תיק השקעות נדל"ן – כך תרכיבו נכון תיק השקעות בישראל

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

לא מעט אנשים כיום חוששים להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן לאור העליות ארוכות השנים של לא פחות ממאות אחוזים. אם גם אתם חוששים שמחירי הדיור בישראל בועתיים ועומדים פסע לפני התפוצצות, המאמר הבא נכתב עבורכם. בשורות הבאות נגע בחלופה המרכזית להשקעות נדל"ן בישראל, בגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור וכן בתיק השקעות נדל"ן של אנשי מקצוע בתחום. הטיפים המקצועיים והדגשים החשובים של משקיעי נדל"ן מיומנים ומנוסים יוכלו לשפוך אור על מצבו האמיתי של שוק הדיור בישראל.

תוכנית חיסכון בנקאית לעומת השקעות נדל"ן בישראל – כל מה שחשוב שתכירו לפני שתבחרוחשוב להכיר את החלופה המרכזית של תיק השקעות נדל"ן בישראל - תוכניות חיסכון בנקאיות

ראשית, חשוב לפתוח בחלופה המרכזית של תיק השקעות נדל"ן בישראל – תוכניות חיסכון בנקאיות. אנשים רבים שחוששים להשקיע את מיטב כספם בנדל"ן בישראל בוחרים לסגור את כל חסכונותיהם בתוכניות חיסכון בנקאיות המניבות תשואה אפסית אך ללא כל סיכון. הבנקים מציעים לכל לקוחותיהם מבחר מסלולי חיסכון ללא סיכון, מה שמצליח למשוך לקוחות רבים. אך האם מסלולי החיסכון הבנקאיים באמת נטולי סיכון? התשובה היא ממש לא. אנשים רבים לא מודעים לעובדה כי האינפלציה בישראל גבוהה מהריבית החיובית המוצעת בתוכניות החיסכון, מה שאומר שכלל הבוחרים בתוכניות הללו מפסידים לא מעט כסף מידי שנה.

אינפלציה ממוצעת של 2% מידי שנה – המסלול הבטוח להפסדים

עליות המחירים הכלליות בישראל עומדות על כ 2% מידי שנה, מה שאומר שכל תוכנית חיסכון המניבה פחות מ 2% בכל שנה, גורמת להפסדים. אז גם אם מעולם לא חשבתם לבנות תיק השקעות נדל"ן בישראל, חשוב שתדעו שהחלופה המרכזית שהבנקים מציעים, גורמת לכם להפסיד לא מעט כסף מידי שנה. כעת, חשוב לעבור לגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור במטרה להבין האם שוק הדיור בישראל באמת מנופח ובועתי.

הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור הם:אם חשבתם לבנות תיק השקעות נדל"ן בישראל, חשוב שתדעו שהחלופה המרכזית שהבנקים מציעים, גורמת להפסיד לא מעט כסף מידי שנה

  • ביקוש – הביקוש לדיור בישראל עולה בקצב מסחרר בשנים האחרונות. הביקוש נגזר מריבוי טבעי, הגירה חיובית, ריבוי מתגרים וכמובן ציבור המשקיעים.
  • היצע – ההיצע הקיים בישראל גדל, אך באצלתיים. ההיצע נגזר בעיקר מכמות התחלות הבנייה החדשות, מה שלוקח לא מעט זמן בישראל. יזמים וקבלנים רבים מסבירים שההליך הבירוקרטי הנדרש לעבור עד לקבלת האישור לרדת לשטח ולהתחיל לבנות, ארוך במיוחד. נתון זה פוגע באופן ישיר בקצב התחלות הבנייה ובהיצע הדיור בישראל.

מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע בישראל – המחירים עולים בצדק!

כל עוד הביקוש לדיור גבוה מההיצע הקיים, מחירי הדיור ימשיכו לעלות. מאזן הכוחות בישראל ברור – הביקוש גבוה משמעותית מההיצע הקיים, מה שאומרתיק השקעות נדל"ן של אנשי מקצוע מנוסים בתחום כולל מספר ערים אטרקטיביות במיוחד שערכי הנכסים בהן צפויים לזנק בשנים הקרובות שמחירי הדיור הנוכחיים אינם בועתיים. מעבר לכך, כל עוד לא יחול שינוי משמעותי בקצב התחלות הבנייה החדשות, מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע ישאר בעינו, מה שיוביל להמשך גל העליות לעוד שנים ארוכות.

הערים המרכזיות בתיק ההשקעות של אנשי המקצוע הגדולים בתחום

תיק השקעות נדל"ן של אנשי מקצוע מנוסים בתחום כולל מספר ערים אטרקטיביות במיוחד שערכי הנכסים בהן צפויים לזנק בשנים הקרובות. הערים הבולטות ביותר הן:

  1. חיפה
  2. באר שבע
  3. אשדוד
  4. בת ים
  5. שכונות מוזנחות בתל אביב

אם גם אתם רוצים להתחיל להשקיע את מיטב החיסכונות שלכם, חשוב לדעת לזהות נכון את השכונות האטרקטיביות ביותר בערים הללו. בין כלל המאפיינים הבולטים של שכונות מנצחות ניתן למנות את הקרבה למרכזי מסחר, קרבה לנתיבי תחבורה ראשיים, קרבה למרכזי בילוי ופנאי או קרבה למוסדות לימוד אקדמיים. בחירות נכונות יאפשרו לכם לקבל אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת הנכסים (מעל 3% מידי שנה), וכן עליות ערך משמעותיות בשנים הקרובות.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!