בדיקות של השקעות מעבר לים

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

בדיקות של השקעות

ישראלים רבים השקיעו בשנים האחרונות כספים בעסקאות נדל"ן שונות בשלל מדינות מעבר לים. זה קרה במדינות מזרח אירופה, בארה"ב, גיאורגיה, בריטניה ועוד. כיוון שמדובר בעלויות גבוהות אשר כרוכות בסיכויים מעולים אך גם בסיכונים, כל ישראלי שמוצעת לו עסקת נדל"ן מעבר לים מבצע בדיקות  של השקעות באופן היקפי ובסופו של דבר מקבל החלטה מושכלת אם לחתום על חוזה לרכישת הנכס, או לחלופין לסגת מעסקה זו אם היא לא נראית לו. בכל אחד מהמקרים מדובר בבדיקות מעמיקות שכוללות גם חוות דעת של היועצים המקצועיים של הלקוח הפוטנציאלי כמו שמאי, מהנדס, יועץ פיננסי ואיש נדל"ן שמכיר סביבה גיאוגרפית זו.

כדי לבצע את הבדיקות החשובות, ישראלים רבים טסים ליעד בו מוצע להם נכס וזאת כדי לבחון אותו מקרוב. המטרה היא לוודא שמדובר בעסקה כדאית ולא בעסקה שיש בה סיכון עקב סיבות שונות. לכן הלקוחה הפוטנציאלית אורזת מזוודה לכמה ימים של נסיעה ליעד הרחוק. היא אורזת בה מעט פריטים אישיים כמו נעלי הליכה נוחות, מכנסיים, חולצות נשים, מעיל וכו' ויוצאת לשדה התעופה. כאשר היא מגיעה ליעד היא בוחנת את העסקה על כל היבטיה. אם מדובר בסביבת מגורים איכותית, או לא, מהו השווי האמיתי של הנכסים בסביבה זו, מהו המצב הפיזי של הנכס עצמו, אם הוא ראוי למגורים או שיש בו בעיות שונות כמו רטיבות בקירות, בעיות בתשתיות וכו'.

 

בדיקות של השקעות במדינות שונות

ישראלים ערכו בדיקות של השקעות והשקיעו במקומות כמו צפון אנגליה עשו עסקאות מצוינות כיוון שמדובר באזור שמתפתח בצעדי ענק, תאגידים גדולים העבירו את המטה שלהם לערים המובילות בצפון המדינה וכך הם גרמו לכך שיש הרבה מאד מקומות עבודה. קל להגיע למקומות העבודה הללו בזכות תשתיות הרכבת שמאפשרות להגיע מנקודה לנקודה תוך פרק זמן קצר יחסית.

הרכישות של הנדל"ן היו של בעיקר של דירות שמתאימות למשפחות צעירות ולסטודנטים ולכן המשקיעים נהנים מהשקעה פאסיבית ברוב ימות השנה.

 

השקעות בארה"ב

ארה"ב תמיד קרצה לישראלים והם ביצעו בדיקות של השקעות במדינות המובילות בה. חלקם רכשו בתים שהייעוד שלהם הוא בתי נופש במקומות כמו פלורידה. אחרים קנו בתי קרקע בסגנון המולטי פמילי והשכירו אותם למשפחות. כך גם הם נהנים מהכנסה פאסיבית ברוב ימות השנה. המגמה של המשקיעים היא תמיד לרכוש נכסים בסביבת מגורים מעולה שיש בה אזורי ביקוש וכך הם ייהנו מההכנסה החודשית הזו, שבמקרים רבים היא מכסה את התשלום החודשי עבור המשכנתא שעליהם לשלם לבנק המלווה.

 

השקעות במזרח אירופה

אחד היעדים המוצלחים ביותר להשקעות של נכסים שונים הוא מזרח אירופה. בשנים האחרונות כמות הנכסים שהישראלים רכשו במדינות הללו כמו ברומניה היה רב מאד. באמצעות חברת ניהול המשקיעים מצליחים ברוב המקרים למצוא שוכרים ראויים וליהנות מהגדלת ההון האישי שלהם לאור העלייה בערכו של הנכס.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!