מימון עבור רכישת נדל"ן

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

רכישת נדל"ן

אחת האפשרויות המועדפות על כל משקיע כדי לשמור על ערך ההון שלו ואף להגדיל אותו, היא לבצע רכישת נדל"ן בארץ או בעולם. כל משקיע בוחן הרבה מאד אפשרויות המוצעות לו ורק כאשר הוא בטוח שהסיכוי להצלחה גובר על הסיכון בעסקה זו, הוא יקדם את התהליך. מחירי הנדל"ן בישראל נמצאים בעלייה מתמדת כבר שנים רבות ובשלב זה אין סיכוי שתהיה רגיעה, כיוון שהתחלות הבנייה הן מועטות מול הצורך הארצי. לכן מי שחושב על רכישת נדל"ן מבצע זאת כעת, כיוון שברור לו שבשנים הקרובות קיימת סבירות גבוהה שערכו של הנכס יעלה ובינתיים הוא נהנה גם מהכנסה פאסיבית בכל חודש על ידי השכרת הנכס.

כדי לממן רכישת נדל"ן, כל משקיע פועל בדרך אחרת. יש כאלו שיש להם הון נזיל ובדרך זו הם משלמים עבור הנכס. אחרים לוקחים משכנתא הפוכה וזאת לאור העובדה שיש להם נכס אחר והוא משמש הבטוחה כדי לקבל את ההלוואה הנדרשת. בסוג זה של משכנתא בעל הנכס מקבל מימון עבור חלק מהשווי שלו ולכן נרשמת הערת אזהרה ברישומי משרד המקרקעין המחוזי. הלווים אינם מחזירים את הכספים הללו בחייהם, אלא ההתחשבנות מתבצעת בין הבנק ליורשים, לאחר שבעלי הנכס הולכים לעולמם.

 

ההזדמנויות של רכישת נדל"ן

משקיעים שמעוניינים לבצע רכישת נדל"ן בוחנים כמה וכמה אופציות. יש כאלו שמעוניינים לרכוש דירת יד שנייה בעיר המגורים שלהם וכך יהיה להם קל להתנהל מול השוכרים הפוטנציאליים ביום יום. היתרון בדירת יד שנייה הוא שהיא מתפנה בדרך כלל תוך כמה חודשים וזאת על פי ההסכם עם המוכרים.

אחרים מעדיפים לרכוש רק דירה חדשה שנבנתה על פי התקנים הישראלים המחמירים והיא כוללת ממ"ד, מרפסת ולא דירה ישנה שעלולות להיות בה בעיות חמורות כמו רטיבות.

יש משקיעים שרואים הזדמנויות עסקיות בערים שהן מרוחקות יחסית אך העלות של הדירות החדשות בערים הללו היא זולה כאשר המכירה היא על הנייר. לאור העובדה שהאכלוס בערים הללו מתרחב, ההערכה היא שמחירי הנדל"ן בהן יעלה. כך משקיעים שהם תושבי מרכז הארץ רכשו לאחרונה נכסים בערים מתפתחות כמו טירת הכרמל, מגדל העמק, עפולה, אור עקיבא ועוד.

 

דירות בתל אביב

תל אביב היא העיר היקרה בעולם על פי מחקרים שבוצעו (נכון לסוף 2021 ) לכן מחירי הדירות בה מרקיעים שחקים והם לעיתים חסרי פרופורציות. זו הסיבה שמשקיעים רבים בוחרים לבצע רכישת נדל"ן בעיר ללא הפסקה ואין להם ספק שהמחיר רק יעלה.

 

נדל"ן מעבר לים

למשקיעים יש הצעות רבות של רכישת נדל"ן במדינות קרובות יחסית כמו מדינות שונות באירופה, ספרד אנגליה ועוד. כמו כן בתים ביעדים רחוקים יותר כמו במדינות שונות בארה"ב. הם שוקלים כל הצעה לגופה, לעיתים הם טסים ליעד כדי לראות זאת במו עיניהם ועל פי התחושה שלהם מתקדמת העסקה, או שהמשקיע מעדיף לוותר.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!