כנס נדל"ן

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

אנשים רבים כיום בוחרים להשקיע את מיטב כספם בעולם הנדל"ן ונהנים מעליות ערך משמעותיות בתוספת הכנסה חודשית קבועהכנס נדל"ן הכולל את מיטב אנשי המקצוע בתחום יבטיח לכם ידע מקיף אודות נקודות מרכזיות שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו את דרככם בתור משקיעים. ומעוגנת בחוזה מהשכרת הנכסים. אם גם אתם רוצים להכיר מקרוב את עולם השקעות הנדל"ן בישראל, כנס נדל"ן מקצועי הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. כיום יש לא מעט כנסים מקצועיים הכוללים את אנשי המקצוע מהשורה הראשונה המנגישים לציבור הרחב את כל הדגשים החשובים ביותר שכל משקיע חייב להכיר. בשורות הבאות נגע בכמה מהנקודות המרכזיות ביותר, לרבות הגורמים המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל, אפשרויות המימון השונות שיאפשרו גם לכם להתחיל להשקיע בעולם הנדל"ן עם הון עצמי מוגבל, השיטה הפשוטה להעריך שווי נכסים בצורה מדוייקת וכמובן מסלולי ההשקעה המבוקשים ביותר בישראל. אך לפני שנצלול לעומק הפרטים המקצועיים חשוב לגעת בנקודה החשובה ביותר בגינה אתם חייבים להמשיך לקרוא את המשך המאמר, גם אם מעולם לא חשבתם להשקיע בנדל"ן – האינפלציה בישראל.

המחשבה על הפסדים מרתיעה אתכם? חשוב שתבינו שהדרך הבטוחה ביותר להפסיד היא להשאיר את הכסף בבנק!

לא מעט אנשים חוששים להתחיל להשקיע את מיטב חסכונותיהם והמחשבה על הפסדים הופכת להם את הבטן בכל פעם מחדש. ברוב המקרים הם סוגרים את החיסכונות בתוכניות חיסכון בנקאיות נטולות סיכון (אך גם נטולות ריבית) או אף משאירים את מיטב כספם בחשבון העו"ש. אם גם אתם חוששים מהשקעות ובטוחים שהדרך הטובה ביותר לשמור על כל כספיכם מפני הפסדים היא להשאיר אותו בבנק, טעות קשה בידכם. השארת הכסף בחשבון העו"ש או אף בתוכניות חיסכון בנקאיות עם ריביות אפסיות היא הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה. איך אפשר להפסיד במסלולי חיסכון ללא סיכון? במילה אחת, אינפלציה. האינפלציה פירושה עליות מחירים כלליות השוחקות את כוח הקנייה של המטבע. כלל הבוחרים להפקיד סכומי כסף שונים בתוכניות החיסכון יוכלו לקבל את אותו סכום בדיוק (ועוד כמה שקלים מהריביות האפסיות שהבנקים מציעים) גם לאחר שנים ארוכות, מה שגורם לרבים לטעות ולחשוב שהם לא הפסידו על אף שכוח הקנייה של הכסף נשחק בכ 2% מידי שנה.

שחיקת כוח הקניה של המטבע – הכירו את השפעת עליות המחירים התמידיות בישראל על הכיס שלכם

הדוגמה הטובה ביותר לשחיקת כוח הקנייה בעקבות האינפלציה היא קניות סל מוצרי מזון. עד לפני מספר שנים יכלתם לרדת לסופר השכונתי מצויידים עם שטר בודד של 100 שקלים בלבד ולמלא סל קניות מלא הכולל מוצרים בסיסיים למשפחה ממוצעת. כיום, אותו שטר בדיוק של 100 שקלים, לא יצליח למלא אף לא שליש מאותו סל קניות עם אותם מוצרים בסיסיים. הסיבה לכך היא התייקרות המחירים התמידית העומדת על כ 2% מידי שנה בישראל. אותו סכום כסף מצליח לקנות הרבה פחות במרוצת השנים ולכן העובדה שתוכלו לקבל את אותו סכום שהפקדתם בתוכנית חיסכון בנקאית גם בעוד שנים ארוכות קדימה, אינה ראיה לכך שלא הפסדתם כ 2% מידי שנה.

למה דווקא נדל"ן? כל היתרונות של מסלול ההשקעות הגדול ביותר בישראל!

איך מגנים על כל החיסכונות מפני שחיקת האינפלציה? משקיעים אותו במוצרים שמחירם עולה בקצב עליית המחירים או אף מהר מכך.כנס נדל"ן מציג בפני כלל המשתתפים את כל היתרונות הגדולים ביותר של עולם הנדל"ן על פני כל אפיק השקעות אחר כנס נדל"ן מציג בפני כלל המשתתפים את כל היתרונות הגדולים ביותר של עולם הנדל"ן על פני כל אפיק השקעות אחר, בחרנו עבורכם את היתרונות המרכזיים, והם:

  • שוק בעליה מתמדת

שוק הדיור בישראל נמצא בעלייה יציבה במשך למעלה משני עשורים רצופים. מחירי הדיור האמירו במאות אחוזים במהלך העשורים האחרונים וסיפקו לכלל המשקיעים הגנה מלאה מפני שחיקת האינפלציה ואף רווחים גדולים מידי שנה. אך האם גל העליות שנמשך למעלה משני עשורים צפוי להמשיך גם בשנים הבאות? התשובה של מומחי נדל"ן רבים היא כן. בהמשך המאמר נגע בכוחות המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור ונבין את ההיגיון העומד מאחורי התשובה. אז אם גם אתם חוששים להצטרף לעגלת הנדל"ן הדוהרת במחירי שיאי כל הזמנים, לדעת מומחים רבים הבוחנים את שוק הדיור בישראל המחירים של היום צפויים להיחשב למחירי מציאה בעוד מספר שנים קדימה.

  • רמת בטיחות גבוהה

הביקוש לדיור הוא ביקוש קשיח, מה שמבטיח לכל משקיעי הנדל"ן רמת בטיחות גבוהה בהשקעתם. אם גם אתם רוצים לשמור על ערך כל החיסכונות שלכם מפני שחיקת האינפלציה אך מנגד, לא רוצים לסכן את כל כספיכם במסלולי השקעה ספקולטיביים בעלי רמות סיכון גבוהות, השקעות נדל"ן הם התשובה הטובה ביותר עבורכם. הביקוש הקשיח מבטיח שהצורך בנדל"ן ישאר יציב וכמעט ללא ירידות. האפשרויות היחידות שיגרמו לירידות מחירי הדיור הן:

א. ירידה ניכרת בכמות התושבים בישראל, בדיוק הפוך ממה שקורה מזה לא מעט שנים.

ב. גידול ניכר בכמות הדירות בישראל – מה שממש לא נראה באופק בהתחשב בבירוקרטיה הסבוכה והמייגעת שקבלנים בישראל נדרשים לעבור בשביל לקבל היתרים ולהתחיל את שלבי הבנייה.

  • שני אפיקי רווח שונים

כנס נדל"ן מקצועי כולל סקירה מהירה אודות כלל מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר שעולם הנדל"ן מציע למשקיעיו. מסלול הדגלכנס נדל"ן מקצועי כולל סקירה מהירה אודות כלל מסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר שעולם הנדל"ן מציע למשקיעיו. הגדול ביותר הוא מסלול השקעה בנדל"ן מניב למגורים הכולל רכישת דירה והשכרתה לתקופות זמן ארוכות. מסלול זה מבטיח למשקיעים בו שני אפיקי רווח שונים האחד הוא מהשכרת הנכס (הכנסה חודשית וקבועה המעוגנת בחוזה משפטי), והשני הוא מעליית ערך הנכס במרוצת השנים. שני אפיקים אלה מבטיחים למשקיע לשמור על כוח הקנייה של כל חסכונותיו ואף ליהנות מרווחים גדולים.

  • הכנסה פסיבית מעוגנת בחוזה

אנשים רבים מחפשים את מסלולי ההשקעה המספקים קביעות ובטיחות באשר לרווחים. מסלולי השקעה רבים בעולם הנדל"ן מספקים לבוחרים בהם הכנסה חודשית קבועה ומעוגנת בחוזה, כזו שניתן לבנות עליה. לא מעט משקיעים בוחרים לרכוש דירה להשקעה ולהשכיר אותה במטרה ליהנות מהכנסה נוספת לתקופת הפנסיה, הכנסה נוספת לחופש כלכלי או גידול הכנסות לטובת השקעות נוספות. כך או כך, הכנסה פסיבית קבועה ומעוגנת בחוזה נספרת כאחד היתרונות הבולטים של השקעות נדל"ן.

  • מבחר מסלולי השקעה

בניגוד למקובל לחשוב, עולם הנדל"ן אינו מסתכם ברכישת דירה להשקעה והשכרתה לתקופות זמן ארוכות. כנס נדל"ן מציג בפני כלל המשתתפים בו מבחר עשיר של מסלולי השקעה השונים זה מזה הן בפוטנציאל הרווח והן ברמות הסיכון. ריכזנו עבורכם את כל הפרטים החשובים אודות  מסלולי ההשקעה הגדולים והאטרקטיביים ביותר בישראל.

מסלולי ההשקעה הגדולים והמבוקשים בישראל:

  • רכישת דירה והשכרתה לטווח ארוך

מסלול הדגל של עולם הנדל"ן הוא מסלול נדל"ן מניב הכולל רכישת דירה והשכרתה לטווח ארוך. מסלול זה נחשב למסלול השקעה פשוט במיוחד המתאים למשקיעים מתחילים שממשיכים לעבוד במשרה מלאה. מעבר לכך, מסלול זה נחשב גם למסלול הבטוח ביותר ולכן רוב ככל המשקיעים בתחילת דרכם בוחרים דווקא בו. היתרונות, החסרונות והסיכונים שאתם חייבים להכיר אודות המסלול הם:

 

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה פשוט ובטוח במיוחד אחוזי תשואה הנעים בין 2.1% באזורי המרכז ל 5%  באזורי פריפריה (נמוך יחסית)
מסלול השקעה עם הכנסה פסיבית וקבועה מילוי כל צורכי השוכרים (צרכים הקשורים בדירה כמובן)
מסלול השקעה עם שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו סיכון בבחירת שוכרים שלא מצליחים לעמוד בתשלום החודשי

 

  • אקזיט בנדל"ן

המסלול הבא הוא מסלול אקזיט בנדל"ן הכולל רכישת דירה במחירים נמוכים ממחירי השוק, השבחתה בזול ומכירתה במחירי השוק. מסלול זה מתאים למשקיעים אקטיביים שיש להם זמן להשקיע בחיפושים הרוצים להגדיל את ההון העצמי העומד לרשותם תוך זמן קצר. היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול זה הם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
רכישת נכסים במחירין נמוכים ממחירי השוק סיכון בבחירת נכסים פגומים (פיזית או משפטית)
הגדלת ההון העצמי תוך זמן קצר עבודה אקטיבית לאיתור נכסים במחירי מציאה
רווח נזיל בתום מספר חודשים בלבד התעסקות עם שיפוץ הנכס

 

  • רכישת דירה על הנייר במחירי פריסייל

מסלול נוסף ושכיח במיוחד בישראל הוא מסלול רכישת דירות על הנייר במחירי "פריסייל" מוזלים. קבלנים רבים מציעים מספר דירות בכל פרוייקט למכירה על הנייר במחירי פריסייל המגלמים הנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. המשקיע רוכש את הדירה על הנייר, ממתין עד לתום שלבי הבנייה ומוכר אותה במחירי שוק. היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול זה הם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
רכישת דירות חדשות בהנחה משמעותית סיכון בבחירת קבלן שלא יעמוד בכל התחייבויותיו
ללא התעסקות עם שוכרים ללא הכנסה פסיבית מידי חודש
השקעה נזילה בתום שנות הבנייה התשלום צמוד למדד לאורך כל תקופת הבנייה

אפשרויות המימון שיאפשרו לכם להשקיע בנדל"ן עם הון עצמי נמוך או אף ללא הון עצמי כלל

לאחר שנגענו בכל היתרונות הגדולים של עולם הנדל"ן והצגנו את מסלולי הדגל בישראל על כלל יתרונותיהם וחסרונותיהם השונים, חשובכנס נדל"ן מקצועי מציג את אחת השיטות הטובות והמדוייקות ביותר להערכה נכונה. השיטה כוללת השוואה בין הדירה הרלוונטית לדירות דומות שנמכרו בעבר לגעת באפשרויות המימון האטרקטיביות ובדרך הפשוטה להעריך שווי של כל דירה בקלות רבה. נתחיל מאפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר. הבנקים בישראל מעמידים לרשות הציבור הלוואות משכנתא בסכומים גבוהים, לטווחי זמן ארוכים ובריביות נמוכות. בעזרת המשכנתא ניתן לקבל מימון של עד 75% משווי הנכס לדירה ראשונה ו 50% משווי הנכס לדירה שניה. חסר לכם את ההון העצמי הנדרש בשביל לקבל משכנתא? תוכלו להיעזר בהלוואות חוץ בנקאיות, משכון נכס קיים או צירוף משקיע משלם לעסקה. אפשרויות מימון אלה מאפשרות לרבים לרכוש נכסים להשקעה עם הון עצמי נמוך או אף ללא הון עצמי כלל.

הערכת שווי נכסים בצורה מקצועית ומדוייקת – כך תדעו לעשות זאת בכוחות עצמכם

באשר להערכת שווי נכסים, כנס נדל"ן מקצועי מציג את אחת השיטות הטובות והמדוייקות ביותר להערכה נכונה. השיטה כוללת השוואה בין הדירה הרלוונטית לדירות דומות שנמכרו בעבר. חשוב להדגיש כי ככל שהדירות שנמכרו יהיו דומות יותר לדירה הרלוונטית שאתם מנסים להעריך, כך ההערכה שלכם תהיה מדוייקת יותר. ישנם לא מעט פרמטרים שחשוב לכלול בהשוואה על מנת להגיע להערכה נכונה ומדוייקת, המרכזיים שבהם הם:

  • השטח הבנוי של הדירה
  • מספר החדרים בדירה
  • שטח מרפסת, גג או גינה
  • מעלית
  • ממ"ד
  • חניה בטאבו
  • שנת הבנייה של הבניין
  • אזור הבניין
  • מועד המכירה
  • מצב פנים הדירה
  • שיפוץ יסודי הכולל תשתיות חשמל ואינסטלציה

כלל המשתנים הללו משפיעים באופן ישיר על מחיר הדירה ולכן חשוב לקחת אותם בחשבון כשעורכים השוואה להערכת שווי נכסים.

לסיכום, כנס נדל"ן הכולל את מיטב אנשי המקצוע בתחום יבטיח לכם ידע מקיף אודות נקודות מרכזיות שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו את דרככם בתור משקיעים. חוששים להתחיל? זכרו כי החלופה, השארת כל חסכונותיכם בבנק היא הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!