דירות למכירה בארצות הברית פלורידה – המדריך השלם להשקעות נדל"ן נכונות בפלורידה

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

דירות למכירה בארצות הברית פלורידהחושבים להתחיל להשקיע את כל החיסכונות שלכם בענף הנדל"ן? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים לדעת על  השקעות נדל"ן בחו"ל נכונות, לרבות טיפים מעשיים שיעזרו לכם לבחור נכון את הדירה המיטבית במיקום המנצח, היכרות עם חיסרונות ההשקעה בישראל, היכרות עם יתרונות ההשקעה בפלורידה שבארה"ב ועוד. האינפלציה הגבוהה שוחקת את כוח הקנייה של החיסכונות שלכם? הגיע הזמן להשקיע אותם נכון! דירות למכירה בארצות הברית פלורידה מבטיחות לכלל הבוחרים בהן יתרונות רבים, מה שמושך משקיעים רבים מכל רחבי העולם למחוזותיה השונים של המדינה. רוצים להצטרף לחגיגה? חשוב שתדעו לעשות זאת נכון. הביקוש הגדול לדירות למכירה בארצות הברית פלורידה משחק לידי המוכרים, כך שללא היכרות מעמיקה עם השוק המקומי ובחירה מוקפדת של הדירה שלכם, אתם עלולים להתחרות עם קונים רבים ולשלם מחירים מופקעים. 

 

כל הסיבות בגינן משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים להוציא את כספם להשקעות מעבר לים 

חוששים להשקיע בנדל"ן מעבר לים? חשוב שתכירו את החיסרונות הגדולים של השקעת נדל"ן בישראל בהשוואה להשקעת נדל"ן בארה"ב. מחירי הדיור בישראל משלימים זינוק דו ספרתי העומד על כ 15% בשנה האחרונה. עליית מחירים חסרת רסן מקשה מאוד על משקיעים קטנים לאתר נכסים איכותיים הממוקמים בפריים לוקיישן. בחודשים האחרונים מחירי הדיור בישראל עולים בכ 1.5% בכל חודש. נתונים אלה גורמים למשקיעי נדל"ן רבים מישראל לחפש חלופות מעבר לים. מדוע? משתי סיבות מרכזיות, והן:

  • המחירים הגבוהים דוחקים החוצה את המשקיעים הקטנים 

הצלחתם לחסוך כמה מאות אלפי שקלים בודדים ונמאס לכם שהם מאבדים מערכם אלפי שקלים מידי חודש בגין האינפלציה המשתוללת? כלל לא בטוח שתצליחו למצוא נכסים איכותיים להשקעה בישראל. המחירים הגבוהים מקשים מאוד על המשקיעים הקטנים שנאלצים להתפשר על גודל הנכס, שנת בנייתו או מיקומו. ההתפשרויות הללו הן חסרונות משמעותיים בהשוואה לאפשרות לרכוש נכס איכותי במחיר אטרקטיבי ובפריים לוקיישן מעבר לים.

  • המחירים הגבוהים שוחקים את אחוזי התשואה מהשכרת הנכסים 

סיבה נוספת שגורמת למשקיעים רבים מישראל להוציא את כספם להשקעה מעבר לים היא שחיקת אחוזי התשואה השנתיים. אחוזי התשואה השנתיים מהשכרת הנכס נגזרים מעלות הנכס ומגובה השכירות. זינוק במחירי הקנייה שוחק את אחוז התשואה שמתקבל מהשכרת נכסים בישראל, שכן עליית מחירי השכירות מתונה בהשוואה לעליית מחירי הדיור. אחוזי התשואה הממוצעים בישראל נעים בין 2.2% ועד 4.7% בממוצע, כאשר באזורי המרכז התשואה נמוכה יותר (בקשר ישיר למחירי הקנייה הגבוהים). במדינות רבות מעבר לים משקיעי נדל"ן נהנים מ 5% עד 15% תשואה בכל שנה.

 

אם לא ישראל, למה דווקא פלורידה? כל היתרונות הגדולים שהופכים את פלורידה לאטרקטיבית כל כך למטרות השקעה 

אז למה דווקא דירות למכירה בארצות הברית פלורידה? ישנן לא מעט סיבות בגינן משקיעים רבים מכל רחבי העולם נוהרים דווקא לפלורידה. ריכזנו עבורכן כמה מהיתרונות הגדולים ביותר של פלורידה שכדאי שתכירו. 

  • אחוזי תשואה גבוהים ויציבים 

מחפשים את היציבות? פלורידה היא המקום עבורכם. מחירי השכירות בפלורידה אינם משתנים בקצב מהיר, מה שמבטיח למשקיעים במחוזותיה הכנסה חודשית, קבועה ויציבה לאורך שנים. משקיעי נדל"ן רבים מחפשים את היציבות, מה שמוביל אותם דווקא לאפיק השקעה זה. אז אם גם לכם חשובה היציבות, פלורידה מציעה מבחר עשיר של ערים גדולות שיבטיחו לכם תשואה קבועה לאורך שנים ארוכות.

  • ביקוש גדול לדיור בפלורידה

הביקוש לדיור בפלורידה גדול. בשונה מאזורים רבים בארה"ב בפרט ובעולם כולו בכלל, בפלורידה הביקוש גדול מההיצע הקיים, מה שמוביל כמובן לעליית מחירי הדיור. במילים אחרות, משקיעי נדל"ן בפלורידה נהנים פעמיים, פעם אחת מהתשואה השוטפת מהשכרת הנכס, ופעם שניה מעליית ערך הנכסים שלהם. אך כפי שציינו מעלה, הביקוש הגדול לדיור במחוזותיה השונים של פלורידה יכול להוות חיסרון למשקיעים חסרי ניסיון. הביקוש יוצר תחרות גדולה על כל נכס, מה שיכול לגרום למשקיע לרכוש נכסים במחירים גבוהים ממחירי השוק. לכן, לפני שאתם ממהרים להסתער על כל נכס במחוזותיה השונים של פלורידה, חשוב לערוך עבודת שוק יסודית הכוללת היכרות עם מחירי השוק של הדירה שאתם מתכוונים לרכוש.

  • תיירות חוץ עניפה – השכרה לתיירים יכולה להניב בין 15% ועד 25% תשואה בכל שנה!

יתרון נוסף ומשמעותי במיוחד הוא תיירות החוץ העניפה של פלורידה. מזג האוויר הנוח בכל עונות השנה וכן כלל מוקדי התיירות השונים מצליחים למשוך תיירים רבים למחוזותיה של פלורידה בכל שנה. מדוע התיירים הרבים נספרים כיתרון משמעותי למשקיעי הנדל"ן באזור? מכמה סיבות, המרכזיות שבהן הן:

 

הגדלת הביקושים התיירים הרבים שמגיעים למחוזותיה השונים של פלורידה מידי שנה מגדילים את הביקושים – הן את ביקושי השכירות והן את ביקושי הקנייה. למרות שהתיירים מגיעים לתקופות זמן קצרות, הם עדיין זקוקים לקורת גג לגור בה, מה שמגדיל את הביקוש לדיור. הגדלת הביקושים מובילה באופן ישיר לעליית מחירי הדיור. רוצים ליהנות מעלייה מהירה של מחירי השכירות בנכס שלכם? בחרו לרכוש נכסים בסמוך לאזורים התיירותיים ביותר בפלורידה. 
אפשרות להשכרת נכסים לטווחי זמן קצרים  סיבה נוספת בגינה התיירים הרבים נספרים כיתרון למשקיעי הנדל"ן בפלורידה היא אפשרות להשכיר נכסים לתיירים לתקופות זמן קצרות. משקיעי נדל"ן רבים בוחרים להשכיר את הנכסים שלהם לתיירים לתקופות זמן קצרות, מה שמבטיח להם תשואה גבוה משמעותית בהשוואה להשכרה לטווחי זמן ארוכים. משקיעים שבוחרים להשכיר לתיירים יכולים ליהנות מתשואה של בין 15% ל 25% בכל שנה בעוד התשואה הממוצעת מהשכרה ארוכת טווח עומדת על כ 7% בלבד. החיסרון ברור – השכרה לטווח קצר מצריכה עבודה ויכולת להתמודד עם חוסר וודאות (שכן ייתכן שהנכס לא יושכר מספר ימים, שבועות או חודשים בכל שנה).  

  • מעבר גמלאים רבים לפלורידה מכל רחבי ארה"ב   

אם לא די בכלל היתרונות שהובאו מעלה, בטח תשמחו לשמוע שפלורידה מצליחה למשוך למחוזותיה גימלאים רבים. לא מעט גימלאים בוחרים לעבור לפלורידה במטרה להינות במהלך כל שנות הפנסיה שלהם ממזג אוויר נוח ונעים. מזג האוויר במחוזותיה של פלורידה נוח ומאפשר לגימלאים ליהנות מימים מלאים של טיולים ועשייה. נתון זה מהווה יתרון בגין גידול נוסף בביקושים לדיור באזור, מה שמוביל כמובן לעליית מחירים.

 

הכירו את הערים האטרקטיביות ביותר להשקעה בפלורידההכירו את הערים האטרקטיביות ביותר להשקעה בפלורידה

נשמע מעניין? רגע לפני שאתם מתחילים במסע החיפושים אחר דירות למכירה בארצות הברית פלורידה, חשוב שתכירו עוד מספר נתונים חשובים. ראשית, חשוב שתכירו את הערים הכדאיות ביותר להשקעה בפלורידה. ריכזנו עבורכם את הערים הבולטות ביותר שמגלמות את פוטנציאל ההשבחה הגבוה מכולן. ערים אלה מצליחות למשוך משקיעים רבים מכל רחבי העולם שרוצים ליהנות מכל היתרונות שיש להן להציע למשקיעים. הערים הכדאיות ביותר להשקעה בפלורידה הן:

 

  1. מיאמי.
  2. אורלנדו.
  3. ג'קסונוויל.
  4. טמפה.
  5. טלהאסי.

 

חשוב להדגיש ולומר כי לא כל נכס בערים הללו נחשב לנכס כדאי להשקעה. לפני שאתם בוחרים את הנכסים הטובים ביותר שתרצו להשקיע בהם את מיטב כספיכם, חשוב לערוך סקר שוק מקיף הכולל מיפוי של כל אזורי העיר. ישנן ערים בולטות, מוביליות וכדאיות ביותר להשקעה שכוללות שכונות רבות שהמשקיעים בהן מפסידים לא מעט כסף באופן קבוע. מנגד, ישנן ערים שאינן בולטות ביתרונותיהן למטרות השקעה, אך יש במחוזותיהן שכונות אטרקטיביות במיוחד למשקיעים רבים. לכן, אל לכם לקחת את הערים שצויינו מעלה כנתונים חד משמעיים. עליכם לבצע עבודות חקר מקומית הכוללת מיפוי של כל השכונות הבולטות ביותר בעיר. 

קראו עוד: פרויקטים להשקעה בחו"ל

כך תדעו לזהות את השכונות המובילות בערים האטרקטיביות ביותר 

איך תבחרו את השכונות המנצחות בערים הבולטות בפלורידה? ריכזנו עבורכם את המאפיינים הבולטים ביותר של שכונות כדאיות להשקעה. 

 

מאפייני השכונות הכדאיות ביותר למטרות השקעה הם:

  • קרבה לנתיבי תחבורה ציבורית 

ברוב המקרים, שכונות הממוקמות לצידי נתיבים מרכזיים של תחבורה ציבורית מבוקשות יותר. הסיבה ברורה – נוחות הכניסה והיצירה מהשכונה חשובה לכלל תושביה. הבוחרים להתגורר בשכונות המאפשרות הגעה נוחה למקומות העבודה וחזרה מהירה ללא פקקים ארוכים או שילוב של מספר אוטובוסים ורכבות מוכנים לשלם על כך יותר.

  • קרבה למרכזי קניות גדולים

קרבה למרכזי קניות גדולים גם היא מבטיחה למתגוררים בשכונה איכות חיים ונוחות מקסימלית. לא צריכים לנסוע ארוכות לסופר? תשלמו על כל יותר.

  • קרבה למוסדות לימוד אקדמיים 

מוסדות לימוד אקדמיים מושכים למחוזותיהם סטודנטים רבים מכל רחבי ארצות הברית בפרט והעולם בכלל. כלל הסטודנטים הללו מגדילים את הביקוש לדיור בשכונה ותורמים להאצת עליות המחירים. מעבר לכך, הסטודנטים מאפשרים למשקיעים להשכיר את הנכס למספר שותפים, מה שמקפיץ את אחוזי התשואה השנתיים מהשכרת הנכס. 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!