תכלת נדל"ן – חברה מקצועית המתמחה בפרוייקטים של התחדשות עירונית בכל רחבי הארץ, כל הדגשים שחשוב שתכירו לפני שמתחילים להשקיע!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

חברת תכלת נדל"ן עוסקת בתחום מזה שנים ארוכות ומתמחה בפרוייקטים של התחדשות עירונית. החברה כוללת את אנשי המקצוע הטובים ביותר בכל תחום ומשקיעה רבות במילוי כל צרכיו של הלקוח. הסיסמה המרכזית שחברת תכלת נדל"ן חרטה על דגלה היא הלקוח במרכז. צרכיו ורצונותיו של הלקוח מוצבים במרכז הבמה המרכיבה את המשתנים השונים התורמים לבחירת הפרוייקט המתאים ביותר. אם גם אתם רוצים סיוע מקצועי וליווי צמוד ל כל אנשי המקצוע הטובים ביותר בשוק, חברת תכלת נדל"ן תשמח להעמיד לרשותכם את כל שנות הניסיון והידע המקצועי שלה בשביל שתצאו מרוצים. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר על עולם הנדל"ן לפני שתתחילו להשקיע, לרבות אפשרויות המימון שיאפשרו לכם לרכוש נכס עם הון עצמי מוגבל, מסלולי ההשקעה המבוקשים ביותר בישראל, הסיבה המרכזית לזינוק של מאות אחוזים במחירי הדיור ועוד.

מעולם לא חשבתם להשקיע? השורות הבאות ידברו בעיקר אליכם!

אך לפני שנמשיך לתוכן המקצועי שמומחי חברת תכלת נדל"ן בחרו להדגיש לכם, חשוב שתכירו את הסיבה בגינה חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות, גםמסלול הדגל של חברת תכלת נדל"ן הוא מסלול רכישת דירות על הנייר במחירי "פריסייל" אם מעולם לא חשבתם להתחיל להשקיע בנדל"ן. לא מעט אנשים בישראל חוששים מהפסדים בעולם ההשקעות. לרוב חשש זה נובע מסיפורים של מכרים שלא באמת ידעו מה הם עושים והפסידו לא מעט כסף באפיקי השקעות מפוקפקים. במקרה הטוב, אותם אנשים בוחרים את אפיקי ההשקעה הסולידיים ביותר שהבנקים מציעים ללא כל סיכון ממשי להפסדים. מסלולי חיסכון בנקאיים אלה כוללים אחוזי ריבית אפסיים, אך מנגד מבטיחים ללקוח שמירה על מיטב כספו ללא כל סיכון. אך האם באמת מסלולי החיסכון הבנקאיים מגנים על הכסף שלכם? התשובה היא ממש לא. מסלולי החיסכון הבנקאיים הם את הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה.

האינפלציה והשפעתה על כל החסכונות שלכם – התייקרות מחירים כללית של 2% בכל שנה!

האינפלציה התמידית במדינת ישראל שוחקת את כוח הקנייה של הכסף שלכם, כך שכל עוד הוא לא מושקע בנכסים שמחירם עולה בקצב מהיר יותר מקצב עליית האינפלציה או לכל הפחות בקצב זהה לה, אתם מפסידים לא מעט בכל שנה. עליית המחירים הכללית במדינת ישראל עומדת על כ 2% מידי שנה, מה ששוחק את כוח הקנייה של כל מטבע העומד ללא תנועה ב 2%. הדוגמה הטובה ביותר שתבהיר לכם את תמונת פגיעת האינפלציה ביסכונות שלכם היא סל קניות בסופר. עד לפני מספר שנים הייתם יכולים להצטייד בשטר בודד של 100 שקלים ובעזרתו למלא סל קניות הכולל מוצרים בסיסיים למשפחה ממוצעת. נכון לכתיבת שורות אלה שטר בודד של 100 שקלים לא יספיק לכם למלא אף לא חצי מאותו סל קניות מהסופר הזול ביותר הכולל את אותם המוצרים בדיוק. הערך המספרי של הכסף לא השתנה, אך כוח הקנייה שלו ירד משמעותית במרוצת השנים.

מחירי הדיור בישראל בועתיים? כך תדעו לענות תשובה מקצועית תוך התחשבות בגורמים המשפיעים על תנועות המחירים

רוצים להגן על כל חסכונותיכם מפני שחיקת האינפלציה? חברת תכלת נדל"ן מציעה לכם את הדרך הטובה, הבטוחה והמתגמלת מכולן. אז למה דווקא נדל"ן והאםסיסמה המרכזית שחברת תכלת נדל"ן חרטה על דגלה היא הלקוח במרכז. צרכיו ורצונותיו של הלקוח מוצבים במרכז הבמה המרכיבה את המשתנים השונים התורמים לבחירת הפרוייקט המתאים ביותר. מחירי הדיור בישראל לא בועתיים לאחר למעלה משני עשורים רצופים בעליות של מאות אחוזים? חברת תכלת נדל"ן עושה סדר בדברים כך שגם רתם תדעו לענות על השאלות הללו בצורה מקצועית וללא תחושות בטן שונות. אנשים רבים סבורים כי מחירי הדיור הגיעו לשיאים שיהיה קשה להם לפרוץ, אך לדעתם של מומחי תכלת נדל"ן, בלימת המחירים עדיין לא נראית באופק. איך הם יודעים? הם מכירים היטב את הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל, ביקוש והיצע.

  • ביקוש

הביקוש בישראל מורכב ממספר גורמים ושנים והם: גידול טבעי, הגירה חיובית, משקיעים רבים המחזיקים ביותר מדירה אחת וכן כמות גדולה של גירושים. חשוב להדגיש כי הביקוש לדיור הינו ביקוש קשיח ולכן קיימת קורלציה כמעט מלאה בין גידול הביקוש לבין גידול האוכלוסייה (כל אדם נוסף בישראל צריך קורת גג לגור בה וכך מעלה את הביקוש לדיור).

  • היצע

בשונה מרמת הביקושים, ההיצע בישראל מורכב ממשתנה אחד מרכזי והוא: התחלות הבנייה החדשות. התחלות הבנייה החדשות יבשילו לכדי דירות מגורים חדשות המשפיעות על כמות הניצע הקיימת בשוק.

הדרך להעריך את מחירי הדיור בעוד שנים ארוכות קדימה – שיטה פשוטה שתעזור לכם לישון בשקט

מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע הוא המפתח לבחינת מצב המחירים בישראל בפרט ובכל רחבי העולם בכלל. אחד הכללים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר הוא: כל עוד הביקוש גדול מההיצע, מחירי הדיור עולים וכך גם להיפך, כל עוד ההיצע גדול מהביקוש, מחירי הדיור יורדים. מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע במדינת ישראל חד משמעי – הביקוש גבוה משמעותית מהניצע הקיים בשוק ולכן מחירי הדיור עולים במשך כשני עשורים רצופים למרות כל הניסיונות לבלום אותם (העלאת מס הרכישה על המשקיעים – במטרה להרחיק אותם מהשוק ולהקטין את הביקוש, תוכנית מחיר למשתכן – במטרה לשבור את השוק במחירים נמוכים ועוד).

ומה לגבי עתיד המחירים? חברת תכלת נדל"ן יודעת להעריך את מחירי הדיור לעוד מספר שנים קדימה במטרה להבטיח ללקוחות את רמת הוודאות הגבוההברת תכלת נדל"ן תשמח להעמיד לרשותכם את כל שנות הניסיון והידע המקצועי שלה בשביל שתצאו מרוצים. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר על עולם הנדל"ן לפני שתתחילו להשקיע, ביותר באשר להצלחת השקעתם. השיטה הפשוטה להעריך את תנועות מחירי הדיור לטווח הארוך היא לערוך השוואה בין קצב גידול התחלות הבנייה החדשות לבין קצב גידול הביקושים בישראל. השוואה זו תביא לאחת מהאפשרויות הבאות:

  • אפשרות א – קצב גידול הביקוש מהיר יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות, מה שיוביל להמשך עליות מחירים בקצב מהיר יותר.
  • אפשרות ב – קצב גידול הביקוש זהה לקצב גידול התחלות הבנייה החדשות, מה שיוביל להשארת המצב כפי שהוא (שוק עולה ימשיך לעלות ושוק יורד ימשיך לרדת).
  • אפשרות ג – קצב גידול הביקוש איטי יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות, מה שצפוי להוביל לתחילת בלימת מחירים ואף ירידות מספר שנים לאחר מכן.

הבירוקרטיה הארוכה עד לקבלת אישורי הבנייה משפיעה באופן ישיר על מחירי הדיור בישראל!

הבעיה המרכזית בגינה מחירי הדיור בישראל מזנקים לאורך שנים במאות אחוזים היא הפרוצדורה הארוכה שיזמים וקבלנים נדרשים לעבור עד שהם מקבלים את מיטב האישורים לרדת לשטח ולהתחיל לבנות. כל עוד השלבים הבירוקרטיים לא יעברו קיצור משמעותי, נדמה שקצב התחלות הבנייה החדשות לא יצליח להדביק את קצב גידול הביקושים, מה שיוביל להמשך עליות לעוד שנים ארוכות.

חושבים לעצור את שחיקת כוח הקנייה של החסכונות שלכם ולהתחיל להשקיע נכון בעזרת חברת תכלת נדל"ן שתלווה אתכם לאורך כל הדרך עד לחתימת החוזה? חשוב שתכירו את מסלולי ההשקעה הקיימים וכן את מסלול הדגל של חברת תכלת נדל"ן.

הכירו את כל מסלולי ההשקעה המוצלחים ביותר

אנשים רבים כיום מתחילים להשקיע בעולם הנדל"ן ללא היכרות מעמיקה עם כלל האפשרויות הקיימות לרשותם. בניגוד למקובל לחשוב, עולם השקעות נדל"ן אינוחושבים לעצור את שחיקת כוח הקנייה של החסכונות שלכם ולהתחיל להשקיע נכון בעזרת חברת תכלת נדל"ן שתלווה אתכם לאורך כל הדרך עד לחתימת החוזה מתחיל ונגמר ברכישת דירה והשכרתה לטווחי זמן ארוכים. המסלולים השונים יאפשרו לכם לבחור את מסלול ההשקעה המתאים ביותר עבורכם הן מבחינת רמות הסיכון שאתם מוכנים לקחת, הן מבחינת הזמן שיש לכם להשקיע והן מבחינת הרווחים להם אתם מצפים מההשקעה. מומחי חברת תכלת נדל"ן מכירים היטב את כלל האפשרויות ובחרו עבורכם כמה ממסלולי הדגל הגדולים ביותר, והם:

  • נדל"ן מניב

מסלול ההשקעות הגדול ביותר בענף הנדל"ן הוא מסלול השקעות נדל"ן מניב. מסלול השקעות זה כולל רכישת נכס למגורים והשכרתו לתקופות זמן ארוכות. היתרונות הגדולים ביותר של המסלול בגינם רוב המשקיעים בוחרים בו הם: מסלול בטוח, פשוט ורווחי במיוחד. ריכזנו עבורכם את כל היתרונות, החסרונות והסיכונים שכדאי שתכירו אודות מסלול השקעות נדל"ן מניב:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה פשוט, בטוח ומתאים מאוד למתחילים צורך למלא את כל צורכי השוכרים במהלך כל שהותם בדירה
מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית ומעוגנת בחוזה משפטי (מהשכרת הנכס) סיכון בבחירת שוכרים שלא עומדים בתשלום החודשי, לא שומרים על פנים הדירה או לא מוכנים לפנות אותה בתום התאריך הנקוב בחוזה
מסלול השקעה עם שני אפיקי רווח שונים – השכרת הנכס ועליית ערכו במרוצת השנים אחוזי תשואה יחסית נמוכים העומדים בממוצע על כ 2.2% באזורי מרכז הארץ ו 4.5% באזורי פריפריה

 

חשוב להדגיש כלל נוסף – ככל שמחיר הדירה נמוך יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתה יהיו גבוהים יותר (ולכן אחוזי התשואה על נכסים במרכז הארץמומחי חברת תכלת נדל"ן מכירים היטב את כלל האפשרויות ובחרו עבורכם כמה ממסלולי הדגל הגדולים ביותר נמוכים משמעותית מאחוזי התשואה באזורי פריפריה).

  • רכישת דירות על הנייר במחירי "פריסייל"

מסלול הדגל של חברת תכלת נדל"ן הוא מסלול רכישת דירות על הנייר במחירי "פריסייל". מסלול השקעות זה כולל רכישת דירות על הנייר במחירים מוזלים של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. הסיבה המרכזית בגינה יזמים וקבלנים מוכרים נכסים על הנייר היא במטרה לנהל נכון את תזרים המזומנים של הפרוייקט. לאחר הרכישה במחירי הנחה, המשקיע מחזיק בדירה עד לקבלת המפתח ומיד לאחר מכן מוכר אותה במחירי שוק. הרווח במסלול זה הוא מהדלתא שבין מחיר הקנייה למחיר המכירה.

יתרונות חסרונות וסיכונים
רכישת נכסים במחירי הנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק סיכון בבחירת פרוייקט לא מוצלח שהקבלן או היזם בו לא עומדים בכל התחייבויותיהם
ללא צורך בהתעסקות עם שוכרים כלל ללא הכנסה פסיבית
תנאי תשלום אטרקטיביים – לרוב 20% משווי הנכס במעמד הרכישה ו 80% משווי הנכס עם קבלת המפתח יתרת התשלום צמודה למדד לאורך כל שנות הבנייה, מה שיכול לייקר את מחיר הדירה בעשרות או אף במאות אלפי שקלים

 

  • אקזיט בנדל"ן

מסלול נוסף המאפשר למשקיעים בו להגדיל את ההון העצמי שלהם תוך זמן קצר הוא אקזיט בנדל"ן. חשוב להדגיש כבר בפתיחת הדברים כי מסלול זה אינו מתאים לכל משקיע ומצריך השקעה של שעות עבודה רבות מידי שבוע. עיקרי המסלול הם: רכישת דירה במחיר מציאה נמוך ממחיר השוק, השבחתה בעזרת שיפוץ קוסמטי מהיר וזול, ומכירתה במחירי השוק מספר חודשים לאחר הרכישה.

יתרונות חסרונות וסיכונים
רכישת דירות במחירי מציאה סיכון בבחירת דירה פגומה מבחינה פיזית או משפטית
רווחים נזילים תוך מספר חודשים השקעה של שעות עבודה רבות לאיתור נכסים במחירי מציאה
ללא התעסקות עם שוכרים תשלום מס רווח הון בשיעור של 25% מהרווחים

לסיכום, חברת תכלת נדל"ן המתמחה בפרוייקטים רבים של התחדשות עירונית תשמח לסייע לכם להתחיל להשקיע את מיטב חסכונותיכם בדקל הבטוחה והמותאמת ביותר למלוא הצרכים שלכם.

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!