בועת נדל"ן חמורה בישראל – האם היא באמת קיימת?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

מחירי הדיור בישראל עלו במאות אחוזים בעשרים השנים האחרונות. עליו. אלה גורמות לרבים לחשוב שמחירי הדיור בישראל בועתיים ומנופחים ללא כל סיבה מוצדקת. אך האם באמת יש בועת נדל"ן חמורה בישראל? אנשי מקצוע רבים בתחום סבורים שעליות מחירי הדיור מהשנים האחרונות מוצדקות. בשורות הבאות נגע בגורמים המשפיעים על מחירי הדיור בישראל, במסלולי ההשקעה האטרקטיביים ,יותר ובזיבה המרכזית בגינה לא כדאי לכם להמתין זמן רב עם עסקת הנדל"ן הבאה שלכם.

כל מה שחשוב שתכירו על מסלולי החיסכון הבנקאיים

רוב ככל הסבורים כי מחירי הדיור בועתיים, בוחרים להמתין על הגדר לבלימת העליות ותחילתן של ירידות מחירים. בתקופת ההמתנה הם בוחרים במסלולי חיסכון הבנקאיים המבטיחים להם הגנה על כל כספם מפני הפסדים. תוכניות החיסכון הבנקאיות משווקות כתוכניות חיסכון נטולות סיכון, על אף שבפועל הן מבטיחות לבוחרים בהן הפסדים גדולים מידי שנה. הבנקים השונים לאחושבים שאין באמת בועת נדל"ן חמורה בישראל ורוצים להתחיל להשקיע? מספרים ללקוחותיהם כי האינפלציה השנתית בישראל גבוהה מהריבית החיובית במסלולי החיסכון, מה שאומר שכוח הקנייה של הכסף נשחק מידי שנה. האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% מידי שנה וגורמת לשחיקת כוח הקנייה של הכסף שלכם.

כך תדעו האם מחירי הדיור בישראל בועתיים

במטרה להימנע מהפסדים בטוחים אלה, חשוב שתכירו את הגורמים המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור כך שתדעו להעריך האם באמת קיימת בועת נדל"ן חמורה בישראל. הגורמים המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור הם:

  • ביקוש – הביקוש בישראל נגזר ממספר משתנים, המרכזיים שבהם הם: הגירה חיובית, גידול טבעי, משקיעים רבים ולא מעט מתגרשים.
  • היצע – ההיצע בישראל נגזר ממשתנה אחד מרכזי והוא התחלות הבנייה החדשות.

כל עוד הביקוש לדיור בישראל גבוה מההיצע הקיים, מחירי הדיור עולים, ולא משנה כמה ינסו לבלום אותם. כך גם להיפך, כל עוד ההיצע בישראל גדול מהביקוש לדיור, המחירים יורדים. נכון לכתיבת שורות אלה הביקוש לדיור בישראל גבוה משמעותית מההיצע הקיים, מה שתומך בגל העליות מהשנים האחרונות. נתון זה מוכיח כי אין בועת נדל"ן חמורה בישראל.

הכירו את מסלולי ההשקעה המבוקשים ביותר בישראל

רוצים להצטרף לעגלה הדוהרת של שוק הדיור בישראל? בחרנו עבורכם כמה ממסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר, והם:

  1. נדל"ן מניב – מסלול ההשקעה הגדול מכולם הכולל רכישת דירה והשכרתה לטווחי זמן ארוכים.
  2. נדל"ן על הנייר – מסלול זה מאפשר לבוחרים בו לרכוש דירות על הנייר במחירי "פריסייל" המגלמים הנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. לאחר תום הבנייה המשקיע יוכל למכור אתרוב ככל הסבורים כי מחירי הדיור בועתיים, בוחרים להמתין על הגדר לבלימת העליות ותחילתן של ירידות מחירים הנכס במחירי שוק.
  3. אקזיט בנדל"ן – מסלול השקעה זה מצריך מהמשקיע לאתר נכסים הנמכרים במחירים נמוכים ממחירי השוק, להשביח אותם בעזרת שיפוץ קוסמטי זול ומהיר ולמכור אותם במחירי שוק ואף מעט למעלה מכך.

מסלולי ההשקעה הללו יאפשרו לכם לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורכם הן מבחינת רמת ההתעסקות, הן מבחינת רמת הבטיחות והן מבחינת ציפיות הרווח מההשקעה.

אפשרויות המימון שיסייעו לכם לרכוש נכסים להשקעה בישראל הן:

  1. משכנתא – הלוואה המתאפיינת במתן סכומי כסף גדולים, לטווחי זמן ארוכים ובריביות נמוכות.
  2. הלוואה חוץ בנקאית – הלוואה המתאפיינת במתן סכומי כסף קטנים, לטווחי זמן בינוניים ובריביות גבוהות. הלוואה זו משמשת רבים להשלמת ההון העצמי הנדרש לקבלת הלוואת המשכנתא.

חושבים שאין באמת בועת נדל"ן חמורה בישראל ורוצים להתחיל להשקיע? הכנה נכונה הכוללת את חישוב כלל ההוצאות הנלוות, בחירת המסלול המתאים ושימוש באפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר תבטיח לכם השקעה טובה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!