אפסייד נדל"ן – בטוחים שלאחר למעלה משני עשורים רצופים של עליות, מחירי הדיור לפני בלימה? המומחים צופים אפסייד משמעותי בשנים הקרובות!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

אנשי מקצוע רבים בתחום צופים אפסייד נדל"ן בשנים הקרובות. אם גם אתם חשבתם שלאחר עליות רצופות במשך למעלה משני עשורים מחירי הנדל"ן בישראל צפויים להתמתן, כנראה שטעיתם. בשורות הבאות נגע בכל הסיבות בגינן מחירי הדיור בישראל עולים במשך למעלה משני עשורים רצופים, בסיבה המרכזית בגינה מומחים רבים בתחום צופים אפסייד נדל"ן בשנים הקרובות, במאזן הכוחות בין הביקוש להיצע, במסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר שיהנו מאפסייד נדל"ן וכמובן בעוד מספר טיפים חשובים שיהפכו אתכם למשקיעים טובים יותר. אך גם אם מעולם לא חשבתם להשקיע את חסכונותיכם, חשוב שתקראו את השורות הבאות שיוכלו לחסוך מכם לא מעט הפסדים. חוששים להפסיד בעולם ההשקעות? כנראה שאתם מפסידים לא מעט כסף מידי שנה במסלולי חיסכון "בטוחים" שהבנקים מציעים לכל דורש.

הכירו את החלופה הרווחת לעולם הנדל"ן – תכניות חיסכון בנקאיות ונטולות סיכון!

אז רגע לפני שנצלול לפרטים הטכניים אודות סיבת עליות מחירי הדיור בישראל ומסלולי ההשקעה שיהנו מאפסייד נדל"ן הצפוי לשנים הקרובות, חשוב שתכירו

אז רגע לפני שנצלול לפרטים הטכניים אודות סיבת עליות מחירי הדיור בישראל ומסלולי ההשקעה שיהנו מאפסייד נדל"ן הצפוי לשנים הקרובות

לעומק את החלופה להשקעות נדל"ן, תוכניות חיסכון בנקאיות. תכניות החיסכון הבנקאיות מציעות לכל דורש מסלולי חיסכון נטולי סיכון עם ריבית אפסית. אנשים רבים שחוששים מעולם ההשקעות בוחרים לשכן את כל כספם בתוכניות אלה ובטוחים שהכסף שעמלו עליו שמור ובטוח באפיק השקעה נטול סיכון. אך האם באמת תוכניות החיסכון של הבנק שומרות על מיטב כספיכם מפני הפסדים? התשואה היא ממש לא. הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה (כ 2% משווי כל החיסכונות שלכם) היא תוכניות החיסכון של הבנק. תוכניות החיסכון של הבנק, ולא משנה כמה הן נשמעות לכם אטרקטיביות, יצליחו לשמור היטב על הערך המספרי של החסכונות שלכם אך לא על כוח הקנייה שלהם.

תוכניות החיסכון הבנקאיות באמת נטולות סיכון? כך אתם מפסידים לא מעט כסף בכל שנה שהחסכונות שלכם נמצאים בתוכניות חיסכון בנקאיות

האינפלציה התמידית במדינת ישראל שוחקת את כוח הקנייה של המטבע, מה שפוגע באופן ישיר בכוח הקנייה של כל סכום שיושב בבנק ללא כל תנועה. הדוגמה הטובה ביותר שתעזור לכם להבין את שחיקת כוח הקנייה היא רכישת עגלת מוצרים בסופר. אם עד לפני כעשר שנים יכלתם להגיע עם שטר אחד בודד של 100 שקלים ולמלא עגלת קניות עם מוצרים בסיסיים למשפחה ממוצעת, כיום אותו שטר של 100 שקלים לא יצליח למלא חצי מאותה עגלה הכוללת את אותם המוצרים בדיוק. הערך המספרי של הכסף שהגעתם איתו לסופר לא השנה, אך כוח הקנייה שלו ירד משמעותית במרוצת השנים. לכן, אם גם אתם חוששים מהפסדים והמילה "השקעות" גורמת לכם לנוע באי נוחות, זכרו כי החלופה של מסלולי החיסכון נטולי הסיכון בבנק גורמת לכם להפסיד כ 2% מידי שנה (שיעור האינפלציה בישראל – כ 2%). אז איך שומרים נכון על כוח הקנייה של החסכונות שלכם מפני שחיקת האינפלציה? אחת האפשרויות הטובות ביותר היא השקעות נדל"ן.

אז למה דווקא נדל"ן? ריכזנו את מיטב היתרונות שהפכו את עולם הנדל"ן למסלול ההשקעות הגדול ביותר בישראל

בחרנו עבורכם את מיטב היתרונות הגדולים ביותר של עולם הנדל"ן בישראל, והם:

  • עליות מחירים יציבות מזה שנים ארוכות

שוק הדיור בישראל נמצא במגמת עליה ארוכת טווח המתפרסת על פני למעלה משני עשורים. בעשרות השנים האחרונות הנדל"ן בישראל מציג עליות רציפות,תנועות מחירי הדיור גורמת למומחים רבים להעריך כי הסיכויים לאפסייד נדל"ן בישראל גבוהים משמעותית מהסיכויים לבלימת עליות המחירים יציבות ובטוחות, מה שגורם למשקיעים רבים להרגיש בנוח להתחיל להשקיע ברכישת נדל"ן בישראל. חוששים שגל העליות הנוכחי נמצא לקראת סיומו? בחינה מקצועית של הכוחות המשפיעים על תנועות מחירי הדיור גורמת למומחים רבים להעריך כי הסיכויים לאפסייד נדל"ן בישראל גבוהים משמעותית מהסיכויים לבלימת עליות המחירים.

  • מסלול השקעה בטוח – ביקוש קשיח

הביקוש לדיור הינו ביקוש קשיח כמעט ללא תנודות, מה שהופך את אפיק השקעות הנדל"ן לאחד מאפיקי ההשקעה הבטוחים ביותר. רוצים לשמור על כוח הקנייה של הכסף שלכם אך מנגד, לא לסכן את מיטב חסכונותיכם בהשקעות ספקולטיביות ותנודתיות במיוחד? עולם הנדל"ן יכול להתאים לכם.

  • אפשרות להכנסה פסיבית ומעוגנת בחוזה

אחד היתרונות הגדולים ביותר של השקעות בעולם הנדל"ן הוא האפשרות ליהנות מהכנסה פסיבית קבועה ומעוגנת בחוזה משפטי. משקיעים רבים שואפים להגיע להכנסה חודשית פסיבית, מה שבהשקעות נדל"ן ניתן לקבל מהיום הראשון. אז אם גם אתם רוצים הכנסה פסיבית וקבועה מידי חודש, רכישת דירה והשכרתה לתקופות זמן ארוכות תאפשר לכם ליהנות מעוד כמה אלפי שקלים למשכורת בכל חודש.

  • צפי אפסייד נדל"ן בשנים הקרובות

מומחי נדל"ן רבים מעריכים כי מחירי הדיור בישראל עומדים בפני אפסייד נדל"ן. מחירי הדיור מושפעים ממאזן הכוחות בין הביקוש לבין ההיצע הקיים בישראל. ככלמומחי נדל"ן רבים מעריכים כי מחירי הדיור בישראל עומדים בפני אפסייד נדל"ן שהביקוש גבוה יותר מההיצע, כך מחירי הדיור עולים וכן להיפך, היצע גדול מהביקוש מוביל לירידות מחירים. בחינת תמונת מצב מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע מעלה כי הביקושים גדלים בקצב מהיר יותר מגידול התחלות הבנייה החדשות שיבשילו בשנים הבאות לכדי היצע דיור בישראל. נתונים אלה תומכים בעליות מחירים חדות לשנים הקרובות. אז אם חששתם לרכוש נכסים במחירי שיא כל הזמנים, אפסייד נדל"ן צפוי, עתיד להפוך את המחירים העכשוויים למחירי מציאה בעוד שנה בלבד.

  • מגוון רחב של מסלולי השקעה לבחירתכם

עולם השקעות הנדל"ן בישראל מאפשר למשקיעיו ליהנות ממבחר גדול של מסלולי השקעה שונים. אנשים רבים בטוחים כי השקעות נדל"ן מסתכמות ברכישת דירה והשכרתה לתקופות זמן ארוכות ולכן חשוב להציג את מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר בישראל. בחרנו עבורכם מספר מסלולים מרכזיים.

כל מסלולי ההשקעות שאתם חייבים להכיר

  • נדל"ן מניב

נדל"ן מניב כולל רכישת דירה והשכרתה לתקופות זמן ארוכות. מסלול זה הוא מסלול הדגל הגדול ביותר בישראל בפרט ובעולם כולו בכלל. היתרונות הגדולים שלו הם: הוא נחשב למסלול בעל רמת בטיחות גבוהה במיוחד, מסלול השקעה פשוט המתאים למשקיעים מתחילים שממשיכים לעבוד במשרה מלאה, מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית מעוגנת בחוזה משפטי וכן מסלון השקעה עם שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו. נדל"ן מניב בישראל מניב למשקיעיו בין 2.2% ל 5% תשואה מידי שנה מהשכרת הנכס בלבד.

  • נדל"ן מסחרי

נדל"ן מסחרי דומה לנדל"ן מניב אך בנכסים מסחריים. מסלול השקעה זה כולל רכישת חנות, משרד או כל נכס מסחרי והשכרתו לתקופות זמן ארוכות. החיסרוןמחירי הדיור עומדים פסע לפני אפסייד נדל"ן משמעותי בדירות המגורים ולכן מומלץ לבחור את מסלולי ההשקעה הכוללים דירות מגורים בלבד הגדול של מסלון זה על פני המסלול המניב של דירות המגורים הוא רמת הבטיחות. בשונה מדירות מגורים, נכסים מסחריים אינם מתאפיינים בביקוש קשיח מה שמעלה את רמות הסיכון (בתקופת הקורונה משרדים וחנויות רבות נותרו ריקות בשל ירידת הביקושים החדה). מנגד, היתרונות הבולטים של נדל"ן מסחרי על פני נדל"ן מניב הם: עלויות נכסים מסחריים נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לנכסי מגורים וכן אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים מסחריים גבוהים יותר ועומדים על בין 5% ל 15% מידי שנה.

  • דירות על הנייר

קבלנים ויזמים רבים מציעים למכירה על הנייר מספר דירות בכל פרוייקט. מכירה מוקדמת על הנייר נועדה בכדי לאפשר לקבלן לעמוד בכל התחייבויותיו ולנהל נכון את תזרים המזומנים העומד לרשותו. מכירת דירה על הנייר כוללת לא מעט חסרונות על פני מכירת דירה קיימת (סיכון גבוה, לא ניתן להשכיר את הדירה, תשלומים מוצמדים למדד לתקופות זמן ארוכות ועוד). לכן, הקבלנים מציעים דירות על הנייר במחירי פריסייל המגלמים הנחות של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. המשקיע הבוחר במסלול זה רוכש דירה על הנייר, ממתין עד לקבלת המפתח ומוכר אותה במחירי שוק ברווח הדלתא שבין מחיר הרכישה למחיר המכירה. היתרונות הגדולים של מסלול זה הם: ללא התעסקות עם שוכרים וכן רווח נזיל בתום תקופת הבנייה.

  • אקזיט בנדל"ן

מסלול השקעות נוסף הוא מסלול אקזיט בנדל"ן. מסלול השקעות זה לא מתאים למשקיעים מתחילים בתחילת דרכם וכן לא מתאים לאנשים הממשיכים לעבוד במשרה מלאה. הרעיון הגדול של מסלול זה הוא לאתר נכסים המוצעים למכירה במחירים נמוכים ממחירי השוק. רכישת דירה במחיר נמוך ממחיר השוק, השבחתה על ידי שיפוץ קוסמטי קל, זול ומהיר ומכירתה במחירי שוק תניב למשקיע רווחים נאים תוך זמן קצר. מסלול זה מתאים בעיקר למשקיעים שרוצים להגדילאנשי מקצוע בתחום בחנו את רמות הביקוש לעומת התחלות הבנייה החדשות שיבשילו להיות ההיצע בישראל והעריכו כי המחירים לפני אפסייד נדל"ן משמעותי את ההון העצמי תוך זמן קצר ומוכנים להשקיע במסלול השקעה עם סיכון גבוה. הסיכון המרכזי הוא רכישת דירה פגומה הן משפטית והן פיזית.

  • קרקעות חקלאיות

המסלול האחרון הוא המסלול עם רמות הסיכון הגבוהות ביותר אך מנגד, עם פוטנציאל הרווח הגדול ביותר. במסלול זה המשקיע רוכש קרקעות חקלאיות שלא ניתן לעשות בהן דבר מלבד צורכי חקלאות. העובדה שלא ניתן לבנות על הקרקעות מאפשרת למשקיעים לרכוש אותן במחירים נמוכים במיוחד. לאחר הליך ההפשרה המשנה את ייעודן של הקרקעות ומאפשר לבנות עליהן, המחירים מזנקים במאות אחוזים אך שהמשקיע נהנה מרווחים גדולים. מסלול השקעות זה אינו מתאים למשקיע המתחיל ויש לא מעט שיטות ודגשים לאיתור נכון של קרקעות איכותיות שעומדות רגע לפני תהליך ההפשרה. חשוב להדגיש כי הסיכון במסלול זה הוא בחירת קרקעות שלא יעברו הפשרה במשך שנים ארוכות.

כלל המסלולים הללו מאפשרים לכם לבחור את ההשקעה המתאימה לכם הן מבחינת רמות הסיכון והן מבחינת ציפיות הרווח מההשקעה. מומחי נדל"ן רבים סבורים כי מחירי הדיור עומדים פסע לפני אפסייד נדל"ן משמעותי בדירות המגורים ולכן מומלץ לבחור את מסלולי ההשקעה הכוללים דירות מגורים בלבד. מסלול ההשקעה המתאים ביותר הוא מסלול נדל"ן מניב המאפשר למשקיעים בו להחזיק בנכס לאורך שנים ארוכות וליהנות מכל עליית המחירים הצפויה בשנים הקרובות.

מסלולי ההשקעה שצפויים ליהנות מאפסייד נדל"ן הצפוי בישראל

אז לסיכום, לפני שאתם ממהרים לשלול את האפשרות של השקעות נדל"ן חשוב שתזכרו שתוכניות החיסכון הבנקאיות גורמות לכם להפסיד לא מעט כסף מידי שנה. חוששים שמחירי הדיור גבוהים מידי בשביל להצטרף למשקיעי הנדל"ן בישראל? אנשי מקצוע בתחום בחנו את רמות הביקוש לעומת התחלות הבנייה החדשות שיבשילו להיות ההיצע בישראל והעריכו כי המחירים לפני אפסייד נדל"ן משמעותי. כל שנותר לכם זה לבחור את מסלול ההשקעה הנכון ולהתחיל להשקיע. הבנקים ישמחו להעמיד לרשותכם הלוואות אטרקטיביות למימון אחוז גבוה ממחיר הנכס כך שגם אם אין לכם הון עצמי גבוה, תוכלו להתחדש בנכסים להשקעה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!