נדל"ן לב תל אביב – כל מה שאתם חייבים לדעת על השכונות המבוקשות ביותר בישראל

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

מחירי הדיור בישראל עולים במשך למעלה משני עשורים רצופים. הסיבה המרכזית לכך היא שהביקוש לדיור גבוה מההיצע הקיים. אחת הערים עם רמות הביקוש הגבוהות ביותר בישראל היא תל אביב ולכן מחירי הדיור במחוזותיה גבוהים בעשרות אחוזים ממחירי הדיור הממוצעים בכל ישראל. אנשים רבים סבורים כי מחירי הדיור בועתיים ומנופחים, אך הם ממשיכים לעלות שנה אחר שנה על אף כל ניסיונות הממשלות השונות לבלום אותם. אם גם אתם חושבים על רכישת נכס למגורים או להשקעה בישראל, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בגורמים המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל, בסיבות בגינן המחירים איבדו את הבלמים לפני למעלה משני עשורים, בצפי המחירים לעוד מספר שנים קדימה ובאזורי הביקוש החמים ביותר שמחירי הנכסים בהם צפויים לזנק בעשרות אחוזים.

האמת שהבנקים לא רוצים שתכירו אודות תוכניות חיסכון ארוכות הטווח שהם מציעים

אך רגע לפני שנגע בנדל"ן לב תל אביב בפרט ובנדל"ן בכל רחבי ישראל בכלל, חשוב שתכירו את החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן – תוכניות חיסכון בנקאיות. תוכניות חיסכון בנקאיות מציעות לכלל בוחרים בהם שמירה על מיטב כספם ללא סיכון ובתוספת ריביות אפסיות מידי שנה. אנשים רבים שחוששים מהשקעות בוחרים באפיק זה ולא מודעים לעובדה כי הם מפסידים לא מעט כסף מידי שנה. הבנקים לא מספרים ללקוחותיהם ששיעור האינפלציה בישראל גבוה משמעותית מהריבית החיובית שהם מציעים, מה שאומר כי הם מפסידים לא מעט כסף מידי שנה. האינפלציה פירושה עליות מחירים כלליות השוחקות את כוח הקנייה של הכסף. לכן, חשוב להדגיש כבר בפתיחת הדברים כי החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן בישראל גורמת לרבים להפסיד כ 2% משווי כל חסכונותיהם מידי שנה (שיעור האינפלציה הממוצעת בישראל עומד על כ 2% בכל שנה).

לפני שנגע בנדל"ן לב תל אביב בפרט ובנדל"ן בכל רחבי ישראל בכלל, חשוב שתכירו את החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן - תוכניות חיסכון בנקאיות

מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע – הגורם המרכזי המשפיע על תנועות מחירי הדיור

כעת, נעבור לכל הדגשים החשובים והטיפים המקצועיים שאתם חייבים להכיר לפני השקעות נדל"ן לב תל אביב. כפי שציינו מעלה, הגורם המרכזי המשפיע על תנועות מחירי הדיור הוא מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע. כל עוד רמות הביקוש גבוהות יותר מההיצע הקיים בשוק, מחירי הדיור יעלו ללא מעצורים, על אף כל הניסיונות לבלום אותם. וכך גם להיפך, כל עוד ההיצע הקיים גדול מהביקוש לדיור, המחירים ירדו. נתון זה תקף לא רק ברמה הארצית של מחירי הדיור בישראל, אלא גם ברמה העירונית ואף האזורית בכל רחבי הארץ. במילים אחרות, במטרה לאתר את האזור האטרקטיבי ביותר להשקעה שמחירי הנכסים בו צפויים לעלות בעשרות אחוזים בשנים הקרובות, חשוב לבחון את רמות הביקוש האזוריות בשכונה או אף ברחוב המדובר. ישנן ערים מבוקשות עם שכונות שכוחות אל שמחירי הנכסים בהן יעלו בקצב איטי משמעותית בהשוואה לשכונות אחרות באותה העיר.

אחד האזורים המבוקשים ביותר בישראל הוא נדל"ן לב תל אביב. בחרנו עבורכם כמה מהמאפיינים הבולטים ביותר של אזורים מבוקשים כך שתדעו לאתר אותם בכל רחבי הארץ.

נדל"ן לב תל אביב הוא הדוגמה הטובה ביותר לאזורי ביקוש הנהנים מעליות מחירים גבוהות ומהירות יותר בהשוואה לממוצע האזורי

המאפיינים החשובים ביותר לשכונה עם רמות ביקוש גבוהות מהממוצע האזורי הם:

  • נתיבי תחבורה מרכזיים

אחד המאפיינים החשובים ביותר של שכונה מבוקשת הוא הקרבה לנתיבי תחבורה ראשיים. קרבה לנתיבי תחבורה ראשיים תבטיח לכלל המתגוררים בשכונה אפשרויות יציאה וכניסה מהירות לכיוונים רבים בכל רחבי הארץ. נתון זה ישפיע על שעות היציאה בבוקר, זמן הנסיעה לעבודה ושעות החזרה בערב.

  • תחנות תחבורה ציבורית

גם תחנות גדולות של תחבורה ציבורית הכוללות אוטובוסים, רכבות או רכבות קלות מהוות יתרון משמעותי לשכונות סמוכות. מנתונים שנאספו מכל רחבי העולם עולה כי רכבות קלות שהחלו לפעול העלו את מחירי הנכסים בשכונות הסמוכות בכ 10%.

  • מרכזי קניות שונים

מרכזי קניות שונים כמו חנויות ביגוד, הנעלה, פארם, מזון או קניונים גדולים מאפשרים לכלל המתגוררים בקרבתם ליהנות מנוחות קנייה וכמובן מחיסכון זמן רב בהשוואה למתגוררים בשכונות מרוחקות שצריכים לנסוע דקות ארוכות למרכזים השונים. נוחות זו מעלה את רמות הביקוש לשכונות הבולטות.

  • מרכזי בילוי ובידור

גם מרכזי בילוי ובידור משפיעים על מחירי הדיור של נכסים סמוכים. אנשים רבים רוצים לנקות את הראש לאחר יום עבודה ארוך בשלל מקומות בילוי ובידור. קרבה למרזים אלה תאפשר להם לעשות זאת בקלות, בנוחות ובמהירות ולכן השכונות הסמוכות נהנות מרמות ביקוש גבוהות בהשוואה לממוצע האזורי.

  • מוסדות לימוד להשכלה גבוהה

מוסדות לימוד להשכלה גבוהה מושכים סטודנטים רבים מכל רחבי הארץ לשכונות הסמוכות למקום לימודיהם. סטודנטים רבים רוצים להתגורר בסמוך למוסד הלימודים, מה שמעלה את רמות הביקושים לשכונות הסמוכות. מעבר לכך, סטודנטים רבים לא יכולים להרשות לעצמן לשכור דירה לבד ולכן הם בוחרים לשכור דירה עם שותפים. משקיעים המשכירים את הנכס לשותפים נהנים מאחוזי תשואה גבוהים משמעותית בהשוואה להשכרת הנכס למשפחה.

נדל"ן לב תל אביב מציע למשקיעים רבים את כל מבוקשם

כך תדעו לזהות את השכונות המבוקשות ביותר בכל רחבי ישראל

אז אם גם אתם רוצים להתחיל להשקיע נכון בעולם הנדל"ן, להגן על כל החיסכונות שלכם מפני שחיקת האינפלציה ואף להרוויח לא מעט מידי שנה, חשוב שתבחרו נכון את השכונות המבוקשות ביותר בערים הבולטות בישראל. נדל"ן לב תל אביב מציע למשקיעים רבים את כל מבוקשם. שכונות רבות הממוקמות בלב תל אביב נחשבות לשכונות המבוקשות ביותר בישראל ומחירי הדיור בהן עולים בקצב מסחרר. הבעיה המרכזית בגינה לא מעט משקיעים מחפשים אזורי ביקוש בערים אחרות היא מחירי הדיור הגבוהים בתל אביב. אך חשוב להדגיש ולומר כי כיום יש מגוון אפשרויות מימון אטרקטיביות שיוכלו לסייע לכם לרכוש נכסים גם ללא הון עצמי כלל.

הכירו את אפשרויות המימון לרכישת נכסי נדל"ן

אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר לעסקאות נדל"ן בישראל הן:

  • משכנתא

הלוואת המשכנתא מאפשרת לרבים לקבל סכומי כסף גדולים, לטווחי זמן ארוכים ובריביות נמוכות במיוחד. הבנקים בישראל מעמידים לרשות הציבור 75% מימון על נכס ראשון ו 50% מימון על נכס שני והלאה.

  • הלוואה חוץ בנקאית

הלוואה חוץ בנקאית כוללת תנאים הרבה פחות אטרקטיביים מהלוואת המשכנתא. ההלוואה מתאפיינת במתן סכומים קטנים, לטווחי זמן בינוניים ובריביות גבוהות במיוחד. הסיבה המרכזית בגינה רבים עושים שימוש בהלוואה זו היא להשלמת ההון העצמי הנדרש לקבלת הלוואת המשכנתא.

  • משכון נכס קיים

אם יש ברשותכם דירה, תוכלו לקבל מהבנק עד 50% מהערך שלה בתנאי משכנתא. הבנקים בישראל מציעים לרבים למשכן 50% מערך הנכס בתמורה לקבלת 50% משוויו לטובת רכישת נדל"ן.

לסיכום, נדל"ן לב תל אביב הוא הדוגמה הטובה ביותר לאזורי ביקוש הנהנים מעליות מחירים גבוהות ומהירות יותר בהשוואה לממוצע האזורי. ריכזנו עבורכם את כל המאפיינים לשכונות המבוקשות ביותר כך שתוכלו לבחור נכון שכונות מנצחות בכל רחבי הארץ. זכרו, מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע הוא זה שקובע את תנועת מחירי הדיור. היכרות עם כל אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר תבטיח לכם מימון זול של אחוזים רבים משווי הנכס. משקיעים רבים רוכשים נכסים ללא הון עצמי כלל.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!