בתים למכירה בפוקט – הכירו את אחת הערים הבולטות בתאילנד

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

בתים למכירה בפוקטחושבים להתחיל להשקיע בתאילנד? בתים למכירה בפוקט יכולים לעניין אתכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות השקעות נדל"ן בתאילנד בכלל ובפוקט בפרט. תאילנד מצליחה למשוך למחוזותיה הרבים משקיעים רבים מכל רחבי העולם. מדוע? בהמשך המאמר נגע בכל יתרונות ההשקעה הגדולים שתאילנד מציעה לכל משקיעיה, נכיר מקרוב את המחוזות הבולטים להשקעה ונבין את שיטת המיסוי המקומית. מעבר לכך, נציג את מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר שמרבית המשקיעים במדינה בוחרים בהם. נשמע מעניין? רגע לפני שנצלול לכל התוכן אודות תאילנד ומחוזותיה הבולטים להשקעה, חשוב שתכירו את מצב שוק הדיור בישראל. משקיעים ישראלים רבים בוחרים בשנים האחרונות לוותר על השקעות נדל"ן בישראל לטובת השקעות במדינות רבות מעבר לים. מדוע? ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב שתכירו.

 

לפני שאתם ממהרים לרכוש בתים למכירה בפוקט, הכירו את שוק הדיור בישראל!

שוק הדיור בישראל נמצא במגמת עלייה ברורה מזה למעלה מעשר שנים. בשנים הללו מחירי הדיור הספיקו להכפיל ובאזורים מסויימים, אף לשלש את ערכם. לאחר עליות מחירים של עשרות אחוזים וכ 15% רק בשנה החולפת, הממשלה בישראל עושה מאמצים לבלימת המחירים. כיצד? אחד הצעדים הבולטים הוא הניסיון להרחיק את המשקיעים מהשוק. הרחקת המשקיעים תוביל להקטנת ביקושים ולבלימת מחירים. איך מרחיקים את המשקיעים? בעזרת שלל חוקים שהופכים את ההשקעה בישראל לקשה והרבה פחות משתלמת. בין כלל החוקים – העלאת מס הרכישה על דירה שניה מ 5% ל 8% מהשקל הראשון וביטול האפשרות למשכן נכס קיים לטובת קבלת הלוואה על סך 50% מערכו. מעבר לכך, מחירי הדיור הגבוהים בישראל מגלמים פוטנציאל השבחה נמוך, מקשים מאוד על משקיעים עם הון עצמי נמוך ופוגעים באופן ישיר באחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת הנכסים – בין 2.2% ל 4.7% בלבד.

כל היתרונות הגדולים של השקעות נדל"ן בתאילנד

כפי שציינו מעלה, משקיעים רבים מכל רחבי העולם בוחרים להשקיע את כל כספם דווקא בתאילנד. בתים למכירה בפוקט הפכו מבוקשים בקרב משקיעי נדל"ן ישראלים רבים. מדוע? לפני שנמנה את כל יתרונות ההשקעה בתאילנד, חשוב שתכירו מספר נקודות חשובות אודות המדינה. מיקומה הגאוגרפי של תאילנד נמצא בדרום מזרח אסיה. המדינה מחולקת ללא פחות מ 6 מרחבים ו 76 מחוזות. מרבית תושבי המדינה מתגוררים בכפרים שאינם מפותחים במיוחד. מצבה הכלכלי של תאילנד יציב והחל משנת 2000 ניכר שיפור תמידי. מקורות ההכנסה המרכזיים של תאילנד הם תיירות נכנסת עניפה וכמובן ייצוא רב. המדינה מצליחה למשוך למחוזותיה מיליוני תיירים בכל שנה בשל האקלים הנוח והמחירים הזולים. חולמים לטוס לחופשה בתאילנד? אתם לא לבד. תיירים רבים מכל רחבי העולם פוקדים אותה בכל שנה.

 

אחת הערים הבולטות – פוקט!

העיר פוקט היא אחת הערים המרכזיות בתאילנד. תיירים רבים פוקדים את העיר בכל שנה, מה שגורם למשקיעים רבים לחפש בתים למכירה בפוקט. חושבים להשקיע בתאילנד בכלל ובפוקט בפרט? הנה לכם כל היתרונות הגדולים שאתם חייבים להכיר.

 

היתרונות הגדולים של השקעות נדל"ן בתאילנד בכלל, ובפוקט בפרט:

  • כלכלה יציבה הנמצאת במגמת עלייה מזה עשור

הכלכלה התאילנדית יציבה ונמצאת במגמת עלייה ברורה. משקיעי נדל"ן רבים אוהבים להשקיע את כספם במדינטת בהן הכלכלה יציבה ובמגמת עלייה מהסיבה הפשוטה – הדבר מקטין את רמות הסיכון בהשקעה. ככל שהכלכלה חזקה ויציבה יותר, כך הסיכויים שמשברים כלכליים יביאו לפגיעה בשוק הנדל"ן נמוכים יותר.

 

  • שוק דיור במגמת עלייה יציבה

שוק הדיור בתאילנד אף הוא נמצא במגמת עלייה ברורה. מזה עשר שנים מחירי הדיור בתאילנד עולים בעשרות אחוזים. חשוב להדגיש כי עדיין מחירי הדיור התאילנדיים נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בישראל, כך שיש עוד לא מעט לאן לעלות. משקיעים רבים בוחרים להשקיע את כספם במדינות בהן מחירי הדיור נמצאים במגמת עלייה ברורה ויציבה, בדיוק כמו זו הקיימת בשוק התאילנדי.

 

  • תיירות עניפה – מיליוני תיירים מגיעים למחוזותיה של תאילנד בכל שנה

חלק גדול מסך הכנסותיה של תאילנד מגיעים מתיירות נכנסת. מיליוני אנשים פוקדים את תאילנד בכל שנה, מה שהופך אותה לאחת המדינות המתויירות ביותר בעולם. התיירים הרבים הם יתרון משמעותי עבור ציבור המשקיעים בפוקט בפרט ובתאילנד כולה בכלל. ראשית, חשוב לדעת כי למרות שהתיירים הרבים מגיעים לחופשות קצרות מועד, הם עדיין זקוקים לקורת גג לישון תחתיה. במילים אחרות, התיירים הרבים מעלים את הביקוש לדיור במדינה. עלייה בביקוש לדיור מובילה לעליית מחירי הדיור והשכירות, מה שמטיב עם המשקיעים. שנית, המשקיעים שרכשו בתים למכירה בפוקט יכולים להשכיר אותם לתיירים. השכרת נכסים לתיירים לטווחי זמן קצרים מניבים אחוזי תשואה גבוהים במיוחד – יכולים להגיע ל 12% – 17% תשואה בכל שנה.

 

  • מחירים נמוכים

מחירי הדיור בתאילנד בכלל ובפוקט בפרט נמוכים בעשרות אחוזים מהמחירים בישראל. משקיעים בישראל שנאלצים להתפשר על דירות מגורים קטנות וישנות באזורים נידחים, יכולים לרכוש באותו סכום בית יוקרה גדול וחדש בתאילנד. המחירים הנמוכים מאפשרים למשקיעים קטנים עם הון עצמי מוגבל לרכוש נכסים איכותיים בפריים לוקיישן וליהנות מתשואה מובטחת וגבוהה, מה שמוביל אותנו לנקודה הבאה.

  • אחוזי תשואה גבוהים – בין 7% ל 11% בכל שנה

מחירי הדיור הנמוכים משפיעים באופן ישיר על אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים. כלל אצבע חשוב שאתם חייבים להכיר בתור משקיעי נדל"ן – ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהים יותר וכן להיפך, ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר. ניתן לראות זאת בבחינת אחוזי התשואה בישראל ובתאילנד. בישראל אחוזי התשואה נמוכים ועומדים על בין 2.2% לבין 4.7% תשורה בכל שנה. לעומת זאת, בתים למכירה בפוקט יכולים להניב בין 7% ל 11% בכל שנה.

 

מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בתאילנד

אז רגע לפני שאתם יוצאים לחפש בתים למכירה בפוקט, חשוב שתכירו את מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בתאילנד.

 

מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בתאילנד הם:

 

  • נדל"ן מניב

מסלול נדל"ן מניב הוא מסלול במסגרתו המשקיע רוכש דירת מגורים לטובת השכרתה לטווחי זמן ארוכים. חשוב להדגיש כי מסלול זה הוא מסלול ההשקעות הגדול ביותר בענף והוא מתאים גם למשקיעים בתחילת דרכם. ריכזנו עבורכם את כל היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול.

 

היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול נדל"ן מניב:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה בטוח ופשוט – מתאים גם למשקיעים בתחילת דרכם. מסלול השקעה הכולל התעסקות עם כל צורכי השוכרים.
מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית מידי חודש. מסלול השקעה הכולל אחוזי תשואה יחסית נמוכים.
מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו. מסלול השקעה ארוך טווח.

 

  • נדל"ן לצורכי תיירות

המסלול השני דומה מאוד למסלול הראשון, רק שבמסגרתו בעלי הדירה בוחרים להשכיר את הנכס לתיירים. השכרת נכסים לתיירים כוללת יתרון משמעותי של הגדלת אחוזי התשואה, אך גם חיסרון משמעותי של חוסר יציבות וביטחון ארוך טווח.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!