השקעות נדל"ן בקרית גת – הכירו את כל היתרונות הגדולים של קרית גת

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

משקיעי נדל"ן רבים בישראל מחפשים אחר היעד האטרקטיבי ביותר להשקעה, כזה שמחירי הנכסים בו יעלו בקצב מהיר יותר בהשוואה לממוצע הארצי. אחד היעדים המעניינים ביותר הוא קרית גת. השקעות נדל"ן בקרית גת הפכו מבוקשות בשנים האחרונות בגין לא מעט יתרונות שיש לעיר. אם גם אתם חושבים להתחיל להשקיע את מיטב החיסכונות שלכם בענף הנדל"ן, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע באינפלציה בישראל ששוחקת את הכסף של כולנו, במצב מחירי הדיור בישראל ובסיבות המרכזיות בגינן כדאי לכם לבחון היטב את העיר קרית גת.

חוששים לרכוש דיור בישראל לאחר גל עליות של מאות אחוזים ובמחירי שיא כל הזמנים? חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות!במצב מחירי הדיור בישראל ובסיבות המרכזיות בגינן כדאי לכם לבחון היטב את העיר קרית גת להשקעות נדל"ן

גם אם אתם לא מתכננים להשקיע בענף הנדל"ן בישראל, כדאי שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. אנשים רבים חוששים להשקיע בנדל"ן בישראל במחירי שיא כל הזמנים לאחר גל עליות של למעלה מעשור ומאות אחוזים באזורי הביקוש. מרבית החוששים להצטרף לענף, בוחרים לשכן את כל חסכונותיהם בתוכניות חיסכון בנקאיות ללא כל סיכון. תוכניות החיסכון הללו באמץ ישמרו על הערך המספרי של החיסכונות שלכם, אך כוח הקנייה של הכסף ישחק מידי שנה. הבנקים בישראל לא ממהרים לספר ללקוחותיהם שהאינפלציה התמידית בישראל עומדת על כ 2% בממוצע, גבוה הרבה יותר מהריבית החיובית המוענקת ללקוחות במסלולי החיסכון.

החלופה המתעתעת – לא באמת שומרים על ערך הכסף שלכם!

במילים אחרות, עליות המחירים השוחקות את כוח הקנייה של הכסף, גבוהות מהריביות החיוביות בתוכניות החיסכון, מה שמבטיח לכלל הבוחרים בתוכניות הללוטרם משקיעים בנדל"ן בקרית גת, יש לקחת בחשבון שהגורמים המשפיעים על מחירי הדיור בישראל הם: ביקוש והיצע. כל עוד הביקוש גבוה מההיצע, המחירים עולים. הפסדים גדולים מידי שנה. לכן, גם אם נדמה לכם שמחירי הדיור בישראל בועתיים ועומדים רגע לפני תחילתן של ירידות ארוכות שנים, חשוב להמשיך לקרוא את השורות הבאות שאולי יצליחו לשפוך אור על מצב מחירי הדיור בישראל.

מחירי הדיור בישראל אינם בועתיים – הכירו את השיטה הפשוטה לבדיקת מצב מחירי הדיור בישראל

הגורמים המשפיעים על מחירי הדיור בישראל הם: ביקוש והיצע. כל עוד הביקוש גבוה מההיצע, המחירים עולים. נכון לכתיבת שורות אלה הביקוש לדיור בישראל גבוה משמעותית יותר מההיצע הקיים, מה שאומר שהמחירים אינם מנופחים וכל עוד לא יחול שינוי משמעותי בקצב גידול ההיצע, המחירים צפויים להמשיך לזנק גם בשנים הבאות. אך למה דווקא קרית גת? ישנם מספר יתרונות שחשוב שתכירו.

היתרונות של קרית גת הם:

  1. מחירים אטרקטיביים – מחירי הדיור העיר נוחים ונעים בין 920,000 שקלים לדירות קטנות בנות 2 חדרים לבין 1,650,000 שקלים לדירות גדולות בנות 5אחד היתרונות של קרית גת להשקעה בנדל"ן הוא שמחירי הדיור בעיר נוחים ונעים בין 920,000 שקלים לדירות קטנות בנות 2 חדרים חדרים. המחירים הנוחים מאפשרים למשקיעים קטנים לרכוש נכסים וליהנות מתשואה גבוהה של כ 3.5% מידי שנה מהשכרת הנכס.
  2. מיקום מנצח – מיקומה הגאוגרפי של קרית גת מצויין. מצד אחד רחוק מלב המרכז – מה שמוביל למחירים הנוחים, ומצד שני לא רחוק מאוד מלב המרכז – מה שמאפשר להגיע תוך זמן קצר ללב תל אביב.
  3. נתיבי תנועה נוחים – כ 30 דק' מתל אביב – עובדים רבים בתל אביב בוחרים לגור בקרית גת ולחסוך מיליוני שקלים במחירי הדיור. נסיעה של כ 30 דק' בלבד מפרידה בין קרית גת לתל אביב!
  4. בנייה חדשה וקידום פיתוח רב ברחבי העיר – בשנים האחרונות קרית גת עוברת שינויים ופיתוחים רבים שצפויים להעלות את ערך הנכסים בכל מחוזותיה.

בחירה נכונה של שכונה אטרקטיבית תאפשר לכם ליהנות ממחירים טובים, מכ 3.5% תשואה מידי שנה ומעליית ערך משמעותית במרוצת השנים. המיקום המנצח של קרית גת גורם למשקיעים רבים לצרף להתעניין בנכסים רבים במחוזותיה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!