השקעות נדל"ן בת גלים – הכירו את השכונה המבטיחה בישראל

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

משקיעי נדל"ן רבים בישראל מחפשים אחר השכונה הבאה שמחירי הנכסים בה יזנקו בעשרות אחוזים בשנים הבאות, בדומה למה שקרה בעשור האחרון. מנגד,אילו פרמטרים משפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל וכן מהי אחת השכונות האטרקטיביות ביותר להשקעה - השקעות נדל"ן בת גלים ישנם רבים נוספים שחוששים להצטרף לענף בטענה כי מחירי הדיור בישראל מנופחים וצפויים להתחיל מגמת ירידה ארוכת טווח בשנים הקרובות. אם גם אתם מתלבטים האם זה הזמן הנכון להתחיל להשקיע את כל חסכונותיכם בענף הנדל"ן המציג עליות מרשימות במשך למעלה מעשר שנים רצופות, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נכיר את הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל וכן את אחת השכונות האטרקטיביות ביותר להשקעה – השקעות נדל"ן בת גלים.

חוששים שענף הנדל"ן הגיע למיצוי עליות המחירים? הכירו את החלופה – תוכניות חיסכון בנקאיות

גם אם אתם חוששים להשקיע בענף, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. מרבית האנשים שחוששים מהשקעות נדל"ן בישראל בוחרים לסגור אתהשקעות נדל"ן בת גלים אשר בחיפה, נחשבות לאטרקטיביות במיוחד שכן זו שכונה הנמצאת בפיתוח וצמיחה חסכונותיהם בתוכניות חיסכון בנקאיות ללא סיכון. הבנקים לא מסבירים לכלל הלקוחות שהאינפלציה בישראל, שעומדת על כ 2% מידי שנה בממוצע, גבוהה משמעותית מהריבית החיובית המוצעת במסלולי החיסכון. במילים אחרות, כל הבוחרים במסלול חיסכון נטול סיכון (אך גם נטול ריבית משמעותית), מפסיד לא מעט כסף בכל שנה. עליות המחירים שוחקות את כוח הקנייה של המטבע, מה שגורר הפסדים של כ 2% מסך החיסכון מידי שנה.

האם מחירי הדיור אכן הגיעו למיצוי העליות? כך תדעו להעריך

אך אם מחירי הדיור בועתיים ועומדים להתחיל מגמת ירידה ארוכת שנים, ייתכן שההפסדים בענף יהיו גבוהים יותר מההפסדים בתוכניות החיסכון. אך האם המחירים באמת בועתיים? בשביל לענות על כך אתם חייבים להכיר את הגורמים המשפיעים על תנועות המחירים. הגורמים המרכזיים הם ביקוש והיצע. כל עוד הביקוש לדיור גבוה מההיצע הקיים, המחירים עולים וכך גם להיפך. בדיקת נתונים מעלה כי הביקוש בישראל גבוה משמעותית מההיצע הקיים, מה שאומר שהמחירים אינם בועתיים וכל עוד לא יתחיל שינוי משמעותי שישנה את מאזן הכוחות, המחירים צפויים להמשיך במגמת העלייה לעוד שנים ארוכות.

הכירו את כל היתרונות הגדולים של בת גלים בגינם משקיעים רבים נוהרים לחיפה

בחרנו עבורכם את אחת השכונות האטרקטיביות ביותר להשקעות נדל"ן – בת גלים שבחיפה. שכונת בת גלים כוללת לא מעט יתרונות משמעותיים שהפכו אותהשכונת בת גלים כוללת לא מעט יתרונות משמעותיים שהפכו אותה  לאחת השכונות המבוקשות ביותר בקרב משקיעים מכל רחבי הארץ

לאחת השכונות המבוקשות ביותר בקרב משקיעים מכל רחבי הארץ. היתרונות הבולטים הם:

  1. קרבה לים – שכונת בת גלים שבחיפה היא אחת השכונות הבודדות בישראל שהבתים בה ממוקמים ממש על קו החוף.
  2. קרבה לרכבת – קרבה לרכבת ישראל מאפשרת לרבים להתנייד בקלות, בנוחות ובמהירות מהשכונה לכל רחבי הארץ.
  3. קרבה לנתיבי תחבורה ראשיים – השכונה ממוקמת לצידי נתיבי תחבורה ראשיים המאפשרים לכלל המתגוררים בה לצאת ולהיכנס לשכונה בקלות ובמהירות.
  4. קרבה למקומות בילוי – השכונה שוכנת לצד מקומות בילוי המושכים לא מעט צעירים למחוזותיה – מה שכמובן מעלה את הביקוש לשכונה.
  5. בניית טיילת חדשה הכוללת בתי קפה ומסעדות – בקרבת השכונה מתוכננת טיילת חדשה הכוללת מסעדות, בתי קפה ובתי מלון. הטיילת צפויה לשפר אתהיתרונות הרבים גורמים למשקיעי נדל"ן רבים לבחור בשכונת בת גלים שבחיפה כאחת השכונות האטרקטיביות ביותר מראה השכונה ולהבטיח תנועת של לא מעט תיירים.
  6. בניית בתי מלון חדשים – בנוסף לטיילת, צפויים להיבנות בתי מלון בסמיכות לים, מה שיהפוך את השכונה לידע תיירותי אליו ינהרו מכל רחבי הארץ.
  7. התחדשות עירונית כללית בשכונה – נוסף לכלל היתרונות והחידושים הצפויים, השכונה עצמה צפויה לעבור מתיחת פנים משמעותית במסגרת התחדשות עירונית לחידוש מבנים ישנים.

כלל היתרונות הללו גורמים למשקיעי נדל"ן רבים לבחור בשכונת בת גלים שבחיפה כאחת השכונות האטרקטיביות ביותר.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!