פסגות ת"א נדל"ן – קרן השקעות נדל"ן: הכירו מסלול ההשקעות נוסף להשקעות נדל"ן בישראל!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

חולמים להשקיע בעולם הנדל"ן בישראל אך אין לכם מספיק הון עצמי בשביל זה? מעבר לכלל אפשרויות המימון הקיימות ישנה אפשרות נוספת שתאפשר לכם להתחיל להשקיע בעולם הנדל"ן בכל סכום וללא צורך במינוף ההון העצמי העומד לרשותכם. לא מעט אנשים כיום בוחרים להשקיע בפסגות ת"א נדל"ן המהווה קרן השקעות מונפקת בבורסה. קרן השקעות זו מאפשרת לכם להשקיע בעולם הנדל"ן בדומה להשקעות בשוק ההון, ללא התעסקות עם שוכרים, בנקים, משכנתאות, חוזים, מכירות ועוד. קרן השקעות זו כוללת לא מעט יתרונות משמעותיים על פני השקעה בנדל"ן פיזי בישראל. בשורות הבאות נגע בכל היתרונות הגדולים של קרן פסגות ת"א נדל"ן, בסיבות בגינן מחירי הדיור בישראל צפויים להמשיך לטפס גם בשנים הבאות, באפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר אם תבחרו להשקיע בנכס פיזי בישראל ובעוד לא מעט נקודות חשובות שירחיבו את דעתכם בכל הקשור לעולם הנדל"ן.

למה להשקיע אם יש תוכניות חיסכון נטולות כל סיכון? כי הן מבטיחות לכם הפסדים לא מבוטלים בכל שנה!

אז ראשית, חשוב לפתוח בנקודה החשובה ביותר שכנראה רלוונטית לרוב ככל הקוראים את השורות הללו. אנשים רבים לא מודעיםקרן פסגות ת"א נדל"ן מאפשרת למשקיעים רבים ליהנות מעליות הנדל"ן בישראל ללא כל ההתעסקות עם מבנים פיזיים, שוכרים, חוזרים, עורכי דין וכו'. לעובדה כי בישראל ישנה אינפלציה ממוצעת בשיעור של 2% מידי שנה. אינפלציה פירושה התייקרות מחירים כללית הגורמת לנו לשלם יותר ב 2% בכל שנה. למה זה כל כך חשוב ואיך זה קשור אליכם? האינפלציה התמידית בישראל שוחקת את כוח הקנייה של כל החסכונות שלכם! בטוחים שהדרך הבטוחה ביותר לשמור על הכסף שחסכתם מפני הפסדים היא להשאיר אותו בבנק? אתם מפספסים בגדול. הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה היא להשאיר את כל חסכונותיכם בבנק, ולא משנה כמה אטרקטיבית תהיה תוכנית החיסכון שיציעו לכם. בחרנו עבורכם דוגמה פשוטה שתסביר בצורה ברורה כיצד הכסף שיושב בבנק מאבד מערכו 2% מידי שנה אם ערכו המספרי כלל לא משתנה.

עליות מחירים כלליות גורמות לשחיקה של כוח הקנייה של החיסכונות שלכם – כך מתמודדים נכון עם אינפלציה

הפקדה של 50,000 שקלים לתוכנית חיסכון בנקאית תבטיח לכם שתקבלו 50,000 שקלים (פלוס כמה שקלים מהריביות האפסיות של תוכניות החיסכון) גם בעוד 10 שנים. אז איך אתם מפסידים? כוח הקנייה של אותם 50,000 שקלים ירד משמעותית בעשר השנים שהכסף ישב לו בבנק. דוגמה טובה לכך היא קניות בסופר. אם עד לפני עשור יכלתם להגיע לסופר השכונתי מצויידים בשטר אחד בלבד של 100 שקלים ולצאת עם סל קניות של מוצרים בסיסיים למשפחה ממוצעת, כיום אותו שטר של 100 שקלים בדיוק לא יצליח למלא חצי מאותו סל קניות הכולל את אותם מוצרים. בשני המקרים הגעתם לסופר מצויידים עם 100 שקלים, אך כוח הקנייה של השטר השתנה באופן ניכר עם השנים. לכן, אם אתם חוששים מהשקעות ומהפסדים ולכן משאירים את כל חסכונותיכם בבנק, חשוב שתהיו מודעים שהדרך בה אתם בוחרים מבטיחה לכם הפסדים גדולים במרוצת השנים.

חושבים להתחיל להשקיע ועולם הנדל"ן נשמע לכם השקעה טובה עם סיכון נמוך? הכירו את האפשרות להשקיע כל סכום ללא רכישת נכסים פיזיים!

חושבים להתחיל להשקיע ועולם הנדל"ן נשמע לכם כאפשרות ההשקעה הטובה ביותר? חשוב שתכירו את שני מסלולי ההשקעההשקעה בקרן פסגות ת"א נדל"ן זהה להשקעה בקרנות או מניות שונות בבורסה כך שכל שאתם נדרשים לעשות זה ללחוץ על כפתור הקנייה או המכירה בכל עת שתרצו. האפשריים בעולם הנדל"ן. רבים מכירים את מזלול ההשקעה המרכזי בעולם הנדל"ן והוא רכישת נכסים פיזיים. אגב, השקעות פיזיות בנדל"ן אינן מסתכמות ברכישת דירה והשכרתה לתקופות זמן ארוכות, ישנם עוד מסלולי השקעה רבים נוספים כמו נדל"ן מסחרי, עסקאות אקזיט בנדל"ן, רכישת דירה על הנייר במחירי פריסייל מוזלים, רכישת קרקעות חקלאיות להשקעה ועוד. כלל האפשרויות מחייבות התעסקות עם מבנים פיזיים, חוזים, עורכי דין, שוכרים, הלוואות והתעסקות בירוקרטית לא מבוטלת (אך גם לא מייגעת במיוחד). האפשרות השניה היא השקעה בקרן פסגות ת"א נדל"ן. קרן פסגות ת"א נדל"ן מאפשרת למשקיעים רבים ליהנות מעליות הנדל"ן בישראל ללא כל ההתעסקות עם מבנים פיזיים, שוכרים, חוזרים, עורכי דין וכו'.

כל היתרונות של השקעה בקרן פסגות ת"א נדל"ן

השקעה בקרן פסגות ת"א נדל"ן חושפת את המשקיעים לתנועות מחירי הדיור בישראל מחד, אך מאידך לא מחייבת אותם בהתעסקות נוספת. השקעה בקרן פסגות ת"א נדל"ן זהה להשקעה בקרנות או מניות שונות בבורסה כך שכל שאתם נדרשים לעשות זה ללחוץ על כפתור הקנייה או המכירה בכל עת שתרצו. ריכזנו עבורכם כמה מהיתרונות הגדולים ביותר של השקעה בקרן פסגות ת"א נדל"ן על פני השקעה בנכסי נדל"ן פיזיים במדינת ישראל, והם:

  • אפשרות להשקיע כל סכום שתבחרו

קרן השקעות מבית פסגות ת"א נדל"ן מאפשרת לכל הבוחרים להשקיע בהם להתחיל להשקיע מכל סכום שיבחרו. בשונה מהשקעות נדל"ן פיזי המחייבות את הקונה להעניק למוכר את הסכום שהוא דורש עבור הנכס, במסלול השקעה זה אתם יכולים להתחיל להשקיע כל סכום שתבחרו. הסכום שבחרתם יהיה חשוף לכל תנועות מחירי הקרן המותאמת למחירי הדיור בישראל.

  • ללא מינוף והלוואות משכנתא

אנשים רבים חוששים לקחת הלוואת משכנתא ארוכת שנים המחייבת אותם בהחזרים חודשיים לעוד שנים ארוכות. גם אתם לא רוציםקרן פסגות ת"א נדל"ן מאפשרת לכם להשקיע בנדל"ן ללא כל התעסקות עם שוכרים להתחייב להלוואה גדולה לעוד 20 או 30 שנה קדימה? קרן פסגות ת"א נדל"ן מאפשרת לכם להיחשף לתנועות מחירי הדיור בישראל ללא צורך בשום הלוואה. חשוב להדגיש כי משקיעים רבים רואים בהלוואת המשכנתא יתרון מינוף משמעותי, אך בכל זאת רבים מהציבור ישמחו לוותר על ההלוואה.

  • ללא התעסקות עם שוכרים

אחד החיסרונות הגדולים עליהם רבים מצביעים בהשקעות נדל"ן הוא התעסקות עם שוכרים. בעל הנכס נדרש לסייע לשוכרים בכל הקשור לתנאי המחייה בדירתו, מה שלא אחת מצריך ממנו להזעיק אנשי מקצוע לטיפול בבעיות שונות ולהתמודד עם שלל צרכים של השוכרים. מעבר לכך, קיים סיכון בבחירת שוכרים מפוקפקים שלא יצליחו לעמוד בכל התשלומים החודשיים, לא ישמרו על פנים הדירה או לא יהיו מוכנים לפנות אותה בתום התאריך הנקוב בחוזה. קרן פסגות ת"א נדל"ן מאפשרת לכם להשקיע בנדל"ן ללא כל התעסקות עם שוכרים כלל.

  • ללא שלבי בירוקרטיה מורכבים

יתרון נוסף של קרן פסגות ת"א נדל"ן הוא השקעה פשוטה ללא צורך בשלבי בירוקרטיה מורכבים. רכישת נכס פיזי בישראל מחייב. את הרוכשים להתמודד עם חוזים ארוכים, עורכי דין והתעסקות בירוקרטית לא פשוטה. נרתעים מבירוקרטיה? קרן פסגות ת"א נדל"ן מאפשרת לכם להתחיל להשקיע בלחיצת כפתור פשוטה ללא כל צורך בהתמודדות עם בירוקרטיה כלל.

  • אפשרות למכור בקלות בכל עת שתרצו

קרן פסגות ת"א נדל"ן מאפשרת לכם למכור את כל האחזקות שלכם בכל עת שתרצו ללא בעיה. בשונה מנדל"ן פיזי המצריך המתנה ארוכה שלעיתים מגיעה לחודשים ארוכים עד למכירת הנכס וקבלת הכסף. קרן פסגות ת"א נדל"ן מצריכה מכם לחיצת כפתור פשוטה וכל הכסף שלכם מועבר באופן מיידי לחשבון.

  • אנשי מקצוע בוחרים עבורכם את ההשקעות

אם לא די בכלל היתרונות שהובאו מעלה, וודאי תשמחו לשמוע שקרן פסגות ת"א נדל"ן מנוהלת על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, כך שההשקעות שלכם מנוהלות בידיים טובות. רוצים להצטרף לעגלת הנדל"ן הדוהרת בישראל אך לא יודעים לאתר את האזורים החמים והנכסים האטרקטיביים ביותר? קרן פסגות ת"א נדל"ן מתאימה לכם כמו כפפה ליד. אנשי המקצוע הטובים ביותר יבחרו עבורכם את ההשקעות כך שתוכלו ליהנות מעליות ענף הנדל"ן בעזרת המקצוענים הגדולים.

זה הזמן הנכון להשקיע? לאחר עליות רצופות של למעלה משני עשורים – מחירי הדיור ממשיכים צפונה!

אז לאחר שהבנתם שהדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף היא להשאיר את מיטב חסכונותיכם בבנק והכרתם את אחתקרן פסגות ת"א נדל"ן מתאימה לכם כמו כפפה ליד. אנשי המקצוע הטובים ביותר יבחרו עבורכם את ההשקעות כך שתוכלו ליהנות מעליות ענף הנדל"ן האפשרויות הטובות ביותר להשקיע בעולם הנדל"ן בישראל, חשוב שתכירו את הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור, כך שתוכלו להעריך האם המחירים צפויים להמשיך בדהירה צפונה או שמא אנחנו עומדים פסע לפני מיצוי העליות ותחילתן של ירידות מחירים. הגורמים המשפיעים על מחירי הדיור בישראל הם הביקוש וההיצע. ככל שההיצע גדול מהביקוש, המחירים יורדים וכן להיפך, ככל שהביקוש גדול מההיצע המחירים עולים. הביקוש לדיור בישראל נגזר מהריבוי הטבעי, מהגירה חיובית, מכמות הגירושים (לאחר גירושים הזוג שעד עתה הסתפק בדירת מגורים אחת, כעת נדרש לשתיים) ומכמות המשקיעים. לעומת זאת, ההיצע בישראל נגזר מכמות התחלות הבנייה החדשות שבעוד מספר שנים יבשילו לדירות מגורים ויגדילו את ההיצע הקיים.

כך תדעו להעריך את תנועות מחירי הדיור לעוד שנים ארוכות קדימה

מחירי הדיור בישראל עולים במשך למעלה משני עשורים רצופים במאות אחוזים לא סתם, הביקושים גבוהים משמעותית מההיצע הקיים. נכון לכתיבת שורות אלה הביקושים בישראל עדיין גבוהים יותר מההיצע הקיים ולכן המחירים צפויים להמשיך צפונה לעוד שנים ארוכות. בעזרת שיטה פשוטה אנשי המקצוע בתחום יודעים להעריך את תנועות המחירים לעוד שנים ארוכות קדימה. השיטה הפשוטה כוללת השוואה בין קצב גידול הביקושים לעומת קצב גידול ההיצע הקיים בשוק.

  • אם קצב גידול הביקושים מהיר יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות – המחירים ימשיכו לעלות בקצב מהיר יותר.
  • אם קצב גידול הביקושים זהה לקצב התחלות הבנייה החדשות – המחירים ימשיכו לעלות בקצב זהה למצב העכשווי.
  • אם קצב גידול הביקושים איטי יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות – מחירי הדיור עומדים לפני התמתנות מחירים ואף ירידה.

השקעות ללא נכסים – אתם כבר לא חייבים להתמודד עם משכנתאות, חוזים, שוכרים, בירוקרטיות ועורכי דין בשביל להתחיל להשקיע בעולם הנדל"ן

כלל הנתונים הללו מסייעים לאנשי מקצוע רבים בתחום לבחור את ההשקעות שלהם. נכון לכתיבת שורות אלה, כל בדיקה מעלה תוצאה זהה – מחירי הדיור בישראל עדיין לא הגיעו למיצוי העליות וצפויים להמשיך לעלות לעוד שנים ארוכות קדימה. אז אם החלטתם שאתם עוצרים את שחיקת כוח הכסף שיושב בבנק ללא כל תנועה, קרן פסגות ת"א נדל"ן תוכל לסייע לכם ליהנות מכל היתרונות של ענף הנדל"ן בישראל ללא התעסקות בירוקרטית מורכבת, צורך בהלוואות משכנתא לשנים ארוכות או התעסקות עם שוכרים מפוקפקים.

חשוב להדגיש כי גם השקעות בנדל"ן פיזי נחשבות לאטרקטיביות במיוחד ומציעות למשקיעים מגוון רחב של מסלולי השקעה השונים זה מזה הן ברווחים והן בסיכונים. מסלול הדגל של השקעות נדל"ן בישראל הוא מסלול נדל"ן מניב המבטיח לבוחרים בו הכנסה פסיבית חודשית המעוגנת בחוזה ושני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו במרוצת השנים. לכן, חשוב לדעת שלא משנה באיזה מסלול תבחרו, עולם הנדל"ן בישראל ידע לתגמל אתכם היטב כך שלא רק שערך הכסף שלכם לא ישחק בגין עליות המחירים הכלליות, אלא תוכלו להינות מרווחים נאים בהחלט.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!