דירות למכירה בברלין

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

דירות למכירה בברלין – חושבים להתחיל להשקיע את כל חסכונותיכם בנדל"ן מעבר לים? הכירו מקרוב את אחד היעדים החמים ביותר בעולם 

דירות למכירה בברליןמשקיעים רבים מכל רחבי העולם בוחרים להשקיע את כספם דווקא בברלין. בשורות הבאות נכיר את ברלין מקרוב על כלל יתרונותיה, לרבות הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים רבים סבורים כי ברלין מהווה יעד השקעה אטרקטיבי במיוחד, מצב שוק הדיור המקומי, אחוזי התשואה הממוצעים שמתקבלים מהשכרת נכסים באזור, צפי לתנועות מחירי הדיור ועוד. אך רגע לפני שאתם תופסים טיסה ראשונה לברלין ומתחילים לחרוש את השטח לאיתור נכס אטרקטיבי להשקעה, חשוב שתכירו את מצב שוק הדיור בישראל. משקיעים ישראלים רבים בוחרים להשקיע את כספם מעבר לים בשנים האחרונות, ולא בכדי. בפסקאות הבאות נכיר מקרוב את מצב שוק הדיור בישראל על כלל יתרונותיו וחסרונותיו. לאחר מכן, תוכלו להחליט האם גם אתם בוחרים להשקיע את חסכונותיכם מעבר לים – בברלין. 

 

מדוע משקיעים ישראלים רבים בוחרים לעזוב את השוק המקומי לטובת שווקים רבים מעבר לים? כל הסיבות 

שוק הדיור בישראל נמצא בשיאה של מגמת עלייה ארוכת שנים. במשך למעלה מעשור מחירי הדיור בישראל פשוט לא מפסיקים לעלות. בשנים האחרונות נרשמה עלייה של עשרות אחוזים וכ 15% אחוז נוספים רק בשנה החולפת. משקיעי נדל"ן רבים סבורים כי בהתחשב בנתונים הללו, ישנן מדינות המגלמות פוטנציאל השבחה גבוה משמעותית מזה הקיים בישראל. אם זאת, חשוב להדגיש כי ייתכן שהשוק המקומי ימשיך להמריא בעוד עשרות אחוזים גם בשנים הבאות. אז מהן החסרונות הבולטים בשוק הדיור המקומי? 

 

  1. מגמת עלייה בשיאה – מגלמת פוטנציאל השבחה נמוך.
  2. מחירי דיור גבוהים – משקיעים קטנים ללא הון עצמי גבוה ידרשו להתפשר על דירה קטנה בפריפריה.
  3. אחוזי תשואה נמוכים – בין 2.1% ל 4.7% מהשכרת נכסים בכל שנה. 

 

רוצים להצטרף לכל אותם משקיעים שבוחרים להשקיע את כל חסכונותיהם מעבר לים? חשוב שתכירו מספר פרטים חשובים אודות אחד היעדים החמים ביותר בעולם – ברלין. 

 

דירות למכירה בברלין: הכירו את בירתה של גרמניה – ברלין 

ראשית, חשוב להכיר את השינוי הגדול שחוותה ברלין ב 30 השנים האחרונות. עד לפני כ 30 שנה ברלין הייתה חצויה על ידי חומה שהפרידה בין אזור מתפתח לאזור נכשל. לפני כ 30 שנה נפלו החומות והביאו לשגשוג של בירת גרמניה – ברלין. עד מהרה הפכה ברלין לעיר למעצמה של ממש שמצליחה למשוך למחוזותיה מיליוני תיירים מכל רחבי העולם בכל שנה. מיקומה של ברלין מבטיח לכלל המשקיעים בה ביטחון ויציבות, שכן היא בירתה של אחת הכלכלות החזקות והיציבות בעולם. הכלכלה הגרמנית הוכיחה את עצמה במשברים עולמיים גדולים, כמו זה שהגיע בשנת 2008. בזמן שמדינות רבות סבלו מאחוזי אבטלה גבוהים, התרסקות של שוק הדיור והכלכלה המקומית וכניסה למיתון ארוך טווח, הכלכלה הגרמנית הוכיחה חוסן ויציבות כלכלית. יציבותה איפשרה לה לסייע למדינות שונות בגוש האירופי. 

 

דירות למכירה בברלין: מיליוני תיירים פוקדים את ברלין מידי שנה – הכירו את הסיבות בגינן גם משקיעים רבים נוהרים למחוזותיה! 

אם לא די בכך, בטח תשמחו לשמוע שברלין מצליחה למשוך למחוזותיה מהגרים רבים הצורכים שירותי שכירות. נכון לכתיבת שורות אלה הביקוש לשכירות בברלין גבוה משמעותית מההיצע הקיים. מאזן כוחות זה מבטיח למשקיעים עליות מחיר מהירות, מציאת שוכרים במהירות רבה ואחוזי תשואה גבוהים מהשכרת הנכס. חוששים ממחירים מופקעים? מחירי הדיור בברלין אטרקטיביים למדי. הפיקוח המקומי לא מאפשר לשוק הדיור לזנק ללא גבול, מה שמאפשר למשקיעים בשנת 2022 ליהנות ממחירים נוחים למדי. נשמע מעניין? ריכזנו עבורכם את כל היתרונות הגדולים של רכישת דירות למכירה בברלין. 

 

היתרונות הגדולים שיש לברלין להציע למשקיעים רבים מכל רחבי העולם הם:

  • כלכלה יציבה שהוכיחה את עמידותה בפני מצבים כלכלים מורכבים

היתרונות הגדולים שיש לברליןגרמניה מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם כאחת הכלכלות החזקות והיציבות ביותר בעולם. המשבר הכלכלי של שנת 2008 הצליח לרסק כלכלות רבות בכל רחבי העולם, בעוד הכלכלה הגרמנית כמעט ולא הושפעה מהמצב. מדוע נתון זה מהווה יתרון למשקיעים? משקיעים אוהבים להשקיע את כספם בכלכלות יציבות במטרה להקטין סיכונים. כלכלה יציבה מבטיחה למשקיע שהיא תעשה כל שביכולתה בכדי להימנע מפגיעה בשוק הדיור, מה שעלול להסב למשקיעים לא מעט הפסדים. במילים אחרות, בטיחות ההשקעה חשובה לכם? רכישת דירות למכירה בברלין היא התשובה עבורכם. 

 

  • מחירי דיור נוחים המאפשרים גם למשקיעים עם הון עצמי נמוך להתחדש עם נכס בפריים לוקיישן

מחירי הדיור בישראל גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בברלין. מחירי הדיור בישראל דוחקים את המשקיעים הקטנים לאזורי פריפריה, וגם שם הם נדרשים להתפשר על דירות קטנות, ישנות ומרוחקות. לשם השוואה, מחיר דירת 4 חדרים בישראל נע סביב 1,800,000 שקלים בממוצע, בעוד בברלין ניתן לרכוש דירות דומות בכ 220,000 יורו בלבד. רוצים להתחדש עם דירה גדולה ואיכותית בפריים לוקיישן וללא פשרות? בברלין תוכלו לעשות זאת עם תקציב נמוך משמעותית מזה שתידרשו בישראל. 

 

מחירון קצר לדירות מגורים בברלין:

מספר חדרים  מחיר 
שני חדרים  כ 120,000 יורו.
שלושה חדרים כ 200,000 יורו. 
ארבעה חדרים כ 230,000 יורו. 
חמישה חדרים  כ 280,000 יורו. 
דירת קרקע  כ 350,000 יורו. 

 

 

  • ביקוש גבוה במיוחד לשכירויות בכל רחבי העיר

מהגרים רבים שמגיעים לרחבי ברלין מגדילים את הביקוש להשכרת נכסים. משקיעים רבים שבוחרים להשקיע בברלין נהנים מביקוש גבוה במיוחד של מספר שוכרים על כל דירה. נכון לכתיבת שורות אלה, הביקוש להשכרת נכסים גבוה משמעותית מההיצע הקיים. ומה היתרון בכך? ישנם כמה, 

 

  1. ניתן למצוא שוכרים תוך זמן קצר. 
  2. מחירי השכירות עולים בקצב מהיר. 
  3. מחירי הדיור עולים בקצב מהיר. 

 

  • אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת הנכסים

חושבים לרכוש דירת מגורם לטובת השכרתה לטווחי זמן ארוכים? אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בברלין גבוהים למדי. כפי שציינו מעלה, אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בישראל נעים סביב 2.1% ועד 4.7% באזורי פריפריה. בברלין לעומת זאת, ניתן ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים הרבה יותר הנעים בין 6% ל 11% בכל שנה. נתון זה מושך משקיעים רבים מכל רחבי העולם לגבולותיה של ברלין. רוצים למקסם את אחוזי התשואה שלכם? חשוב שתכירו כלל אצבע חשוב – ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר. כך גם להיפך – ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהים יותר. 

 

  • שוק במגמת עלייה – צפוי להמשיך כך גם בשנים הבאות

מחירי הדיור בברלין נמצאים במגמת עלייה יציבה, מה שגורם למשקיעים רבים להאמין שהמגמה צפויה להמשיך גם בשנים הבאות. בשנה החולפת מחירי הדיור באזור זינקו ביותר מ 9% בשנה בודדות והם צפויים להמשיך בקצב מעט איטי יותר גם בשנים הבאות. רוצים להרוויח גם מאחוזי התשואה הגבוהים שמתקבלים מהשכרת נכסים וגם מעליית ערכם? ברלין היא התשובה עבורכם. 

 

  • מיליוני תיירים מגיעים לשטחה של ברלין מידי שנה

אחד היתרונות הגדולים ביותר שמושכים לא מעט משקיעים לגבולות ברלין מכל רחבי העולם הוא התיירים הרבים שמבקרים בשטחה מידי שנה. משקיעים רבים אוהבים מקומות השקעה תיירותיים ממגוון סיבות. ריכזו עבורכם את היתרונות הגדולים ביותר של התיירים הרבים על אדמת ברלין, והם:

 

  • הגדלת ביקוש לדיור 

היתרון הראשון של התיירים הרבים הוא כמובן גידול בביקוש לדיור. למרות שמרבית התיירים שמגיעים לברלין מגיעים למספר ימים בלבד, גם במהלך הימים הללו הם צריכים קורת גג לישון תחתיה, מה שמגדיל את הביקוש לדיור באזור. גידול בביקוש לדיור מוביל לעליית מחירים הן של עלות הנכס והן של השכרתו. 

 

  • אפשרות למקסם אחוזי תשואה 

היתרון השני של התיירים הרבים הוא האפשרות למקסם רווחים וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד. משקיעים רבים בוחרים להשכיר את דירות המגורים שלהם לתיירים לטווחי זמן קצרים. השכרת נכסים לטווחי זמן קצרים מאפשרת למשקיעים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד – עד כ 20% בשנה! 

 

לסיכום, ברלין מהווה יעד אטרקטיבי במיוחד למטרת השקעה – בחרו נכון ותיהנו מיתרונות רבים בהשוואה לשוק הדיור המקומי

אז אם גם אתם חושבים להשקיע את כל החיסכונות שלכם בענף הנדל"ן, ושוק הדיור המקומי יקר עבורכם, ברלין היא התשובה הטובה ביותר. משקיעים רבים מכל רחבי העולם סבורים כי ברלין היא אחד היעדים הטובים ביותר להשקעות נדל"ן בשנת 2022. לפני שאתם ממהרים לרכוש כל דירת מגורים שמציעים לכם בגבולותיה של ברלין, חשוב להכיר את האזורים האטרקטיביים ביותר שמושכים כמות גדולה של תיירים. הסתייעו במתווכים מקומיים משכירים היטב את האזורים החמים והכדאיים ביותר להשקעה. 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!