נדל"ן לוד – הכירו את אחת הערים האטרקטיביות ביותר בכל רחבי ישראל

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

העיר לוד נחשבת לאחת הערים האטרקטיביות ביותר להשקעה בישראל נכון לשנת 2022. מחירי הדיור בעיר נמוכים באופן משמעותי מהממוצע האזורי בגין שלל הסיבות שמנעו מהעיר לזנק כפי שערים רבות זינקו בשני העשורים האחרונים. בעשורים האחרונים מחירי הדיור בישראל זינקו במאות אחוזים ולא בכדי. רמות הביקוש גבוהות משמעותית מההיצע הקיים, מה שמעיד על כך שהמחירים אינם מנופחים ללא כל הצדקה. אז אם גם אתם חוששים לרכוש נדל"ן בישראל במחירי שיא כל הזמנים לאחר למעלה משני עשורים רצופים של עליות מחירים, חשוב שתדעו כי הזמן הנכון ביותר להצטרף לעגלה הדוהרת של שוק הדיור בישראל הוא אתמול.

חשוב לבחון את מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע ברזולוציה עירונית

אך חשוב להדגיש ולומר, על אף שרמות הביקוש לדיור בישראל גבוהות משמעותית מההיצע הקיים, מה שמוביל לעליות מחירים, בדיקת מאזן הכוחות בין הביקושכל הפרטים עם בעד ונגד רכישת נדלן בלוד להיצע ברזולוציה ארצית אינה מספיקה. ישנם אזורים בהם רמות הביקוש גבוהות ומחירי הנכסים מזנקים, ולעומתם אזורים אחרים בהם ההיצע גדול מהביקוש ומחירי הדיור עומדים ללא כל שינוי במשך שנים ארוכות. לכן, לפני שאתם ממהרים לרכוש נדל"ן בכל פינה בישראל, חשוב שתדעו לבחור נכון את האזורים הכדאיים ביותר להשקעה שמחירי הנכסים בהם צפויים לזנק בעשרות אחוזים בשנים הקרובות.

היתרונות הגדולים שיש ללוד להציע לכלל משקיעיה

אחת הערים האטרקטיביות ביותר להשקעה בישראל היא העיר לוד. העיר לוד כוללת לא מעט יתרונות בגינן משקיעים רבים בוחרים דווקא בה מכל רחבי ישראל, והם:

  • מחירים נמוכים מהממוצע האזורי הכללי

מחירי הדיור בעיר לוד נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לערים השכנות. הסיבה לכך נובעת בעיקר משילוב האוכלוסיה (יהודים וערבים), מה שיצר לא אחת חיכוכים לא נעימים. העיר צפוייה להתגבר על בעיה זו בקלות, כך שהרסן שמנע מהמחירים לזנק בקצב זינוק של כל שאר הערים הסמוכות צפוי להשתחרר בקרוב.

  • מיקום גאוגרפי במרכז הארץ

המיקום הגאוגרפי של העיר לוד מושלם. העיר לוד ממוקמת במרכז הארץ ומאפשרת לכלל המתגוררים בה להגיע תוך נסיעה קצרה ללב תל אביב ולאזורי ביקוש רבים נוספים. נתון זה צפוי לתת את אותותיו בשנים הקרובות ולתרום לעליות מחירים נוספות בכל רחבי העיר.

העיר לוד ממוקמת במרכז הארץ ומאפשרת לכלל המתגוררים בה להגיע תוך נסיעה קצרה ללב תל אביב ולאזורי ביקוש רבים נוספים

  • התחדשות עירונית מסיבית

הרשות המקומית של העיר לוד עומלת רבות על שדרוג וקידום העיר, על פיתוח עירוני ושיקום מבנים ישנים. כלל השינויים הללו הופכים את העיר להרבה יותר אטרקטיבית ומלבים את עליות המחירים של השנים האחרונות.

  • גידול ביקושים יציב לאורך שנים

בשנים האחרונות ניתן לראות שינוי משמעותי בעיר לוד. מחירי הנכסים התחילו לעלות בקצב מהיר ויציב מזה לא מעט שנים כך שניתן לראות תנועה חיובית לכיוון המיוחל.

מסלולי השקעה אטרקטיביים בעיר – אלה מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בהם רוב המשקיעים בוחרים

כלל הסיבות הללו גורמות לאנשים רבים להשקיע את מיטב חסכונותיהם דווקא בעיר לוד. רוצים גם? חשוב שתכירו מספר מסלולי השקעה אטרקטיביים במיוחד.

  1. נדל"ן מניב – מסלול השקעה זה כולל רכישת נכס והשכרתו לטווחי זמן ארוכים. בוחרי המסלול נהנים מהכנסה חודשית מהשכרת הנכס ומאפיק רווח נוסף, עליית ערך הנכס במרוצת השנים.
  2. רכישת דירה על הנייר – אפשרות נוספת בעיר לוד היא רכישת נכס חדש על הנייר. רכישה על הנייר מאפשרת למשקיעים ליהנות מהנחה משמעותית של בין 10% ל 30% ממחירי הנכס. בתום שלבי הבנייה המשקיע יכול למכור את הנכס במחירי שוק וליהנות מרווח גדול ומהיר.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!