בית מלון למכירה בתאילנד

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

בית מלון למכירה בתאילנדחושבים להשקיע את כל החסכונות בענף הנדל"ן? חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון. משקיעים רבים כיום בוחרים לרכוש נכסים בכל רחבי העולם ללא מגבלת מקום. עד לפני מספר שנים מרבית המשקיעים רכשו נכסים אך ורק בגבולות המדינה בה הם גרים, אך כיום המצב שונה בתכלית. גם משקיעים ישראלים רבים בוחרים לוותר על השוק המקומי לטובת שווקים אטרקטיביים יותר. בשורות הבאות נכיר מקרוב את השוק התאילנדי על כלל יתרונותיו. משקיעים רבים מכל רחבי העולם בוחרים להשקיע את כספם בבית מלון למכירה בתאילנד, דירות נופש בתאילנד או אף דירות מגורים פשוטות ורגילות. כך או כך, תאילנד מציעה למשקיעים בה יתרונות רבים בהשוואה להשקעה בשוק המקומי בישראל. רוצים להכיר את כלל היתרונות? המשיכו לקרוא את הפסקאות הבאות.

 

השקעות בתאילנד לעומת השקעות בישראל – הכירו את החסרונות הגדולים בשוק הנדל"ן המקומי!

תחילה חשוב שתכירו את כל החסרונות הגדולים של השקעות נדל"ן בישראל. אנשים רבים בטוחים ששוק הדיור בישראל ימשיך לעלות בקצב מסחרר לעוד שנים ארוכות. לעומתם, משקיעי נדל"ן מיומנים ומנוסים סבורים אחרת. מחירי הדיור בישראל עלו במשך למעלה מעשר שנים רצופות בעשרות אחוזים. באזורים מובילים מחירי הדיור הספיקו לשלש את עצמם. רק בשנה החולפת המחירים זינקו בכ 15% בכל רחבי ישראל. נתונים אלה לא יכולים להמשיך לעוד שנים ארוכות. מעבר לכך, הממשלה בישראל שואפת לבלום את מחירי הדיור, ואחת הדרכים לעשות זאת היא להרחיק את המשקיעים מהשוק. איך מרחיקים את המשקיעים? מעלים את מס הרכישה על דירה שניה מ 5% ל 8% ומבטלים את האפשרות למשכן נכס קיים תמורת קבלת 50% מערכו לרכישת דירה נוספת. כלל הנתונים הללו גורמים למשקיעי נדל"ן רבים מישראל לוותר על השוק המקומי ולהתחיל להשקיע מעבר לים. אך למה דווקא בתאילנד? בהמשך המאמר נכיר מקרוב את כל היתרונות שהיא מציעה לכל המשקיעים בה.

הכירו את תאילנד על כלל יתרונותיה – הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים רבים נוהרים דווקא לתאילנד

תאילנד מציעה למשקיעים בה נכסים אטרקטיביים במחירים נמוכים למדי. מחירי הדיור בישראל גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בתאילנד. נתון זה מאפשר למשקיעים קטנים לרכוש נכסים אטרקטיביים בפריים לוקיישן, גם אם אין ברשותם הון עצמי גבוה. בישראל, המשקיעים הללו נדרשים להתפשר על נכסים ישנים וקטנים באזורים נידחים. מעבר לכך, חשוב לדעת כי הכלכלה המקומית מצליחה לצבור תאוצה בשנים האחרונות. הפריחה הכלכלית של תאילנד מושכת משקיעים רבים לכל מחוזותיה. אז אם גם אתם רוצים להיות בטוחים בהשקעה שלכם, הממשל המקומי בתאילנד מבטיח למשקיעים הזרים כי הוא יעשה כל שביכולתו על מנת למנוע כל פגיעה בכספם. התמודדות נכונה עם מורכבויות כלכליות מדיניות מאפשרת למשקיעים להיות סמוכים ובטוחים כי שוק הדיור יהיה האחרון להיפגע.

קראו עוד: השקעות נדל"ן בתאילנד

ריכזנו עבורכם את כל היתרונות הגדולים ביותר בגינן משקיעים רבים נוהרים להשקיע בתאילנד, והם:

  • כלכלה יציבה בצמיחה

כפי שציינו מעלה, הכלכלה המקומית בתאילנד נמצאת בצמיחה. נכון לכתיבת שורות אלה תאילנד מצליחה להשלים מספר שנים רצופות בהן כלכלתה צומחת. הפריחה הכלכלית מבטיחה למשקיעים התמודדות נכונה ומדוייקת בעת משברים כלכליים מורכבים. כלכלה חזקה שיודעת להתמודד נכון עם כל המשברים מבטיחה למשקיעים בה הגנה מיטבית על כל כספם. תאילנד מאפשרת למשקיעים הזרים להיות סמוכים ובטוחים כי ענף הנדל"ן המקומי יהיה האחרון להיפגע במקרים מורכבים של קשיים כלכליים.

 

  • מחירי דיור נמוכים

מחירי הדיור בתאילנד נמוכים בעשרו. אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בישראל. המחירים הנמוכים כוללים לא מעט יתרונות משמעותיים עבור המשקיעים. היתרונות הבולטים הם: אפשרות רכישת נכסים גדולים, חדשים ואטרקטיביים הממוקמים באזורים החמים ביותר במחירים נוחים. בישראל כלל המשקיעים הקטנים נדרשים להתפשר על נכסים ישנים, קטנים ובלויים הממוקמים באזורים נידחים. יתרון נוסף הוא כמובן פוטנציאל ההשבחה העתידי. מחירי הדיור הנמוכים בתאילנד מגלמים פוטנציאל השבחה גדול ומשמעותי. בשונה מישראל, תאילנד עדיין לא הגיעה למיצוי העליות לאחר שנים ארוכות בהן המחירים הכפילו ושילשו את עצמם.

 

  • אחוזי תשואה גבוהים – בין 5% ל 8% בכל שנה

מחירי הדיור הנמוכים קשורים בקשר ישיר לאחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים. אחד מכללי האצבע החשובים ביותר שחייב ללוות אתכם לאורך כל המסע לבחירת נכס להשקעה הוא – ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר. כלל זה עובד גם הפוך – ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרתו יהיו גבוהים יותר. במילים אחרות, אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בתאילנד גבוהים למדי ועומדים על כ 5% עד 8% בכל שנה. לעומת זאת בישראל ניתן לקבל בין 2.2% ל 4.7% תשואה בכל שנה.

  • מיסים נוחים

אחד היתרונות המובהקים ביותר שתאילנד מציעה לכלל המשקיעים בה הוא המיסים הנוחים. ראשית, חשוב לדעת כי הרוכשים נכסים בתאינלד אינם נדרשים לשלם לא מס רכוש ולא ארנונה. נתון זה הופך את כלל תאילנד לאטרקטיבית במיוחד להשקעה. אז מה כן משלמים? ראשית, חשוב לדעת כי ישנם לא מעט רואי חשבון מקצועיים שעובדים עם משקיעים זרים. חוששים להסתבך עם הליך בירוקרטי מורכב בתשלומי מיסוי הדירה? חשוב לדעת שאנשי מקצוע מקומיים ישמחו לסייע לכם בכל צורך. המיסים שתידרשו לשלם עומדים על כ 10% מערך הנכס בלבד.

 

  • מגוון רחב של אפשרויות השקעה

יתרון נוסף ולא פחות משמעותי הוא מבחר רחב של אפשרויות השקעה בתאילנד. במדינות רבות בכל רחבי העולם אפשרויות ההשקעה מאוד מצומצמות. במדינת ישראל מרבית ההשקעות הן השקעות נדל"ן מניב למטרות מגורים. לעומת זאת, תאילנד מציעה למשקיעים בה מבחר עשיר של מסלולי השקעה אטרקטיביים במיוחד. מדוע דווקא תאילנד מציעה למשקיעים כל כך הרבה אפשרויות השקעה? בעיקר בשל השילוב בין המחירים הנמוכים לבין התיירות העניפה. בתאילנד תוכלו לרכוש דירות מגורים ולהשכיר אותם למשפחות באזורים כפריים. לעומת זאת, תוכלו לרכוש דירות נופש באזורים תיירותיים. אם לא די בכך, בתאילנד תוכלו לרכוש בתי מלון גדולים המשמשים תיירים רבים מכל רחבי העולם.

 

רכישת דירות מגורים, דירות נופש או בתי מלון – הכירו את כל אפשרויות ההשקעה שתאילנד מציעה

חשוב להדגיש כי בית מלון למכירה בתאילנד כולל הוצאות רבות נוספות מעבר למיסים שצויינו מעלה. רכישת מלון בתאילנד מחייבת את המשקיע לשלם לא מעט כסף מידי חודש עבור תשלומי עובדים, הוצאות חשמל, שלל תיקונים שיש לבצע בחדרים ועוד. אז אם גם אתם מתכוונים לרכוש מלון להשקעה בתאילנד, חשוב שתכירו את כל ההוצאות הגדולות שאתם חייבים להביא בחשבון. לא מעט אנשים כיום בוחרים לרכוש נכסים להשקעה ללא היכרות עם כל ההוצאות הנלוות, מה שיכול להפוך כל עסקה מרוויחה על הנייר, לעסקה מפסידה בפועל. אז לפני שאתם ממהרים לרכוש דירת מגורים, דירת נופש או בית מלון בתאילנד, חשוב לערוך סקר שוק מקיף, להתייעץ עם אנשי מקצוע מקומיים ולהכיר את כל ההוצאות הנלוות מלבד רכישת הנכסים.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!