חברת אדמה נדל"ן – כל מה שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו להשקיע בעולם הנדל"ן!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

חברת אדמה נדל"ן עוסקת בתחום מזה לא מעט שנים ומעניקה ליווי צמוד ומקצועי לכל לקוחותיה. אנשים רבים כיום בוחרים להצטרף לענף הנדל"ן הבוער בישראל ללא היכרות מעמיקה עם כלל אפשרויות ההשקעה האטרקטיביות ביותר, עם המיסים וההוצאות הנלוות שחשוב לקחת בחשבון, עם אפשרויות המימון המיטביות ועוד. אז אם גם אתם רוצים להתחיל להשקיע נכון בענף הנדל"ן הישראלי שלא מפסיק לשבור שיאים, חשוב שתעשו זאת נכון בסיועם של אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. בשורות הבאות נגע בכמה מהדגשים החשובים ביותר אודות ההוצאות הנלוות שחשוב לקחת בחשבון בכל עסקת נדל"ן, במסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר, באפשרויות המימון שיאפשרו לכם ליהנות מאחוזי מימון גבוהים על כל נכס, מהסיבה המרכזית בגינה שוק הדיור עולה במשך למעלה משני עשורים רצופים ולא צפוי לעצור בקרוב ועוד. אך לפני שנצלול לכל הפרטים החשובים והטיפים המקצועיים, חשוב לגעת באחת הנקודות החשובות ביותר שמדברת בעיקר לאנשים שמעולם לא חשבו להשקיע את מיטב חסכונותיהם בעולם הנדל"ן.

האינפלציה בישראל שוחקת את כוח הקנייה של הכסף שלכם – כל האמת על תוכניות החיסכון הבנקאיות!

חוששים מהשקעות? מעדיפים אפיקי חיסכון נטולי סיכון שהבנקים השונים מציעים לכלל לקוחותיהם? חשוב שתכירו לעומק את מירב הפרטים אודות תוכניותחברת אדמה נדל"ן עוסקת בתחום מזה לא מעט שנים ומעניקה ליווי צמוד ומקצועי לכל לקוחותיה החיסכון "נטולי הסיכון" שהבנקים מציעים. ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי תוכניות חיסכון בנקאיות נטולות סיכון אך גם נטולות ריבית. הריביות המוצעות בתוכניות חיסכון אלה אפסיות, ולא משנה באיזה מסלול "אטרקטיבי" תבחרו. שנית, חשוב לדעת כי תוכניות חיסכון אלה אינן באמת שומרות על ערך הכסף שלכם, אלא שומרות על ערכו המספרי בלבד. אפיקי חיסכון בנקאיים גורמים לאנשים רבים להפסיד לא מעט כסף מידי שנה ללא ידיעתם. הסיבה לכך נעוצה באינפלציה התמידית במדינת ישראל. עליות המחירים הכלליות במדינת ישראל שוחקות את כוח הקנייה של המטבע ובעצם פוגעות באופן ישיר בערכו הראלי. אז נכון, אם תפקידו בתוכנית חיסכון בנקאית 20,000 שקלים, תוכלו לקבל את אותם 20,000 שקלים ללא הפסדים כלל בכל מועד שתרצו, אך האם השווי הראלי של החיסכון שלכם נותר בעינו?

הסיכון בתוכניות החיסכון שהבנקים לא רוצים שתכירו – המסלול הבטוח להפסדים גדולים!

הדוגמה הטובה ביותר שתסביר לכם בפשטות את פגיעת האינפלציה בכוח הקנייה של מיטב החסכונות שלכם היא קניית סל מוצרים בתקופות זמן שונות. אם עד לפני כעשר שנים יכלותם לצאת לסופר השכונתי מצויידים בשטר בודד של 100 שקלים בלבד ולמלא בעזרתו סל קניות הכולל מגוון מוצרים בסיסיים למשפחה ממוצעת, כיום שטר זהה של 100 שקלים לא יצליח למלא אף לא חצי מאותו סל קניות עם אותם מוצרים בדיוק. על אף שהערך המספרי של השטר זהה, מבחן הזמן מוכיח כי השווי הראלי שלו נשחק מידי שנה. האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% מידי שנה בממוצע, מה שאומר כי כל עוד תוכניות החיסכון הבנקאיות מניבות פחות מ 2%, כל שקל שתכניסו לתוכניות אלה יאבד מערכו בכל שנה. אז גם אתם חוששים מהפסדים בעולם ההשקעות, חשוב להבין כי הדרך הטובהחברת אדמה נדל"ן מציעה לכל לקוחותיה ליווי צמוד ומקצועי בדרך להשקעות בטוחות בענף הנדל"ן ביותר להפסיד לא מעט כסף במרוצת השנים היא תוכניות החיסכון הבנקאיות "נטולות הסיכון" (והריבית!).

חברת אדמה נדל"ן מונה כמה מהיתרונות הגדולים ביותר שענף הנדל"ן מעניק למשקיעיו, והם:

לכן, חברת אדמה נדל"ן מציעה לכל לקוחותיה ליווי צמוד ומקצועי בדרך להשקעות בטוחות בענף הנדל"ן. למה דווקא נדל"ן? לענף יש לא מעט יתרונות שחשוב שתכירו, והם:

  • השקעה יציבה ובטוחה

עולם הנדל"ן מספק למשקיעים רבים מסלולי השקעה בטוחים ויציבים המאפשרים להם לישון בשקט. מעבר לכך, מחירי הדיור בישראל נמצאים בעיצומה של מגמת עלייה מתמשכת המתפרסת על פני למעלה משני עשורים רצופים. מומחי חברת אדמה נדל"ן ועוד לא מעט אנשי מקצוע בתחום מעריכים כי העליות צפויות להימשך לעוד שנים ארוכות. הסיבה לכך היא מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע הקיים בישראל. רמות הביקושים גבוהות יותר מההיצע הקיים מה שגורם למחירים לעלות ללא הפסקה, על אף כל ניסיונות הממשלות השונות לבלום אותם. מעבר לכך, קצב גידול הביקושים מהיר מקצב התחלות הבנייה החדשות, מה שאומר כי מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע לדיור בישראל צפוי להישאר בעינו ואף להחריף ולהוביל לעליות מחירים חדות יותר.

  • הכנסה פסיבית מעוגנת בחוזה משפטי

יתרון נוסף ומשמעותי במיוחד להשקעות נדל"ן על פני אפיקי השקעה רבים אחרים הוא האפשרות ליהנות מהכנסה פסיבית ומעוגנת בחוזה משפטי. חלק ממסלולימומחי חברת אדמה נדל"ן ועוד לא מעט אנשי מקצוע בתחום מעריכים כי העליות צפויות להימשך לעוד שנים ארוכות. השקעה בעולם הנדל"ן מבטיחים לבוחרים בהם ליהנות מהכנסה חודשית פסיבית וקבועה. הכנסה זו משמשת לרבים כהשלמה לתקופת הפנסיה, למטרות גידול הכנסות לכל צורך ועוד. אם גם אתם רוצים ליהנות מהכנסה פסיבי. וקבועה מידי חודש, ענף הנדל"ן הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם.

  • מגוון רחב של מסלולי השקעה

אנשים רבים בטוחים כי עולם השקעות הנדל"ן מסתכם ברכישת דירה והשכרתה לתקופות זמן ארוכות. לכן, חשוב להדגיש ולומר כי יש מגוון רחב של מסלולי השקעה המתאימים לכל צורך ההבדלים המשמעותיים ביותר בין מסלולי ההשקעה השונים באים לידי ביטוי ברמות הסיכון, בפוטנציאל הרווח ובנזילות ההשקעה. בחרנו עבורכם את כל מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר שאתם חייבים להכיר.

הכירו את כל מסלולי ההשקעה השונים – שונים זה מזה ברמות הסיכון, בפוטנציאל הרווח ובטווחי זמן ההשקעה

  • נדל"ן מניב

מסלול השקעות נדל"ן מניב זהו המסלול הגדול והבטוח מכולם. מסלול זה מתאפיין בפשטות ובטיחות כך שגם אם אתם חדשים בתחום, תוכלו להתחיל ממסלול זה. המסלול כולל רכישת דירה והשכרתה לתקופות זמן ארוכות, מה שמבטיח לבוחרים בו הכנסה פסיבית מעוגנת בחוזה משפטי ועליית ערך הנכס במרוצת השנים. לסיכום כלל היתרונות, החסרונות והסיכונים של מסלול השקעה זה:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה בטוח ומתאים למתחילים מילוי כל צורכי השוכרים בכל תקופת שהייתם בדירה
מסלול השקעה עם הכנסה פסיבית מעוגנת בחוזה סיכון בבחירת שוכרים שלא עומדים בתשלום החודשי, לא שומרים על פנים הדירה או לא מוכנים לפנות את הדירה בתום התאריך הנקוב בחוזה
מסלול השקעה עם שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו אחוזי תשואה יחסית נמוכים מהשכרת הדירה – בין 2.2% באזורי המרכז ל 4.5% באזורי פריפריה

 

חשוב להדגיש כלל שאתם חייבים להכיר: ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר, וכן להיפך.

  • נדל"ן מסחרי

מסלול השקעה נוסף ושכיח בישראל הוא מסלול של נדל"ן מסחרי. השקעה הנדל"ן מסחרי דומה מאוד למסלול הנדל"ן המניב, אך בנכסים מסחריים. המשקיעיםחברת אדמה נדל"ן בוחרת להדגיש את כל אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר הבוחרים במסלול זה רוכשים נכסים מסחריים כמו חנויות או משרדים, ומשכירים אותם לתקופות זמן ארוכות. היתרונות של מסלול זה על פני הנדל"ן המניב הם בעיקר עלויות נמוכות בעשרות אחוזים ואחוזי תשואה גבוהים יותר מהשכרת הנכסים. לסיכום כלל היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול זה:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מחירים נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לנכסי מגורים רמת סיכון גבוהה ביחס לנדל"ן מניב למגורים – הביקוש פחות קשיח מהביקוש למגורים
הכנסה פסיבית חודשית המעוגנת בחוזה משפטי בשנים האחרונות עליות ערך נכסים מסחריים איטיות יותר מעליות ערך נכסי מגורים
אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת הנכסים – בין 5% ל 10% בממוצע שנתית

 

  • רכישת דירה על הנייר

מסלול רכישת דירה על הנייר במחירי "פריסייל" מאפשר למשקיעים ליהנות מהנחה משמעותית של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. הסיבה המרכזית בגינה קבלנים ויזמים מוכנים למכור מספר דירות בכל פרוייקט במחירי פריסייל היא לאיזון תזרים המזומנים שהפרוייקט דורש. רכישת דירה על הנייר כוללת מספר חסרונות על פני רכישת דירה קיימת ולכן המחירים בהתאם. מיד עם קבלת המפתח המשקיע ימכור את הדירה במחירי שוק ויהנה מההפרש שבין מחיר הרכישה למחיר המכירה. היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול זה הם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
רכישת דירות במחירי הנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק סיכון בבחירת קבלן שלא עומד בכל התחייבויותיו
ללא התעסקות עם שוכרים ללא הכנסה פסיבית כלל
רווח נזיל בתום תקופת ההשקעה יתרת התשלום צמודה למדד לאורך כל שלבי הבניה

 

  • אקזיט בנדל"ן

מסלול אקזיט בנדל"ן כולל רכישת דירה במחירים נמוכים ממחירי השוק, השבחתה בעזרת שיפוץ קוסמטי מהיר וזול, ומכירתה במחירי שוק. מסלול השקעות זה מחייב מהמשקיע להשקיע לא מעט זמן מידי שבוע במטרה לאתר את הנכסים האטרקטיביים ביותר שנמכרים במחירי מציאה. מסלול אקזיט בנדל"ן פחות מתאים למשקיעים בתחילת דרכם. היתרונות, הסיכונים והחסרונות הם:

 

יתרונות חסרונות וסיכונים
הגדלת הון עצמי תוך זמן קצר סיכום בבחירת נכסים פגומים הן מבחינה פיזית והן מבחינה משפטית
רכישת נכסים במחירים נמוכים ממחירי השוק ללא הכנסה פסיבית כלל
ללא התעסקות עם שוכרים תשלום מס רווח הון בשיעור של 25% מהרווחים

אפשרויות המימון המאפשרות למשקיעים רבים להתחדש עם נכסים ללא הון עצמי כלל

כלל מסלולי ההשקעה הללו יאפשרו לכם לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורכם הן מבחינת רמת הבטיחות, הן מבחינת צפי הרווחים והן מבחינת נזילותחברת אדמה נדל"ן מלווה לקוחות רבים לרכישת הנכסים הטובים והמתאימים ביותר לצרכים שלהם. ההשקעה. רגע לפני שאתם מתחילים להשקיע את מיטב חסכונותיכם, חברת אדמה נדל"ן בוחרת להדגיש את כל אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר. אפשרויות המימון הן:

  • משכנתא

הלוואת המשכנתא מאפשרת לכם ליהנות מהלוואות של סכומי כסף גדולים, לטווחי זמן ארוכים ובריביות נמוכות. הבנקים בישראל מאפשרים לרוכשים לקבל עד 75% מימון לנכס ראשון ועד 50% מימון לנכס שני והלאה. הלוואת המשכנתא כוללת מסלולים רבים ולכן מומלץ להסתייע בשירותיו של יועץ משכנתאות פרטי ומקצועי.

  • הלוואה חוץ בנקאית

הלוואה חוץ בנקאית מתאפיינת במתן סכומי כסף קטנים, לטווחי זמן קצרים עד בינוניים ובריביות גבוהות. הסיבה המרכזית בגינה רוכשי דירות רבים בוחרים להסתייע בהלוואה זו היא למטרת השלמת ההון העצמי הנדרש לקבלת הלוואת המשכנתא.

  • משכון נכס קיים

הבנקים בישראל מאפשרים לבעלי נכסים למשכן עד 50% משווי הנכס ולקבל בתמורה עד 50% מערכו בתנאי משכנתא. משקיעים רבים בוחרים להיעזר בנכסים שברשותם לטובת רכישת נכסים נוספים.

לסיכום, חברת אדמה נדל"ן מלווה לקוחות רבים לרכישת הנכסים הטובים והמתאימים ביותר לצרכים שלהם. אם גם אתם רוצים להתחדש בנכס מתאים עבורכם הן מבחינה תקציבית והן מבחינת מסלול ההשקעה המיטבי עבורכם, מומלץ להסתייע באנשי מקצוע מיומנים בתחום שעוסקים בעולם הנדל"ן מזה לא מעט שנים. הניסיון הרב שהם צברו והיכרותם על מירב הנכסים האטרקטיביים ביותר תעמוד לטובתכם בבחירת הנכס הטוב ביותר.

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!