דירות נטושות למכירה

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

דירות נטושות למכירה – הכירו את אחת הדרכים הטובות ביותר לרכוש נכסים במחירים נמוכים ממחירי השוק!

דירות נטושות למכירהמשקיעי נדל"ן רבים מאתרים דירות נטושות ורוכשים אותן במחירים נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי השוק. רכישת דירה במחירים נמוכים ממחירי השוק, מאפשרת למשקיע להשביח את הנכס בעזרת שיפוץ קוסמטי ולמכור אותו במחירי שוק. אז אם גם אתם חושבים להתחיל להשקיע את כל החיסכונות שלכם בענף הנדל"ן, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות ענף השקעות הנדל"ן, לרבות היכרות עם כלל מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר, היכרות עם מצב שוק הדיור המקומי, הערכה מושכלת של העתיד הקרוב של שוק הדיור בישראל, טיפים מעשיים לבחירת נכסים אטרקטיביים להשקעה ועוד. אז רגע לפני שאתם רוכשים דירה להשקעה על בסיס המלצה של מתווך בלבד, חשוב שתמשיכו לקרוא את הפסקאות הבאות.

 

מצב שוק הדיור בישראל – האם המחירים לקראת בלימה או שמא הם צפויים להמשיך צפונה?

ראשית, חשוב שתכירו את מצב שוק הדיור בישראל. נכון לכתיבת שורות אלה, מחירי הדיור בישראל בשיאי כל הזמנים. מגמת עלייה ברורה וחדה החלה בישראל לפני למעלה מעשור, ובשנים האחרונות המשקיעים נהנו מעשרות אחוזים של עלייה בערכי הנכסים. רק בשנה החולפת בלבד המחירים זינקו בכ 15%, מה שגורם למשקיעים רבים לחשוש מלרכוש נכסים במחירים גבוהים כל כך. אך האם החשש מבוסס? בשביל לענות על כך, חשוב להכיר מקרוב את המשתנים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל – ביקוש והיצע. כלל אצבע שאתם חייבים להכיר בתור משקיעים – כל עוד הביקוש גבוה מההיצע, המחירים עולים וכן להיפך, כל עוד ההיצע גדול מהביקוש, המחירים יורדים.

 

  • ביקוש

הביקוש לדיור בישראל נגזר ממספר משתנים, והם:

  1. ילודה.
  2. הגירה חיובית.
  3. כמות גדולה של מתגרשים.
  4. כמות גדולה של משקיעים.

 

  • היצע

ההיצע בישראל אף הוא נגזר ממספר משתנים, והם:

  1. הפשרת קרקעות למטרות בנייה.
  2. מתן אישורי בנייה.
  3. קצב התקדמות הליכים בירוקרטיים.

 

נכון לשנת 2022, הביקוש לדיור בישראל גבוה משמעותית מההיצע הקיים. הביקוש הגבוה דחף את מחירי הדיור במהלך העשור האחרון. אך האם מאזן הכוחות צפוי להשתנות בקרוב? ממשלות מתחלפות, בירוקרטיות ארוכות ואי הפשרה של שטחים רבים בכל רחבי ישראל מאפשרות למשקיעים רבים להעריך בזהירות כי מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע צפוי להישאר כמו שהוא גם בשנים הבאות. במילים אחרות, מחירי הדיור בישראל צפויים להמשיך את מגמת העלייה שלהם, כל עוד הביקוש יוסיף להיות גבוה מההיצע הקיים.

דירות נטושות למכירה- ענף הנדל"ן מציע למשקיעיו מגוון רחב של מסלולי השקעה – הכירו את המסלולים הגדולים ביותר

החלטתם לרכוש דירה להשקעה? חשוב שתכירו את כל מסלולי ההשקעה הקיימים בענף. אנשים רבים טועים לחשוב שענף הנדל"ן מציע למשקיעיו מסלול אחד בלבד – רכישת דירה והשכרתה לטווחי זמן ארוכים. לכן, חשוב להדגיש ולומר כי ענף הנדל"ן מציע לכלל המשקיעים בו מסלולי השקעה רבים ומגוונים. הפערים בין המסלולים השונים באים לידי ביטוי בהון העצמי הנדרש, בטווחי זמן ההשקעה, באחוזי התשואה הצפויים, ברמת הסיכון בהשקעה ועוד. המסלולים השונים יבטיחו שגם אתם תמצאו את המסלול המתאים ביותר עבורכם. רגע לפני שנכיר את המסלולים האטרקטיביים ביותר, חשוב שתכירו את אחת השיטות הטובות ביותר למציאת נכסים במחירים נמוכים ממחירי השוק – דירות נטושות.

 

דירות נטושות למכירה – כך תצליחו לאתר דירות נטושות!

משקיעים רבים מחפשים דירות נטושות במטרה לרכוש אותן מבעליהן במחירים נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי השוק. נכון לכתיבת שורות אלה ישנן אלפי דירות נטושות בכל רחבי ישראל. משקיעים מנוסים יודעים לזהות את הדירות הנטושות, ליצור קשר עם בעליהן ולרכוש אותם במחירים נמוכים למדי. ברוב המקרים, בעלי דירות נטושות אינם זקוקים לדירה ולעיתים אף נדרשים לשלם הוצאות עבור האחזקה בה (מפסידים ממנה). במקרים אלה, בעלי הדירה יסכימו למכור את הנכס, גם במחיר מעט נמוך ממחירי השוק. איך מאתרים דירות נטושות? אחת הדרכים הטובות ביותר היא לבחון את תיבת הדואר. ברוב המקרים, תיבת הדואר של דירות נטושות תהיה מלאה בדואר ישן שלא נפתח מעולם. דרך נוספת היא להבחין חלונות שבורים ובכניסתם ויציאתם של יונים. דירות נטושות רבות הופכות לביתם של יונים בפרט, ושלל סוגי ציפורים בכלל. רוצים לרכוש נכסים במחירים נמוכים ממחירי השוק? אפשרות זו היא התשובה עבורכם. בהמשך הדברים נגע באחד ממסלולי ההשקעה המתאימים לרכישת דירות נטושות.

 

דירות נטושות למכירה- מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר בענף הנדל"ן הם:

  • נדל"ן מניב

מסלול הדגל שמושך את כמות המשקיעים הגדולה ביותר הוא מסלול נדל"ן מניב. מסלול נדל"ן מניב מבטיח לכלל הבוחרים בו מסלול בטוח, פשוט לתפעול וכולל הכנסה פסיבית מידי חודש. במסגרת המסלול המשקיע רוכש דירת מגורים ומשכיר אותה לטווחי זמן ארוכים. נשמע לכם מעניין? חשוב שתכירו את היתרונות, החסרונות והסיכונים המשמעותיים ביותר של המסלול.

 

היתרונות, החסרונות והסיכונים הבולטים הם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה בטוח ופשוט לתפעול. מסלול השקעה המניב אחוזי תשואה יחסית נמוכים – כ 2.7% באזורי המרכז וכ 4.5% באזורי פריפריה.
מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית מידי חודש – מהשכרת הנכס. מסלול השקעה המצריך מהמשקיע להתעסק עם כל צורכי השוכרים.
מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו. מסלול השקעה ארוך טווח.

 

  • נדל"ן מסחרי

הצסלול השני הוא מסלול נדל"ן מסחרי. מסלול זה מזכיר מאוד את המסלול המניב, וגם בו המשכיר רוכש נכס ומשכיר אותו לטווחי זמן ארוכים. ההבדלים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר הם: מחירי הנכסים ואחוזי התשואה המתקבלים מהשכרתם. מחירי נכסים מסחריים נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לנכסי מגורים. גם אחוזי התשואה גבוהים יותר. לפני שאתם ממהרים לרכוש נכסים מסחריים, חשוב תשכירו את היתרונות, החסרונות והסיכונים הבולטים.

 

היתרונות, החסרונות והסיכונים הבולטים הם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
אחוזי תשואה גבוהים – בין 5% ל 8% בכל שנה. רמת סיכון גבוהה – הביקוש לנכסים מסחריים אינו קשיח.
מחירי קנייה נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי הדיור. קצב עליות מחירי הנכסים המסחריים איטי יותר בהשוואה לקצב עליות מחירי הדיור.
הנאה משני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו. מסלול השקעה ארוך טווח.

 

 

  • נדל"ן על הנייר

מסלול השקעת נדל"ן על הנייר נחשב לאחד המסלולים המבוקשים ביותר בענף. מסלול זה כולל רכישת דירות על הנייר (דירות שאינן בנויות), במחירי הנחה גדולים של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. חשוב להדגיש, רכישת דירה שאינה קיימת מגלמת סיכון גבוה. לכן הקבלנים מוכנים להציע דירות למכירה בהנחות משמעותיות של עשרות אחוזים. לאחר השלמת כל שלבי הבנייה, המשקיע יוכל למכור את הנכס במחירי שוק ואף מעט למעלה מכך, וליהנות מהדלתא שבין הרכישה למכירה.

 

היתרונות, החסרונות והסיכונים הבולטים הם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
רכישת נכסים במחירי הנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. רמת סיכון גבוהה – ייתכן שהקבלן לא יצליח להשלים את כל שלבי הבנייה.
ללא התעסקות עם שוכרים כלל. ללא הכנסה פסיבית מידי חודש מהשכרת הנכס.
רווח נזיל לאחר תקופה קצרה של בין שנה וחצי לארבע שנים לכל היותר. שארית התשלום צמודה למדד – מה שיכול לייקר משמעותית את רכישת הדירה.

 

  • עסקאות אקזיט בנדל"ן

המסלול האחרון הוא מסלול האקזיט. מסלול זה מתאים לדירות נטושות, דירות ישנות ומוזנחות ודירות שחייבות להימכר תוך זמן קצר. מטרת המסלול היא לרכוש נכסים במחירים נמוכים ממחירי השוק, להשביח אותם בעזרת שיפוץ קוסמטי מהיר, ולמכור אותם במחירי שוק ואף מעט למעלה מכך. משקיעים רבים בוחרים במסלול זה במטרה להגדיל את ההון העצמי תוך זמן יחסית קצר. נשמע מעניין? חשוב להדגיש כי מסלון זה נחשב למסלול מתקדם שאינו מתאים לכל משקיע. במטרה לאתר נכסים אטרקטיביים שנמכרים במחירים נמוכים ממחירי השוק, המשקיע נדרש להשקיע שעות ארוכות של עבודת שטח לא פשוטה.

 

היתרונות, החסרונות והסיכונים הבולטים הם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה קצר טווח עם רווחים נזילים. מסלול השקעה מסוכן – תיתכן בחירת נכס פגום הן מבחינה פיזית והן מבחינה משפטית.
אפשרות להגדיל את הנון העצמי במהירות רבה. מסלול השקעה המצריך שעות ארוכות של עבודה.
מסלול הכולל עבודת שטח של ממש – יתרון עבור חלק מהמשקיעים. מסלול השקעה ללא הכנסה פסיבית מידי חודש.

 

אז אם גם אתם חושבים להשקיע בענף הנדל"ן, חשוב שתכירו את כלל המסלולים הקיימים, כך שתוכלו לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורכם. משקיעים רבים בוחרים במסלול המניב רק בשל חוסר היכרות עם המסלולים האחרים. בחרו נכון את ההשקעה שלכם ותיהנו מאחוזי תשואה מתגמלים למדי.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!