הוד השרון פרוייקטים חדשים – הכירו את העיר מקרוב 

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

הוד השרון פרוייקטים חדשים – הכירו את העיר מקרוב 

הוד השרון פרוייקטים חדשיםהחלטתם שאתם מתחילים להשקיע את כל החיסכונות שלכם בענף הנדל"ן? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע באחד היעדים האטרקטיביים ביותר להשקעה באזור המרכז – הוד השרון. נכיר מקרוב את העיר, נגע במסלולי ההשקעה המבוקשים ביותר בשטחה, נכיר את מחירי הדיור הממוצעים בשכונותיה וכמובן את אחוזי התשואה הממוצעים שמתקבלים מהשכרת נכסים. אך קודם לכן, חשוב שתכירו את החלופה המרכזית לענף השקעות הנדל"ן בישראל – תוכניות חיסכון בנקאיות. לא מעט אנשים חוששים להשקיע את כל כספם בענף הנדל"ן. מרביתם בוחרים במסלולים "נטולי סיכון" שאינם חשופים להשקעות כלל – מבחר תוכניות חיסכון שהבנקים מציעים לכל לקוחותיהם. אך לפני שגם אתם בוחרים בדרך הבטוחה לשמור על כספיכם מפני הפסדים, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים אודות תוכניות החיסכון השונות שהבנקים לא ימהרו לחשוף בפניכם. 

 

אינפלציה והשפעתה על כל החיסכונות שלכם 

ראשית, חשוב שתכירו את האינפלציה. האינפלציה פירושה עליות מחירים כלליות ששוחקות את כוח הקנייה של הכסף שלכם. נכון לכתיבת שורות אלה, ברבעון השני של שנת 2022, האינפלציה בישראל מרימה ראש ועומדת על 4% משנה לשנה. איך קשורה האינפלציה לענף השקעות הנדל"ן או לתוכניות החיסכון הבנקאיות? הבנקים לא ממהרים להסביר ללקוחותיהם שאמנם תוכניות החיסכון שהם מציעים אינן חשופות למסלולי השקעה, אך הן חשופות לגמרי לשחיקת האינפלציה. כלומר, האינפלציה שגורמת לשחיקת כוח הקנייה של הכסף פוגעת בעיקר בכספים שיושבים בבנק ללא כל תנועה. האינפלציה בישראל עולה ב 4%? כלל הבוחרים לשכן את כספם בתוכניות חיסכון בנקאיות בתמורה לאחוזי תשואה אפסיים מפסידים כ 4% מערך כלל החיסכון שלהם. רוצים להגן על הכסף מפני השחיקה? הפתרון הטוב ביותר הוא לייצר אחוזי תשואה גבוהים בעזרת ענף השקעות הנדל"ן. 

הכירו את הוד השרון – אחת הערים המובילות בישראל 

אז החלטתם למשוך את כספיכם מתוכניות החיסכון הבנקאיות או מחשבונות העו"ש לטובת רכישת נדל"ן? בשורות הבאות תכירו את אחד היעדים האהובים ביותר על ידי המשקיעים הישראלים. העיר הוד השרון מונה למעלה מ 50,000 תושבים בגבולותיה. מרבית התושבים באזור הם ממעמד כלכלי חברתי גבוה (מעל הממוצע הארצי) וממוצע העיר עומד על לא פחות מ 8 מתוך 10. נתון זה מסייע למשקיעים בעיר להעריך מי יהיו השוכרים העתידיים של הנכסים שלהם. בשנים האחרונות הוד השרון כוללת פרוייקטים חדשים רבים המגדילים את ההיצע בעיר. הביקוש הגדול מחייב בנייה חדשה ומשמעותית על מנת לענות על כל הצרכים של המעוניינים לגור בשטחה של הוד השרון. נשמע לכם מעניין? בשורות הבאות נרד למספרים שמעניינים את ציבור המשקיעים.  

 

ובאשר למספרים – מחירי הדיור ואחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים

ומה עם מחירי הדיור בהוד השרון? כפי שציינו מעלה, הוד השרון נחשבת לעיר בעלת מעמד חברתי כלכלי גבוה, ובהתאם לכך גם מחירי הדיור בה אינם נמוכים למדי. נכון לכתיבת שורות אלה מחירי דירת 3 חדרים נעים בין 1,700,000 שקלים ועד 2,000,000 שקלים לדירות חדשות הממוקמות באזורים חדשים ברחבי העיר. אך כידוע, מחירי הדיור אינם הפרמטר היחיד שנבחן על ידי המשקיעים – הם בוחנים גם את אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בכל אזור. חשוב להדגיש שתי נקודות חשובות שאתם חייבים להכיר בתור משקיעי נדל"ן. 

 אחוזי התשואה שמתקבלים מהשכרת נכסים נגזרים משני משתנים בלבד – עלות הנכס ועלות השכרתו השנתית.

  • כלל אצבע שצריך ללוות אתכם בתור משקיעים – ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר וכן להיפך, ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהים יותר. 

 

נכון לכתיבת שורות אלה אחוזי התשואה הממוצעים בעיר הוד השרון אינם גבוהים במיוחד ועומדים על כ 3% תשואה בכל שנה. חשוב להדגיש ולומר שישנן דירות קטנות שיכולות לספק אחוזי תשואה גבוהים יותר. כמו כן ישנם משקיעים רבים שבוחרים להשכיר את דירת המגורים שלהם לשותפים, מה שמגדיל בעשרות אחוזים את התשואה השנתית. משקיעי נדל"ן בהוד השרון שמשכירים את הנכסים למספר שותפים יכולים ליהנות מכ 5% תשואה בכל שנה. 

 

ריכזנו עבורכם טבלת מחירים קצרה הכוללת מגוון רחב של דירות המוצעות למכירה בהוד השרון:

 

סוג הנכס  עלות הנכס 
דירת 2 חדרים. בין 1.6 מיליון ל 1.8 מיליון.
דירת 3 חדרים. בין 1.9 מיליון ל 2.4 מיליון.
דירת 4 חדרים. בין 2.2 מיליון ל 2.8 מיליון. 
דירת 5 חדרים. בין 2.5 מיליון ל 3.4 מיליון.
דירת פנטהאוז.  בין 2.5 מיליון ל 4 מיליון.

 

הכירו את מסלולי ההשקעה המרכזיים בעיר 

נשמע לכם מעניין? בשנים האחרונות החלו פרוייקטים רבים בכל רחבי הוד השרון. קבלנים רבים מציעים לציבור המשקיעים באזור דירות מגורים במכירה מוקדמת. אם גם אתם חושבים להתחיל להשקיע ברכישת נכסים בהוד השרון, חשוב שתכירו את כל מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר בגבולותיה.

מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר בהוד השרון הם:

  • נדל"ן מניב

המסלול הגדול ביותר בהוד השרון בפרט ובעולם כולו בכלל הוא נדל"ן מניב. במסגרת מסלול זה המשקיע רוכש דירת מגורים ומשכיר אותה לטווחי זמן ארוכים. חשוב להדגיש כי מסלול זה נחשב למסלול השקעה פשוט, פסיבי ובעל סיכונים נמוכים למדי. הבוחרים בו נהנים ממספר אפיקי רווח שונים, מה שהופך אותו לאחד המסלולים האהובים ביותר על קהל משקיעי הנדל"ן בכל רחבי העולם. ריכזנו עבורכם מספר יתרונות וחסרונות בולטים של מסלול זה שאתם חייבים להביא בחשבון טרן הבחירה.

 

יתרונות וחסרונות המסלול הם:

יתרונות  חסרונות
מסלול השקעה פשוט ובטוח למדי – מסלול ההשקעה הגדול ביותר בענף! מסלול השקעה המניב אחוזי תשואה יחסית נמוכים – בין 2.1% באזורי המרכז ל 4.5% באשורי פריפריה. 
מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית מידי חודש מהשכרת הנכס. מסלול השקעה המחייב את המשקיע להתעסק עם כל צורכי השוכרים במהלך שהותם בדירה. 
מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו במרוצת כל שנות ההשקעה. מסלול השקעה ארוך טווח המניב למשקיעים בו הכנסה נזילה נמוכה ביחס להשקעה. 

  • נדל"ן על הנייר

מסלול השקעות נוסף ומבוקש במיוחד בעיר הוד השרון הוא מסלול נדל"ן על הנייר. מסלול זה כולל רכישת נדל"ן על הנייר (נכסים שעדיין לא בנויים) מקבלנים שונים במחירי הנחה. מדוע קבלנים רבים מוציאים נכסים במכירת פריסייל ובמחירי הנחה של עד 30% משווי השוק של הדירה? מהסיבה הפשוטה שהם צריכים כספים לניהול נכון של הפרוייקט או של פרוייקטים נוספים אחרים. לכן, קבלנים רבים מוציאים מספר דירות למכירה מוקדמת. מחירי דירות אחה אינם יכולים להיות במחירי השוק, שכן הרוכש אותן מתמודד עם לא מעט חסרונות וסיכונים. החסרונות והסיכונים המרכזיים הם: לא ניתן לגור בדירה, לא ניתן להשכיר את הדירה וכמובן סיכון מסויים שהקבלן לא יצליח להשלים את הפרוייקט בזמן או אף לא יצליח להשלימו כלל. במסגרת מסלול זה המשקיע רוכש את הדירה במחירי הנחה, ומוכר אותה מיד עם קבלת המפתח במחירי שוק. הרווח הוא הדלתא שבין מחיר הרכישה למחיר המכירה.

 

יתרונות וחסרונות המסלול הם:

יתרונות חסרונות
מסלול השקעה הכולל רכישת נכסים במחירי הנחה – בין 10% ל 30% ממחירי השוק.  סיכון בבחירת קבלנים שאינם מספיק מקצועיים – לא יצליחו לעמוד בזמנים או להשלים את הפרוייקט. 
מסלול השקעה ללא התעסקות עם שוכרים כלל.  מסלול השקעה ללא הכנסה פסיבית מידי חודש. 
מסלול השקעה קצר טווח – בין שנה וחצי לארבע שנים לכל היותר שלאחריהן, הרווח נזיל.  ברוב המקרים, שארית התשלום על הדירה צמודה למדד עד להשלמת התשלום.

 

  • נדל"ן לעסקאות אקזיט

מסלול השקעות נוסף ושכיח בעיר הוד השרון הוא מסלול עסקאות אקזיט. במסגרת מסלול זה המשקיע רוכש דירת מגורים במחירים נמוכים ממחירי השוק, משביח אותה בעזרת שיפוץ קוסמטי מהיר וזול, ולאחר מספר חודשים מוכר אותה במחירי שוק. הרווח במסלול זה ברור – הדלתא שבין מחיר הרכישה לבין מחיר המכירה בניקוי הוצאות ההשבחה. נשמע לכם מעניין? חשוב להדגיש שמסלול זה אינו מתאים לכל משקיע.

 

יתרונות וחסרונות המסלול הם:

יתרונות  חסרונות 
מסלול השקעה שאינו כולל התעסקות עם שוכרים כלל.  מסלול השקעה מסוכן – ייתכנו נכסים פגומים מבחינה משפטית או פיזית. 
מסלול השקעה הכולל רווחים נזילים לאחר תקופה קצרה – מספר חודשים עד שנה וחצי לכל היותר.  מסלול השקעה המצריך מהמשקיע להשקיע שעות ארוכות של עבודת שטח לא פשוטה. 
מסלול השקעה הכולל רכישת מיומנות לאיתור נכסים הנמכרים במחירים נמוכים ממחירי השוק.  מסלול השקעה שאינו כולל הכנסה פסיבית מידי חודש. 

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!