תעודת סל נדל"ן מניב – הכירו את כל אפשרויות ההשקעה הקיימות

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

רוצים להשקיע בנדל"ן אך חוששים להתמודד עם בירוקרטיות, טפסים רבים, עורכי דין, חוזי מכר והלוואות משכנתא לשנים ארוכות? חשוב שתכירו את האפשרות להשקיע בתעודת סל נדל"ן מניב. משקיעים רבים בוחרים לחשוף את כל חסכונותיהם לעולם הנדל"ן בעזרת תעודת סל נדל"ן מניב. תעודות סל מאפשרות לכם לקנות בלחיצת כפתור ולמכור בלחיצה נוספת בכל עת שתרצו, ללא צורך בעורכי דין, הליכים בירוקרטיים ארוכים ומורכבים או הלוואות משכנתא ארוכות טווח. נשמע מעניין? בשורות הבאות נציב בפניכם את כל ההבדלים בין רכישת נדל"ן פיזי לרכישת תעודת סל נדל"ן מניב ונדגיש את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות. מעבר לכך, נגע בגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל (מה שצפוי להשפיע הן על הנדל"ן הפיזי והן על תעודת סל נדל"ן מניב) ונציג שיטה פשוטה שתאפשר לכם להעריך את מחירי הדיור בעוד מספר שנים קדימה. גם אם מעולם לא חשבתם להשקיע בענף הנדל"ן, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות שיוכלו לחסוך לכם לא מעט הפסדים.

השקר הגדול של תוכניות החיסכון הבנקאיות!

החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן בישראל היא תוכניות חיסכון בנקאיות המיועדות בעיקר לאנשים שחוששים מהשקעות. תוכניות חיסכוןבשורות הבאות נציב בפניכם את כל ההבדלים בין רכישת נדל"ן פיזי לרכישת תעודת סל נדל"ן מניב ונדגיש את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות אלה מבטיחות לכלל הבוחרים בהם השקעה בטוחה ונטולת סיכון (עם ריבית אפסית כמובן). אך האם השקעה בתוכנית חיסכון בנקאית באמת נטולת סיכון? כנראה שלא. הבנקים לא מספרים לכם שהאינפלציה התמידית בישראל גבוהה משמעותית מהריבית החיובית שתקבלו במסלולי החיסכון, מה שאומר שכוח הקנייה של הכסף שלכם נשחק בכל שנה. עליית המחירים הכללית שוחקת את כוח הקנייה של הכסף ולכן כלל הבוחרים בתוכנית חיסכון בנקאית מפסידים כ 2% מכל חסכונותיהם בכל שנה (כשיעור ממוצע האינפלציה בישראל). דוגמה טובה לשחיקת כוח הקנייה היא רכישות בסופר. עד לפני עשור יכלתם למלא סל קניות גדוש במוצרים שונים בעזרת שטר בודד של 100 שקלים בעוד שהיום אותו שטר בדיוק לא יצליח למלא חצי מאותו סל הכולל את אותם מוצרים. הערך המספרי של השטר נותר זהה, אך כוח הקנייה שלו ירד משמעותית.

הכירו את אפשרויות ההשקעה המרכזיות בעולם הנדל"ן – רכישת נכסים פיזיים והשקעות דרך תעודת סל הנסחרת בבורסה

המסלול המרכזי להגנה מפני שחיקת כוח הקנייה של החיסכונות שלכם הוא מסלול השקעות בענף הנדל"ן. ענף הנדל"ן נתפס בעיני רבים כבטוח ויציב, בטח לאחר עליות רצופות של למעלה משני עשורים במחירי הדיור בישראל. רוצים להצטרף להשקעות נדל"ן ולהגן על החיסכונות שלכם מפני האינפלציה? חשוב שתכירו את שתי האפשרויות השונות לעשות זאת.

  • השקעות נדל"ן על ידי רכישת נכסים פיזיים

המסלול הראשון והמוכר ביותר הוא השקעות נדל"ן על ידי רכישת נכסים פיזיים. מסלול זה כולל מגוון אפשרויות השקעה השונות זו מזותעודת סל נדל"ן מניב כוללת לא מעט יתרונות משמעותיים על פני רכישת נכסים פיזיים המסתכמים בעיקר בחיסכון של לא מעט בירוקרטיה ברמות הסיכון, בפוטנציאל הרווח ובטווחי זמן ההשקעה. אנשים רבים סבורים כי עולם הנדל"ן מסתכם ברכישת נכסים והשכרתם לתקופת זמן ארוכה, אך ישנם עוד מסלולים רבים שחשוב שתכירו.

המסלולים השכיחים ביותר שאתם חייבים להכיר הם:

  1. נדל"ן מניב – רכישת נכס והשכרתו לתקופות זמן ארוכות. מסלול זה מתאפיין ברמת בטיחות גבוהה, מתאים למשקיעים בתחילת דרכם, כולל הכנסה פסיבית ומעוגנת בחוזה מידי חודש ומבטיח למשקיעיו אפיק רווח נוסף מעליית ערך הנכס במרוצת השנים.
  2. נדל"ן מסחרי – מסלול השקעות בנדל"ן מסחרי דומה מאוד למסלול הנדל"ן המניב, רק עם נכסים מסחריים. הנכסים המסחריים השכיחים ביותר בהם משקיעי נדל"ן רבים בוחרים הם חנויות ומשרדים.
  3. רכישת דירה על הנייר – מסלול רכישה על הנייר כולל רכישה מוקדמת של דירה שעדיין לא בנויה בהנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. בתום הבנייה המשקיע יוכל למכור את הנכס במחירי שוק וליהנות מההפרש.
  4. אקזיט בנדל"ן – מסלול הכולל רכישת נכסים במחירי מציאה, השבחתם על ידי שיפוץ קוסמטי זול ומהיר, ומכירתם במחירי שוק ואף מעט למעלה מכך.
  5. קרקעות חקלאיות להשקעה – קרקעות חקלאיות נמכרות במחירים נמוכים מהסיבה הפשוטה שלא ניתן לעשות בהן דבר מלבד חקלאות. המשקיע קונה בזול, ממתין עד להפשרת הקרקע ומוכר אותה במאות אחוזי רווח על כספו.
  • השקעות נדל"ן דרך תעודת סל נדל"ן מניב

המסלול השני הוא תעודת סל נדל"ן מניב. תעודת סל נדל"ן מניב כוללת לא מעט יתרונות משמעותיים על פני רכישת נכסים פיזייםתעודת סל נדל"ן מניב מאפשרת לכם לחשוף את החיסכונות שלכם לתנועות הנדל"ן ללא צורך ברכישת נכסים פיזיים המסתכמים בעיקר בחיסכון של לא מעט בירוקרטיה. שוק ההון מציע למשקיעיו נוחות שיא כאשר כל שהם נדרשים לעשות בשביל לקנות ולמכור נכסים זה פשוט ללחוץ על כפתור, מכל ומקום ובכל זמן. תעודת סל נדל"ן מניב מאפשרת לכם לחשוף את החיסכונות שלכם לתנועות הנדל"ן ללא צורך ברכישת נכסים פיזיים, אלא בשיטת שוק ההון. נשמע מעניין? ריכזנו עבורכם את כל היתרונות.

  • אפשרות להשקיע כל סכום

אחד החסרונות הגדולים ביותר של השקעות נדל"ן על ידי רכישת נכסים פיזיים הוא מחירי הדיור היקרים בישראל. דירות מגורים מחייבות את המשקיעים להעמיד לטובת ההשקעה הון עצמי גבוהה בצירוף הלוואת משכנתא מחייבת. לעומת זאת, תעודת סל נדל"ן מניב מאפשרת למשקיעים להתחיל להשקיע מכל סכום שיבחרו. לכן, אם עד היום לא התחלתם להשקיע בעולם הנדל"ן כי לא היה לכם את ההון העצמי הנדרש לרכישת נכס, דעו כי אתם יכולים להתחיל להשקיע בתעודת סל נדל"ן מניב מכל סכום.

  • ללא צורך במינוף מחייב

רוב ככל השקעות הנדל"ן בנכסים פיזיים מחייבים את המשקיעים להיעזר בהלוואת משכנתא למינוף כספם. הלוואת המשכנתא אינה ניתנת לכל אדם ומחייבת את המשקיע בשנים ארוכות של החזרים. רוצים להשקיע בעולם הנדל"ן ללא התחייבויות ארוכות טווח להלוואת המשכנתא? תעודת סל נדל"ן מניב מאפשרת לכם להשקיע ללא צורך במינוף. חשוב להדגיש כי רבים רואים יתרון במינוף כספם אז אם גם אתם נמנים מחובבי המינופים, וודאי תשמחו לשמוע כי גם בשוק ההון ניתן להיעזר במינופים להגדלת הרווחים.

  • אפשרות להשקיע לטווחי זמן קצרים במיוחד


שוק ההון המאפשר לרבים חשיפה לתעודת סל נדל"ן מניב, כולל מספר מסלולי השקעה לטווחי זמן שונים. מסלולי סווינג או אף מסלולי השקעה תוך יומיים יאפשרו למשקיע למשוך את כל כספו חזרה בתום מספר שבועות, ימים או אף דקות בלבד. לעומת זאת, רכישת נכסים פיזיים מחייבת את המשקיעים להחזיק בנכס תקופות זמן ארוכות יותר. בישראל ניתן לקבל פטור ממס שבח לאחר שנה וחצי של החזקה בנכס, מה שגורם למשקיעים רבים להמתין שנה וחצי טרם המכירה.

לסיכום, כיום יש לא מעט אפשרויות השקעה אטרקטיביות שיוכלו להתאים למלוא הצרכים האישיים שלכם. לפני שאתם בוחרים את אפיק ההשקעה הטוב ביותר עבורכם, חשוב שתכירו את כלל החלופות הקיימות, תערכו השוואות הן מבחינת רמות הסיכון, הן מבחינת טווחי זמן ההשקעה והן מבחינת הרווחיות הצפויה ורק לאחר מכן תבחרו את ההשקעה הטובה ביותר עבורכם. זכרו, מסלולי חיסכון בנקאיים אינם באמת שומרים על הכסף שלכם ללא כל סיכון!

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!