א.א. רוטשטיין – חברת בניה ויזמות פרויקטים

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

התחלות חדשות מכילות ערב רב של תחושות, בעיקר התרגשות וחשש. רבים מאיתנו מהססים כאשר נגלית לפתחנו הזדמנות לשינוי ממשי, בין אם מדובר בהסבה מקצועית של הקריירה, לקיחת משכנתא על דירה או כאשר עומדים בפני פרויקטים בתחום הבנייה, כמו למשל תמ"א 38 או פרויקט פינוי בינוי. מה שעשוי להפיג את החששות הוא ציוות לחברת יזמות ובנייה מקצועית, אמינה ואנושית. החברה הזאת- היא א. א. רוטשטיין.

 

מהי חברת בניה ויזמות נדל"ן?

לחברת בניה או חברת יזמות נדל"ן, יש תפקיד מפתח בכל הקשור לפרויקטים בענף הבינוי ברחבי הארץ. התפקיד כולל בעיקר ייזום וביצוע העבודות בשטח, כאשר במסגרת העבודות מועסקים שורה ארוכה של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחומם, לרבות אדריכלים, מהנדסים, קבלנים ועוד. המטרה היא ללוות באופן צמוד ומלא את הפרויקט מראשיתו ועד סופו, לדאוג לרווחת הדיירים ובעלי הדירות, וליצור סביבת עבודה בטוחה לעובדים.

 

בניה רוויה

בניה רוויה מתייחסת לבניית גורדי שחקים ומגדלים מעל 14 קומות, כאשר עד לפני 20 שנה התייחסו למגדלים מעל 6-8 קומות. היא מתייחסת כמובן לבנייה עירונית, והיא מיועדת עבור בנייני דירות גבוהים. מתוך כך, בנייה רוויה דורשת התייחסות אחרת מצד אנשי המקצוע שעובדים על הפרויקט, לרבות האדריכל, שנדרש לבצע תכנון מיטבי של שכונת המגורים החדשה, התשתיות שלה וכן את תכנון השטח הציבורי הרלוונטי לה. קבלן בניה של בנייה רוויה אחראי על פיקוח ביצוע העבודות בשטח, ומלווה את הפרויקט מתחילת דרכו ועד מסירת המפתח לדיירים הנרגשים.

 

התחדשות עירונית

התחדשות עירונית היא מהות התהליך הכולל תנופת בנייה ושדרוג אזורים עירוניים נרחבים כמו שכונות מגורים, שיפוץ התשתיות ושיפור איכות החיים של הדיירים ברמה החברתית והקהילתית. להלן הגורמים המעורבים בפרויקט התחדשות עירונית:

  • הדיירים ובעלי הנכסים חותמים על הסכמתם וממתינים להתקדמות הפרויקט
  • חברה קבלנית או חברת בניה ויזמות של בניה ויזמות שהניעה את הפרויקט ומלווה אותו משלבי התכנון, דרך אישור התוכניות בוועדות השונות ועד ביצוע הפרויקט עד לסיומו.
  • ועדה בין משרדית להתחדשות עירונית המונה נציגים של משרד הבינוי והשיכון שמלווים את הפרויקט באופן תקופתי.
  • הרשות המקומית שמקדמת התנעת פרויקטים של התחדשות עירונים בהתאם לתוכניות הלאומיות ודואגת לתאם בין הרשויות השונות בעת ביצוע הפרויקט.

 

פינוי בינוי ותמ"א 38

המונח מתייחס להחלטה להרוס שכונת מגורים ישנה שמבניה נבנו לפני 1980 ואינם עמידים בפני רעידות אדמה, ולבנות במקומה שכונה חדשה עבור הדיירים שלה. במרוצת השנים אנו עדים ליותר ויותר פרויקטים של פינוי בינוי בעקבות זכויות הבנייה המוצעות לדיירים ולבעלי הנכסים והשדרוג המשמעותי שבקבלת דירה חדשה. פינוי בינוי בראשון לציון למשל, הפך לדבר שכיח למדי ויותר שכונות ישנות חותמות על פרויקטים של פינוי בינוי לרווחת כל תושבי השכונה. ההבדל המהותי בין פרויקט פינוי בינוי לבין תמ"א 38 היא שבתמ"א 38 ההתייחסות היא למבנה אחד שדורש חיזוק תשתיות, בעוד פינוי בינוי מציע להרוס את המבנים לחלוטין ולבנות במקומם בניינים חדשים. הבדל משמעותי נוסף הוא הרוב של הסכמת בעלי הנכסים באחוזים בנוגע לתחילת הפרויקט, כאשר בפינוי בינוי נרש רוב של 80% ובתמ"א 38 66%. כך או כך, אם אתם מתעניינים יחד עם דיירי הבניין שלכם בפרויקט במסגרת התחדשות עירונית, או מחפשים אחר יזם פינוי בינוי- אין חברת יזמות נדל"ן מומלצת יותר מא.א. רוטשטיין.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!