נדל"ן במושבים – הכירו את כל ההבדלים הגדולים והמשמעותיים ביותר בין השקעה במושב לבין השקעה בעיר

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

חושבים להשקיע בנדל"ן במושבים? חשוב שתכירו את כל הדגשים המקצועיים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון. בניגוד למקובל לחשוב, נדל"ןנדל"ן במושבים כולל מגוון עשיר של נכסים שונים הכוללים אפשרויות פיתוח שונות במושבים כולל מגוון עשיר של נכסים שונים הכוללים אפשרויות פיתוח שונות. אז לפני שאתם ממהרים להתחיל להשקיע בנדל"ן במושבים בכל רחבי ישראל, ריכזנו עבורכם מספר דגשים מקצועיים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון. ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי לכל מושב חוקים משלו. ישנם מושבים הכוללים משקי חקלאות גדולים, אחרים מאפשרים למשקיעים לרכוש קרקעות מופשרות לבנייה במחירים מוזלים ועוד. רגע לפני שנצלול לעומקם של פרטים, חשוב להכיר את מצב מחירי הדיור בישראל.

הביקוש לדיור בישראל צפוי להוביל להמשך עליות מחירים – בדקו את מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע במושב

שוק נדל"ן במושבים מעט שונה מהשוק ברוב ערי ישראל בשל רמות ביקוש והיצע שונות

במהלך קרוב לשני עשורים רצופים נחירי הדיור בשוק המקומי עולים בקצב מסחרר. לאחר מאות אחוזי עלייה והכפלת שווי הנכסים, אנשים רבים סבורים שהעליות מתקרבות למיצוי. מיצוי כל העליות יוביל לבלימת מחירים ותחילת גל ירידות, אך האם באמת זה המצב? בשביל לענות על כך חייבים להכיר את הגורמים המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל. הגורמים הללו הם: ביקוש והיצע. אחד מכללי האצבע שאתם חייבים לזכור מתוך שינה הוא – כל עוד הביקוש גבוה מההיצע, מחירי הדיור עולים וכן להיפך, כל עוד ההיצע גדול מהביקוש, מחירי הדיור יורדים.

שוק שונה – הנתונים בערי ישראל אינם תמיד נכונים גם לגבי מושבי ישראל

שוק נדל"ן במושבים מעט שונה מהשוק ברוב ערי ישראל בשל רמות ביקוש והיצע שונות. נכון לכתיבת שורות אלה הביקוש לדיור בישראל גבוה משמעותית מההיצע הקיים, מה שאומר שהמחירים אינם הגיעו למיצוי העליות ועוד צפויים להמשיך לעלות בשנים הבאות. אך חשוב להדגיש כי ישנם מושבים בהם רמות הביקוש שונות מרמת הביקוש הממוצעת בכל ישראל. כלומר, משקיעי נדל"ן מושבים חייבים לבחון את מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע במושב הספציפי בו הם חושבים להשקיע. אז הנקודה הראשונה שאתם חייבים לזכור לפני שתתחילו להשקיע במושבים היא בחינת מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע בכל מושב.

הכירו את כל אפשרויות ההשקעה במושבים הגדולים

נקודה שניה וחשובה לא פחות היא היכרות עם כלל הנכסים המוצעים למכירה בכל מושב. כפי שציינו לעיל, מושבים כוללים לא מעט נכסיםסעיף 197 לחוק התכנון והבניה שונים המגלמים אפשרויות שונות. בין כלל הנכסים השכיחים ביותר במושבי ישראל ניתן למנות:

  1. בתי מגורים
  2. נחלות
  3. משקים
  4. משקי עזר
  5. קרקעות חקלאיות
  6. קרקעות מופשרות

חשוב להגיע ממוקדים לבחירת הנכס המתאים ביותר עבורכם. משקיעים רבים שלא עושים עבודת שטח והכנה מוקדמת מתבלבלים לנוכח האפשרויות הרבות במושבים בישראל, מה שעלול לגרום לבלבול שיוביל לבחירה שגויה.

הערכת שווי נכסים במושב – כך תעשו את זה נכוןחושבים להשקיע בנדל"ן במושבים? חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון.

נקודה אחרונה היא הערכה נכונה של שווי הנכסים. משקיעים רבים בתחילת דרכן נוטים להעריך את שווי הנכסים במושבים בעזרת נכסים דומים הממוקמים בערים הסמוכות. שיטה זו אינה מדוייקת ועלולה להוביל להערכה שגויה ולעסקה מפסידה. חשוב להדגיש כי הערכת שווי נכסים במושב שונה מהערכת שווי נכסים בעיר ולכן, במטרה להעריך נכון את שווי הדירה בה אתם מתעניינים להשקעה, חשוב להשוות אותה לדירות דומות בפנים המושב. סיוע מקצועי של אנשי צוות מיומנים העוסקים בהשקעות ביושבים יוכל להבטיח לכם הערכה נכונה ומיקוד ההשקעה הטובה ביותר עבור מלוא הצרכים האישיים שלכם. אז לפני שאתם ממהרים לרכוש משקים או נחלות, חשוב להיעזר במתווך מקומי או איש מקצוע העוסק בתחום כך שתוכלו להכיר את כלל המשמעויות בהשקעות השונות.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!