קרן השקעות נדל"ן – המדריך המלא לבחירת הקרן הטובה ביותר להשקעה

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

לא מעט אנשים כיום מחפשים חלופה לתוכניות החיסכון של הבנקים מתוך הבנה שהשארת כל חסכונותיהם בפק"מ ללא ריבית גורם להם להפסיד לא מעט כסף מידי שנה. אחת החלופות הטובות והאטרקטיביות ביותר כיום היא עולם הנדל"ן. עולם הנדל"ן כולל לא מעט אפשרויות השקעה שונות ומותאמות לכל פרופיל משקיע כך שבין אם אתם משקיעים סולידיים שמוכנים להתפשר על גובה התשואה השנתית לטובת רמת הבטיחות בעסקה ובין אם אתם משקיעים צעירים שמוכנים לוותר על רמת בטיחות גבוהה לטובת אחוזי תשואה מרשימים, תוכלו למצוא את אפיק ההשקעה המתאים לכם בעולם הנדל"ן. אך רגע לפני שנצלול לעומקם של דברים ונכיר מקרוב מסלולי השקעה כמו קרן השקעות נדל"ן, נדל"ן מניב, עסקאות על הנייר במחירי פריסייל או רכישת קרקעות שצפויות להכפיל או לשלש את ערכן ולהסב למשקיע מאות אחוזי תשואה על הכסף, חשוב שתכירו את הסיבה המרכזית בגינה גם אתם חייבים לחפש חלופה ראויה לתוכניות החיסכון נטולות הריבית של הבנקים.

הכסף שלכם יושב בבנק ללא תנועה? אתם מפסידים כ 2% מערכו בכל שנה!

האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% מידי שנה, מה שאומר שערך הכסף שיושב בבנק ללא תנועה נשחק בכ 2% מידי שנה. אינפלציה פירושה עליות מחירים כלליות הפוגעות באופן ישיר בכוח הקנייה של המטבע. דוגמה טובה לכך היא עליות המחירים הקבועות במוצרי המזון לאורך השנים. אם עד לפני כעשר שנים יכלתם למלא סל מוצרים הכולל את כל הנדרש למשפחה ממוצעת ב 70 שקלים בלבד, הרי לכם שכיום אותם 70 שקלים בדיוק יצליחו לקנות פחות מחצי מאותו סל הכולל את אותם מוצרים בדיוק. למה זה קורה? הרי לכאורה מדובר על אותו סכום מספרי של 70 שקלים. התשובה היא אינפלציה.

שמירת כל חסכונותיכם אמנם תבטיח לכם שהערך המספרי של הכסף לא ישתנה, אך ערכו בפועל ישחק בכ 2% מידי שנה. רוצים לעצור את שחיקת כל החיסכונות שלכם? אתם חייבים לוודא שהם יושקעו במוצר שערכו עולה בקצב זהה לעליית האינפלציה לכל הפחות (מה שישמור על ערכו מפני הפסד אך לא יניב רווח). עולם הנדל"ן מציע למשקיעים רבים מכל רחבי העולם שלל חלופות ראויות לתוכניות חיסכון נטולות ריבית של הבנק כך שלא רק שתצליח לשמור על ערך הכסף מפני הפסדים, אלא תוכלו גם ליהנות מרווחים גדולים.

הכירו את אחת החלופות הטובות ביותר לתוכניות החיסכון של הבנק – קרן השקעות נדל"ן

אחת האפשרויות שאתם חייבים להכיר היא קרן השקעות נדל"ן. לא מעט אנשים בוחרים להשקיע את מיטב חסכונותיכם בידיהם של אנשי מקצוע המנהלים קרן השקעות נדל"ן. הרעיון הגדול בקרן השקעות הוא לאפשר גם לאנשים שאינם מקצועיים בתחום הנדל"ן להשקיע נכון ללא צורך ברכישת ידע מקצועי, התנסות מעשית וחיפושים ארוכים ומעייפים אחרי השקעה מנצחת. קרן השקעות נדל"ן מנוהלת על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומקצועיים בתחום שיודעים לבחור את ההשקעות הרווחיות והבטוחות ביותר לטובת כל לקוחותיהם. לקוחות הקרן משקיעים את כספם לתקופות זמן משתנות ונהנים מאחוזי תשואה קבועים וברוב המקרים ידועים מראש. רוצים גם? ישנן מספר דגשים חשובים שאתם חייבים להכיר במטרה לבחור נכון קרן השקעות נדל"ן רווחית, בטוחה ואיכותית שתאפשר לכם ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד. כיום יש לא מעט קרנות שונות המנסות לגייס כסף ממשקיעים לטובת השקעות בשלל פרוייקטים בעולם הנדל"ן. לכן, חשוב שתדעו לבחור נכון את הקרן הטובה והמתאימה ביותר עבורכם.

ישנן מספר דגשים חשובים שאתם חייבים להכיר במטרה לבחור נכון קרן השקעות נדל"ן רווחית

כך תדעו לבחור את הקרן הטובה ביותר להשקעה

אז איך בוחרים? ריכזנו עבורכם מספר נקודות שחשוב שתבדקו להשוואה מיטבית בין הקרנות השונות.

  1. ניסיון -הנקודה הראשונה שאתם חייבים לבדוק בכל קרן השקעות נדל"ן בה אתם מתעניינים היא הניסיון שלה. ישנן קרנות נדל"ן מנוסות ומקצועיות העובדות בתחום במשך שנים ארוכות ולעומתן, ישנן קרנות בתחילת דרכן שעדיין אין להן קבלות להציג ללקוחותיהן. אם אתם רוצים להתחיל להשקיע בקרנות נדל"ן מקצועיות בסיכון נמוך, מומלץ לבחור בקרנות המנוסות שיש להן קבלות להציג לכל לקוחותיהן. במסגרת בדיקת הניסיון, לא מספיק לוודא שאתם מתעניינים בקרן מנוסה אלא חשוב לבדוק כמה מהפרוייקטים הגדולים בהם היא השקיעה.
  2. רווחיות -נקודה נוספת וחשובה לא פחות למשקיעים רבים היא כמובן אחוזי התשואה. קרן השקעות נדל"ן מציעה עבור לקוחותיה אפשרויות השקעה שונות באזורים שונים מכל רחבי העולם. רוצים להרוויח את אחוזי התשואה הגבוהים ביותר מההשקעה שלכם? חשוב לערוך השוואת תשואות בין הקרנות השונות. ערכו רשימה מסודרת עם כל הקרנות המנוסות ובדקו את אחוזי התשואה שהן מציעות עבור משקיעיהן.
  3. דמי ניהול בהמשך לרשימה שיצרתם קודם להשוואת אחוזי התשואה בין הקרנות השונות, חשוב לערוך השוואה נוספת באשר לדמי הניהול. כל משקיע בקרן השקעות נדל"ן ידרש לשלם דמי ניהול המועברים לאנשי המקצוע שעומלים על איתור הנכסים ומנהלים את כספו בצורה חכמה ומקצועית. חשוב להדגיש ולומר כי בשונה מההשוואה של אחוזי התשואה, שם אתם מחפשים את קרן ההשקעות שהצליחה להשיג את אחוזי התשואה הגבוהים ביותר, באשר לדמי הניהול לא תמיד כדאי לבחור בקרן ההשקעות שגובה את דמי הניהול הנמוכים ביותר. דמי הניהול מממנים את אנשי המקצוע שמאתרים את העסקאות הטובות ביותר, את עורכי הדין המעורבים בכל עסקה וכן את רואי החשבון שדואגים לכל העניינים הכספיים. לעיתים, אחוזי תשואה נמוכים במיוחד מעידים על רמת מקצועיותם של סוללת אנשי המקצוע המעורבים בכל פעילותה של הקרן.
  4. שירות לקוחות – נקודה נוספת שחשוב שתבדקו לפני שאתם בוחרים את קרן ההשקעות הטובה ביותר עבורכם היא מתן מענה לכל צורך. ישנן קרנות השקעות עם שירות לקוחות מצויין כך שתוכלו לקבל מענה לכל צורך תוך זמן קצר ללא המתנה מייגעת. ולעומתן, ישנו קרנות עם שירות לקוחות מתיש המחייב אתכם לבזבז זמן יקר עד שתקבלו מענה הולם לכל שאלה. אנשים רבים לא מייחסים חשיבות רבה לשירות הלקוחות ולכן חשוב להדגיש כי ישנה חשיבות רבה לנושא. השקעות בקרן השקעות נדל"ן על פי רוב ימומשו לאחר מספר שנים כך שיש לכם תקופה לא מבוטלת של התקשרות מול שירות הלקוחות של הקרן.
  5. רמת סיכון בהשקעה – משקיעים רבים שבוחרים במסלול קרן השקעות נדל"ן רוצים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים מאחוזי האינפלציה תוך שמירה על השקעה בטוחה וסולידית. אם גם אתם מחפשים השקעות בטוחות, חשוב לבחון היטב את רמות הסיכון השונות של כל קרנות ההשקעה שאיתרתם. איך בודקים את רמות הסיכון? על פי רמות הפיזור של ההשקעה. קרן השקעות נדל"ן מקצועית מכירה בחשיבות הפיזור ומקפידה לפזר את כל כספי ההשקעה בין מגוון סקטורים בעולם הנדל"ן. למה הפיזור חשוב כל כך לבטיחות העסקה? אם תשקיעו את כל כספיכם בסקטור אלד בלבד בעולם הנדל"ן, פגיעה בו תפגע ב 100% מכספי ההשקעה שלכם. לעומת זאת, אם תשקיעו בארבעה או חמישה סקטורים שונים, פגיעה בסקטור אחד תפגע רק 20% או 25% מכספי ההשקעה שלכם. לכן, אם אתם מתכננים להשקיע את כספיכם בקרן השקעות נדל"ן המבטיחה לכל לקוחותיה רמת בטיחות גבוהה, חשוב לוודא שהיא מפזרת את כל כספי ההשקעה למגוון סקטורים באזורים שונים.

סיכום כלל הדגשים לבחירת קרן השקעות נדל"ן מנצחת:

ניסיון וודאו שלקרן ההשקעות בה אתם מתעניינים יש ניסיון של מספר שנים לפחות
רווחיות ערכו השוואה של אחוזי התשואה שמספר קרנות נבחרות הניבו למשקיעיהן
דמי ניהול ערכו השוואה בין מספר קרנות נבחרות. חשוב להדגיש שלא תמיד כדאי לבחור את הקרן הגובה את דמי הניהול הנמוכים ביותר
שירות לקוחות השקעה בקרן השקעות נדל"ן היא לטווחי זמן בינוניים וארוכים ולכן חשוב לוודא שיהיה מי שיענה על מירב הצרכים שלכם לאורך כל תקופת ההשקעה
רמת סיכון בהשקעה חשוב לוודא שקרן ההשקעות שלכם תפזר את השקעותיה בשלל סקטורים ואזורים שונים להורדה משמעותית של רמת הסיכון

בדיקה מעמיקה של כלל הנקודות הללו תבטיח לכם בחירה נכונה של קרן השקעות נדל"ן איכותית ומקצועית שתבטיח לכם השקעות סולידיות עם רמות בטיחות גבוהות ואחוזי תשואה גבוהים משמעותית מכל חלופה אחרת שהבנקים בישראל מציעים. אז אם גם אתם רוצים להתחיל להשקיע, אל לכם להתפשר על כלל נקודה שצויינו מעלה. רגע לפני שאתם יוצאים לבחון לעומק את כל קרנות ההשקעה בעולם הנדל"ן, חשוב שתכירו כמה נתונים חשובים אודות הכוחות הגדולים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור, הדרך הבטוחה לאתר אזורים אטרקטיביים להשקעה, אפשרויות המימון הטובות ביותר וכל מסלולי ההשקעה הגדולים, המבוקשים והמתגמלים ביותר שענף הנדל"ן מציע למשקיעיו.

רגע לפני שאתם מתחילים להשקיע בעזרת קרן השקעות נדל"ן או באופן פרטי, חשוב שתכירו את כל אפשרויות המימון הטובות ביותר

מחירי הנדל"ן בבועה? הדרך הפשוטה להעריך את מצב מחירי הדיור בכל השווקים בעולם

אז ראשית, לפני שאתם ממהרים להשקיע את מיטב כספיכם בעולם הנדל"ן, חשוב שתכירו את הכוחות הגדולים המשפיעים על מחירי הדיור בכל רחבי העולם. מחירי הדיור בישראל נמצאים במגמת עלייה ארוכת שנים שנמשכת למעלה משני עשורים רצופים. בשנים הללו ישנם נכסים שערכם עלה ב 100% וישנם נכסים שערכם עלה ב 300% ואף 400% באזורי הביקוש. בדומה לכך, ישנן עוד מדינות רבות בעולם שמחירי הדיור בהן עולים במשך שנים ארוכות כמעט ללא ירידות כלל. חוששים שמדובר במחירים בועתיים שבעוד זמן קצר יתפוצצו וירדו באחוזים רבים? בדיוק לשם כך חשוב שתכירו את הכוחות הגדולים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בארץ ובעולם. היכרות עם הכוחות הללו תאפשר לכם לבחון את מצב המחירים בכל שווקי הדיור בהם הקרן שתבחרו פועלת, כך שתוכלו להעריך האם מחירי הדיור שם בועתיים או שמא הם צפויים להמשיך ולטפס גם בשנים הבאות.

הביקוש גבוה מההיצע? המחירים זולים וצפויים להמשיך לעלות!

אז הכוחות הגדולים המשפיעים על מחירי הדיור הם ההיצע לעומת הביקוש. כלל אצבע שאתם חייבים להכיר מתוך שינה הוא: אם רמות הביקוש גבוהות יותר מכמות הדירות הקיימות בשוק, מחירי הדיור עולים וכן להיפך, אם כמות הדירות הקיימות בשוק גבוהה יותר מרמות הביקוש הקיימות, מחירי הדיור יורדים. כלל פשוט ובסיסי זה מאפשר למשקיעי נדל"ן רבים וכמובן גם לקרנות השקעה בנדל"ן להעריך את מצבם של שווקי דיור רבים בעולם ולאתר את האזורים האטרקטיביים ביותר להשקעה. בשל העובדה שהביקוש לדיור קשיח (שהרי כל אדם זקוק לקורת גג לגור בה), רמות הביקוש נגזרות מהגידול הטבעי של האוכולוסיה המקומית, מתיירים המגיעים לטיולים באזור, לכמות הגירושים (לאחר הגירושים כל אחד מבני הזוג ידרש לדירה משלו), הגירה חיובית ועוד. כלל הנתונים הללו משפיעים באופן ישיר על רמות הביקוש. מנגד, כמות ההיצע הקיים בשוק נגזר אך ורק מקצב התחלות הבנייה החדשות. ככל שקצב הבנייה החדשה מהיר יותר, כך ההיצע יהיה גדול יותר.

מתכננים להשקיע לטווחי זמן ארוכים ורוצים להיות בטוחים שהמחירים באזור ההשקעה יעלו לאורך השנים? השיטה הפשוטה לניבוי מחירי הדיור בעוד שנים

בבחינת מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע בישראל ובעוד לא מעט מדינות רבות בעולם שמחירי הדיור בהן זינקו בעשרות אחוזים בשנים האחרונות, נמצא שמחירי הדיור אינם בועתיים ובאזורים רבים עדיין מוגדרים נמוכים. רמות הביקוש בישראל גבוהות משמעותית מההיצע הקיים ולכן בטווח הקצר, מחירי הדירות צפויים להמשיך צפונה. ומה לגבי הטווח הארוך? רוב ככל משקיעי הנדל"ן משקיעים לטווחי זמן ארוכים יחסית ולכן הטווח הקצר פחות מעניין אותם. איך בודקים מה צפוי לקרות למחירי הדיור בעוד מספר שנים קדימה? על אף שאף משקיע נדל"ן מקצועי לא ניחן ביכולות נבואה, בעזרת שיטה פשוטה ניתן לנבא מה צפוי למחירי הדיור בעוד מספר שנים קדימה. מה שאתם צריכים לעשות בשביל להעריך את מחירי הדיור בכל שוק בעולם בעוד מספר שנים קדימה זה לערוך השוואה בין קצב התחלות הבנייה החדשות לבין קצב הגידול ברמות הביקושים.

קרן השקעות נדל"ן מקצועית העוסקת בתחום מזה לא מעט שנים מכירה היטב את כלל השיטות הללו ובעזרתן היא יודעת להעריך את כדאיות ההשקעה בסקטורים שונים

השוואה בין קצב גידול הביקוש לקצב התחלות הבנייה החדשות

אם קצב גידול התחלות הבנייה החדשות מהיר יותר מקצב גידול הביקושים, מחירי הדיור צפויים להתמתן ואף להתחיל לרדת בשנים הקרובות. מנגד, אם קצב עליית הביקושים מהיר יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות, מחירי הדיור צפויים להמשיך לעלות לעוד שנים ארוכות קדימה. ומה אם קצב התחלות הבנייה החדשות וקצב הגידול בביקושים זהה? במקרה כזה מצב השוק צפוי להישאר סטטי במצבו הנוכחי לעוד שנים ארוכות קדימה. אם כיום השוק במצב עלייה, הוא צפוי להמשיך באותה עליה לעוד מספר שנים קדימה וכן להיפך.

הכלים שבעזרתם קרנות השקעה נדל"ניות מצליחות לאתר את האזורים האטרקטיביים ביותר בעולם

קרן השקעות נדל"ן מקצועית העוסקת בתחום מזה לא מעט שנים מכירה היטב את כלל השיטות הללו ובעזרתן היא יודעת להעריך את כדאיות ההשקעה בסקטורים שונים ובשווקי דיור בכל רחבי העולם. קרנות רבות אוהבות להשקיע מעבר לים במגוון יעדים אטרקטיביים המגלמים פוטנציאל רווח גדול במיוחד. ישנם אזורים רבים בכל רחבי העולם שהתחילו בשנים האחרונות את מהלך העליות שהתחיל בישראל לפני כשלושים שנה. המשבר הכלכלי הגדול של שנת 2008 גרם לירידה של עשרות אחוזים באזורים רבים בכל רחבי העולם שרק בשנים האחרונות מתחילים להשתקם. המחירים הנמוכים מגלמים פוטנציאל רווח גדול מכמה סיבות מרכזיות. ראשית, יש עוד הרבה לאן לעלות מה שמבטיח המשקיעים המקומיים ליהנות מעליית ערך של עשרות אחוזים בשנים הקרובות. שנית, רמות הסיכון נמוכות יותר בהשוואה לאזורים בהם מחירי הדיור נמצאים בשיאי כל הזמנים. ריכזנו עבורכם כמה מהאזורים האטרקטיביים ביותר בעולם בהם גם משקיעים פרטיים רבים וגם קרנות השקעה בנדל"ן בוחרות להתחמש בנכסים רבים בשנים האחרונות. היעדים האטרקטיביים ביותר בעולם הם:

  • הודו
  • פראג
  • תאילנד
  • בודפשט
  • ארצות הברית
  • אתונה
  • פלורידה
  • קליבלנד
  • גאורגיה

היעדים הללו מצליחים לרכז לא מעט עניין בקרב משקיעים מקצועיים רבים שבוחרים להשקיע את מיטב כספם מעבר לים ובמדינות זרות. חשוב להדגיש שבשונה מאזורים רבים בכל רחבי העולם המנסים להרחיק משקיעים זרים מגבולותיהם, האזורים שצויינו מעלה מחבקים את המשקיעים הזרים וחלקם אף מעניקים זכויות והטבות משמעותיות. חשוב להדגיש ולומר כי על אף שישנן מדינות המציעות הזדמנויות השקעה גדולות וכדאיות, ישנם אזורים בהם רמות הביקוש גבוהות ולעומתם אזורים באותה מדינה ואף באותה עיר בהם רמות הביקוש נמוכות ומחירי הדיור צפויים להישאר כמעט ללא תזוזה כלל.

כלל הדגשים הללו מסייעים לאנשי מקצוע בתחום המחזיקים בקרן השקעות נדל"ן לאתר את האזורים הטובים ביותר להשקעה וכן את השכונות המנצחו

מאפייני השכונה הטובה ביותר בעיר

לכן, חשוב שתכירו את כל המאפיינים של השכונות הטובות ביותר להשקעה במדינות ובערים האטרקטיביות ביותר בעולם. ריכזנו מספר נקודות שחשוב לבחון בכל השכונות של הערים האטרקטיביות ביותר להשקעה:

  1. התניידות נוחה ומהירה – אחד המאפיינים של שכונות מבוקשות במיוחד שמחירי הנכסים בהן צפויים לעלות בקצב מהיר יותר בהשוואה לממוצע העלייה של העיר כולה הוא קרבה לצירים מרכזיים של תחבורה. משקיעי נדל"ן רבים בוחרים שכונות הממוקמות לצידי צירי תנועה מרכזיים, תחנות גדולות של תחבורה ציבורית, תחנות רכבת, שכונות שבקרבתן צפויה לעבור רכבת קלה ועוד.
  2. מקומות תעסוקה – מאפיין נוסף לשכונות בולטות שצפויות לרשום עלייה מהירה בהשוואה לממוצע האזורי הוא קרבה למקומות תעסוקה רבים. לא מעט אנשים ישמחו לשלם יותר עבור דירה הקרובה למקום עבודתם. מנגד, דירה המרוחקת ממקום עבודתם ללא אפשרות התניידות נוחה ומהירה נחשבת להרבה פחות אטרקטיבית והביקוש אליה נמוך משמעותית.
  3. מרכזי קניות – גם מרכזי קניות גדולים כמו קניונים וסופרים משפיעים על רמות הביקוש לשכונות הסמוכות. ככל שהשכונה קרובה יותר למרכזי קניות גדולים כך הביקוש אליה גבוה יותר ומחירה צפוי לעלות בקצב מהיר מהממוצע האזורי. אנשים מוכנים לשלם מחירים גבוהים במטרה ליהנות מנוחות ויעילות לרכישת ביגוד, הנעלה, צריכה ומזון.
  4. מוסדות לימוד אקדמיים – שכונות הממוקמות בסמוך למוסדות לימוד אקדמיים נחשבות למבוקשות במיוחד וכוללות עוד לא מעט יתרונות משמעותיים שאתם חייבים להכיר. משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם בוחרים את מיקום השקעותיהם בהתאם למוסדות הלימוד האקדמיים באזור. מדוע? מכמה סיבות מרכזיות:

א. מוסדות לימוד אקדמיים כוללים סטודנטים מאזורים רבים המגדילים את הביקוש בשכונות הסמוכות למוסד הלימודים.

ב. סטודנטים נחשבים לשוכרים טובים שמקפידים לשמור על פנים הדירה, משלמים בזמן ומפנים את הדירה בהתאם לתנאים הכתובים בחוזה.

ג. לסטודנטים רבים אין אפשרות כלכלית לשכור דירה לבד ולכן הם שוכרים עם שותפים. דירות שותפים מניבות אחוזי תשואה גבוהים משמעותית מאחוזי התשואה שיתקבלו מאותה דירה אם תושכר למשפחה.

סיכום מאפייניה של השכונה הטובה ביותר להשקעה:

התניידות נוחה ומהירה וודאו שהשכונה בה אתם משקיעים ממוקמת קרוב לצירי תנועה מרכזיים, לתחנות אוטובוס ולתחנות רכבת
מקומות תעסוקה וודאו שהשכונה בה אתם משקיעים ממוקמת קרוב למרכזי תעסוקה שיכולים לספק עבודה לכלל המתגוררים באזור
מרכזי קניות וודאו שהשכונה בה אתם משקיעים ממוקמת קרוב לקניונים, סופרים גדולים ושלל חנויות חיוניות
מוסדות לימוד אקדמיים שכונות הממוקמות לצידי מוסדות לימוד אקדמיים נהנות מכמה יתרונות מרכזיים והם:

א. רמות ביקוש גבוהות

ב. שוכרים טובים שיודעים לשמור על הדירה

ג. אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת נכס למספר שותפים

הכירו את אפשרויות המימון להשקעות נדל"ן

כלל הדגשים הללו מסייעים לאנשי מקצוע בתחום המחזיקים בקרן השקעות נדל"ן לאתר את האזורים הטובים ביותר להשקעה וכן את השכונות המנצחות שצפויות להניב רווחים גבוהים בהשוואה לאזור כולו. אז רגע לפני שאתם מתחילים להשקיע בעזרת קרן השקעות נדל"ן או באופן פרטי, חשוב שתכירו את כל אפשרויות המימון הטובות ביותר שיסייעו לכם לממן השקעות נדל"ן בישראל בפרט ובעולם כולו בכלל.

  • משכנתא

אפשרות המימון הגדולה והאטרקטיבית ביותר היא כמובן הלוואת המשכנתא. הלוואת המשכנתא מאפשרת לרבים לקבל אחוזי מימון גבוהים מאוד משווי הנכס כך שאת רוב הכסף לרכישת הדירה אתם לא אמורים להביר מהבית. מאפייניה של הלוואת המשכנתא הם: הלוואה ארוכת טווח לתקופה של עד 30 שנה בסכומי כסף גדולים ובריביות נמוכות במיוחד. איך הבנקים מוכנים להעניק הלוואה גדולה עם רמת סיכון גבוהה בריביות נמוכות כל כך? בשתי מילים, משכון הנכס. הבנקים ממשכנים את הנכסים שנקנים בעזרת ההלוואות שהם מעמידים לרשות הציבור כך שתמיד יש להם בטוחה לכסף. במקרה הכי גרוע בו הלווה נקלע לקשיים כלכליים במהלך כל שנות החזרי ההלוואה, הבנק תמיד יכול למכור את הנכס ולהשיב לעצמו את מיטב כספו חזרה.

בישראל תנאי הלוואת המשכנתא מאפשרים ללווה הקונה דירה ראשונה לקבל עד 75% מימון על הנכס, כך שהוא נדרש להביא מהבית כהון עצמי עד 25% משווי הדירה בלבד. אם מדובר ברכישת דירה שניה להשקעה התנאים משתנים והלווה יכול לקבל עד 50% מימון על הנכס הנוסף בלבד. אין ברשותכם 25% משווי הנכס? אל דאגה, ישנן אפשרויות מימון שיוכלו להשלים לכם את ההון העצמי.

  • הלוואה חוץ בנקאית

אפשרות מימון נוספת המסייעת למשקיעים רבים להשלים את ההון העצמי היא הלוואה חוץ בנקאית. מאפייניה של הלוואה זו הם: טווחי זמן קצרים עד בינוניים, סכומי כסף קטנים ובריביות גבוהות. הסיבה המרכזית בגינה משקיעי נדל"ן פונים להלוואות חוץ בנקאיות היא השלמה של ההון העצמי בשביל לקבל הלוואת משכנתא בתנאים אטרקטיביים.

  • חילוץ כסף מקירות דירתכם

אפשרות נוספת למימון אטרקטיבי לביצוע עסקאות נדל"ן היא חילוץ כסף מקירות דירתכם על ידי משכון נכס קיים. בנקים רבים מכל רחבי העולם מאפשרים לקבל הלוואות כנגד נכסים קיימים. יש ברשותכם דירה? תוכלו למשכן עד 50% ממנה ולקבל עד 50% משוויה בתנאי הלוואת משכנתא. אפשרות זו נחשבת לאפשרות אטרקטיבית במיוחד בעזרתה משקיעי נדל"ן רבין ממנפים את הנכסים שברשותם.

סיכום אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר לעסקאות נדל"ן:

הלוואה תנאיה
משכנתא הלוואה ארוכת טווח, בסכומים גדולים ובריביות נמוכות במיוחד
הלוואה חוץ בנקאית הלוואה לטווחי זמן קצרים עד בינוניים, בסכומים נמוכים ובריביות גבוהות
חילוץ כסף מהקירות משכון נכס קיים מאפשר למשקיע לקבל עד 50% משווי הנכס שלו בתנאי הלוואת משכנתא
שיתוף משקיע משלם כלל התנאים נסגרים בין השותפים

מסלול ההשקעה שמושך הכי הרבה משקיעים מכל רחבי העולם – הכירו את מסלול הנדל"ן המניב

לסיום, חשוב שתכירו את אחד ממסלולי ההשקעה הגדולים והאטרקטיביים ביותר בעולם הנדל"ן. מסלול ההשקעה הגדול ביותר בעולם הנדל"ן הוא מסלול נדל"ן מניב. מסלול השקעה זה כולל לא מעט יתרונות על פני מסלולי השקעה רבים אחרים ולכן משקיעים רבים בוחרים דווקא בו. הרעיון הגדול של המסלול הוא רכישת דירה באזורים אטרקטיביים והשכרתה לאורך שנים. ריכזנו עבורכם את כל היתרונות והחסרונות הגדולים של המסלול:

חשוב שתכירו את אחד ממסלולי ההשקעה הגדולים והאטרקטיביים ביותר בעולם הנדל"ן

יתרונות מסלול ההשקעה הגדול ביותר:

  1. מסלול השקעה פשוט – השקעות נדל"ן מניב אינן מצריכות ידע מקצועי או ניסיון רב שנים.
  2. מסלול השקעה מניב – במסלול השקעה זה המשקיע יהנה מהכנסה חודשית קבועה מהשכרת הנכס.
  3. מסלול השקעה מתגמל – למסלול השקעה זה יש שני אפיקי רווח שונים, האחד הוא מהשכרת הנכס והשני הוא מעליית ערכו.

חסרונות וסיכונים במסלול ההשקעה הגדול ביותר:

  1. התעסקות עם שוכרים – המשקיע ידרש להתמודד עם בעיות בדירה ושלל צורכי השוכרים לאורך השנים.
  2. סיכון בבחירת שוכרים מפוקפקים – בחירה לא נכונה של שוכרים מפוקפקים עלולה לגרור את המשקיע להתעסקות משפטית.

לסיכום, השארת כל החיסכונות בתוכניות חיסכון בנקאיות נטולות ריבית היא הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה. החלופה הבטוחה והאטרקטיבית ביותר היא השקעות נדל"ן בשלל אפיקים ומסלולים מותאמים לכל משקיע. קרן השקעות נדל"ן מסייעת למשקיעים רבים ליהנות מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום תמורת תשלום דמי ניהול. אנשי המקצוע יאתרו עבורכם את האזורים הכדאיים ביותר להשקעה ויפזרו את כספיכם בין מספר סקטורים שונים בעולם הנדל"ן להורדה משמעותית של הסיכון בהשקעה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!