דירות למכירה בליברפול – כל מה שאתם חייבים לדעת!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

דירות למכירה בליברפולמשקיעים רבים מכל רחבי העולם בוחרים לרכוש דירות למכירה בליברפול למטרות השקעה. מדוע דווקא בליברפול? בהמשך המאמר נגע בכל היתרונות הגדולים שגורמים שמצליחים למשוך משקיעים רבים מכל רחבי העולם. חושבים להשקיע את כל החיסכונות שלכם ברכישת דירה למטרות השקעה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נכיר מקרוב את הסיבות בגינן ליברפול מסומנת על ידי רבים כאחד היעדים האטרקטיביים ביותר בעולם, נגע בהבדלים הגדולים שבין השקעות נדל"ן לבין תוכניות חיסכון בנקאיות ונכיר את מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר של ענף השקעות הנדל"ן. אז לפני שאתם ממהרים לסגור את כל החיסכונות שלכם בתוכניות חיסכון שהבנקים מציעים לאורך שנים, חשוב שתמשיכו לקרוא את הפסקאות הבאות, הן יוכלו לחסוך לכם לא מעט כסף במרוצת השנים.

 

מפחדים מהשקעות? הכירו את כל החלופות!

אנשים רבים חוששים להפסיד את כל כספם בעולם ההשקעות, ולכן בוחרים בחלופה המרכזית – תוכניות חיסכון בנקאיות. הבנקים השונים מציעים לכל לקוחותיהם מבחר מסלולי חיסכון שונים ללא כל סיכון. מסלולי החיסכון אינם חשופים לאפיקי השקעה כלל, כך שהריבית קבועה והרווח בטוח. אך ישנן שתי נקודות חשובות שאתם חייבים להכיר – ראשית, הריבית החיובית אפסית. שנית, מסלולי הביטחון הללו לא באמת בטוחים וכלל הבוחרים בהם מפסידים לא מעט כסף בכל שנה. כיצד? הבנקים לא מספרים ללקוחות שכל כספם חשוף לשחיקת האינפלציה. האינפלציה גורמת לשחיקת כוח הקנייה של כל חיסכון שיושב בבנק וצובר ריבית אפסית. נכון לכתיבת שורות אלה, האינפלציה בישראל עומדת על למעלה מ 4%. אז כמה החוסכים מפסידים? קצת פחות מ 4% במהלך השנה! איך אפשר להגן על ערך הכסף מפני האינפלציה? אחת הדרכים הטובות והגדולות ביותר בעולם היא השקעות נדל"ן.

מדוע דווקא בליברפול? מגוון נתונים חשובים אודות העיר

היכן כדאי להשקיע? כפי שציינו מעלה, אחד היעדים החמים ביותר בעולם הוא ליברפול. ליברפול היא עיר הנמל השניה בגודלה בכל אנגליה, ובשנים האחרונות היא הפכה ליעד מוביל בעיני משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם. ליברפול כוללת כ 1,000,000 תושבים בשטחה ובשנים האחרונות החלה לעמול רבות על התחדשויות עירוניות שונות. לא מעט משאבים וכספים מושקעים בכל רחבי ליברפול במטרה לחדש מבנים ישנים, לבנות מבנים חדשים ולקדם התחדשות עירונית נרחבת. כלל השינויים הללו צפויים להזניק את מחירי הדיור בליברפול במהלך השנים הבאות, מה שמושך משקיעים רבים לכל שטחה. נשמע מעניין? חשוב להדגיש כי למרות הפוטנציאל ההשקעתי, מחירי הנכסים בכל רחבי ליברפול עדיין זולים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בישראל. המחיר הממוצע לדירתה ממוצעת בישראל עומד על כ 1,800,000 שקלים, בעוד שבליברפול תוכלו להתחדש בשלל נכסים במחיר ממוצע של 220,000 ליש"ט.

קראו עוד: השקעות נדל"ן באנגליה

כדאי להשקיע מחוץ לגבולות ישראל? הכירו את כל החסרונות שהשוק המקומי מציע למשקיעים בו

ומה עם השקעות נדל"ן בגבולות ישראל? משקיעים ישראלים רבים בוחרים לוותר על כך. מדוע? ישנן לא מעט סיבות. ראשית, הממשל המקומי שואף להוציא את משקיעי הנדל"ן מהשוק המקומי. מחירי הדיור בישראל עלו בעשרות אחוזים בשנים האחרונות וביותר מ 15% רק בשנה החולפת. המחיר הממוצע הגיע למחירי שיא של כ 1,800,000 שקלים לדירה ממוצעת. במטרה לבלום את עליות המחירים, צריכים להקטין ביקוש או להגדיל היצע, ולכן הממשלה שואפת להוציא את המשקיעים מהשוק (ובכך להקטין ביקושים). מעבר לכך, מחירי הדיור היקרים מקשים מאוד על משקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך. ברוב המקרים הם יצטרכו להתפשק על דירה קטנה וישנה באזורים נידחים. אן לא די בכך, גם אחוזי התשואה המתקבלים בישראל נמוכים – אחוזי התשואה נעים בין 2.2% ל 3.4% באזורי המרכז, ובין 3.5% ל 4.7% באזורי פריפריה.

ליברפול נשמעת לכם מעניינת? ריכזנו עבורכם את כל יתרונות ההשקעה הגדולים שהיא מציעה למשקיעיה.

 

יתרונות ההשקעה בעיר ליברפול הם:

  • תחילת הליכים רבים של התחדשות עירונית

בשנים האחרונות ליברפול משקיעה מאמץ רב בהליכי התחדשות עירונית. ההליכים הללו מובילים לעליות מחירים משמעותיות. המשקיעים הרבים מכל רחבי העולם רואים את הפוטנציאל ובוחרים להשקיע ברכישת נכסים סמוכים לאזורי ההתחדשות. חשוב להדגיש כי ההתחדשויות העירוניות בכל רחבי ליברפול צפויות להמשיך גם בשנים הבאות.

 

  • מחירי דיור נמוכים – כ 220,000 ליש"ט בלבד!

מחירי הדיור בליברפול נמוכים למדי. נכון לכתיבת שורות אלה, מחירי הדיור נעים בין 220,000 ליש"ט לבין 270,000 ליש"ט. המחירים הנמוכים הללו כוללים לא מעט יתרונות עבור המשקיעים, הראשון – פתיחת דלת גם בפני משקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך, השני – פוטנציאל השבחה גבוה. לשם השוואה, מחירי הדיור בעיר הבירה לונדון גבוהים בכ 100% ועומדים על כ 490,000 ליש"ט. גם באוקספורד המחירים דומים והמחיר הממוצע עומד על לא פחות מ 415,000 ליש"ט.

 

  • אחוזי תשואה גבוהים – בין 7% ל 11% בכל שנה

יתרון נוסף שיש למחירי הדיור הנמוכים בליברפול הוא אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים באזור. אחוזי התשואה נעים בין 7% ל 11% בכל שנה. מה הקשר בין מחירי הדיור לבין אחוזי התשואה? חשוב שתכירו כלל אצבע שילווה אתכם לאורך כל שנות ההשקעה שלכם בענף הנדל"ן – ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר. כלל זה עובד גם הפוך – ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהים יותר. ניתן לראות זאת בהשוואת אחוזי התשואה בין ישראל לליברפול. בישראל אחוזי התשואה מהשכרת נכסים נעים בין 2.2% ל 4.7%.

 

  • עליות מחירים – עלייה של כ 7% בשנה החולפת

בשנים האחרונות מחירי הדיור בליברפול נמצאים במגמת עלייה ברורה וחדה. הערכות רבות מעידות כי עליות המחירים רק החלו את דרכן, והן אינן צפויות לעצור בשנים הבאות. נתון זה מושך משקיעים רבים מכל רחבי העולם.

 

  • סטודנטים רבים – כ 70,000 סטודנטים באוניברסיטאות בליברפול!

עוד יתרון שליברפול מציעה למשקיעים בה הוא כמובן הסטודנטים הרבים בקרבה. מדוע הם מהווים יתרון? ישנן שתי סיבות מרכזיות, ראשית – הם מעלים את הביקוש לדיור באזורי מרכזי הלמידה. שנית – הם שוכרים נכסים עם שותפים. השכרת נכס למספר שותפים תאפשר לבעל הנכס למקסם רווחים וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד – בין 10% ל 14% בכל שנה.

קראו עוד: השקעות נדל"ן מעבר לים

לסיום, חשוב שתכירו את מסלולי ההשקעה המובילים בליברפול

  • המסלול הראשון הוא כמובן מסלול נדל"ן מניב. במסגרת מסלול זה המשקיעים רוכשים דירת מגורים ומשכירים אותה לטווחי זמן ארוכים. מסלול זה נחשב לבטוח, יציב ומתאים למשקיעים בתחילת דרכם.
  • המסלול השני הוא מסלול נדל"ן על הנייר. כפי שציינו מעלה בשנים האחרונות יש לא מעט פרוייקטים של התחדשות עירונית. במסגרת מסלול זה המשקיע רוכש דירות על הנייר (שאינו בנויות) במחירי הנחה, ממתין עד לקבלת המפתח בסיום כל חודשי העבודה ומוכר את הנכס במחירי שוק. הרווח במסלול הוא הדלתא שבין מחיר הקנייה למחיר המכירה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!