עורך דין נדל"ן

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

עורך דין נדל"ן מייצג את לקוחותיו גם מול רשויות המיסים בכל הנדרשעורך דין נדל"ן הוא עורך דין מקצועי שעבר מסלול הכשרה מלא הכולל את כל שנות הלימוד הנדרשים בהתמחות לתחום המקרקעין. לפני שנצלול לחשיבות הרבה של ליווי עורך דין נדל"ן בכל עסקה, תפקידיו השונים, עלות השירות והשיטה הפשוטה לבחירה נכונה של עורך דין מקצועי ומיומן, חשוב להדגיש שלא כל עורך דין יוכל להעניק לכם שירות מיטבי בעסקאות נדל"ן שונות. לא מעט אנשים לא מודעים לעובדה שכל סטודנט למשפטים בוחר תחום התמחות בו הוא עובר הכשרה ארוכה ומעמיקה להיכרות עם כל סעיפי החוקה על בוריים. הכמות האדירה של החוקים, הסעיפים ותתי הסעיפים לא מאפשרים לעורכי הדין להכיר את החוקה במלואה ולכן הם בוחרים להתמחות בתחום אחד אותו הם לומדים להכיר מכל כיוון. לכן, לפני שאתם בוחרים את עורך הדין שילווה אתכם בעסקת הנדל"ן שלכם, חשוב לוודא שהוא אכן עבר התמחות במסלול המקרקעין.

ניסוח חוזים, הוספת סעיפים חיוניים והשמטת סעיפים מפוקפקים – הכירו את עבודתו של עורך דין המתמחה בעולם הנדל"ן

עסקאות נדל"ן נחשבות עסקאות מורכבות מבחינה משפטית. עם השנים חוקקו חוקים רבים שנועדו להגן גם על המוכרים וגם על הקונים מפני מקרי הונאה ומרמה. החוקים הללו הפכו את עסקאות הנדל"ן לבטוחות הרבה יותר אך סבוכות מבחינה משפטית. האדם הפשוט שאין לו יד ורגל בתחום, לא מכיר את מלוא הפרטים והחוקים החשובים ביותר שיש להתייחס אליהם טרם ביצוע כל עסקת נדל"ן ולכן חשוב

להיעזר בעורך דין נדל"ן מקצועי ומיומן שלמד היטב ומכיר את כל הדגשים החשובים לשמירה על מלוא זכויותיכם בכל עסקה. חשוב להדגיש כי מעבר לנושאים המשפטיים המתרכזים בעיקר לניסוח חוזים, הוספת סעיפים שישרתו את הצרכים שלכם והשמטת סעיפים שעלולים לייצר אי הבנות, עורך דין נדל"ן מייצג את לקוחותיו גם מול רשויות המיסים בכל הנדרש. כידוע, עסקאות נדל"ן כוללות לא מעט שלבים של רישום הנכס, תשלומי מיסים, עריכת חוזים, הסדרי תשלומים ועוד. עורך דין נדל"ן ילווה את לקוחותיו לאורך כל שלבי העסקה בכל הנושאים הללו ויבטיח שמחירה מיטבית על כל זכויותיהם מבחינה משפטית.

תפקידיו המרכזיים של עורך דין נדל"ן הם:

  • עריכת חוזי רכישה/מכירה

תפקידו המרכזי והחשוב ביותר של עורך דין נדל"ן בכל עסקה הוא כמובן עריכת חוזי רכישה או מכירה. כפי שציינו לעיל, פרטי החוקה הקשורים לתחום הנדל"ן רבים, כך שאדם מן השורה ללא היכרות מעמיקה בתחום לא יכיר את כלל הדגשים החשובים אליהם הוא צריך להתייחס בעריכת חוזה לעסקת נדל"ן. עורך דין מקצועי המכיר את מלוא הפרטים המשפטיים מסייע ללקוחותיו להוסיף סעיפים חשובים או להשמיט סעיפים מפוקפקים במטרה לוודא שהחוזה משרת את מלוא הצרכים שלהם על הצד הטוב ביותר.

  • רישום הנכס

מעבר לעריכת החוזים השונים, עורך דין נדל"ן מסייע לכל לקוחותיו בהתנהלות מול רשויות המס על כל המשתמע מכך. מעבר לתשלומים הנדרשים, עורך דין נדל"ן מסייע ללקוחותיו בהליכי הרישום של הדירה על מנת להבטיח שמיד עם חתימת החוזה נרשמת הערת אזהרה לטובתו של הקונה החדש שתפקידה לוודא שהמוכר לא יוכל למכור את אותו הנכס לאדם נוסף. שירותי הרישום גם הם חשובים במיוחד ויכולים לעשות את ההבדל בין עסקה מוצלחת לעסקה מפוקפקת.

  • העברה ללא תמורה

אנשים רבים מתכננים להעביר את דירתם ללא תמורה לבני משפחה או לחברים קרובים ללא ידיעה כי גם העברה ללא תמורה נחשבתחשוב להיעזר בעורך דין נדל"ן מקצועי שיסייע בכל שלבי העברת הנכס בצורה הטובה והבטוחה ביותר. עסקת נדל"ן לכל דבר ועיניין הכוללת לא מעט חוקים והגבלות. לא ניתן להעביר נכסים ללא תמורה לכל אדם על פי חוק. מעבר לכך, העברה ללא תמורה מחייבת את שני הצדדים מבחינה משפטית ולכן, חשוב להתייחס אליה בכובד ראש. רבים מקלים ראש בעסקאות העברה ללא תמורה מהסיבה הפשוטה שמדובר בבני משפחה קרובים אך חשוב להדגיש שנותן הדירה לא יוכל להפקיע את הנכס מידי המקבל לאחר תום התהליך. ישנה אפשרות של העברה ללא תמורה בתנאים מוגדרים מראש, מה שמאפשר לנותן הנכס להשיב לידיו את הבעלות על הדירה במקרה בו התנאים אינם מקויימים עד תום. בדיוק לשם כך חשוב להיעזר בעורך דין נדל"ן מקצועי שיסייע בכל שלבי העברת הנכס בצורה הטובה והבטוחה ביותר.

  • עסקאות קומבינציה

עסקאות קומבינציה הן עסקאות נדל"ן מעט שונות מהרגיל מהסיבה הפשוטה שהן אינן כוללות תשלום. עסקאות קומבינציה מבוצעות בין בעלי קרקעות לבין יזמים העורכים עסקת חליפין בין הקרקע לבין זכויות ביחידות דיור שיבנו על הקרקע. עסקאות אלה נחשבות סבוכות ומורכבות מבחינה משפטית והאדם הפשוט שאינו עוסק בתחום לא יכיר את הפרטים והדגשים החשובים ביותר בחוזי עסקאות מסוג זה. אז אם גם לכם יש קרקע מופשרת ואתם מעוניינים בעסקת קומבינציה עם יזמי נדל"ן, אל תהססו להסתייע בשירותיו של עורך דין נדל"ן מקצועי.

  • תוספות ושינויים

רוכשים דירה חדשה? כנראה שיהיו לכם מספר שינויים לבצע בדיקה. לא מעט אנשים שרוכשים דירה חדשה מקבלן מוספים נספח שינוייםעורך דין נדל"ן מבטיח ללקוחותיו הרוכשים דירה חדשה עריכה מסודרת של נספח שינויים המצורף לחוזה. הכולל דגשים כמו מיקומן של נקודות חשמל, שבירת קירות, הוספת קירות, הרחבת חללים שונים ועוד. כלל השינויים הללו חייבים להיות מוסכמים על שני הצדדים, אך הסכמה בלבד אינה מספיקה. עורך דין נדל"ן מבטיח ללקוחותיו הרוכשים דירה חדשה עריכה מסודרת של נספח שינויים המצורף לחוזה. נספח שינויים זה כולל את כל השינויים שהוכנסו כך שהם יהיו חלק בלתי נפרד מהחוזה ויבטיחו ללקוח שכלל השינויים שהוא ביקש אכן יבוצעו.

  • בדיקת נסח טאבו ורישום הערות אזהרה

אנשים רבים לא מודעים לחשיבות הרבה של הערות אזהרה בנסח טאבו של הדירה. נסח טאבו הוא מעין תעודת זהות המאפשרת לכל דורש לראות פרטים חשובים אודות הדירה. אחת הנקודות החשובות ביותר בנסח הטאבו היא הערות האזהרה. יש מגוון רחב של הערות אזהרה בטאבו, לרבות הערות בגין עיכול הנכס, הערות בגין בנייה לא חוקית בדירה, הערות בגין מכירת הנכס ועוד. הערות אלה מונעות ממוכר הדירה את האפשרות למכור נכס בעל ליקויים חוקיים או למכור את אותו הנכס לאנשים שונים. מעבר לבחינת נסח הטאבו במטרה לוודא שהדירה חוקית ואין לה הערות אזהרה חשודות, עורך דין נדל"ן רושם הערת אזהרה לטובת הלקוח שלו מיד עם חתימת החוזה. הערת אזהרה זו תבטיח שמוכר הנכס לא יוכל למכור את הדירה לאדם נוסף לאחר שחתמתם על החוזה.

עלותו של עורך דין נדל"ן – כ 0.5% מעלות הדירה!

עורך דין נדל"ן מעניק לכל לקוחותיו את כלל השירותים הללו ועוד, על מנת לוודא שהם מקבלים את מלוא הצרכים שלהם. ומה לגבי עלותו של עורך דין נדל"ן? רוב עורכי הדין בתחום דורשים כ 0.5% משווי העסקה, כ 5,000 שקלים מכל 1,000,000 שקלים. אם גם אתםעורך דין נדל"ן מעניק לכל לקוחותיו את כלל השירותים הללו ועוד, על מנת לוודא שהם מקבלים את מלוא הצרכים שלהם. עומדים בפתחה של עסקת נדל"ן ומתלבטים האם להסתייע בשירותיו של עורך דין נדל"ן מקצועי, אל לכם להסס. עורך דין נדל"ן ידאג שתבצעו עסקה חוקית הכוללת את מירב התנאים שישרתו את כל הצרכים שלכם. אז רגע לפני שאתם בוחרים את עסקת הנדל"ן הבאה שלכם, ריכזנו עבורכם את מירב היתרונות של אחד ממסלולי ההשקעות הגדולים והאטרקטיביים ביותר בעולם הנדל"ן. אנשים רבים מבינים כי מסלולי החיסכון נטולי הריבית בבנקים השונים גורמים להם להפסיד לא מעט כסף מידי שנה. האינפלציה התמידית בישראל שוחקת את כוח הקנייה של כל חיסכון עם ריבית אפסית, כמו זו שהבנקים מציעים בתוכניות החיסכון השונות.

שומרים על הכסף בבנק? לא תצליחו לשמור עליו מפני שחיקת האינפלציה

אינפלציה ממוצעת בישראל עומדת על כ 2%  מידי משה, מה שאומר שכסף שאינו מושקע מאבד מכוח הקנייה שלו 2% בשנה. רוצים להגן על כל חסכונותיכם מפני שחיקת האינפלציה? חשוב שתכירו את אפשרות ההשקעה הטובה והבטוחה ביותר כיום, נדל"ן מניב. השקעות בעולם הנדל"ן נתפסות בעיני רבים כהשקעות בטוחות בשל הסיבה הפשוטה שמחירי הנדל"ן בישראל עולים במשך למעלה משני עשורים רצופים. הסיבה לעליות המחירים ברורה – הביקוש לדיור בישראל גבוה משמעותית מההיצע הקיים בשוק, מה שאומר שהעליות ארוכות השנים מוצדקות ואף צפויות להמשיך בשנים הקרובות. רוצים להצטרף לרכבת הדוהרת של הנדל"ן בישראל? מסלול השקעות נדל"ן מניב יוכל להתאים לכם.

מסלול נדל"ן מניב זהו מסלול בטוח ומתגמל לתקופות זמן ארוכות. במסגרת מסלול השקעה זה, המשקיע רוכש דירה במטרה להשכיר אותה לטווחי זמן ארוכים ככל הניתן.

הסיבות המרכזיות בגינן רבים בוחרים להשקיע במסלול נדל"ן מניב הן:

  • פשטות המסלול – מסלול זה אינו מצריך ידע קודם או עבודת שטח ארוכה ומורכבת לאיתור נכס שנמכר במחירם נמוכים משמעותית ממחירי השוק. משקיעים רבים בתחילת דרכם מתחילים ממסלול זה ומדווחים על מסלול השקעה פשוט שאינו מצריך השקעה רבה.
  • בטיחות המסלול – מסלול השקעה זה נחשב למסלול בטוח מהסיבה הפשוטה שהמשקיעים בו מוכנים להחזיק בנכס לאורך שניםעורך דין נדל"ן המכיר היטב את כל רזי הפרטים בחוקה ידע להבטיח לכם עסקאות נדל"ן בטוחות הכוללות חוזים ברורים ארוכות. משך תקופת ההשקעה משפיעה רבות על רמת הבטיחות שלה.
  • הכנסה פסיבית – השכרת הנכס תבטיח למשקיע הכנסה פסיבית וחודשית המעוגנת בחוזה. משקיעים רבים רואים בכך יתרון משמעותי.
  • שני אפיקי רווח – בשונה ממסלולי השקעה רבים, מסלול השקעה בנדל"ן מניב מבטיח לכלל המשקיעים בו ליהנות משני אפיקי רווח שונים. האפיק הראשון הוא מהשכרת הנכס והאפיק השני הוא מעליית ערכו במרוצת השנים. שני אפיקי רווח אלה הופכים את מסלול ההשקעה בנדל"ן מניב לרווחי ואטרקטיבי במיוחד.

לפני שאתם רצים לבחור את הדירה הבאה שלכם להשקעה, חשוב שתביאו בחשבון גם את החסרונות והסיכונים הקיימים במסלול השקעה זה.

החסרונות והסיכונים הבולטים ביותר הם:

  • התעסקות עם שוכרים – משקיעי נדל"ן מניב נדרשים להתמודד עם כל צורכי השוכרים שלהם לאורך כל תקופת השכרת הנכס. חשוב להדגיש שברוב המקרים התעסקות זו אינה משמעותית במיוחד אך בכל זאת חשוב להביא זאת בחשבון.
  • בחירה בשוכרים מפוקפקים – משקיעים רבים שלא יודעים לבחור נכון את השוכרים הטובים ביותר נדרשים להתמודד עם שוכרים שאינם משלמים או עם כאלה שלא מוכנים לפנות את הנכס בתום החוזה.

עורך דין נדל"ן המכיר היטב את כל רזי הפרטים בחוקה ידע להבטיח לכם עסקאות נדל"ן בטוחות הכוללות חוזים ברורים עם מלוא הסעיפים שמשרתים את כל האינטרסים שלכם. אל תוותרו על ליווי צמוד של עורך דין נדל"ן, גם אם אתם בטוחים שמדובר בעסקה בטוחה ופשוטה הנעשית עם חברים קרובים או בני משפחה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!