אפליקציות נדל"ן – הכירו את האפליקציות שיחסכו לכם זמן

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

כיום יש לא מעט אפליקציות נדל"ן המסייעות למשקיעים רבים לקצר תהליכים שבעבר כללו עמידה בתורים, התמודדות עם בירוקרטיה מורכבת, הדפסת מסמכים ושליחת מכתבים. אז אם גם אתם רוצים להתחיל להשקיע נכון וחכם בעולם הנדל"ן, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע במספר אפליקציות נדל"ן חשובות שיסייעו לכם לקצר תהליכים רבים, במספר דגשים חשובים וטיפים מקצועיים אודות שוק הדיור בישראל, בחשיפת האמת המוסתרת מאחורי תוכניות החיסכון של הבנק וכמובן במספר מסלולי השקעה אטרקטיביים במיוחד שיאפשרו לכם לבחור את המסלול הטוב ביותר עבורכם. אך רגע לפני שנגע באפליקציות נדל"ן מתקדמות המאפשרות לבצע מגוון פעולות מכף היד, חשוב שתכירו את האמת המוסתרת על החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן בישראל, תוכניות חיסכון בנקאיות.

השקעות נדל"ן או תוכניות חיסכון? הכירו את כל מה שהבנקים מנסים להסתיר מכם על מסלולי החיסכון השונים שהם מציעים

אנשים רבים סבורים כי מחירי הדיור זינקו ללא פרופורציה במאות אחוזים במהלך שני עשורים רצופים, וכעת הם עומדים רגע לפניאפליקציות נדל"ן חשובות שיסייעו לכם לקצר תהליכים רבים, במספר דגשים חשובים וטיפים מקצועיים אודות שוק הדיור בישראל התפוצצות הבועה וירידת המחירים. האנשים הללו ברוב המקרים בוחרים להמתין על הגדר ולהכניס את מיטב חסכונותיהם למסלולי חיסכון בנקאיים "ללא סיכון". אך האם מסלולי החיסכון הבנקאיים באמת ללא סיכון? הבנקים לא מסבירים לכלל לקוחותיהם הבוחרים במסלולי החיסכון השונים כי האינפלציה התמידית במדינת ישראל גבוהה משמעותית מהריבית החיובית במסלולי החיסכון. אינפלציה פירוש עליות מחירים כלליות השוחקות את כוח הקנייה של המטבע. כל עוד עליות המחירים הכלליות גבוהות יותר מהריבית שמסלולי החיסכון הבנקאיים מציעים, כלל החוסכים מפסידים לא מעט כסף מידי שנה.

חשוב להדגיש כי מסלולי החיסכון אכן ישמרו על הערך המספרי של החיסכון, אך לא על כוח הקנייה שלו. סל קניות מלא במוצרים בסיסיים למשפחה ממוצעת נמכר לפני עשור בפחות ממאה שקלים. כיום, אותו סל קניות הכולל את אותם המוצרים יצריך מכם לשלם כפול (לכל הפחות). במילים אחרות, הסכום המספרי של הכסף יכול להישאר בעינו בעוד כוח הקנייה שלו יורד בכ 2% (ממוצע אינפלציה שנתי בישראל) מידי שנה.

האפליקציות השימושיות ביותר לענף הנדל"ן

אחת הדרכים הטובות ביותר להגן על כל החסכונות שלכם מהאינפלציה ולשמור על כוח הקנייה שלהם לאורך זמן היא לקנות נכסי נדל"ן. שוק הדיור בישראל נמצא בעלייה תמידית מזה למעלה משני עשורים רצופים. מעבר לעליית מחירי הנכסים, הרוכשים נדל"ן להשקעה נהנים מתשואה נוספת מהשכרת הנכס, כך שלא רק שערך הכסף שלכם נשמר, אלא הם מרווחים לא מעט מידי שנה. רוצים להצטרף? חשוב שתכירו כמה אפליקציות נדל"ן איכותיות שיוכלו להפוך אתכם למשקיעים טובים יותר. האפליקציות השמישות ביותר כיום הן:

  • רשות מקרקעי ישראל

אפליקציית רשות מקרקעי ישראל מאפשרת למשקיעים רבים לקבל מידע רב אודות תוכניות כלליות לאזורים שונים בכל רחבי הארץ, הכרת מכרזים שונים שהמדינה מציעה למשקיעים, איתור אזורים חמים הנמצאים רגע לפני שינוי משמעותי שצפוי להזניק את מחירי הנכסים בהם בעשרות אחוזים בשנים הבאות ועוד. אפליקציה זו נחשבת לאמינה ומקצועית כך שבעזרתה תוכלו לקבל את המידע הרלוונטי ביותר במקום לקבץ אותו בכמה וכמה אתרים שונים, שלא תמיד מדייקים בפרטים.

  • מחשבון משכנתא

אפליקציה נוספת ומבוקשת במיוחד שמשקיעים רבים בוחרים להוריד לסמארטפון שלהם היא אפליקציית מחשבון משכנתא. אפליקציה זו מסייעת למשקיעים להיערך נכון לקראת הלוואת המשכנתא המותאמת למחירי הנכסים בהם הם מתעניינים. כיום יש מבחר גדול של מחשבוני משכנתא איכותיים ואמינים המאפשרים לכם לקבל הערכה קרובה למדוייקת אודות הריביות שתידרשו לשלם וסך ההחזרים החודשיים. משקיעים רבים לא מביאים בחשבון את תשלומי הריביות או מופתעים לגלות שההחזרים החודשיים גבוהים משציפו, מה שבמקרה הטוב עלול לגרום לדוחק כלכלי ובמקרה הפחות טוב לעסקאות מפסידות.

הדרך הפשוטה להעריך את מחירי הדיור בישראל – האם המחירים בועתיים?

רוצים להתחיל להשקיע אך חוששים שלאחר עליות של מאות אחוזים במהלך שני עשורים רצופים המחירים צפויים להתחיל לרדת בשניםאפליקציה נוספת ומבוקשת במיוחד שמשקיעים רבים בוחרים להוריד לסמארטפון שלהם היא אפליקציית מחשבון משכנתא הקרובות? חשוב שתכירו את הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל. הגורמים המשפיעים על המחירים הם:

  • ביקוש – הביקוש לדיור קשיח ולכן כל גידול באוכלוסיה מוביל לגידול בביקושים לדיור. המשתנים המשפיעים על ביקוש לדיור בישראל הם: גידול טבעי, הגירה חיובית, משקיעים רבים המחזיקים ביותר מדירה אחת ומתגרשים רבים שצריכים דירה נוספת לאחר הגירושים.
  • היצע – ההיצע בישראל נגזר ממשתנה אחד מרכזי והוא התחלות הבנייה החדשות. התחלות הבנייה החדשות יבשילו להיות דירות מגורים בעוד מספר שנים ויהוו היצע פעיל בישראל.

כל עוד הביקוש גבוה מההיצע הקיים, מחירי הדיור עולים וכך גם להיפך, כל עוד ההיצע גדול מהביקוש, מחירי הדיור יורדים. מומחי נדל"ן רבים מסבירים ששני העשורים האחרונים בהם שוק הדיור זינק במאות אחוזים נתמכים במאזן הכוחות בין הביקוש להיצע, מה שאומר כי המחירים אינם בועתיים וכנראה שאינם עתידים להתפוצץ בקרוב. יתרה מכך, בחינה מעמיקה של קצב גידול הביקושים בישראל לעומת קצב גידול התחלות הבנייה החדשות בישראל מוכיחה כי מאזן הכוחות לא צפוי להשתנות בקרוב. הביקושים גדלים בקצב מהיר יותר כך שאם לא יהיה שינוי דרמטי, לא רק שהמחירים לא ירדו או יבלמו, אלא הם ימשיכו לעלות לעוד שנים ארוכות קדימה.

אז רגע לפני שאתם מתחילים, חשוב שתכירו את מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר בענף הנדל"ן בישראל

  • נדל"ן מניב

מסלול ההשקעה הראשון הוא כמובן המסלול המניב. מסלול זה הוא מסלול ההשקעה הגדול מכולם ויש לו מגוון יתרונות על פני כל שאר המסלולים. המשקיע במסלול זה רוכש דירת מגורים ומשכיר אותה לתקופות זמן ארוכות כך שהוא נהנה הן מהתשואה השנתית מהשכרת הנכס והן מעליית ערכו במרוצת השנים. לסיכום היתרונות, החסרונות והסיכונים הבולטים במסלול:

יתרונות חסרונות
מסלול השקעה בטוח ופשוט למתחילים התעסקות עם צורכי השוכרים
מסלול השקעה עם הכנסה פסיבית מידי חודש המעוגנת בחוזה משפטי סיכון בבחירת שוכרים שלא עומדים בתשלום החודשי, לא שומרים על הדירה או לא מפנים אותה בתאריך הנקוב בחוזה
מסלול השקעה עם שני אפיקי רווח שונים – הן מהשכרת הנכס והן מעליית ערכו אחוזי תשואה יחסית נמוכים מהשכרת הנכס – בין 2.5% באזורי מרכז ל 4.2% באזורי פריפריה

 

  • נדל"ן על הנייר

מסלול השקעות נוסף ומבוקש במיוחד הוא מסלול רכישת דירה על הנייר. קבלנים מציעים מספר דירות במכירה מוקדמת בכל פרוייקט במטרה לנהל נכון את תזרים המזומנים. דירה על הנייר כוללת מגוון חסרונות בהשוואה לדירה בנויה ולכן הדירות במכירה המוקדמת נמכרות במחירי פריסייל מוזלים. עם תום הבנייה, המשקיע ימכור את הנכס במחירי שוק ויהנה מההפרש בין המחיר ששילם לבין מחיר המכירה. היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול זה:

יתרונות חסרונות וסיכונים
רכישת נכס בהנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק סיכון שהקבלן לא יעמוד בכל התחייבויותיו
ללא התעסקות עם שוכרים כלל ללא הכנסה פסיבית כלל
רווחים נזילים בתום תקופת הבנייה שארית התשלום צמודה למדד לאורך כל שנות הבנייה (לרוב כ 80% ממחיר הנכס)

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!