איפה כדאי להשקיע בדירה בדובאי

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

איפה כדאי להשקיע בדירה בדובאי – כך תצליחו לאתר את האזורים האטרקטיביים ביותר להשקיה בדובאי!

איפה כדאי להשקיע בדירה בדובאימחפשים יעד השקעה אטרקטיבי? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נכיר מקרוב את הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים רבים בוחרים להשקיע את כל כספם בדובאי. משקיעים רבים מישראל בוחרים לוותר על השוק המקומי לטובת רכישת דירות מגורים בדובאי. מדוע? בשורות הבאות נגע בכל החיסרונות המשמעותיים של שוק הדיור המקומי וכן בכל היתרונות הגדולים שיש לדובאי להציע למשקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם. מעבר לכך, נכיר מקרוב את החלופה המרכזית לענף השקעות הנדל"ן על כלל חסרונותיה ונעמיק היכרות עם מצב הכלכלה בדובאי בכלל, ועם מצב שוק הדיור בדובאי בפרט. אז לפני שאתם ממהרים לרכוש כל דירת מגורים מומלצת על ידי טובי המתווכים המקומיים, חשוב שתמשיכו לקרוא את הפסקאות הבאות.

 

לפני שנכיר את שוק הדיור בדובאי, חשוב להכיר את שוק הדיור בישראל!

לפני שנעמיק את ההיכרות עם שוק הדיור בדובאי, חשוב להכיר את מצב שוק הדיור בישראל. כפי שציינו מעלה, משקיעים רבים מישראל בוחרים לעזוב את גבולות המדינה לטובת השקעות נדל"ן מעבר לים בכלל, ובדובאי בפרט. השקעות בישראל נוחות במיוחד למתגוררים בכל רחבי המדינה. אז מדוע בכל זאת רבים בוחרים לוותר על הנוחות ולהשקיע במדינות המחייבות טיסה בכדי להגיע לנכס? מכמה סיבות מרכזיות. ריכזנו עבורכם את החיסרונות הגדולים ביותר של שוק הדיור הישראלי, והם:

 

שוק הדיור המקומי לא מותיר מקום למשקיעים קטנים משקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך לא יכולים להתחדש עם נכסים אטרקטיביים הממוקמים בפריים לוקיישן. משקיעים אלה נדרשים להידחק לאזורי פריפריה, ולעיתים גם שם להתפשר על דירות קטנות וישנות במיוחד. משקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך? שוק הדיור המקומי הוא לא התשובה עבורכם.
שוק הדיור המקומי מגלם פוטנציאל השבחה קטן משקיעים רבים חוששים לרכוש נכסים במחירי שיא כל הזמנים. לאחר עליות מחירים של עשרות אחוזים בשנים האחרונות וכ 15% רק בשנה החולפת, משקיעים רבים בוחרים לוותר על רכישת נכס בשוק המקומי. ישנם שווקים רבים בכל רחבי העולם בהן מחירי הדיור נמוכים בעשרות אחוזים ונמצאים בתחילת מגמת עלייה יציבה. שווקים אלה מגלמים פוטנציאל השבחה גדול יותר מזה הקיים בישראל.
שוק הדיור המקומי מאפשר למשקיעים בו לקבל אחוזי תשואה נמוכים מהשכרת נכסים – בין 2.1% ל 4.7% בלבד המשקיעים בנדל"ן מניב בישראל מקבלים אחוזי תשואה נמוכים במיוחד מהשכרת דירתם. אחד מכללי האצבע שמנחים לא מעט משקיעים בבחירת השקעותיהם הוא – ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוז התשואה שיתקבל מהשכרתו יהיה נמוך יותר וכן להיפך, ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוז התשואה שיתקבל מהשכרתו יהיה גבוה יותר. אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בישראל נמוכים למדי, בין 2.1% ל 4.7% בלבד.

 

החלטתם לוותר על השקעות נדל"ן בישראל? חשוב שתכירו את כל היתרונות הגדולים שיש לדובאי להציע. אך רגע לפני שנמנה את היתרונות, חשוב שתכירו מספר פרטים חשובים אודות המדינה.

הכירו את דובאי – אחת משבע האמירויות המרכיבות את איחוד האמירויות הערביות במפרץ הפרסי

בשונה מהמקובל לחשוב, דובאי היא אחת משבע האמירויות המרכיבות את איחוד האמירויות הערביות במפרץ הפרסי, אך רק השניה בגודלה. נכון לכתיבת שורות אלה דובאי כוללת למעלה מ 80% תושבים שאינם מקומיים. שנת 2007 היא שנת מפנה של ממש עבור דובאי, אז הכריזו עליה כאזור סחר חופשי נטול מיסים על הכנסות. הכרזה זו משכה לדובאי אנשי עסקים רבים מכל רחבי העולם והביאה תיירים רבים למחוזותיה. הכלכלה המקומית נחשבת לגדולה ויציבה במיוחד, כזו שתצליח להתמודד עם כל משבר כלכלי בהצלחה. משקיעים זרים בוחרים להשקיע את כספם בגבולות דובאי, מה שמסב לה רווחים גדולים במיוחד. מעבר לכך, הכלכלה המקומית מתאפיינת בליברליות עסקית והיעדר בירוקרטיה מורכבת, מה שמושך משקיעים ואנשי עסקים רבים להתמקם בשטחה.

 

איפה כדאי להשקיע בדירה בדובאי: הכירו את שוק הדיור של דובאי – לא מה שחשבתם!

ומה באשר למצב שוק הדיור המקומי? שם הנתונים מעט שונים ממצב הכלכלה המקומית. שוק הדיור בדובאי מתקשה להתרומם. המשבר הכלכלי העולמי של שנת 2008 גרם לקריסה של ממש במחירי הדיור המקומיים. עלות הנכסים נחתכה בעשרות אחוזים תוך זמן קצר, והשוק המקומי התקשה להתאושש. בשנת 2014 שוק הדיור החל להראות סימני התאוששות, אך עד מהרה הם התגלו כסימני שווא. משנת 2014 ועד שנת 2021 מחירי הדיור בדובאי צנחו בעשרות אחוזים, כ 30% במספר. המחירים הגיעו למחירים שהיו כשנה לאחר תחילת המשבר הכלכלי העולמי – מה שאומר שהמחירים נמוכים. אז למה בכל זאת משקיעים רבים ממליצים על השקעה בדובאי? ריכזנו עבורכם את כל היתרונות הגדולים שיש לה להציע.

 

איפה כדאי להשקיע בדירה בדובאי: היתרונות הגדולים בגינם משקיעים רבים בוחרים דווקא בדובאי הם:

  • יציבות הכלכלה המקומית

הכלכלה המקומית נחשבת לגדולה, חזקה ויציבה, מה שמאפשר למשקיעים רבים להרגיש בטוח להשקיע במחוזות דוברי. משקיעים רבים בוחרים להשקיע בכלכלות חזקות ויציבות במטרה להבטיח שהממשל המקומי ידע להתמודד עם כל משבר כלכלי לפני שהדבר יגולגל להפסדים למשקיעים זרים. כלכלות חזקות מצליחות להתמודד עם משברים מורכבים ללא פגיעה בשוק הדיור המקומי.

 

  • מחירי דיור נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי הדיור בישראל

מחירי הדיור בדובאי נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בישראל. אחד החסרונות הגדולים של שוק הדיור בישראל הוא המחירים היקרים. המחירים בדובאי לעומת זאת, נספרים כיתרון משמעותי. מדוע? מכמה סיבות מרכזיות. ראשית, מחירי הדיור הנמוכים מגלמים פוטנציאל השבחה גבוה במיוחד. נכון לכתיבת שורות אלה, מחירי הדיור בדובאי רחוקים כ 30% משיאם. משקיעים רבים סבורים כי מדובר בהזדמנות השקעה שיכולה להסב אחוזי תשואה גבוהים במיוחד. שנית, מחירי הדיור בדובאי מאפשרים גם למשקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך להתחדש עם נכסים אטרקטיביים בפריים לוקיישן. שלישית, מחירי הדיור משליכים באופן ישיר על אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרתם, מה שמוביל אותנו ליתרון הבא.

 

  • אחוזי תשואה גבוהים – בין 5% ל 7% בכל שנה

אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בדובאי גבוהים. כפי שציינו לעיל, קיים קשר ישיר בין מחירי הדיור לבין אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים. אחוזי התשואה בישראל נעים בין 2.1% ל 3.4% באזורי המרכז (שם המחירים גבוהים במיוחד), לבין 3.4% ל 4.7% באזורי פריפריה. בדובאי ניתן ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים הרבה יותר – בין 5% ל 7% בכל שנה.

 

  • מיסוי מינימלי – 0% מס הכנסה ומס שבח, 5% מס הכנסה על רווח מהשכרת נכס

המיסוי בדובאי מאפשר למשקיעים רבים לחסוך לא מעט כסף מידי שנה. אחת הסיבות המרכזיות בגינה משקיעים רבים בוחרים דווקא בדובאי היא המיסוי הנמוך.

 

  • אמנת מס בין דובאי לישראל

אם לא די בתנאי המיסוי הנוחים, בשנת 2021 נחתמה אמנת מס בין ישראל לדובאי. אמנה זו נועדה בכדי להבטיח שמשקיעים ישראלים לא ישלמו כפל מס.

 

  • מתן ויזת תושב למשקיעים גדולים

הממשל המקומי מעודד משקיעים זרים ומציע שלל הטבות. אחת ההטבות האטרקטיביות ביותר היא קבלת ויזת תושב לשלוש שנים (עם אפשרות הארכה) למשקיעים שישקיעו 750,000 דירהם ומעלה.

 

  • תיירות משגשגת – כ 12,000,000 תיירים בכל שנה

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר הוא כמובן התיירות העניפה בדובאי. בכל שנה מגיעים כ 12,000,000 תיירים לדובאי. מדוע נתון זה נספר כיתרון משמעותי עבור המשקיעים? מכמה סיבות מרכזיות. ראשית, התיירים מעלים את הביקוש לדיור. עליית הביקוש לדיור מובילה לעליית מחירים – הן של הדיור והן של השכירות. שנית, התיירים הרבים מאפשרים למשקיעים להשכיר את הדירות שלהם לטווחי זמן קצרים. השכרת נכסים לטווחי זמן קצרים מניבה אחוזי תשואה גבוהים הרבה יותר – בין 7% ל 12% בכל שנה.

איפה כדאי להשקיע בדירה בדובאי: המאפיינים הבולטים של השכונות המנצחות בדובאי – השקיעו נכון!

חושבים להשקיע בדובאי? חשוב שתכירו את הדגשים החשובים שיעזרו לכם לאתר את האזורים הכדאיים ביותר להשקעה בדובאי. אז איפה כדאי להשקיע בדירה בדובאי? ריכזנו עבורכם את המאפיינים לאזורים האטרקטיביים ביותר להשקעה, והם:

 

  • קרבה למרכזי סחר ותעסוקה.
  • קרבה למרכזי תיירות גדולים.
  • קרבה למרכזי פנאי ובילוי.
  • קרבה לנתיבי תחבורה ציבורית.
  • קרבה למרכזי קניות גדולים.

 

אנשים רבים מוכנים לשלם יותר עבור הנוחות של קרבה למרכזים השימושיים ביותר עבורם. נתון זה מנתב את הביקושים לשכונות הסמוכות לכלל הנקודות שצוינו מעלה, מה שמבטיח למשקיעים שוכרים רבים ועליות מחירים מהירות.

הכירו עוד: השקעות נדלן בדובאי

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!