לימודי נדל"ן – כל מה שחשוב שתכירו על השפעות האינפלציה, מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע ומסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

לא מעט אנשים כיום בוחרים להשקיע בלימודי נדל"ן ולקבל את כל הכלים המקצועיים להשקיע את מיטב חסכונותיכם באפיק החיסכון הבטוח והאטרקטיבי ביותר. אם גם אתם מתעניינים בהשקעות נדל"ן, מחזיקים חסכונות בתוכניות חיסכון בנקאיות או רוצים להכיר מקרוב את מסלול ההשקעות האטרקטיבי בעולם, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בשוק הדיור בישראל, בסיבות בגינן הוא לא מפסיק לעלות במשך למעלה משני עשורים רצופים, בשאלה האם המחירים כיום גבוהים מידי ועומדים בפני תקרת זכוכית שתביא להתמתנות עליות ואף תחילתן של ירידות, בדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה וכמובן בכל מסלולי ההשקעה שמצליחים למשוך את מירב משקיעי הנדל"ן בעולם. אך רגע לפני שנצלול לעומקם של דברים, חשוב שתדעו שהדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה היא לשמור על הכסף בבנק.

שומרים את הכסף מתחת לבלטות? כוח הקנייה שלו נשחק ואתם מפסידים לא מעט מידי שנה!

אנשים רבים טועים לחשוב שהדרך הבטוחה ביותר לשמור על כל חסכונותיהם מפני ירידות והפסדים היא לשמור על הכסף בבנק. האמת היא, ששמירת הכסף בבנק היא הדרך הבטוחה ביותר להפסיד כסף רב במרוצת השנים. שמירת הכסף בבנק תבטיח לכם שמירה על הערך המספרי של החיסכון. כלומר, אם סגרתם בתוכנית חיסכון בנקאית 50,000 שקלים, בעוד מספר שנים הערך המספרי של החיסכוןהדרכים השונות להשקעה בנדל"ן עם לימודי נדל"ן לא ירד, ישארו לכם 50,000 שקלים. אז איך בכל זאת שיטה זו גורמת לכם להפסיד כסף רב מידי שנה? במילה אחת, אינפלציה. האינפלציה התמידית בישראל שוחקת את ערך הכסף כך שלמרות שתישארו עם 50,000 שקלים, תוכלו לקנות איתם הרבה פחות. אינפלציה היא עליית מחירים כללית מידי שנה העומדת בישראל על כ 2% בממוצע. דוגמה טובה שתמחיש את הנקודה היא קניית סל מזון בסופר. אם עד לפני מספר שנים הייתם יכולים למלא סל מוצרים שלם למשפחה ממוצעת ולחזור עם עודף מ 100 שקלים, כיום, עם אותם 100 שקלים (פרט לפרצוף המתנוסס עליהם), לא תצליחו למלא אף לא חצי מאותו סל מוצרים בדיוק.

למה דווקא נדל'"ן? הכירו את כל היתרונות המרכזיים של השקעות בעולם הנדל"ן

מבינים שללא השקעה שתניב לכם לכל הפחות 2% תשואה מידי שנה אתם שוחקים את כוח הקנייה של חסכונותיכם ולא יודעים במה להשקיע? בשורות הבאות נגע בכל היתרונות של עולם הנדל"ן לרבות דגשים חשובים אודות מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר. היתרונות הגדולים ביותר שגורמים לרבים לבחור להשקיע דווקא בעולם הנדל"ן הם:

  • עליות ערך יציבות לאורך שנים ארוכות

מחירי הדיור בישראל עולים באופן יציב ורציף לאורך תקופה ארוכה של למעלה משני עשורים. מבחינה מעמיקה של הגורמים המשפיעים על מחירי הדיור (שנכיר מטה לעומק), מעלה כי המחירים אינם בועתיים ואף צפויים להמשיך לשבור שיאים מידי שנה. נתונים אלה כמעט מבטיחים לכל משקיע נדל"ן רווח גדול במרוצת השנים (רק מעליית ערך הנכס בלבד).

  • השקעה בטוחה

עולם הנדל"ן מספק למשקיעיו מגוון רחב של מסלולי השקעה שונים. השקעה במסלול נדל"ן מניב נחשבת להשקעה בטוחה במיוחדללמוד נדל"ן ולהשקיע השקעות בטוחות ומניבות המבטיחה למשקיעים בה אחוזי תשואה שנתיים חתומים ומעוגנים בחוזה. השכרת הנכס לתקופות זמן ארוכות מבטיחה למשקיע תשואה גבוה יותר מהאינפלציה מידי שנה, מה שמספיק בשביל לשמור על מירב החסכונות מפני שחיקת כוח הקנייה. מעבר לאחוזי תשואה שנתיים מהשכרת הנכס (המעוגנים בחוזה משפטי), ערך הנכסים יעלה במרוצת השנים ויבטיח למשקיע אפיק רווח נוסף ומשמעותי.

  • הכנסה פסיבית מידי חודש

אנשים רבים הבוחרים להשקיע בעולם הנדל"ן רוצים שהכסף שלהם יעבוד בשבילם. מסלולי השקעה רבין בעולם הנדל"ן מבטיחים למשקיעים הכנסה פסיבית מידי חודש, מה שעוזר לרבים כהשלמת הכנסה בתקופת הפנסיה. אפיקי השקעה רבים אחרים אינם מציעים הכנסה פסיבית וחודשית המעוגנת בחוזה ולכן מדובר ביתרון משמעותי של עולם הנדל"ן על פני לא מעט אפיקי השקעה חלופיים.

  • אפשרויות מימון אטרקטיביות

אחד מהיתרונות הגדולים ביותר של השקעות בעולם הנדל"ן הוא אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר, ובראשן הלוואת המשכנתא.האם כדאי ומומלץ לפנות ללימודי נדל"ן על מנת ללמוד את מסלולי ההשקעה השונים הבנקים מעמידים לרשות הציבור הלוואת משכנתא על סך 75% משווי הנכס. הסיבה הבלעדית בגינה הבנקים מוכנים לעשות זאת בריביות כל כך נמוכות היא הבטוחה שהנכס מכניס למשוואה. הבנק משעבד לרשותו את הנכס שנרכש בעזרת הלוואתו כך שגם אם הלווה מתמודד עם קשיים כלכליים ולא מצליח לשלם את ההחזר החודשי שהתחייב לו, בכל שלב הבנק יכול לשעבד את הנכס לרשותו, למכור אותו ולהשיב לעצמו את כל כספו חזרה. באפיקי השקעה אחרים לא ניתן לקבל הלוואות גדולות כל כך בתנאים אטרקטיביים הדומים לתנאים של הלוואת המשכנתא.

  • מסלולי השקעה שונים

בניגוד למקובל לחשוב, עולם הנדל"ן מציע למשקיעים בו מגוון רחב של אפשרויות השקעה שונות. אפשרויות ההשקעה השונות מאפשרות לכל משקיע לבחור את ההשקעה המתאימה לפרופיל המשקיע שלו הן מבחינת העלויות, הן מבחינת רמת הסיכון והן מבחינת הרווח הצפוי. מסלול השקעות בקרקעות חקלאיות יכול להסב למשקיעים בו אחוזי תשואה תלת ספרתיים מיד עם הפשרת הקרקע, מסלול עסקאות על הנייר מבטיח למשקיעים הנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק והנדל"ן המניב מבטיח לבוחרים בו הכנסה פסיבית מידי חודש. כלל האפשרויות הללו ועוד יבטיחו שגם אתם תוכלו למצוא את אפיק ההשקעה הטובה והמתאים ביותר עבורכם.

מחירי הדיור בישראל בועתיים? הכירו את הגורמים המשפיעים על עליות המחירים המתמשכות במשך למעלה משני עשורים!

נשמע מעניין? לפני שאתם מתחילים בחיפושים אחר הנכס המנצח, חשוב שתכירו את אחת הנקודות החשובות ביותר שתעזור לכם לבחון את מחירי הנדל"ן בישראל בכלל ובשכונות מגורים שונים בפרט. לא מעט אנשים חוששים להתחיל להשקיע בעולם הנדל"ן בטענה כי מחירי הדיור נמצאים בשיאי כל הזמנים לאחר גל עליות רציף של למעלה מעשרים שנה. אז האם מחירי הדיור בישראל יקרים וצפויים להתחיל לרשת בשנים הקרובות? בעזרת השיעור הראשון בלימודי כלכלה תצליחו להעריך את תנועות מחירי הדיור בישראל בשנים הקרובות. אחד מכללי האצבע שאתם חייבים להכיר בעל פה מתוך שינה הוא: ככל שההיצע הקיים בשוק גדול מהביקוש, מחירי הדיור צפויים לרדת וכן להיפך, ככל שהביקוש גדול מההיצע הקיים בשוק, מחירי הדיור צפויים לעלות, ולא משנה כמה הם נראים לנו גבוהים.

מאזן הכוחות בין גידול האוכלוסיה להתחלות הבנייה החדשות

בחינה מעמיקה של מצב שוק הדיור בישראל מעלה תמונה ברורה – מחירי הדיור אינם מנופחים ונראה כי ימשיכו בדרכם צפונה גם בשנים הבאות. רמות הביקוש בישראל גבוהות משמעותית מההיצע הקיים, מה שגורר גל עליות המתפרס על תקופת זמן ארוכה של יותר משני

מאזן הכוחות בין גידול האוכלוסיה להתחלות הבנייה החדשות - בלימודי נדל"ן

עשורים רצופים. אז אם גם אתם ציפיתם לירידות מחירים והופתעתם שהמחירים ממשיכים לעלות, דעו כי הם עולים על בסיס מאזן הכוחות המשפיעים על מחירי הדיור בכל רחבי העולם. ומה לגבי העתיד? משקיעי נדל"ן מקצועיים מכירים לא מעט שיטות המאפשרות להם להעריך את מחירי הנכסים גם בעתיד הרחוק. אחת השיטות הטובות ביותר לכך היא לבחון את קצב התקדמות התחלות הבנייה אל מול קצב גידול האוכלוסייה בישראל. קצב התחלות הבנייה מייצג את ההיצע העתידי וקצב ריבוי האוכלוסייה מייצג את הביקוש העתידי. הביקוש העתידי מורכב לא רק מילודה טבעית או הגירה חיובית, אלא גם מכמות הגירושין הגבוהה בישראל וכמובן מציבור המשקיעים המחזיקים יותר מדירה אחת.

גם בחינה זו מעלה תמונה ברורה – קצב גידול האוכלוסייה בישראל גבוה יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות, מה שצפוי להוביל להמשך עליות מחירים גם בעתיד. החלטתם להצטרף לרכבת? בחרנו עבורכם שניים ממסלולי ההשקעות האטרקטיביים ביותר בעולם הנדל"ן.

מסלולי ההשקעה אטרקטיביים שמצליחים למשוך המוני משקיעים מכל רחבי העולם:

  • נדל"ן מניב

מסלול ההשקעות הראשון והגדול ביותר בעולם הוא מסלול נדל"ן מניב. נדל"ן מניב הוא מסלול הכולל רכישת נכס והשכרתו לטווחי זמן ארוכים. משקיעים רבים בוחרים להשקיע דווקא במסלול זה מכמה סיבות מרכזיות. ראשית, מזלול השקעה זה מאפשר למשקיעיו להמשיך בעבודתם הקבועה ללא הפרעה. שנית, מסלול השקעה זה כולל הכנסה פסיבית וחודשית המעוגנת בחוזה, שלישית, מסלול זה נחשב לאחד ממסלולי ההשקעה הבטוחים ביותר המניב למשקיעיו שני אפיקי רווח שונים. מנגד, ישנם גם חסרונות וסיכונים במסלול זה שחשוב להביא בחשבון טרם הבחירה בו. מסלול השקעות זה מניב כ 2.5% עד 5% תשואה מידי שנה מהשכרת הנכס, מה שנחשב לאחוזי תשואה שאינם גבוהים במיוחד. כמו כן מסלול זה מצריך מהבוחרים בו להתעסק עם שוכרים ולמלא את מירב הצרכים שלהם (הקשורים לפגמים שונים בדירה) וכן לבחור נכון שוכרים איכותיים שיקפידו לשלם בזמן ויפנו את הדירה מיד עם תום החוזה. לסיכום כל היתרונות והחסרונות של מסלול השקעות נדל"ן מניב:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול בטוח ופשוט אחוזי תשואה הנעים בין 2.5% ל 5% מהשכרת הנכס
מסלול עם הכנסה פסיבית התעסקות עם שוכרים
מסלול הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו בחירת שוכרים מפוקפקים שלא מצליחים לעמוד בתשלומים החודשיים

 

  • רכישה על הנייר במחירי פריסייל

מסלול השקעה נוסף ומבוקש במיוחד הוא מסלול השקעות על הנייר במחירי פריסייל. לא מעט משקיעים רוכשים דירות מהקבלן על הנייר ונהנים מהנחות משמעותיות של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. למה שהקבלנים ימכרו דירות בהנחות גדולות כל כך? קבלנים נדרשים לתזרים מזומנים לניהול נכון של הפרוייקטים השונים ולכן הם מוציאים דירות למכירה מוקדמת. רכישת דירה על הנייר כוללת לא מעט חסרונות בהשוואה לרכישת דירה קיימת ולכן הם חייבים להציע את הדירות במחירים מוזלים. החסרונות המרכזיים של דירות על הנייר הם: המתנה ארוכת שנים עד לבניית הדירה, סיכון של אי הצלחת הקבלן לעמוד בכל התחייבויותיו להשלמת הפרוייקט, דירות צמודות למדד וכמובן חוסר אפשרות להשכיר את הנכס וליהנות מהכנסה חודשית פסיבית בכל שנות ההשקעה. המשקיעים במסלול זה רוכשים דירות על הנייר בהנחות גדולות ומוכרים אותן במחירי שוק עם קבלת המפתח. הדלתא שבין מחיר הרכישה למחיר המכירה היא הרווח של משקיעי מסלול זה. נשמע מעניין? ריכזנו את היתרונות והחסרונות של המסלול:

יתרונות חסרונות וסיכונים
רכישת דירות חדשות בהנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק השקעה ללא הכנסה פסיבית כלל
ללא צורך בהתעסקות עם שוכרים השקעה לטווחי זמן קצרים
רווח נזיל לאחר תום כל שלבי הבנייה רמת סיכון מעט גבוהה יותר ממסלול נדל"ן מניב

בחרו את מסלול ההשקעה המתאים ביותר עבור מירב הצרכים שלכם ותוכלו ליהנות משמירה על כל חסכונותיכם משחיקת האינפלציה וכמובן מעליות ערך הנכסים ומתשואה מעוגנת בחוזה מידי שנה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!