בנדל"ן מחוץ לגבולות ישראל? בשורות הבאות נכיר את שוק הדיור המקומי לצד היתרונות הרבים ששוק הדיור האיטלקי מציע לכלל משקיעיו. מעבר לכך, נגע במסלולי ההשקעה החמים ביותר באיטליה שיאפשרו לכם להתאים את המסלול המיטבי עבורכם. אז רגע לפני שנצלול לעומק הפרטים והיתרונות הרבים בגינם משקיעים רבים מכל רחבי העולם בוחרים דווקא באיטליה, חשוב שתכירו מקרוב את נתוני שוק הדיור הישראלי. 

 

הכירו גם את שוק הדיור הישראלי – כל הסיבות בגינן משקיעים ישראלים רבים בוחרים להשקיע את כספם מעבר לים 

שוק הדיור בישראל נמצא במגמת עלייה ברורה. במשך למעלה מעשר שנים רצופות מחירי הדיור בישראל עולים בעשרות אחוזים. רק בשנה החולפת מחירי הדיור זינקו בלא פחות מ 15%. אז האם זה הזמן להשקיע ברכישת נכסים בגבולות ישראל? משקיעים רבים סבורים שלא. חשוב להדגיש כי הם אינם טוענים שמחירי הדיור צפויים להתרסק בשנים הקרובות, אך בהתחשב בכלל נתוני ההשקעה בישראל (לרבות אחוזי התשואה הנמוכים, בהם נעסוק מטה), ישנן מדינות רבות שמבטיחות למשקיעים תמורה טובה יותר עבור כל כספם. אז בואו נרד למספרים. מחירי הדיור בישראל עלו בכ 60% בממוצע בעשור האחרון. רק בשנה החולפת המחירים טיפסו בכ 15% לכ 1,750,000 שקלים עבור דירה ממוצעת בישראל. המחירים הגבוהים כוללים לא מעט חסרונות עבור המשקיעים. החסרונות הבולטים ביותר הם:

 

דחיקת המשקיעים הקטנים הרחק מאזורי הביקוש החיסרון הראשון של מחירי הדיור הגבוהים הוא כמובן הגבלת המשקיעים הקטנים. משקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך לא יכולים לרכוש דירת מגורים באזורי הביקוש. הם נדרשים להידחק לאזורי פריפריה, וגם בהם להתפשר על דירות קטנות וישנות. רוצים לרכוש נכסים אטרקטיביים בפריים לוקיישן? לא בטוח ששוק הדיור הישראלי הוא התשובה עבורכם. 
פוטנציאל השבחה נמוך  מעבר לדחיקתם של המשקיעים הקטנים, המחירים הגבוהים והזינוק המחירים בשנה האחרונה מקטינים משמעותית את פוטנציאל ההשבחה לדירות רבות בישראל. במדינות רבות בעולם מחירי הדיור החלו את העלייה רק בשנים האחרונות. שווקים רבים רחוקים עשרות אחוזים משיאי כל הזמנים (שלרוב נרשם לפני המשבר הכלכלי הגדול של שנת 2008). 
אחוזי תשואה נמוכים  אחד מכללי האצבע החשובים ביותר שמלווה משקיעים רבים הוא: ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שמתקבלים מהשכרתו נמוכים יותר. ואכן, אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים במדינת ישראל נמוכים למדי. אחוזי התשואה באזורי המרכז נעים סביב 2.2% ל 3.4%. באזורי פריפריה (בהן מחירי הדיור נמוכים יותר), ניתן ליהנות מאחוזי תשואה מעט גבוהים יותר הנעים סביב 3.5% ל 4.7% בכל שנה. 

המיסוי בישראל – העלאת מיסים למשקיעים במטרה להקטין ביקושים

מעבר לכך, הממשלות השונות מנסות לבלום את מחירי הדיור על ידי הרחקת המשקיעים. הרחקת המשקיעים תוביל לירידה בביקושים, מה שעשוי להוביל להתמתנות העלייה או אף לבלימת העלייה. איך מרחיקים את המשקיעים? ישנן שתי דרכים מרכזיות, והן:

 

  1. העלאת מס הרכישה מ 5% ל 8%.
  2. ביטול האפשרות של משכון נכס קיים וקבלת 50% מערכו לטובת רכישת נכס נוסף. 

 

קניית דירה באיטליה: הכירו את איטליה 

החלטתם להשקיע מעבר לים? בשורות הבאות נגע בכל הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים רבים בוחרים להשקיע את כספם דווקא באיטליה. לפני שנמנה את רשימת היתרונות, חשוב שתכירו כמה פרטים חשובים אודות ארץ המגף. איטליה ממוקמת בחלק הדרומי של יבשת אירופה וכוללת וכוללת ממשל יציב שמנהיג את כלכלתה ביד קמה. הכלכלה האיטלקית נחשבת ליציבה, מה שמעודד משקיעים רבים להשקיע במחוזותיה השונים. חשוב להדגיש כי לאחר המשבר הכלכלי העולמי ב 2008, איטליה חוותה משבר כלכלי משמעותי, אך בשנים האחרונות היא מוכיחה התאוששות מלאה ומגמת עלייה. חושבים להשקיע באיטליה? חשוב שתכירו את כל היתרונות הגדולים ביותר בגינם היא נחשבת לאחד היעדים האטרקטיביים ביותר בעולם בעיני משקיעים רבים. 

 

קניית דירה באיטליה: היתרונות הגדולים שאיטליה מציעה לכל משקיעיה הם:

  • כלכלה יציבה 

כפי שציינו מעלה, כלכלתה של איטליה נחשבת לכלכלה יציבה ואיתנה. נתון זה מעניין משקיעים רבים שבוחרים להשקיע מעבר לגבולות המדינה בה הם גרים. יציבות הכלכלה מבטיחה לכלל המשקיעים במחוזותיה של איטליה שגם אם יהיו קשיים כלכליים, שוק הדיור יהיה האחרון להיפגע. כלכלות יציבות מבטיחות למשקיעים בשטחן שמירה מיטבית על ערך כספם.

  • מחירים אטרקטיביים – עלות דירה ממוצעת בחלקה הדרומי של איטליה, כ 300,000 יורו  

מחירי הדיור באיטליה אף הם מהווים יתרון משמעותי לעיני משקיעים רבים. כפי שציינו מעלה, מחירי הדיור בישראל גבוהים במיוחד. עלות דירה ממוצעת עומדת על כ 1,750,000 שקלים. לעומת זאת, באיטליה ניתן לרכוש נכסים בחלקה הדרומי בכ 300,000 יורו בלבד. מחירי הדיור הנמוכים כוללים מספר יתרונות משמעותיים עבור המשקיעים, והם:

  • פתיחת שערי השקעה בפני משקיעים קטנים – שוק הדיור בישראל אינו מאפשר למשקיעים קטנים עם הון עצמי מוגבל לרכוש דירות איכותיים באזורי הביקוש. לעומת זאת, באיטליה משקיעים קטנים עם הון עצמו מוגבל יכולים להתחדש בנכסים גדולים, חדשים ואיכותיים הממוקמים בפריים לוקיישן בחלקה הדרומי של איטליה. 
  • פוטנציאל השבחה גבוה – מעבר לאפשרותם של משקיעים קטנים לרכוש נכסים איכותיים באזורי ביקוש, המחירים הנמוכים בצפון איטליה מגלמים הזדמנות של ממש. בשנים האחרונות חלים לא מעט פיתוכים ונכתבות לא מעט תוכניות לחלקה הדרומי של מדינת המגף, מה שצפוי להזניק את מחירי הדיור באזור בשנים הקרובות. המחירים הנמוכים מגלמים את פוטנציאל הרווח הגדול שקיים ברכישת נכסים באזור הצפון.  

  • אחוזי תשואה גבוהים – בין 6% ל 9% בכל שנה

אם לא די ביתרונות הרבים שצויינו מעלה, בטח תשמחו לשמוע שהנכסים באיטליה מניבים אחוזי תשואה גבוהים במיוחד (גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לאחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בישראל). באזור דרומה של איטליה ניתן לרכוש נכסים המניבים כ 6% עד 9% תשואה בכל שנה. לשם ההשוואה, אחוזי התשואה המתקבלים בישראל מהשכרת נכסים נעים בין 2.2% ל 3.4% באזורי המרכז וכן בין 3.5% ל 4.7% באזורי פריפריה. רוצים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים מההשקעה שלכם? ארץ המגף יכולה להתאים לכם. 

  • מדינה תיירותית – כ 40,000,000 תיירים מגיעים לשטחה בכל שנה!

יתרון נוסף שגורם למשקיעים רבים להצביע על איטליה כיעד האטרקטיבי ביותר בעולם הוא התיירות העניפה בשטחה. איטליה מארחת בשטחה כ 40,000,000 תיירים מידי שנה. מדוע התיירים נספרים כיתרון משמעותי עבור המשקיעים? מכמה סיבות מרכזיות, העיקריות שבהן הן:

 

  • העלאת ביקוש לדיור – התיירים הרבים שמגיעים לשטחה של איטליה מידי שנה מעלים את רמות הביקוש לדיור באזור. למרות שמרבית התיירים מגיעים למספר ימים בודדים בלבד, הם עדיין זקוקים לקורת גג לישון תחתיה, ולכן הם מעלים את רמות הביקושים לדיור. עליית הביקוש מובילה באופן ישיר להעלאת מחירי הדיור ולהעלאת מחירי השכירות – מה שכמובן מטיב עם המשקיעים. 
  • אפשרות להשכיר נכסים לתיירים – יתרון נוסף הוא האפשרות להשכיר נכסים לתיירים. השכרת נכסים לתיירים תקופות זמן קצרות מאפשרת למשקיעים למקסם רווחים וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים. אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים לתיירים נעים בין 10% ל 15% בכל שנה. 

  • קרבה גאוגרפית לישראל – טיסה של שלוש וחצי שעות בלבד

משקיעים ישראלים רבים בוחרים דווקא באיטליה בשל הקרבה הגאוגרפית למדינת ישראל. לא מעט משקיעי נדל"ן חוששים להשקיע מעבר לגבולות המדינה בה הם גרים. הסיבה המרכזית לכך היא הצורך לטפל בכל צורכי הנכס מעת לעת. אם גם אתם חוששים להשקיע במדינות מרוחקות מישראל, איטליה יכולה להתאים לכם. תוך כשלוש וחצי שעות טיסה בלבד אתם יכולים לנחות על אדמת איטליה. 

 

קניית דירה באיטליה: הכירו את כל מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר באיטליה 

לפני שאתם ממהרים לרכוש נכסים להשקעה בארץ המגף ולהשכיר אותם לטווחי זמן ארוכים, חשוב לדעת שישנם מסלולי השקעה רבים המתאימים לצרכים שונים. אנשים רבים דבורים כי מסלון ההשקעה הבלעדי בענף הנדל"ן הוא המסלול המניב הכולל רכישת דירת מגורים והשכרתה לטווחי זמן ארוכים. לכן, חשוב להדגיש שישנם עוד מסלולים רבים. בחרנו עבורכם את מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בכל רחבי איטליה, והם:

 

  • מסלול השקעות נדל"ן מניב. 
  • מסלול השקעות נדל"ן מסחרי. 
  • מסלול השקעות נדל"ן על הנייר. 
  • מסלול השקעות נדל"ן למטרות אקזיט. 

 

כלל המסלולים הללו מבטיחים שגם אתם תוכלו למצוא מסלון השקעה מותאם במדוייק עבור כל הצרכים שלכם. 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!