קרנות נדל"ן מניבות – הכירו את האפשרות לחשוף את כל חסכונותיכם לתנועות מחירי הדיור ללא רכישת דירה!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

ענף הנדל"ן מאפשר למשקיעיו ליהנות מגוון מסלולי השקעה אפשריים. אם עד היום חשבתם שהשקעות נדל"ן מסתכמות ברכישת דירה והשכרתה לתקופות זמן ארוכות, חשוב שתדעו שישנם עוד מסלולים רבים שיוכלו להתאים גם לכם. בשורות הבאות נגע בשני מסלולי ההשקעות המרכזיים ונציג את היתרונות והחסרונות של כל מסלול. אז אם גם אתם שוקלים להצטרף לשוק הדיור הרותח בישראל, חשוב שתכירו את כל האפשרויות הטובות ביותר לעשות זאת.

  • קרנות נדל"ן מניבות

האפשרות הראשונה היא קרנות נדל"ן מניבות. קרנות נדל"ן מניבות מאפשרות למשקיעים רבים לחשוף את כל חסכונותיהם לענף הנדל"ן ללא התמודדות עם בירוקרטיות מורכבות, איתור נכסים אטרקטיביים, התעסקות עם חוזים, עורכי דין ומתווכים וכן ללא הלוואת משכנתא הכוללת התחייבות ארוכת שנים. נשמע מעניין? חשוב שתכירו את מיטב קרנות נדל"ן מניבות בישראל.

כל היתרונות הגדולים ביותר של קרנות נדל"ן מניבות

משקיעים רבים לא מכירים את האפשרות להשקיע בנדל"ן דרך קרנות המונפקות בבורסה ולכן חשוב להדגיש כי כיום יש לא מעט קרנות נדל"ן הכוללות מספר חברות גדולות המונפקות בבורסה. קרנות אלה מאפשרות לכם לחשוף את כל חסכונותיכם לתנועות מחירי הדיור בישראל ללא צורך ברכישת נכס פיזי. השקעות בבורסה מאפשרות למשקיעים לקנות ולמכור ניירות ערך בלחיצת כפתור בלבד. היתרונות הגדולים ביותר של קרנות נדל"ן מניבות הם:

  • ללא הוצאות נלוות

רכישת דירה פיזית מחייבת את המשקיע לשלם לא מעט הוצאות נלוות עבור עורך דין מקצועי הדורש כ 0.5% מעלות הנכס, מתווך הדורש 2% משווי הנכס, שיפוץקרנות נדל"ן מניבות מאפשרות למשקיעים לקנות ניירות ערך בלחיצת כפתור ללא צורך בהשקעת זמן יקר על איתור הנכס האטרקטיבי ביותר הדירה בעלות של עשרות אלפי שקלים לשיפוץ קוסמטי ומאות אלפי שקלים לשיפוץ יסודי, מס רכישה ועוד.

  • ללא צורך בחיפוש הנכס האטרקטיבי ביותר להשקעה

קרנות נדל"ן מניבות מאפשרות למשקיעים לקנות ניירות ערך בלחיצת כפתור ללא צורך בהשקעת זמן יקר על איתור הנכס האטרקטיבי ביותר.

  • רמת בטיחות גבוהה

קרנות נדל"ן מניבות כוללות את חברות הנדל"ן הגדולות ביותר. מעבר לפיזור ההשקעה התורם רבות לעלייה ברמת הבטיחות, החברות הגדולות העוסקות בנדל"ן נעזרות באנשי המקצוע הטובים ביותר שיודעים לבחור עבורם את ההשקעות האטרקטיביות ביותר.

  • ללא התחייבות ארוכת שנים

בשונה מרכישת נכסים פיזיים, קרנות נדל"ן מניבות אינן מצריכות הלוואת משכנתא. הלוואת המשכנתא מחייבת את המשקיע לשלם החזרים חודשיים לעשות שנים, מה שלדעת משקיעים רבים נחשב לחיסרון.

  • אפשרות להשקיע בסכומים קטנים

קרנות נדל"ן מניבות מאפשרות למשקיעים קטנים להשקיע את שידם משגת. מחירי הדיור בישראל עלו במאות אחוזים בעשורים האחרונים כך שהמשקיעיםבשונה מרכישת נכסים פיזיים, קרנות נדל"ן מניבות אינן מצריכות הלוואת משכנתא הקטנים מתקשים מאוד לרכוש נכסים פיזיים אטרקטיביים להשקעה.

מבחר מסלולי השקעה ברכישת נכסים פיזיים

מסלול רכישת נכסים פיזיים אף הוא כולל לא מעט יתרונות ואפיקי השקעה רבים. היכרות עם כל אפיקי ההשקעה תאפשר לכם לבצע עסקאות אקזיט מהירות להגדלת ההון העצמי, לרכוש נכסים על הנייר בהנחה של עשרות אחוזים ועוד. מסלולי ההשקעה המרכזיים הם:

  1. נדל"ן מניב
  2. נדל"ן מסחרי
  3. אקזיט בנדל"ן
  4. רכישה על הנייר
  5. קרקעות חקלאיות להשקעה

כך או כך, ענף הנדל"ן מספק לבוחרים בו מבחר אפשרויות השקעה, כל שאתם צריכים לעשות בשביל להתחיל להשקיע, זה לבחור את המסלול המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם. בחירה נכונה תבטיח לכם השקעה מותאמת הן מבחינת היכולות הכלכליות שלכם והן מבחינת הזמן שאתם יכולים להשקיע.

 

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!